Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 hours ago, korakios said:

περιμένεις , απο εβδομάδα το πολύ πάρε τηλ

Πριν λίγο ξεκόλλησε η αίτηση στην ελπε τελικά. Λόγω myrae? Τυχαία? Τεσπα, έλαβα και το κλασσικό γραφικό τηλέφωνο από την ηρων για να μείνω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επικοινωνία με ΔΕΔΔΗΕ περιληπτικά:

Μου λένε ότι παρέλαβαν το αίτημα εκπροσώπησης σήμερα απ'την elpedison.

Ρωτάω αν έχουν στείλει και ένδειξη μετρητή

"Θα περάσουμε για καταμέτρηση"

Ξαναρωτάω αν έχουν στείλει ένδειξη

"Ένδειξη στέλνει ο πάροχος μόνο όταν γίνεται αλλαγή παρόχου στο ίδιο όνομα"

Της λέω πως η παροχή παραμένει στο ίδιο όνομα, και αλλάζω από volton σε elpedison. Ξαναρωτάω αν έχει σταλεί ένδειξη.

"Όχι, μου λέει... δεν έχουν στείλει. Αααα μισό λεπτό πήγε κάτω, το'χασα... μισό λεπτό να το βρω. Το βρήκα, ναι... έχουν στείλει ένδειξη τάδε" 😆

Συμπέρασμα... μπορεί ο πάροχος να έχει στείλει ένδειξη κι ο ΔΕΔΔΗΕ να σας πει ότι δεν έστειλαν, και να είστε τζάμπα μέσα στα νεύρα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής σε volton και σήμερα μέσω της σελίδας καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ βλέπω τις μετρήσεις που έδωσα σε volton, άρα η αλλαγή έχει ολοκληρωθεί. Στο mydeddie app, ωστόσο, στο ιστορικό ενδείξεων καταχωρητών παροχής δεν εμφανίζεται πλέον καμία εγγραφή (ούτε η τελευταία μετά την αλλαγή παρόχου ούτε οι προηγούμενες ενδείξεις μέσα στο 2023). Έχει αλλάξει κάτι/υπάρχει κάποιο θέμα με το app?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!

Έκανα τη Δευτέρα eContract στη ΔΕΗ για το myHomeForAll αλλά είδα μετά ότι η Ζενίθ έβαλε τα 60 ευρώ δώρο και σκέφτομαι μήπως να πάω στο Power Home Special. Έχω περίπου 180 kWh ημέρα και 250 νύχτα. Φεύγω από Ήρων generous guarantee πιο πολύ γιατί πρόσφατα άλλαξα σε νυχτερινό με ψηφιακό μετρητή και Ήρων δεν έχει νυχτερινό. Γνώμες;

Mπορώ να ακυρώσω το αίτημα στη ΔΕΗ και πώς; 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, m_panag είπε

Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά!

Έκανα τη Δευτέρα eContract στη ΔΕΗ για το myHomeForAll αλλά είδα μετά ότι η Ζενίθ έβαλε τα 60 ευρώ δώρο και σκέφτομαι μήπως να πάω στο Power Home Special. Έχω περίπου 180 kWh ημέρα και 250 νύχτα. Φεύγω από Ήρων generous guarantee πιο πολύ γιατί πρόσφατα άλλαξα σε νυχτερινό με ψηφιακό μετρητή και Ήρων δεν έχει νυχτερινό. Γνώμες;

Mπορώ να ακυρώσω το αίτημα στη ΔΕΗ και πώς; 

Ευχαριστώ.

Κανεις αιτηση υπαναχωρησης άμεσα, υπάρχει σχετικό έντυπο στο site της ΔΕΗ. Κανονικά μαζί με τη σύμβαση πρέπει να σου το στέλνουν και αυτό αλλά, οπως συνηθως, παρανομούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, mousmoulis said:

Έχω κάνει αίτηση αλλαγής σε volton και σήμερα μέσω της σελίδας καταμέτρησης του ΔΕΔΔΗΕ βλέπω τις μετρήσεις που έδωσα σε volton, άρα η αλλαγή έχει ολοκληρωθεί. Στο mydeddie app, ωστόσο, στο ιστορικό ενδείξεων καταχωρητών παροχής δεν εμφανίζεται πλέον καμία εγγραφή (ούτε η τελευταία μετά την αλλαγή παρόχου ούτε οι προηγούμενες ενδείξεις μέσα στο 2023). Έχει αλλάξει κάτι/υπάρχει κάποιο θέμα με το app?

Κι εμένα στην επαγγελματική παροχή φαίνεται μόνο η τελευταία εκκαθαριστική ένδειξη το Νοέμβριο, οι προηγούμενες εξαφανίστηκαν. Αλλά στη σύγκριση κατανάλωσης φαίνονται κανονικά οι παλιές καταναλώσεις με γράφημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Συμπέρασμα... μπορεί ο πάροχος να έχει στείλει ένδειξη κι ο ΔΕΔΔΗΕ να σας πει ότι δεν έστειλαν, και να είστε τζάμπα μέσα στα νεύρα.

...μιας και το είπες, πέρσι όσες φορές έτυχε να καλέσω "ΔΕΔΔΗΕ" (την συνεργαζόμενη τηλεφωνική που έχει αναλάβει την "εξυπηρέτησή" του τεσπα), μίλαγα με άτομα που και τί έλεγαν ήξεραν, και γενικά η επικοινωνία ήταν κομπλέ. Φέτος (και δεν εννοώ "το 24") κάθε φορά που έχω μιλήσει σαν να είναι ό,τι να 'ναι....

Δεν ξέρω πόσο τυχαία είναι και τα δύο (το "πέρσι" και το "φέτος") στην περίπτωσή μου, αλλά προφανώς έχω μείνει με την αίσθηση ότι πλέον έχουν άτομα που δεν...........

Άρα όντως όποιος επικοινωνεί μαζί τους γενικά να επιμένει όταν παίρνει απαντήσεις που τον ξενίζουν...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Επικοινωνία με ΔΕΔΔΗΕ περιληπτικά:

Μου λένε ότι παρέλαβαν το αίτημα εκπροσώπησης σήμερα απ'την elpedison.

Ρωτάω αν έχουν στείλει και ένδειξη μετρητή

"Θα περάσουμε για καταμέτρηση"

Ξαναρωτάω αν έχουν στείλει ένδειξη

"Ένδειξη στέλνει ο πάροχος μόνο όταν γίνεται αλλαγή παρόχου στο ίδιο όνομα"

Της λέω πως η παροχή παραμένει στο ίδιο όνομα, και αλλάζω από volton σε elpedison. Ξαναρωτάω αν έχει σταλεί ένδειξη.

"Όχι, μου λέει... δεν έχουν στείλει. Αααα μισό λεπτό πήγε κάτω, το'χασα... μισό λεπτό να το βρω. Το βρήκα, ναι... έχουν στείλει ένδειξη τάδε" 😆

Συμπέρασμα... μπορεί ο πάροχος να έχει στείλει ένδειξη κι ο ΔΕΔΔΗΕ να σας πει ότι δεν έστειλαν, και να είστε τζάμπα μέσα στα νεύρα.

Καρμπον ο διάλογος που είχα για την παροχή των γονιών μου - δεν πήγε καλά αυτό, ελπίζω εσύ να έχεις καλύτερη τύχη.

Από τη βολτον πόσο εύκολα/γρήγορα μπορούμε να φύγουμε; Πήρες βεβαίωση εκπροσώπησης; Θα καταναλώσω τις 500 kw μάλλον πολύ νωρίτερα από τις 30 μέρες, και έχω ένα άγχος 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήρθε το πολυπόθητο SMS εκπροσώπησης από την Elpedison και μόλις έκανα και εγγραφή στην εφαρμογή!

Κερδάμε αδέρφια!

Επεξ/σία από Swimmer21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, marinna said:

Καρμπον ο διάλογος που είχα για την παροχή των γονιών μου - δεν πήγε καλά αυτό, ελπίζω εσύ να έχεις καλύτερη τύχη.

Από τη βολτον πόσο εύκολα/γρήγορα μπορούμε να φύγουμε; Πήρες βεβαίωση εκπροσώπησης; Θα καταναλώσω τις 500 kw μάλλον πολύ νωρίτερα από τις 30 μέρες, και έχω ένα άγχος 

Έχω λάβει εκκαθαριστικό από προηγούμενη περίοδο... εσύ ζήτα βεβαίωση εκπροσώπησης.

Ή ρίξε και ματιά στο myportal μήπως εκδώθηκε λογαριασμός, εμένα εμφανίστηκε σήμερα ένα ποσό... μάλλον έναντι.

Για τους γονείς τι εννοείς ότι δε πήγε καλά; Κόλλησε η αλλαγή;

edit: Πάει το myportal, βάρεσε διάλυση.

Spoiler

image.png.7ba908277bc2f6d7a8824143e740cde2.png

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, razkal είπε

Πριν λίγο ξεκόλλησε η αίτηση στην ελπε τελικά. Λόγω myrae? Τυχαία? Τεσπα, έλαβα και το κλασσικό γραφικό τηλέφωνο από την ηρων για να μείνω. 

Άρα, η myrae είναι πολύ χρήσιμη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 edit: Πάει το myportal, βάρεσε διάλυση.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.7ba908277bc2f6d7a8824143e740cde2.png

 

Α, ωραία! 🙄

Για τους γονείς, άργησαν, έβαλαν λάθος μετρήσεις από ΔΕΔΔΗΕ, διόρθωσαν μετρήσεις, έβαλαν λάθος ημερομηνία εκπροσώπησης, "διόρθωσαν" ημερομηνία εκπροσώπησης -και αυτή τη στιγμή άλλα βλέπει ο ΔΕΔΔΗΕ, άλλα η Ελπέντισον και άλλα η ΕΛΙΝ και νομίζω δεν θα ξεμπλέξει ποτέ αυτή η φάση -ακόμα τους κυνηγάω. Αλλά νομίζω ότι είναι πολύ ειδική εξαίρεση η δική μας -τα μπέρδεψε πολύ ο τοπικός δεδδηε και ο υπεργολάβος τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Άρα, η myrae είναι πολύ χρήσιμη

Για απλά πραγματάκια...με ΔΕΗ που δεν έκανε ατομικές ενημερώσεις στην εφαρμογή της ρητρας έκανε την πάπια.. για να εκδοσουν κάνα λογαριασμό πιο γρήγορα υπό το θεωρητικό της φόβο καλή είναι 

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...