Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε προσπάθεια να πάω volton, εχω δηλωσει στοιχεια στο αντιστοιχο πεδιο αλλα απο χθες δεν εχουν καλεσει. Υπάρχει τρόπος να καλέσω εγώ ή πρεπει να καλέσουν αυτοί;

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, wasd είπε

Σε προσπάθεια να πάω volton, εχω δηλωσει στοιχεια στο αντιστοιχο πεδιο αλλα απο χθες δεν εχουν καλεσει. Υπάρχει τρόπος να καλέσω εγώ ή πρεπει να καλέσουν αυτοί;

2163001000 μπορείς να καλέσεις. Με καλεσαν μετά από 2 ημέρες μετά την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που έστειλα αλλά στο ενδιάμεσο είχα καλέσει εγώ και έκανα τη διαδικασία τηλεφωνικά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με Ζενίθ προσπαθώ εδώ και 2 μέρες αλλά δεν υπάρχει ανταπόκριση !!!!! Έχει καταφέρι κανείς να μιλήσει μαζί τους ?? Πρέπει να πάω σε πρόγραμμα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο πάγιο (χωρίς κάποιο δώρο που να εξισορροπεί το κόστος του παγίου)...

Επεξ/σία από jobous
  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, wasd said:

Σε προσπάθεια να πάω volton, εχω δηλωσει στοιχεια στο αντιστοιχο πεδιο αλλα απο χθες δεν εχουν καλεσει. Υπάρχει τρόπος να καλέσω εγώ ή πρεπει να καλέσουν αυτοί;

Έχει αναφερθεί ότι έχουν τεράστιο φόρτο εργασίας, πηγαίνετε σε κατάστημα να ξεμπερδέψετε άμεσα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jobous είπε

Με Ζενίθ προσπαθώ εδώ και 2 μέρες αλλά δεν υπάρχει ανταπόκριση !!!!! Έχει καταφέρι κανείς να μιλήσει μαζί τους ?? Πρέπει να πάω σε πρόγραμμα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο πάγιο (χωρίς κάποιο δώρο που να εξισορροπεί το κόστος του παγίου)...

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω. Δεν απαντάνε στο τηλέφωνο ούτε στα mail. Με ξενερωσαν και θέλω να φύγω για ελιν αλλά δεν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους να πάρω βεβαίωση εκπροσώπησης.

Δημοσ.
7 minutes ago, jobous said:

Με Ζενίθ προσπαθώ εδώ και 2 μέρες αλλά δεν υπάρχει ανταπόκριση !!!!! Έχει καταφέρι κανείς να μιλήσει μαζί τους ?? Πρέπει να πάω σε πρόγραμμα με όσο το δυνατόν χαμηλότερο πάγιο (χωρίς κάποιο δώρο που να εξισορροπεί το κόστος του παγίου)...

Χθες μίλησα μαζί τους και άλλαξα παροχή συγγενή από το power home now στο power home choice. Επίσης μου έδωσαν και τον κωδικό πελάτη για να κάνω λογαριασμό myzenith. 

Χρόνος αναμονής: 35 λεπτά

Είχε και επιλογή να με καλέσουν αυτοί αλλά όσες φορές το έχω πατήσει αυτό γενικά στις εταιρίες δε με παίρνουν ποτέ πίσω. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Cmg__ είπε

Παιδιά ΣΟΣ...  Παρακαλώ βοηθήστε με να καταλάβω, γιατί έχω αρχίσει και τρελαίνομαι.


1.  Μίλησα μόλις προς ΔΕΔΔΗΕ με δύο αντιπροσώπους που μου είπαν τα ίδια: Επέμεναν και οι δύο πως οι ενδείξεις που γράφουν Προέλευση ΔΕΔΔΗΕ στο site της elpedison είναι απο Αυτόματη ενημέρωση ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ προς τη ΔΕΔΔΗΕ και όχι ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΔΔΗΕ προς τους ΠΑΡΟΧΟΥΣ. Άρα αν δεν λένε ψέμματα και οι δύο, αυτό που γράφει στο site της elpedison Προέλευση: ΔΕΔΔΗΕ είναι είτε λάθος είτε παραπλανητικό.

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.e2e299acb8f19f6e60131a53d2d6c3b3.png

Το θέμα είναι ότι αφού η elpe δεν στέλνει δικό της συνεργείο για να μετρήσει, οι ενδείξεις που λαμβάνονται υπόψιν είναι αυτές που βάζεις εσύ. Τότε γιατί έχουν ξεχωριστά του Πελάτη;;;  Και το πρώτο εγώ το έβαλα και το τρίτο που τους έδωσε ο άλλος πάροχος..

αυτο που σου ειπαν ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ και θα σου πω τους λογους.
Σε εμενα εχει 3 μετρησεις απο ΔΕΔΔΗΕ, μια Οκτωβρη, μια Νοεμβρη, μια Δεκεμβρη. Και παμε:

1) Εγω ως πελατης δεν εχω δωσει ΚΑΜΙΑ μετρηση εκτος της αρχικης με τη φωτογραφια κατα την αλλαγη παροχου, παρολ'αυτα τοτε εδωσε και ο Δεδδηε.

2) Τον Νοεμβρη αλλαξα μετρητη με νυχτερινο, γι'αυτο και ξαναμετρησε ο Δεδδηε

3) Στις 15/12 μου χτυπησαν το κουδουνι για μετρηση ρευματος απο ΔΕΔΔΗΕ και τους ανοιξα ο ιδιος. Σε καμια περιπτωση δεν καταχωρησα εγω ενδειξεις.

4?) Επισης λογω της αλλαγης μετρητη, η μετρηση απο Νοεμβρη ηταν 85.000 του παλιου μετρητη, και μετα του Δεκεμβρη ειναι 100 λογω του νεου.

Τι μας λενε δηλαδη, οτι ο παροχος κανει μετρηση μυριζοντας τα νυχια του, και ανακαλυπτει και τις μετρησεις αλλαγμενου μετρητη, ενω εχει περασει ο Δεδδηε, και δεν εχει καταχωρησει καμια μετρηση ο πελατης? Βλακειες σου ειπαν.

Για μενα παραμενει το ερωτημα γιατι βγαλανε εναντι λογαριασμο με τυχαιες kwh, ενω εχουν τις μετρησεις μεσα στο site τους στην ελπε. Μαλλον πρεπει να τους παρω τηλ, οπου βαριομουν να πω την αληθεια γιατι μικρο το κακο, και θα πρεπει να τους πω βγαλτε διορθωτικο, και δε μου παει ενω τους εχω παρει 50+50+100. Θα δω, αν παρω ετσι απλα για να μου πουν το γιατι θα ενημερωσω

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οι ενδείξεις που δίνεις κατά την αλλαγή παρόχου θεωρούνται μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ. Φαίνονται και στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ αν πας στο ιστορικό ενδείξεων. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mechpanos είπε

Πες ότι δεν έχει βγει λογαριασμός και πάρε από Ήρων βεβαίωση εκπροσώπησης να προσκομίσεις σε Volton. Έχει αναφερθεί στο thread.

 

1 ώρα πριν, favou2000 είπε

2,5 μήνες δεν γίνεται να μην έχεις λογαριασμό.Βγαλε βεβαίωση εκπροσώπησης από το myheron.πηγαινε στα αιτήματα νέο αίτημα βεβαίωση εκπροσώπησης.

και όμως δεν εχω λογαριασμό! επειδη ξερω την βεβαίωση εκπροσώπησης ρώτησα και μου είπαν θελουμε τον λογαριασμό και την εξόφληση του.  

Δημοσ.

Επειδή δεν υπέπεσε στην αντίληψη μου ότι αναγράφεται κάπου, κρατήστε τον τηλεφωνικό κατάλογο των παρόχων-σταθερά για να καλείτε εκεί για ο,τι χρειάζεστε και ΜΗΝ καλείτε στα 5ψηφια τους. Θα βοηθούσε επίσης να καταγράψουμε αν υπάρχει live chat πχ σε κάθε σελίδα παρόχου γιατί βολεύει περισσότερο σε σχέση με το τηλεφωνικό κέντρο.

Elinoil energy 210 624 1770

Elpedison 218 18 18128

Eunice power 21 0729 4512

Fysiko aerio 2177 181133

Heron 213 033 3000

nrg 218 88 18101

OTE Estate 210 63 72700

Protergia 210 34 48500 (Watt & Volt 2130 189 199)

Solar energy 23850 44506

Volterra 213 088 3000

Volton 216 300 1000

Zeniθ 2311 223 099

ΔΕΗ 800 900 1000


 

ΔΕΔΔΗΕ 2111 900 500

ΔΕΔΑ Αττικής 213 088 2000

ΔΕΔΑ Θεσσ/νικης-Θεσσαλίας 2310 58 4444

  • Like 9
  • Thanks 6
Δημοσ.

Με κάλεσαν από elpedison μετά από αίτημά μου. 

Ενημέρωσα πως είμαι υφιστάμενος πελάτης στο πράσινο τιμολόγιο και θέλω να πάρω στο smart, αν και εφόσον πάρω τη δωροκάρτα των 60 ευρώ. 

Η υπάλληλος μου απάντησε πως θα την πάρω και ζήτησα να μου στείλει τη σύμβαση με mail. 

Ελαβα μόλις το μειλ, 2 ξεχωριστά pdf, ένα τη σύμβαση και ένα τη δωροκάρτα. 

Οι όροι της δωροκάρτας αναφέρουν πως αφορά ΝΕΟ πελάτη. Αρα μπορούν να επικαλεστούν τον όρο και να μην μου τη δώσουν? 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, CHRISpros είπε

Με κάλεσαν από elpedison μετά από αίτημά μου. 

Ενημέρωσα πως είμαι υφιστάμενος πελάτης στο πράσινο τιμολόγιο και θέλω να πάρω στο smart, αν και εφόσον πάρω τη δωροκάρτα των 60 ευρώ. 

Η υπάλληλος μου απάντησε πως θα την πάρω και ζήτησα να μου στείλει τη σύμβαση με mail. 

Ελαβα μόλις το μειλ, 2 ξεχωριστά pdf, ένα τη σύμβαση και ένα τη δωροκάρτα. 

Οι όροι της δωροκάρτας αναφέρουν πως αφορά ΝΕΟ πελάτη. Αρα μπορούν να επικαλεστούν τον όρο και να μην μου τη δώσουν? 

 

Έχεις και την ηχογραφημένη ενημέρωσης έχεις και την προσφορά στο email σου, πόσο παραπάνω επιβεβαίωση 😀 , δεν θα έχεις τέτοιο ζήτημα.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Δεν μου δίνει βεβαίωση εκπροσώπησης η ζενίθ.

Δεν εκδίδει λέει η εταιρεία τούς βεβαίωση εκπροσώπησης.

Τι κάνω τώρα?

Μπορώ με το συμβόλαιο αντί της βεβαίωσης?

Δεν έχει εκδοθεί λογαριασμός, είμαι νέα πελάτης της ζενίθ 

Δημοσ.

Από ΔΕΗ σε elpedison τον Νοέμβριο και τώρα προς ΗΡΩΝ.

Να δω πότε θα βαρεθούν το γύρω γύρω όλοι και θα δίνουν κίνητρα για να κρατήσουν κόσμο αντί για να μαζέψουν :D

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, CHRISpros είπε

Οι όροι της δωροκάρτας αναφέρουν πως αφορά ΝΕΟ πελάτη. Αρα μπορούν να επικαλεστούν τον όρο και να μην μου τη δώσουν?

Η δωροκάρτα αφαιρείται από το λογαριασμό ρεύματος ή είναι για αγορές από κατάστημα;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...