Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, giorgosvet είπε

Πόσες περίπου kwh + ρυθμιζόμενες χρεώσεις αντιστοιχεί το 💯 αρικο (δεν βάζω Δήμο μιας και διαφέρουν για τον καθένα) έτσι ώστε οταν εξαντληθεί εξαφανιζολ;

Μπορείς και στο δικό μου εξελάκι να το δεις αυτό. Για το μπλε και για το κίτρινο με ΤΕΑ αυτή του Δεκεμβρίου είναι 350 kWh σε 2 μήνες ή 400 σε ένα μήνα. + Δημοτικά τέλη.

11 λεπτά πριν, korakios είπε

το πράσινο είναι πανάκριβο του Ήρων , δες τιμές εκεί

...

σύμφωνα με το ΦΕΚ , έχεις μέχρι 31/1/24 να υποβάλεις αντίρρηση αλλά κλασσικά στη μπανανία δεν ξεκαθαρίζει τι γίνεται αν ο πάροχος βγάλει πιο μπροστά λογαριασμό και αν γίνεται διόρθωση

η λογική λέει οτι αν 31 του μηνός πεις θέλω να παραμείνω στο κίτρινο δε θα τιμολογηθείς με πράσινο ,αλλά άγνωστο το τι θα κάνει ο κάθε πάροχος

Για το πράσινο του Ήρων σίγουρα θα ανακοινώσει έκπτωση συνέπειας δεν θα είναι αυτή η τιμή. Έχει αφήσει τα κουτάκια κενά. Είχανε πει ότι δεν θα κάνουν δεχτές άλλες εκπτώσεις αλλά μάλλον το πήραν πίσω.
image.png.2cdc310d8239b794c0f5c9dc538624af.png

Σχετικά με το άλλο θέμα, είχαν πει ότι δεν θα ισχύει αναδρομικά η χρέωση. Όσοι περάσουν στο πράσινο για οποιοδήποτε λόγο θα τιμολογηθούν με το πράσινο για όσο καιρό έμειναν εκεί, ακόμα και αν υποβάλλουν αντίρρηση αργότερα και γυρίσουν στο παλιό πρόγραμμα.

  • Like 1
  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 28/12/2023 στις 2:36 ΜΜ, noths είπε

 Σήμερα μου ήρθε mail πως επιτέλους υλοποιήθηκε η ματάβασή μου από την ακατονόμαστη στην Elpedison με ημερομηνία έναρξης 2/12.

Υπενθυμίζω πως έκανα αίτηση 28/11 για το smart, μεσολάβησαν πολλά τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ και αιτήματα επικοινωνίας χωρίς αποτέλεσμα. Από τον ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν πως το αίτημα της Elpedison τους πήγε στις 30/12, μου επιβεβαίωσαν πως ο μετρητής μου είναι τηλεμετρούμενος και έτερον ουδέν. 

Στις 20/12 υπέβαλα online αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Screenshot_2023-12-28-14-26-56-248_gr.appart.powercut.jpg.429cdb9c1a26b36c304e04e54a6826b0.jpg

Στις 23/12 υπέβαλα καταγγελία στο Myrae  κατά του ΔΕΔΔΗΕ και κατά της Elpedison αναφέροντας τα πάντα, τα αιτήματα εμφανίζονται ακόμη στο πρώτο στάδιο, δηλαδή της υποβολής. 

Σήμερα ενεργοποιήθηκα χωρίς να έχει μεσολαβήσει καταμέτρηση, με ενδείξεις 6131kwh ημερήσιες και 1502 νυχτερινές, ενώ στις φώτο που είχα στείλει ήταν 6085  και 1490 αντίστοιχα. 

Τελικά δουλεύει η τηλεμέτρηση ή έχουν κληρονομικό χάρισμα; 😁

 

Η απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ στο αίτημά μου στο Myrae :

"Σας γνωρίζουμε ότι η νέα εκπροσώπηση που γνωστοποιήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ 30-11-2023 από την εταιρεία Elpedison έχει υλοποιηθεί στις 2-12-2023, μετά την άντληση των ενδείξεων τηλεμέτρησης και συγκεκριμένα η αρχική ένδειξη της ημερήσιας κατανάλωσης είναι 6131 και της νυχτερινής 1502.  Ως εκ τούτου δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα για την παροχή με αριθμό xxxxxxx. "

Συνεπώς η τηλεμέτρηση λειτουργεί. 

Τι τους απαντάω τώρα, ζητάω αποζημίωση για την καθυστέρηση περίπου ενός μηνός; 

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, noths είπε

Τι τους απαντάω τώρα, ζητάω αποζημίωση για την καθυστέρηση περίπου ενός μηνός; 

θύμισέ μας , που ήσουν πριν και ποια η ζημιά ?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και όσον αφορά τις 500 kWh στη Volton, αυτές ισοδυναμούν με έκπτωση στην προμήθεια 81 € συμπεριλαμβανομένου και του παγίου, για ΜΤΑΗΕ 116 €/MWh. Αλλά οι περισσότεροι δεν καίμε τόσες, καίμε γύρω στις 250-300 και η έκπτωση είναι γύρω στο 50άρι τελικά, μισή από την ELPEDISON αλλά ίση με του ΗΡΩΝΑ.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 2
Δημοσ.
45 minutes ago, messinia3 said:

Τα 100 η elpedison τα έδινε στο bright που είναι σταθερό (μπλε) και στο smart (κίτρινο) που είχε ειδικο ορο αντίρρησης στο ειδικό τιμολόγιο.Αρα μιλάς ότι κάποιος υπέγραψε στο smart και στην πορεία ζητησε να μεταβεί στο ειδικο τιμολόγιο ? Δε νομίζω ότι κάποιος είχε λόγο να το κάνει...πολύ ακριβό το πράσινο της Elpe.Αν ανακοινωθούν εκπτώσεις (πάρα τις αντιρρήσεις ΡΑΕ) ίσως κάποιοι το επιχειρήσουν. 

Δεν γράφω ότι ζήτησε κάνεις να μεταβεί στο ειδικό τιμολόγιο... αλλά όσοι είναι μεγάλης ηλικίας που μπήκαν στο smart/bright και λογικά δεν θα δουν την ενημέρωση μέσω email της elpedison, θα μεταβούν αυτόματα στο ειδικό τιμολόγιο.

Πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί της τρίτης ηλικίας θα την πληρώσουν ακριβά.. δυστυχώς δεν έχουν όλοι παιδιά, εγγόνια ή κάποιον να τους νοιάζεται και να τους πει τι να κάνουν. Ελάχιστοι έχουν εμαιλ και όσοι έχουν δεν διαβάζουν τα email τους. Ούτε οι δικοί μου τα διάβασαν..

  • Sad 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, prefuse είπε

Δεν γράφω ότι ζήτησε κάνεις να μεταβεί στο ειδικό τιμολόγιο... αλλά όσοι είναι μεγάλης ηλικίας που μπήκαν στο smart/bright και λογικά δεν θα δουν την ενημέρωση μέσω email της elpedison, θα μεταβούν αυτόματα στο ειδικό τιμολόγιο.

Πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί της τρίτης ηλικίας θα την πληρώσουν ακριβά.. δυστυχώς δεν έχουν όλοι παιδιά, εγγόνια ή κάποιον να τους νοιάζεται και να τους πει τι να κάνουν. Ελάχιστοι έχουν εμαιλ και όσοι έχουν δεν διαβάζουν τα email τους. Ούτε οι δικοί μου τα διάβασαν..

Μια χαρά 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, prefuse είπε

Δεν γράφω ότι ζήτησε κάνεις να μεταβεί στο ειδικό τιμολόγιο... αλλά όσοι είναι μεγάλης ηλικίας που μπήκαν στο smart/bright και λογικά δεν θα δουν την ενημέρωση μέσω email της elpedison, θα μεταβούν αυτόματα στο ειδικό τιμολόγιο.

Πράγμα που σημαίνει ότι πολλοί της τρίτης ηλικίας θα την πληρώσουν ακριβά.. δυστυχώς δεν έχουν όλοι παιδιά, εγγόνια ή κάποιον να τους νοιάζεται και να τους πει τι να κάνουν. Ελάχιστοι έχουν εμαιλ και όσοι έχουν δεν διαβάζουν τα email τους. Ούτε οι δικοί μου τα διάβασαν..

το 99,99999999999% απο αυτούς που λες είναι στο Γ1

επίσης υποθέτω οτι επειδή το smart ήταν πρόγραμμα Δεκεμβρίου ,γράφει σε όλους τον ειδικό όρο Γ2

  • Thanks 2
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, noths είπε

Η απάντηση του ΔΕΔΔΗΕ στο αίτημά μου στο Myrae :

"Σας γνωρίζουμε ότι η νέα εκπροσώπηση που γνωστοποιήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ 30-11-2023 από την εταιρεία Elpedison έχει υλοποιηθεί στις 2-12-2023, μετά την άντληση των ενδείξεων τηλεμέτρησης και συγκεκριμένα η αρχική ένδειξη της ημερήσιας κατανάλωσης είναι 6131 και της νυχτερινής 1502.  Ως εκ τούτου δεν υπάρχει καμία εκκρεμότητα για την παροχή με αριθμό xxxxxxx. "

Συνεπώς η τηλεμέτρηση λειτουργεί. 

Τι τους απαντάω τώρα, ζητάω αποζημίωση για την καθυστέρηση περίπου ενός μηνός; 

@noths μιας και σου απάντησαν ότι σε εσένα λειτουργεί η τηλεμέτρηση, έχεις οικιακή ή επαγγελματική παροχή;

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, HAthinaia είπε

@noths μιας και σου απάντησαν ότι σε εσένα λειτουργεί η τηλεμέτρηση, έχεις οικιακή ή επαγγελματική παροχή;

άσχετο , η τελεμέτρηση δεν έχει σχέση με smart μετρητές και πορτοκαλί τιμολόγια

  • Thanks 1
Δημοσ.

Οικιακή είναι η παροχή μου.

Πριν ήμουν στην ακατονόμαστη, η ζημιά τυπικά δεν υφίσταται οικονομικά, αφού ο χρόνος μετράει από τις 2/12. Ομως, δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους κι έγινε πολύπλοκο, η ακατονόμαστη ήδη έχει βγάλει νέο λογαριασμό, πρέπει να περιμένω να βγει ενημερωμένος και εν τω μεταξύ σε λίγο τελειώνει το κατοστάρι της Elpedison και πρέπει να δω με τι δικαιολογητικά θα πάω και πού. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, noths είπε

εν τω μεταξύ σε λίγο τελειώνει το κατοστάρι της Elpedison και πρέπει να δω με τι δικαιολογητικά θα πάω και πού. 

αν εννοείς το οτι υπολογίζεις οτι το έχεις φάει , τότε υποθέτω έχεις και μεγαλη κατανάλωση ,άρα πας volton (έως 500kw τις πρώτες 30 μέρες δωρεάν , μην πάρεις δωρεπιταγή public)

λογικά θα δεχτεί και τον παλιότερο λογαριασμό απο την ακατανόμαστη σαν προηγούμενο

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Ποτε έγινες πελάτης?

 

 

Για τους πόντους της εθνικής. Είχα υπογράψει 14/11. Εκπροσώπηση 17/11, μπήκαν μέχρι 10 Δεκέμβρη οι πόντοι. Όπως είπα, είχαν μπει και είχε προβλήματα το app. Πάρε στην εθνική τηλ.

Άσχετο, μου πιστώθηκαν και κάτι ξεχασμένα υπόλοιπα από τα 50ρικα δώρα του Ήρων στην τράπεζα..  συγχαρητήρια στην ομάδα για μια ακόμα φορά :P

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, visualmaster είπε

Για τους πόντους της εθνικής. Είχα υπογράψει 14/11. Εκπροσώπηση 17/11, μπήκαν μέχρι 10 Δεκέμβρη οι πόντοι. Όπως είπα, είχαν μπει και είχε προβλήματα το app. Πάρε στην εθνική τηλ.

Άσχετο, μου πιστώθηκαν και κάτι ξεχασμένα υπόλοιπα από τα 50ρικα δώρα του Ήρων στην τράπεζα..  συγχαρητήρια στην ομάδα για μια ακόμα φορά :P

βρε κάφρε,  έκανες αίτημα για κατάθεση ? άσε τα πιστωτικά για την επόμενη φορά 😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, korakios είπε

βρε κάφρε,  έκανες αίτημα για κατάθεση ? άσε τα πιστωτικά για την επόμενη φορά 😁

Όχι, θα σου πω τι πιστεύω ότι έγινε. Πριν 1-2 χρονιά είχα αλλάξει εταιρεία και όντως, είχε μείνει πιστωτικό υπόλοιπο, από έναντι λογαριασμό. Οπότε, τότε όντως ζήτησα, και μου έβαλαν πίσω τα παραπάνω λεφτά που είχα πληρώσει....

Εικάζω, πως επειδή είχαν iban, για το συγκεκριμένο αφμ, μπήκαν αυτόματα συστημικά τα χρήματα του δώρου, καθώς όντως δεν τα ζήτησα, σκεπτόμενος αυτά που έχεις γράψει... Μην το παρακανουμε... Τα συγκεκριμένα ήταν από τον Αύγουστο.

Επεξ/σία από visualmaster
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

άσχετο , η τελεμέτρηση δεν έχει σχέση με smart μετρητές και πορτοκαλί τιμολόγια

@korakios η τηλεμέτρηση δηλαδή σε ποιους καταναλωτές εφαρμόζεται αυτήν την στιγμή; sorry αν βγαίνω off topic δεν βρίσκω πού είναι το αντίστοιχο thread 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...