Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, doomnx είπε

Για τη μία από τις 4 παροχές

1. Ο Προμηθευτής, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή πλήρους Αίτησης Προσφοράς Προμήθειας, είτε αποστέλλει Προσφορά Προμήθειας, είτε ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά με την απόρριψη της Αίτησής του. Σε περίπτωση που η Αίτηση δεν είναι πλήρης, ο Προμηθευτής ενημερώνει άμεσα τον Πελάτη και του παρέχει προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης που δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών.

και

2. Ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Δήλωση Εκπροσώπησης του Μετρητή Φορτίου του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας. Ειδικότερα στην περίπτωση σύναψης Σύμβασης Προμήθειας από απόσταση, ο Προμηθευτής προβαίνει στις παραπάνω ενέργειες αποκλειστικά μετά την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας υπαναχώρησης του Πελάτη και το αργότερο εντός τριών (3) ημερών. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της Σύμβασης με τον αρχικό Προμηθευτή προηγείται της υποβολής Δήλωσης Εκπροσώπησης Μετρητή Φορτίου.

 

15 μέρες για να σου στείλει , 15 μέρες (ή 15+3) να δώσει στο ΔΕΔΔΗΕ....

δεν προβλέψανε τους τουρίστες

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, korakios είπε

1. Ο Προμηθευτής, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή πλήρους Αίτησης Προσφοράς Προμήθειας, είτε αποστέλλει Προσφορά Προμήθειας, είτε ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά με την απόρριψη της Αίτησής του. Σε περίπτωση που η Αίτηση δεν είναι πλήρης, ο Προμηθευτής ενημερώνει άμεσα τον Πελάτη και του παρέχει προθεσμία συμπλήρωσης της Αίτησης που δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών.

και

2. Ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Δήλωση Εκπροσώπησης του Μετρητή Φορτίου του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας. Ειδικότερα στην περίπτωση σύναψης Σύμβασης Προμήθειας από απόσταση, ο Προμηθευτής προβαίνει στις παραπάνω ενέργειες αποκλειστικά μετά την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας υπαναχώρησης του Πελάτη και το αργότερο εντός τριών (3) ημερών. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της Σύμβασης με τον αρχικό Προμηθευτή προηγείται της υποβολής Δήλωσης Εκπροσώπησης Μετρητή Φορτίου.

 

15 μέρες για να σου στείλει , 15 μέρες (ή 15+3) να δώσει στο ΔΕΔΔΗΕ....

δεν προβλέψανε τους τουρίστες

Συγγνώμη, η BEFON θεωρείται Προμηθευτής; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

4 hours ago, doomnx said:

 

Ω, ναι! Όσοι κάνατε online αίτηση στην ΕΛΠΕ και σας πήραν από BEFON και απαντήσατε απλά συναινώ στο email, χρειάζεται να δώσετε πάλι το ΟΚ τηλεφωνικά. Τρέξτε τους.

 

52 minutes ago, doomnx said:

Συγγνώμη με τη BEFON θα κάνουμε κάτι; Μπορούν έτσι απλά να κρατάνε τις αιτήσεις μας επ'αόριστον χωρίς να τις προωθούν στην ELPEDISON;

Πώς βγάζουμε άκρη μ'αυτό το ζήτημα; Πήρα τη Befon, μου λένε πως έχουν στείλει τα δικαιολογητικά για έλεγχο.

Παίρνω την elpedison (εμπορικό τμήμα), με συνδέουν με το τμήμα εξυπηρέτησης. Μου λένε στο τμήμα εξυπηρέτησης ότι δε βλέπουν καν πως έκανα αίτηση (λογικό καθώς η befon είναι εξωτερικός συνεργάτης).

Πού διάολο να πάρω τηλέφωνο ώστε να προχωρήσει ο έλεγχος δικαιολογητικών και να δώσω και προφορική αποδοχή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, doomnx είπε

Συγγνώμη, η BEFON θεωρείται Προμηθευτής; 

Άμα δίνουν 100 κάθε μήνα απο εμένα είναι ναι😂😂😂

Εκτός από τα excel @doomnx και @korakios να αναλάβει κάποιος να φτιάξει και έναν τουριστικο οδηγο με οδηγιες για γρηγορη μεταβαση για ενεργειακούς τουρίστες προς τον προορισμό δώρα. 😊

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, doomnx είπε

Συγγνώμη, η BEFON θεωρείται Προμηθευτής; 

απο τη στιγμή που είναι ο κύριος συνεργάτης του Προμηθευτή και ο ίδιος δεν έχει άλλο τμήμα ,

ναι (για το myrae αν ισχυριστούν κάτι τέτοιο)

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

Πώς βγάζουμε άκρη μ'αυτό το ζήτημα; Πήρα τη Befon, μου λένε πως έχουν στείλει τα δικαιολογητικά για έλεγχο.

Παίρνω την elpedison (εμπορικό τμήμα), με συνδέουν με το τμήμα εξυπηρέτησης. Μου λένε στο τμήμα εξυπηρέτησης ότι δε βλέπουν καν πως έκανα αίτηση (λογικό καθώς η befon είναι εξωτερικός συνεργάτης).

το τμήμα εξυπηρέτησης δεν το βλέπει , είναι άλλο τμήμα που επικυρώνει τις αιτήσεις (γιαυτό και έγραφα οτι φοβάμαι μήπως γίνει στραβή και ρίξουν άκυρο στη Befon , άρα σε εμάς)

κανονικά θα έπρεπε να σε συνδέσει στο τμήμα συμβολαίων και εκεί να δεις αν το προχώρησαν ωστε να γίνει και η ηχογράφηση

κάνε και εσύ αίτημα στο myrae

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, korakios είπε

15 μέρες για να σου στείλει , 15 μέρες (ή 15+3) να δώσει στο ΔΕΔΔΗΕ....

Αυτές είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνει η ELPEDISON άπαξ και πάρει την αίτηση στα χέρια της. Το θέμα είναι ότι οι αιτήσεις που συμπληρώνει η BEFON δεν έχουν φτάσει ακόμα. Από την επαφή μου μαθαίνω πως μόλις λάβουν την ηχητική επιβεβαίωση αμέσως στέλνουν στην ΕΛΠΕ και μέσα σε 3-5 μέρες ολοκληρώνεται η αλλαγή εκπροσώπησης από ΔΕΔΔΗΕ.

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τώρα που έγραψα για την ηχογράφηση , όπως άφησα ανοιχτή ακρόαση γιατί βαριόμουν ,άκουσε να λέει "για την αίτηση που έκανε ο korakios 9/1/23 (!)" και μετά με του που είπε "οτι έχει παραλάβει τα δικαιολογητικά της πέταξα σφηνό..... απο τις 27/12/23". Μην κάνουν και καμιά λαλακία και ξεκινήσει η εκπροσώπηση αργότερα

και μάντεψε , το τμήμα που είναι για την παροχή ( με το πρόβλημα που φαίνεται οτι είναι ενεργή είναι άλλο 😂)

2 λεπτά πριν, doomnx είπε

Αυτές είναι οι ενέργειες που πρέπει να κάνει η ELPEDISON άπαξ και πάρει την αίτηση στα χέρια της. Το θέμα είναι ότι οι αιτήσεις που συμπληρώνει η BEFON δεν έχουν φτάσει ακόμα. Από την επαφή μου μαθαίνω πώς μόλις λάβουν την ηχητική επιβεβαίωση αμέσως στέλνουν στην ΕΛΠΕ και μέσα σε 3-5 μέρες ολοκληρώνεται η αλλαγή εκπροσώπησης από ΔΕΔΔΗΕ.

για μένα befon=elpedison για το λόγο που σου έγραψα πριν , δεν έχει άλλο τμήμα πωλήσεων και δε γίνεται να μην έχει καθόλου

14 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Εκτός από τα excel @doomnx και @korakios να αναλάβει κάποιος να φτιάξει και έναν τουριστικο οδηγο με οδηγιες για γρηγορη μεταβαση για ενεργειακούς τουρίστες προς τον προορισμό δώρα. 😊

καλή ιδέα , θα το βάλω στο 1ο φύλοο του excel , έτσι και αλλιώς 3 επιλογές παίζουν και σε αναμονή της Ζενίθ αν είναι με δόσεις ή όχι

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πήρα τη Befon, μου λένε πως έχουν στείλει τα δικαιολογητικά για έλεγχο.

Πού διάολο να πάρω τηλέφωνο ώστε να προχωρήσει ο έλεγχος δικαιολογητικών και να δώσω και προφορική αποδοχή;


"έχουν στείλει τα δικαιολογητικά για έλεγχο" = δεν ασχολήθηκε κανείς με το email που έστειλες και δεν συμπλήρωσε κανείς εξ'ολοκλήρου την αίτηση ακόμα.

Εγώ πήρα τηλέφωνο στις πωλήσεις και ζήτησα αυτήν που ανέλαβε τις αιτήσεις μου. Μετά από κράξιμο πήραν τηλέφωνο για τη μία μόνο παροχή και απλά μου διάβαζε τα στοιχεία (όνομα επώνυμο, ΑΦΜ, διευθυνση) αν είναι σωστά και αν επιθυμώ να μπω στο τάδε πρόγραμμα. Και είπα ναι.

Θα πάρω και στην ΕΛΠΕ να μάθω αν βλέπουν την αίτηση ή αν απλά με ξεφορτώθηκαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλή χρεωστική (και όχι πιστωτική) της εθνικής μπορεί να δηλωθεί στην ελπε για πάγια εντολή ή το ξεχνάμε και πάμε μέσω τραπέζης;

Κάποιος άλλος τρόπος για να μην χρεωθεί η εγγύηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, korakios είπε

κανονικά θα έπρεπε να σε συνδέσει στο τμήμα συμβολαίων και εκεί να δεις αν το προχώρησαν ωστε να γίνει και η ηχογράφηση

κάνε και εσύ αίτημα στο myrae

Για την ηχογράφηση και την τελική αποδοχή πάλι από τη BEFON σε παίρνουν, συγκεκριμένα από το 211 211 7335.

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση, για το WeYellow , για να επιστραφει η εγγυηση, γενικοτερη καπως βεβαια, για τηνπαγια εντολη --> πως την σεταρω?

Δημιουργησα παγια εντολη με το RF του 1ου λογαρισαμου (σημερα) και το ονομα μου, εβαλα και ενα ανωτατο οριο πληρωμης. Δεν χανω κατι αλλο?

Οποτε στον επομενο θα δω το -50 ευρω της επιστροφης εγγυησης?

Μπορω να πληρωσω με καρτα νωριτερα απο την αυτοματη πληρωμη της παγιας, οπως μπορουσα και σε πχ ΔΕΗ μεχρι 2 φορες(στην ΔΕΗ η παγια ηταν μεσω καρτας ομως)?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, washcloud said:

Volton / Heron

(pick your poison)

Ποιος είναι ο λιγότερα χειρότερος? Πέρα από την τιμή, για τις διαδικασίες, εξυπηρέτηση κλπ για να μην βγαλουμε και την ψυχή μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, doomnx said:

Για την ηχογράφηση και την τελική αποδοχή πάλι από τη BEFON σε παίρνουν, συγκεκριμένα από το 211 211 7335.

Όσοι είστε γραμμένοι στο μητρώο 11, μπορεί και να το κόβει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

παραδόξως ~0,15 κλείνει μέχρι στιγμής αλλά καλύτερα να υπολογίζει κάποιος παραπάνω αν έχει και μεγάλη κατανάλωση

...μέχρι το μεσημέρι ήταν καλοκαίρι όμως...Απ' το μεσημέρι και μετά, χειμώνιασε...:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...