Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, 1comment είπε

Είσαι τυχερός. Εμένα τίποτα ακόμα, ίδια μέρα αίτηση. Πήρα τηλ σήμερα και μου είπε ότι είναι υπόψην του τάδε η αίτησή μου και του έστειλαν εσωτερική ενημέρωση να με καλέσει. 

Αυτό που λες για την καταμέτρηση, εμένα είναι για 6-10. Άρα, υποθέτω δεν κάνω κάτι ε;

Είναι θέμα τύχης σε ποιον υπάλληλο θα πέσεις... μπορεί ο υπάλληλος που ανέλαβε την αίτηση σου να έχει ρεπό 2 μέρες κι εσύ να περιμένεις άδικα πάνω απ'το τηλέφωνο. Γι'αυτό εγώ κάλεσα αμέσως μετά την αίτηση του econtract, οπότε ανέλαβε την αίτηση αυτός με τον οποίο μιλούσα εκείνη τη στιγμή.

Αν σου στείλουν την αίτηση και τη προωθήσουν στο ΔΕΔΔΗΕ:

- Είτε θα ολοκληρωθεί η μετάβαση με τη δική σου ένδειξη (δεν εφαρμόζουν σε όλες τις περιοχές τις οδηγίες του ΚΠΗΕ)

- Είτε θα βάλουν σε αναμονή την αλλαγή παρόχου μέχρι τη προγραμματισμένη καταμέτρηση.

  

4 λεπτά πριν, Greekunter είπε

Όλα αυτά τα μονάστερα στις αξιολογήσεις του Google για τον Ήρωνα δεν σας φοβίζουν;

Όλοι οι πάροχοι έχουν τα καλά και τα κακά τους. Οι περισσότεροι καταναλωτές μπαίνουν στο κόπο να γράψουν κριτικές μόνο όταν κάτι πάει στραβά.

Εγώ είχα στον ΗΡΩΝ σταθερό τιμολόγιο με 0.065 για 9 μηνες κι όταν το έκαναν κυμαινόμενο έριξα μαύρη πέτρα να γλυτώσω απ'τη μπουρδελοεξυπηρέτηση τους... και 4 μήνες αργότερα επιστρέφω με βαριά καρδιά λόγω οικονομικότερης κιλοβατώρας.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα παιδια ,μια ερωτηση.ειμαι σε συμβόλαιο στο my home online μεχρι το φεβρουαριο του 23 με 0,17 την κιλοβατωρα.Σημερα με πηραν τηλεφωνο και καλα απο την ΔΕΗ οτι μπορω να φυγω και να αλλαξω προγραμμα η και -παροχο ακομα εαν θελω χωρις ρητρα προωρης αποχωρησης λογω του συμβολαιου.δεν ειμαι σιγουρος εαν ισχυει προγματι αυτο οποτε θα ηθελα μια γνωμη εαν μπορειτε.παραπερα εαν ισχυει σκεφτομαι το ΗΡΩΝ generous ,οι καταναλωσεις μου ειναι 250-300 το μηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Greekunter είπε

Όλα αυτά τα μονάστερα στις αξιολογήσεις του Google για τον Ήρωνα δεν σας φοβίζουν;

Όλες οι εταιρίες κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 2 αστέρια στο google. Είναι εντελώς πλασματική η αξιολόγηση λόγω της γενικής αγανάκτησης για τους φουσκωμένους λογαριασμούς που είχαν έρθει με την ρήτρα αναπροσαρμογής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Συμφωνώ απόλυτα. Στην τηλεφωνική επαφή, πριν μου αποσταλεί η σύμβαση, δεν μου ανέφερε την ετήσια δέσμευση αλλά μόνο τα 90€ και το ασφαλιστήριο της Eurolife. Οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ στις αντιπροτάσεις!

Με τα σημερινά δεδομένα εάν αποδεχτεί την προσφορά της Protergia του βγαίνει μία η άλλη (εφόσον παραμείνει 12 μήνες στην Protergia και η διαφορά τιμών ΗΡΩΝ vs Protergia παραμείνουν στα σημερινά επίπεδα) Το να μην αποδεχτεί  την προσφορά ποντάρει ότι ο ΗΡΩΝ μακροπρόθεσμα θα έχει μεγαλύτερη διαφορά τιμής vs Protergia. Σεβαστή η πρόβλεψη του καθενός

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είναι θέμα τύχης σε ποιον υπάλληλο θα πέσεις... μπορεί ο υπάλληλος που ανέλαβε την αίτηση σου να έχει ρεπό 2 μέρες κι εσύ να περιμένεις άδικα πάνω απ'το τηλέφωνο. Γι'αυτό εγώ κάλεσα αμέσως μετά την αίτηση του econtract, οπότε ανέλαβε την αίτηση αυτός με τον οποίο μιλούσα εκείνη τη στιγμή.

Με κάλεσαν τώρα άμεσα. Να σου πω. Ο υπάλληλος είπε ότι ο πρώτος λογ/σμος θα κάνει 45 μέρες να βγει και αυτό λέει συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες όταν είναι για αλλαγή παρόχου. Σου το είπαν κι εσένα; Μου φαίνεται υπερβολικό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mdendrin είπε

Όλες οι εταιρίες κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 2 αστέρια στο google. Είναι εντελώς πλασματική η αξιολόγηση λόγω της γενικής αγανάκτησης για τους φουσκωμένους λογαριασμούς που είχαν έρθει με την ρήτρα αναπροσαρμογής.

Βλέπω πολλές κακές αξιολογήσεις για καθυστερημένες εκδόσεις λογαριασμών.

Για κάποιον που θέλει να εχει ένα στοιχειώδη προγραμματισμό για 1-2 μήνες,νομιζώ δεν είναι και οτι καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, 1comment είπε

Με κάλεσαν τώρα άμεσα. Να σου πω. Ο υπάλληλος είπε ότι ο πρώτος λογ/σμος θα κάνει 45 μέρες να βγει και αυτό λέει συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες όταν είναι για αλλαγή παρόχου. Σου το είπαν κι εσένα; Μου φαίνεται υπερβολικό. 

Ανάλογα την ημερομηνία εκπροσώπησης. Εγώ πήρα εκπροσώπηση σήμερα, θα έχω κλείσει μήνα μέχρι να βγούνε οι λογαριασμοί τέλη Οκτώρη. Αν στείλω ένδειξη στις 24/10 πιστεύω ότι θα μου στείλουν λογαριασμό κανονικά. Αν δε μου στείλουν θα ανοίξω αίτημα στη ΡΑΕ, παλιά μου τέχνη κόσκινο.

image.png.7b7cbcf87b37c2c36732a26afe54b4bd.png

Στους όρους γράφει "μηνιαίως", όχι μετά από 45 μέρες.

Βέβαια αν εσύ πάρεις εκπροσώπηση στις 6/10, ίσως να μη σου στείλουν λογαριασμό επειδή δε θα έχεις κλείσει μήνα.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Όλοι οι πάροχοι έχουν τα καλά και τα κακά τους. Οι περισσότεροι καταναλωτές μπαίνουν στο κόπο να γράψουν κριτικές μόνο όταν κάτι πάει στραβά.

Εγώ είχα στον ΗΡΩΝ σταθερό τιμολόγιο με 0.065 για 9 μηνες κι όταν το έκαναν κυμαινόμενο έριξα μαύρη πέτρα να γλυτώσω απ'τη μπουρδελοεξυπηρέτηση τους... και 4 μήνες αργότερα επιστρέφω με βαριά καρδιά λόγω οικονομικότερης κιλοβατώρας.

Συμφωνώ απόλυτα, οι 2-3 μεγάλοι πάροχοι δε βαφτίζονται καλοί ή κακοί. Αυτοί ξεκίνησαν εδώ και 15 χρόνια την εναλλακτική της ΔΕΗ κι αυτοί έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσουν και όχι οι τύπου we.

Παρόμοια φάση κι εγώ: πέρυσι πούλησα τον ΗΡΩΝΑ σε 5 παροχές για τα μάτια της ΔΕΗ καθαρά λόγω ρήτρας και όχι κάποιου άλλου παραπόνου. ΟΚ κυνήγησα μέσω της ΡΑΕ την πίστωση συνέπειας μετά τον τελικό εκκαθαριστικό. Μου τον απέδωσαν για όλες τις παροχές χωρίς πολλά πολλά. Μάλιστα ένας διορθωτικός βγήκε πιστωτικός κι επειδή δεν μπορούσαν να συμψηφίσουν το ποσό στο ίδιο ΑΦΜ (θανών) μου επέστρεψαν το ποσό κρατώντας 3€ προμήθεια η τράπεζα. Καταγγελία ξανά -για το γαμώτο-  μου έδωσαν το 3€ αλλά και την προμήθεια του επόμενου διορθωτικού άλλης παροχής -σε ΑΛΛΟ ΑΦΜ το τονίζω- απλά επειδή μίλαγα εγώ για λογαριασμό όλων (γονείς).  Αυτα μέσα στο μπουρδελοεξυηπηρέτηση μου άφησαν θετική εντύπωση γιατί είχα ήδη φύγει και η αντιμετώπιση ήταν πολύ σωστή (όχι απο το call center φυσικά).

Επέστρεψα τη 1 από τις 5 παροχές στον ΗΡΩΝ αφού οι άλλες έχουν ακόμα σταθερό online παλιό καλό.

Καμμία βαριά καρδιά για την επιστροφή όμως, κανέναν δεν παντρεύτηκα ή χώρισα, όπου συμφέρει κάθε φορά υπολογίζοντας όμως και το μέγεθος του καθενός. Ας είναι το μόνο θέμα η καθυστέρηση λογαριασμών...

22 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ανάλογα την ημερομηνία εκπροσώπησης. Εγώ πήρα εκπροσώπηση σήμερα, θα έχω κλείσει μήνα μέχρι να βγούνε οι λογαριασμοί τέλη Οκτώρη. Αν στείλω ένδειξη στις 24/10 πιστεύω ότι θα μου στείλουν λογαριασμό κανονικά. Αν δε μου στείλουν θα ανοίξω αίτημα στη ΡΑΕ, παλιά μου τέχνη κόσκινο.

image.png.7b7cbcf87b37c2c36732a26afe54b4bd.png

Στους όρους γράφει "μηνιαίως", όχι μετά από 45 μέρες.

Βέβαια αν εσύ πάρεις εκπροσώπηση στις 6/10, ίσως να μη σου στείλουν λογαριασμό επειδή δε θα έχεις κλείσει μήνα.

 

Πήρα εκπροσώπηση 1/9 έδωσα μέτρηση 21/9 -το περιθώριο είναι μέχρι σήμερα- και αναμένω έκδοση του 1ου...

12 λεπτά πριν, mdendrin είπε

Μήπως ξέρει κανείς πότε ενεργοποιείται η επιλογή για να βάλεις την μέτρηση κάθε μήνα στο myΗΡΩΝ?

μόνο του θα σου βγει και θα σου έρθει και sms/viber

48 λεπτά πριν, walex είπε

Με τα σημερινά δεδομένα εάν αποδεχτεί την προσφορά της Protergia του βγαίνει μία η άλλη (εφόσον παραμείνει 12 μήνες στην Protergia και η διαφορά τιμών ΗΡΩΝ vs Protergia παραμείνουν στα σημερινά επίπεδα) Το να μην αποδεχτεί  την προσφορά ποντάρει ότι ο ΗΡΩΝ μακροπρόθεσμα θα έχει μεγαλύτερη διαφορά τιμής vs Protergia. Σεβαστή η πρόβλεψη του καθενός

Η διαφορά ΗΡΩΝ-Protergia δεν μπορεί να αυξηθεί ούτε προς τη μία ούτε προς την άλλη εταιρία. Εγώ θα την εξέταζα τη δέσμευση με τη Protergia -όχι τόσο περιμένοντας σημαντικό οικονομικό όφελος- αλλά κυρίως για να ξενοιάσω απο το "μήνα-μήνα" κι εφόσον μιλάμε για τόσο χαμηλές καταναλώσεις.

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ανάλογα την ημερομηνία εκπροσώπησης. Εγώ πήρα εκπροσώπηση σήμερα, θα έχω κλείσει μήνα μέχρι να βγούνε οι λογαριασμοί τέλη Οκτώρη. Αν στείλω ένδειξη στις 24/10 πιστεύω ότι θα μου στείλουν λογαριασμό κανονικά. Αν δε μου στείλουν θα ανοίξω αίτημα στη ΡΑΕ, παλιά μου τέχνη κόσκινο.

image.png.7b7cbcf87b37c2c36732a26afe54b4bd.png

Στους όρους γράφει "μηνιαίως", όχι μετά από 45 μέρες.

Βέβαια αν εσύ πάρεις εκπροσώπηση στις 6/10, ίσως να μη σου στείλουν λογαριασμό επειδή δε θα έχεις κλείσει μήνα.

 

We θα λέμε και θα κλαίμε 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mdendrin είπε

Συμφωνώ απόλυτα. Στην τηλεφωνική επαφή, πριν μου αποσταλεί η σύμβαση, δεν μου ανέφερε την ετήσια δέσμευση αλλά μόνο τα 90€ και το ασφαλιστήριο της Eurolife. Οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ στις αντιπροτάσεις!

δεν έχουν δέσμευση τα κυμαινόμενα ....

απλά προσοχή στα δωράκια αν έχουν όρους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν έχουν δέσμευση τα κυμαινόμενα ....

απλά προσοχή στα δωράκια αν έχουν όρους

Και η παρακάτω αναφορά για την διάρκεια της σύμβασης στους 12 μήνες;

Capture.PNG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mdendrin είπε

Και η παρακάτω αναφορά για την διάρκεια της σύμβασης στους 12 μήνες;

Capture.PNG

το οτι έχει 12 μήνες σημαίνει οτι ισχύουν οι όροι για 12 μήνες , όχι οτι έχει ρήτρα αποχώρησης

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

το οτι έχει 12 μήνες σημαίνει οτι ισχύουν οι όροι για 12 μήνες , όχι οτι έχει ρήτρα αποχώρησης

τα €90 τα πέρνεις στον επόμενο λογαριασμό ή 90/12=7.5 κάθε μήνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...