Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Swimmer21 είπε

Πήρα 50€ ήδη στον 1ο λογαριασμό για Δεκεμβρη και μου δίνουν αλλά 100€ στο επόμενο λογαριασμό για να μείνω.

Χαρακτηριστικά Προγράμματος GENEROUS GUARANTEE HOME

 

•             Τιμή Χρέωσης Ενέργειας με Έκπτωση Συνέπειας 10% 0,0738€/kWh (αρχική τιμή 0,082€/kWh) για καταναλώσεις μηνός Ιανουαρίου 2024

•             Μηνιαία χρέωση παγίου 5,50€ 

•             Η έκπτωση συνέπειας πιστώνεται στον αμέσως επόμενο λογαριασμό

•             Εφαρμόζεται Μηχανισμός Διακύμανσης βάση της υπουργικής απόφασης 409/2020

•             Χρέωση Guarantee 8,00 €/μήνα σε περίπτωση επιλογής εφαρμογής του Ορίου Διακύμανσης.

•             Μετά την συμπλήρωση 6 μηνών παραμονής στο πρόγραμμα η έκπτωση συνέπειας θα διαμορφώνεται στο 15%

•             Οι παραπάνω τιμές / χρεώσεις είναι προ ισχύοντος ΦΠΑ

•             Σας επισημαίνουμε ότι οι συγκεκριμένες τιμολογήσεις ισχύουν με σύμβαση αορίστου χρόνου χωρίς περιορισμό στην κατανάλωση

•             100€ έκπτωση στον επόμενο λογαριασμό

Πού τα γράφουν αυτά ; Δεν βρήκα κάτι στην σελίδα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

53 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Έπρεπε να συνεχίσεις να δίνεις έναντι ένδειξη (αυτή της αποχώρησης), ώστε να βγαίνει έναντι με μηδενική κατανάλωση. Κι εγώ δε ξαναμπλέκω με ΗΡΩΝ στο ρεύμα... ειδικά τώρα που η κιλοβατώρα έχει πάει 0.17, το 50άρι φεύγει αέρας και θα είναι μεγάλο το ποσό που θα φάνε απ'τη συνέπεια τελικού.

Δεν μπορει να βγαλει εκκαθαριστικο επειδη δεν εχει μέτρηση οταν αποχώρησα ? Ετσι μπορει να παει η δουλεια μεχρι το καλοκαιρι.... να βγαζει εναντι. Ηδη ειμαι 2 μηνες που αποχωρησα.

Μετρησεις  δεν  παίρνει απο το ΔΕΔΔΗΕ? Οταν πηγα elpedison δεν ξεκιναει νεα μετρηση ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, marinna είπε

2/1 με πήραν από volton γιατί είχα αφήσει τα στοιχεία μου, έστειλα δικαιολογητικά και έγινε και η τηλεφωνική επιβεβαίωση. 4/1 μου έστειλαν ότι έγινε καταχώρηση και θα επικοινωνήσουν όταν ενεργοποιηθεί. Το σάιτ της ΥΔΕ δείχνει την παροχή με +1 νούμερο, ενώ το άλλο σάιτ της καταμέτρησης βγάζει λάθος και το παλιό και το καινούριο. Στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ δεν δείχνει τίποτα εντωμεταξύ από καταμετρήσεις για την παροχή. Έχει γίνει η μετάβαση; Θα στρώσει στην πορεία η εφαρμογή ή είναι άσχετο ότι δεν βλέπω προηγούμενα στοιχεία της παροχής;

Μηπως να παρεις ενα τηλεφωνο στον Δεδδηε... 8004004000 για δεις σιγουρα τι γινεται και ποτε υπηρξε καποια εντολη......

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kastoria74 είπε

Πού τα γράφουν αυτά ; Δεν βρήκα κάτι στην σελίδα τους.

εξαρτάται απο τον υπάλληλο και τι μπόνους μπορεί να δώσει , δλδ είναι ανεπίσημο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, jasonas21 είπε

Νομιζω ειναι καπως ανοργανωτη η volton.... παλευω απο την Παρασκευη να παω στο energy free με τον 1ο μηνα δωρεαν και σημερα με παιρνουν να τους πω τα ιδια στοιχεια που τους ειπα την Παρασκευη! Οταν τους ειπα οτι τα εδωσα ολα τοτε, δεν ειχε ιδεα! Τους ειχα στειλει και το email με τα δικαιολογητικα που ζητουσαν και σημερα μου στελνουν τα εγγραφα αιτησης κλπ με τελείως ακυρη διεύθυνση μετρητή ξανα ζητωντας μου τα ιδια δικαιολογητικα!

ναι και σε μένα το ίδιο κάνανε και το είπαμε κ πολλοί άλλοι.. θέλουν προσοχή

 

4 ώρες πριν, jasonas21 είπε

επισης στην συμβαση γραφει το παρακατω το οποιο δεν εχω καταλαβει ακριβως τι σημαινει 

Αιτούμαι η παροχή των υπηρεσιών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας να άρχεται κατά την διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης και αποδέχομαι ότι θα απωλέσω το δικαίωμά μου
υπαναχώρησης από τη σύμβαση , μόλις η σύμβαση παροχής υπηρεσιών εκτελεστεί πλήρως. [Χ]

 

Τι σημαινει?


αυτό το είδα και εγώ και είναι λίγο τρομακτικό. Στην ηχογραφημένη στο τηλέφωνο τους ρώτησα σχετικά με την υπαναχώρηση (γτ κάτι μου φάνηκε κ μένα περίεργο). Με λίγα λόγια αυτή δεν ήξερε ποια είναι η διαφορά μεταξύ υπαναχώρησης και απλά αίτημα σε νέο πάροχο. Μήπως είναι ότι άν κάνω απλά υπαναχώρηση απλα με αποσυνδέουν; Δεν νομίζω να σε πηγαίνουν στον προηγούμενο. 

Πάντως δεν με ανησυχεί πολύ επειδή με διαβεβαίωσε ότι μπορούμε να φύγουμε, ότι δεν υπάρχει ρήτρα πρόωρης αποχώρισης (ή όπως το λένε στη volton "περιορισμός χρόνου" ή κάπως έτσι) και  μπορούμε να φύγουμε καθώς είναι κυμαινόμενο..

Ίσως κάποιος παιχταράς απο το νήμα μας διαφωτίσει περαιτέρω σχετικά αυτό..

Επεξ/σία από Cmg__
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, hamer είπε

Δεν μπορει να βγαλει εκκαθαριστικο επειδη δεν εχει μέτρηση οταν αποχώρησα ? Ετσι μπορει να παει η δουλεια μεχρι το καλοκαιρι.... να βγαζει εναντι. Ηδη ειμαι 2 μηνες που αποχωρησα.

Μετρησεις  δεν  παίρνει απο το ΔΕΔΔΗΕ? Οταν πηγα elpedison δεν ξεκιναει νεα μετρηση ?

έπρεπε να σου βγάλουν τελικό με τη μέτρηση της ελπέ

myrae

Μόλις τώρα, Cmg__ είπε

Πάντως δεν με ανησυχεί πολύ επειδή με διαβεβίωσε ότι μπορούμε να φύγουμε, ότι δεν υπάρχει ρήτρα πρόωρης αποχώρισης (ή όπως το λένε στη volton "περιορισμός χρόνου" ή κάπως έτσι) και  μπορούμε να φύγουμε καθώς είναι κυμαινόμενο..

ποτέ δε βεβαιώνεσαι απο υπάλληλο , το αντίθετο μάλιστα

έτυχε και ισχύει οτι δεν υπάρχει ρήτρα αποχώρησης σε κυμαινόμενα πάντως

1 λεπτό πριν, Cmg__ είπε

Μήπως είναι ότι άν κάνω απλά υπαναχώρηση απλα με αποσυνδέουν; Δεν νομίζω να σε πηγαίνουν στον προηγούμενο. 

στον προηγούμενο πας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, hamer είπε

Δεν μπορει να βγαλει εκκαθαριστικο επειδη δεν εχει μέτρηση οταν αποχώρησα ? Ετσι μπορει να παει η δουλεια μεχρι το καλοκαιρι.... να βγαζει εναντι. Ηδη ειμαι 2 μηνες που αποχωρησα.

Μετρησεις  δεν  παίρνει απο το ΔΕΔΔΗΕ? Οταν πηγα elpedison δεν ξεκιναει νεα μετρηση ?

νομίζω έχω το ίδιο πρόβλημα. Μου έχουν βγάλει 2 έναντι ελπέ για τον νοέμβριο και έχουμε ιανουάριο χωρίς τελικό/εκκαθαριστικό. επίσης στον ήρων τα ίδια. 

έχει προγραμματισμένη μέτρηση δεδδηέ τον φεβρουάριο. ελπίζω να βγάλουν εκκαθαριστικούς με τότε.


Καταλαβαίνω ότι όταν αλλάζεις πάροχο ή πιστεύουν αυτό που έστειλες εσύ ή στέλνουν τη δεδδηέ να το δει (δυσκολάκι). Μετρήσεις παίρνουν όλοι απο όλους. Όταν κάνει μέτρηση ο δεδδηέ ενημερώνει τον πάροχο. Όταν κάνει π.χ. η elpedison ενημερώνει τον ΔΕΔΔΗΕ και ο ΔΕΔΔΗΕ τους άλλους παρόχους.

οίκος ερωτικών αποκαλύψεων... 

ο δεδδηέ μία δουλειά είχε να κάνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, sosias είπε

greg εγώ μίλησα με τον Κωνσταντίνο με είχε στην αναμονή και απάντησε σε 6 μήνες 10 ευρώ .Αυτό είναι και το πιο πιθανό αφού αυτό έκανε παλιότερα με άλλο προγραμμα Τώρα αν ελπίζεις η ελπίδα πεθαίνει τελευταια

Κι εγώ με Κωνσταντίνος μίλησα. Το ίδιο μου είπε και στο τέλος μου πέταξε και την κασέτα 😁 "για ποιο σωστή ενημέρωση επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο ή τμήμα πωλήσεων με mail"

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

ποτέ δε βεβαιώνεσαι απο υπάλληλο , το αντίθετο μάλιστα

έτυχε και ισχύει οτι δεν υπάρχει ρήτρα αποχώρησης σε κυμαινόμενα πάντως

ναι έχεις δίκιο, αλλα ήταν ηχογραφημένο το συγκεκριμένο, και ξέρω αυτό με τα κυμαινόμενα, και θα έβλεπα και το χαρτί ύστερα που θα έστελνε. Αυτοί πρώτα κάνουν ηχητική κ μετά στέλνουν τα χαρτιά (που είναι περίεργο), δεν γίνεται ν προχωρήσεις αλλιως. αλλα ναι δεν πιστεύουμε υπαλλήλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Cmg__ είπε

Μου έχουν βγάλει 2 έναντι ελπέ για τον νοέμβριο και έχουμε ιανουάριο χωρίς τελικό/εκκαθαριστικό. επίσης στον ήρων τα ίδια. 

καλά είσαι , η ελπέ έχει έναντι απο περίοδο που ήμουν στον Ήρων 🤪

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, hamer said:

Δεν μπορει να βγαλει εκκαθαριστικο επειδη δεν εχει μέτρηση οταν αποχώρησα ? Ετσι μπορει να παει η δουλεια μεχρι το καλοκαιρι.... να βγαζει εναντι. Ηδη ειμαι 2 μηνες που αποχωρησα.

Μετρησεις  δεν  παίρνει απο το ΔΕΔΔΗΕ? Οταν πηγα elpedison δεν ξεκιναει νεα μετρηση ?

 

Πιθανολογώ ότι στις 8/11 έληγε το παράθυρο "Μέτρα μόνος σου" για έναντι ένδειξη, οπότε δώθηκε εντολή στο σύστημα να εκδωθεί έναντι κατά προσέγγιση. Ταυτόχρονα έπεσες σε αλλαγή κύκλου τιμολόγησης κι αντί να τιμολογείσαι 1 μήνα πίσω, πήγε η τιμολόγηση σου 2 μήνες πίσω.

Οπότε βγήκε τώρα ο έναντι και ο τελικός θα βγει αργότερα. Ίσως σε μερικές μέρες, ίσως και μετά από 1 μήνα.

Πρόβλημα 1: Αν αυτός ο έναντι δεν πληρωθεί πριν βγει ο τελικός, ίσως έχεις θέμα με τη συνέπεια.

Πρόβλημα 2: Όταν βγει το PDF κοίτα τα δημοτικά τέλη...λογικά θα σε έχουν χρεώσει μέχρι 31/12.  Αν ναι, κάνε αμφισβήτηση κι ενημέρωσε τους πως έχεις αποχωρήσει και πρέπει να προχωρήσουν σε διορθώσεις.

Mπες και στο mydeddie app --> Μετρήσεις --> στατιστικά καταναλώσεων ---> ενδείξεις παροχής και τράβα screenshot των ενδείξεων. Αποκλείεται να μην είχες ένδειξη όταν αποχώρησησες... λογικά η αλλαγή έγινε με την ένδειξη που έδωσες στην elpedison.

1 hour ago, hamer said:

ΤΡΑΓΙΚΟΙ

Εγω ειχα παει Heron Σεπτεμβριο μεχρι 08/11... μετα Elpedison και τωρα Volton

E Αυτοι ακομα εναντι βγαζουν ...... και θυμήθηκαν να βαλουν εναντι 109€ .

Ελπιζω εκεινο το διαγραμμένο 109 να ισχυει, γιατι ετσι οπως παει η δουλεια θα πληρωνουμε εναντι σε 3 εταιριες ταυτοχρονα

 

 

Spoiler

ΗΡΩΝ.jpg

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Cmg__ είπε

τι α κανουμε; ράε;

ακόμα η παροχή μου φαίνεται ενεργή εκεί , όταν φανεί ανενεργή τότε θα ασχοληθώ για τον τελικό λογαριασμό

έτσι και αλλιώς το έναντι επιστρέφεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Merenda7 είπε

Κι εγώ με Κωνσταντίνος μίλησα. Το ίδιο μου είπε και στο τέλος μου πέταξε και την κασέτα 😁 "για ποιο σωστή ενημέρωση επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο ή τμήμα πωλήσεων με mail"

 

Μπράβο. Ποιος θα στείλει ένα email να το έχουμε και γραπτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 

Πρόβλημα 1: Αν αυτός ο έναντι δεν πληρωθεί πριν βγει ο τελικός, ίσως έχεις θέμα με τη συνέπεια.

Πρόβλημα 2: Όταν βγει το PDF κοίτα τα δημοτικά τέλη...λογικά θα σε έχουν χρεώσει μέχρι 31/12.  Αν ναι, κάνε αμφισβήτηση κι ενημέρωσε τους πως έχεις αποχωρήσει και πρέπει να προχωρήσουν σε διορθώσεις.

Mπες και στο mydeddie app --> Μετρήσεις --> στατιστικά καταναλώσεων ---> ενδείξεις παροχής και τράβα screenshot των ενδείξεων. Αποκλείεται να μην είχες ένδειξη όταν αποχώρησησες... λογικά η αλλαγή έγινε με την ένδειξη που έδωσες στην elpedison.

 

αυτό φοβάμαι ό,τι εμείς οι τουρίστες θα πληρώνουμε ακριβά έναντι, για να είμαστε συνεπείς, και θα περιμένουμε να τα πάρουμε πίσω κανα χρόνο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...