Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Apostolis276 είπε

Καλησπέρα, καλή χρονιά σε όλους!

Είδα το https://www.revma-online.gr/

και μου φάνηκε ενδιαφέρον για μια γρήγορη συγκριση. Τι λέτε;

μακρυά απο site , (αν και δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αλλά σα να θυμάμαι ο @ekrepaliείχε δει λάθος) παίζουν 2 excel αν θες να κάνεις υπολογισμό (καρφιτσωμένη ανάρτηση)

υπάρχει και το site της ΡΑΕ αν απλά θες να δεις τιμή κιλοβατώρας (λείπει το σταθερό https://weenergy.gr/prasino-reuma/prosfores/weyellow/ )

 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, korakios είπε

φωτό  μετρητή

φυσικά , τα πάντα παίζουν σα σενάριο

παλιότερα θυμάμαι η volton έβαζε κατευθείαν τη συνέπεια .

Η Volton λέει ότι βάζει με συνέπεια και αν δεν την τηρήσεις, στην χρεώνει στον επόμενο. Καλό αυτό, όχι σαν κάτι Ήρωνες που είσαι συνεπής και φεύγεις και σε χρεώνουν! Επίσης όταν φεύγεις, πάει στο ΔΕΔΔΗΕ η ένδειξη από τη φωτό μετρητή που στέλνεις στον νέο πάροχο, και βγαίνει τελικός λογαριασμός με αυτή.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, washcloud είπε

1) Ό,ποτε θες. Όχι, "δεν σε νοιάζει", φεύγεις γι' αλλού με "βεβαίωση εκπροσώπησης παρόχου" (δεν περιμένεις "τελικό"). Ώσπου να καταναλώσεις όσες θες από τις 500 (αν φύγεις "στις 300" πχ, απλά "χάνεις" τις άλλες 200 που θα μπορούσες να εκμεταλλευτείς).

2) Δεν υπάρχει καμμία "νέα τιμολόγηση" - το μόνο που υπάρχει είναι το τέλος των κρατικών επιδοτήσεων. Κι όπως είπαμε, φεύγεις ό,ποτε θες.

3) Δεν δηλώνεις αποχώρηση - απλά ζητάς από πάροχο που θες να πας να συνάψεις σύμβαση μάζί του. Η προηγούμενη θα λυθεί "αυτοδικαίως" (αν δεν χρωστάς). Γενικά το "τηλεφωνικά" είναι "παγίδα" - θα σε "ζαλίσουν" με "τα δικά τους". Όχι ότι είναι ακριβώς κακό να τους ακούσεις, και κυρίως να ρωτήσεις πράγματα, αλλά,,,,"κράτα μικρό καλάθι". Πιο πολλά θα καταλάβεις ρωτώντας/διαβάζοντας εδώ (...και ΧΩΡΙΣ "παγίδες"....). Ναι μπορείς να κάνεις "e-contract".

edit ...πρόλαβε ο αποπάνω. Έπεσες βέβαια σε ώρα που μασάει δαφνόφυλλα 😁, αλλά ο συγκεκριμένος είναι αυτός που παίζει τα του ρεύματος στα δάχτυλα, με την ίδια ευκολία που εσύ παίρνεις καραμέλες από παιδί, συνεπώς γενικά να δίνεις βάση στα ποστ του (τωρινά, μελλοντικά, και κυρίως παρελθοντικά) 🙂

@washcloud

Ωραια, ακομα 2 αποριες. Προσπαθώ να μάθω τη φάση πώς λειτουργει ο "τουρισμός" ώστε να ειμαι σε θεση να το κάνω γενικως!

 

Σχετικα με το 1, που μου λες για τη βεβαίωση εκπροσώπησης παρόχου. Τι εννοεις??? Απο τον νεο παροχο που θα παω; οτι θα μου δωσουν αυτη τη βεβαιωση και ετσι θα τερματιστει η παροχη αυτοματα απ τον προηγουμενο παροχο?

 

Και σχετικα με το 3 και το econtract που λες: αυτο πού το βρισκω? Κανοντας δηλαδη αυτό θα αποφύγω την τηλεφωνικη επικοινωνια??

 

Μια ακομα εξτρα απορια, μιας και στην τελευταια σελιδα το αναφερατε. Ειπατε οτι πρεπει να υπαρξει φωτο του μετρητη κατα την αποχωρηση απο εναν παροχο και την εναρξη σχεσης με εναν αλλο κ οτι δεν το κανει ο Δεδδηε. Ισχυει αυτο?

 

Σορρυ, αλλα μου φαινεται ακομα πολλη βαβουρα και θελω σιγουρα να μαθω ολη τη διαδικασια, εφοσον αποφασιζω να κοιταω καθε μηνα τι παιζει στο ""χρηματιστηριο"".

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mechpanos είπε

 Επίσης όταν φεύγεις, πάει στο ΔΕΔΔΗΕ η ένδειξη από τη φωτό μετρητή που στέλνεις στον νέο πάροχο, και βγαίνει τελικός λογαριασμός με αυτή.

Εμενα η ελπε οταν πηγα πριν κανα τριμηνο δε μου ζητησε φωτο. Τηλεφωνικα τους ειπα την ενδειξη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thanos678 είπε

Εμενα η ελπε οταν πηγα πριν κανα τριμηνο δε μου ζητησε φωτο. Τηλεφωνικα τους ειπα την ενδειξη.

η ελπέ συγκεκριμένα γράφει στα τέτοια της, τις μετρήσεις που δίνουμε και ζητά επιτόπια απο ΔΕΔΔΗΕ

γιαυτό και επιμένουμε να αναγράφεται στην αίτηση η μέτρηση και δίνουμε φωτό , μπας και αν τις δουν απο ΔΕΔΔΗΕ δε θα περιμένουμε πότε θα αξιωθούν να περάσουν

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπερα παιδια!! Θα ηθελα να ρωτησω στο app της elpedison , οι απενεργοποιημενες παροχες (λογω τουρισμου) θα ξαναεμφανιστουν αυτοματα με το που ξεκινησει η εκπροσωπηση ή πρεπει να κανω καποια αλλη διαδικασια?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, desiro είπε

Καλησπερα παιδια!! Θα ηθελα να ρωτησω στο app της elpedison , οι απενεργοποιημενες παροχες (λογω τουρισμου) θα ξαναεμφανιστουν αυτοματα με το που ξεκινησει η εκπροσωπηση ή πρεπει να κανω καποια αλλη διαδικασια?

όχι , θα παραμεινουν απενεργοποιημένες μιας και είναι άλλο το τελευταίο ψηφίο

αν βάλεις πάγια , φρόντισε να  έχεις επιλέξει πρώτα την νέα ενεργοποιημένη παροχή

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kokos198 είπε

Με δυο παροχές εγώ, σε καμία από τις δύο δεν έχω πάρει τους πόντους...και στην μία δεν πήρα και τα 50€ στον πρώτο λογαριασμό...(έχω ενημερώσει αντιστοιχα σε προηγούμενο post)...προσπαθούσαν να με πείσουν ότι δεν έχει 50αρικονη σύμβαση που υπέγραψα...και όταν είπα ότι την βλέπω μπροστά μου, κάλεσαν μετά από μερικές μέρες και είπαν ότι θα μου τα δώσουν μαζί με επιπλέον 50€ στον επόμενο λογαριασμό (και κάπως έτσι με κράτησαν στο κίτρινο για τον Γενάρη)

Περιμένω 3*50€ σε πόντους δεν έχουν μπει ακόμη,από τη στιγμή που στους όρους γράφει ότι μπορούν να μπουν σε διάστημα 150 ημερών δεν μας παίρνει για rae πιστεύω.

Θα μπουν κάποια στιγμή,αλλά μέχρι τότε θα γεράσουμε πριν την ώρα μας 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, uphercules10 είπε

Περιμένω 3*50€ σε πόντους δεν έχουν μπει ακόμη,από τη στιγμή που στους όρους γράφει ότι μπορούν να μπουν σε διάστημα 150 ημερών δεν μας παίρνει για rae πιστεύω.

Θα μπουν κάποια στιγμή,αλλά μέχρι τότε θα γεράσουμε πριν την ώρα μας 

κάνε και εσύ τσεκ με το app μπας και μπήκαν , πάντως "τζάμπα" είναι το myrae ίσως καλό κάνει μια υπενθύμιση

Δημοσ.

Για Volton που λέτε να μην πάρουμε την δωροεπιταγη των 50€, λογικά πρέπει αντίστοιχα να αρνηθούμε και την προσφορά με το affidea, σωστά;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, korakios είπε

κάνε και εσύ τσεκ με το app μπας και μπήκαν , πάντως "τζάμπα" είναι το myrae ίσως καλό κάνει μια υπενθύμιση

Έκανα δις,τπτ θα κάνω και μια νύξη σε rae τώρα που μάθαμε τα κόλπα 

Επεξ/σία από uphercules10
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paranoid_android είπε

Σχετικα με το 1, που μου λες για τη βεβαίωση εκπροσώπησης παρόχου. Τι εννοεις??? Απο τον νεο παροχο που θα παω; οτι θα μου δωσουν αυτη τη βεβαιωση και ετσι θα τερματιστει η παροχη αυτοματα απ τον προηγουμενο παροχο?

Όταν πας σε άλλο πάροχο, προσκομίζεις τον τελευταίο λογαριασμό από τον παλιό. Αν δεν έχεις κλείσει μήνα στον παλιό ή αν είσαι στο όριο και δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός, ζητάς να σου δώσει βεβαίωση εκπροσώπησης ο παλιός πάροχος, και την πας στον νέο. Ο νέος υποβάλει τα χαρτιά στον ΔΕΔΔΗΕ και ενημερώνει ότι θα ξεκινήσει να σε εκπροσωπεί εκείνος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, paranoid_android είπε

Προσπαθώ να μάθω τη φάση πώς λειτουργει ο "τουρισμός" ώστε να ειμαι σε θεση να το κάνω γενικως!

είναι πάντως μεταξωτό βρακί αυτό, και θέλει (πολύ)  επιδέξιο κώλο. Τουτέστιν ρώτα πρώτα, διάβαζε γενικα το θρεντ προς τα πίσω (είναι ΤΙΓΚΑ στην χρήσιμη πληροφορία), πριν "εμπλακείς".

 

1 ώρα πριν, paranoid_android είπε

Σχετικα με το 1, που μου λες για τη βεβαίωση εκπροσώπησης παρόχου. Τι εννοεις??? Απο τον νεο παροχο που θα παω; οτι θα μου δωσουν αυτη τη βεβαιωση και ετσι θα τερματιστει η παροχη αυτοματα απ τον προηγουμενο παροχο?

όχι, λέω για τον ΠΑΛΙο πα΄ροχο, ότνα δεν έχει βγάλει λογαριασμό (που ζητάει ο νέος για να σε δεχτεί): ζητάς αυτό από αυτόν (κάποιοι πάροχοι την έχουν ως "έτοιμη φόρμα" στο σάιτ τους", ή την ζητάς μέσω μέιλ/τηλεφώνου). Μην ασχολιέσαι άλλο με την "παλιά παροχή" (την ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ της παροχής σου για την ακρίβεια, από τον τωρινό/"soon to be has-been" πάροχο). Και γενικά ΔΕΝ ζητάμε από τον τρέχοντα πάροχο να τερματίσει την εκπροσώπηση/"να καταγγελθεί η σύμβαση", διότι αυτό σημαίνει ότι ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ. Απλά αιτήσαι να σ' αναλάβει ο νέος, και αυτός κάνει τα σχετικά (με τον παλιό) ώστε η μετάβαση από τον έναν στον άλλον αν γίνει χωρίς ούτε δευτερόλπετο διακοπής της ηλεκτροδότησης.

1 ώρα πριν, paranoid_android είπε

το econtract που λες: αυτο πού το βρισκω? Κανοντας δηλαδη αυτό θα αποφύγω την τηλεφωνικη επικοινωνια??

...το e-contract  = η διαδικασία σύναψης σύμβασης "με ηλεκτρονικά μέσα", δηλαδή ΟΧΙ από τηλεφώνου, ΟΧΙ με συμβόλαια που σου φέρνει κούριερ κτλ. Κάθε πα΄ροχος έχει στη σελίδα του λινκ για να κάνεις e-contract με αυτόν.

1 ώρα πριν, paranoid_android είπε

πρεπει να υπαρξει φωτο του μετρητη κατα την αποχωρηση απο εναν παροχο και την εναρξη σχεσης με εναν αλλο κ οτι δεν το κανει ο Δεδδηε. Ισχυει αυτο?

η φωτό του μετρητή είναι για να εξασφαλίσει περισσότερο εσένα (αλλά ως "τυπική διαδικασία" την ζητάνε συνήθως και οι πα΄ροχοι, καμμιά φορά χωρ΄ςι καν αν την λάβουν υπ' όψη - καμμια΄φορά,,,επιμένοντας επιτακτικά για την ανάγκη της, κι ας μην τελικά την χρησιμοποιήσουν...Αν ΔΕΝ μπορείς να βγάλεις, επίμενε με τον υπάλληλο που θα "μιλάς" (είναι  και θέμα προσώου ενίοτε), για να το προωθήσει χωρ΄ςι φωτό. Σε αυτή την επρίπτωση "θα ειδοποιήσουν τον ΔΕΔΔΗΕ να στείελι άτομο να πα΄ρει τις ενδειξεις του ρολογιού". Καλώς εχόντων, σε 1-2-3 μέρες. Κακώς εχόντων, περισσότερες. Γι' αυτό ΚΑΛΟ είναι να δώσεις ΚΑΙ εσύ τη φωτό....Αυτά είναι που ισχύουν (...κι ανάλογα την φάση,,,εφαρμόζονται........)

  • Like 1
Δημοσ.

Βγήκε τελικά απο ελπέ (στέλνουν email)

κλασσικά , δεν έχουν δει καν οτι είχα φύγει , βάλαν ένα έναντι με περίοδο κατανάλωσης που υποτίθεται οτι πήγα Ήρων (απο Ήρων τίποτα ακόμα δε με έχουν δει καν 😛) , συν 25€ εγγύηση

Το καλό είναι

1. είναι έναντι άρα δε με καίει

2. θα βγει σε λίγο έκτακτος και θα αφαιρεθεί η εγγύηση

3. μου βάλανε κανονικά το 50ρικο δώρου (εκτός απο τους πόντους που μπήκαν)

Το κακό είναι οτι μάλλον θα μου ρίξουν άκυρο για τα 100€+5*20€ και θα τρέχω να τα μαζεύω απο ΔΕΔΔΗΕ λόγω αχρηστίας τους

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...