Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, Sayonaras είπε

Αυτό που γράφουν τα παιδιά εδώ ότι η ελπεντισον τους λέει ότι χρειάζονται καταμέτρηση από υπάλληλο της δεδηε.

..."χρειάζονται" (...) (ας πούμε ότι ισχύει ότι όντως "χρειάζονται" για να μην το απλώνουμε...), ΟΤΑΝ δεν έχεις δώσει ο ίδιος ενδείξεις (ιδανικά: ΦΩΤΟ από το καντράν του μετρητή), για να γίνει με βάση αυτές, η αλλαγή παρόχου (...ένα ΤΟΣΟ απλό πράγμα καταφέρνουν και το ξεσκίζουν δηλαδή...:μέχρι πού είναι η κατανάλωση στον παλιό πάροχο, και από πού θα ξεκινήσει για τον νέο...Πνίξιμο σε μια κουταλιά νερό το λες, λόγω "γραφειοκρατικού τύπου, ασυνεννοησίας"....2024 κατά τ' άλλα. Και ΟΛ'  ΑΥΤΑ, "με συστήματα", κι όχι μολυβοσπρώχτες....)

41 λεπτά πριν, Sayonaras είπε

Υποθέτω η ελπέντισον δεν έχει στείλει την αίτηση στον δεδηε και τους λέει για να την στείλω θέλω μετρήσεις από υπάλληλο. Έτσι;

Όχι. "Σειριακά" πάει, ή μάλλον, "γραμμικά" (...αλλά τώρα που το σκέφτομαι,,,μπορεί το "σειριακά" να είναι για λόγους "τεχνολικών αναφορών" πιο προσήκον...😁. Τεσπα.) :

Επικοινωνείς με πάροχο, συμπληρώνεις φόρμα, στέλνει αυτός ΔΕΔΔΗΕ αιτούμενος αλλαγή εκπροσώπησης (υπέρ του, "παίρνοντας" την παροχή από τον τρέχοντα πάροχο - κάτι σαν αλλαγή σκυτάλης, πορτοφολιού, κάτι τέτοιο τεσπα σκέψου), στέλνει ο ΔΕΔΔΗΕ υπάλληλο, κάνει καταμέτρηση, δηλώνει την αλλαγή παρόχου με το "+1 παρακάτω", την στέλνει στον πάροχο, σε βάζει αυτός στα συστήματά του - ΤΕΛΟΣ  (με εκκρεμότητα  να σε ενημερώσει κι όλας ότι "...α ναι, όλα κομπλέ" για να ησυχάσεις κι εσύ). ΟΣΟΣ θα πάρει η διαδικασία, συνήθως "1-3 μέρες", χρεώνεσαι για την κατανάλωση που κάνεις, από το λογιστήριο του "παλιού παρόχου".

Σε όλη αυτή τη "βόλτα", την πιθανότερη μαλακία θα την κάνει καποιανού από τους δυο εμπλεκομένους το "σύστημα" (και καθυστεράει "να κλείσει το κύκλωμα")...Σα να λέμε "ψόφησε το μουλάρι στο δρόμο"....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, yiankap είπε

οι μετρήσεις στάλθησαν με φώτο στον ΔΕΔΔΗΕ από τον νέο πάροχο στις 28/11/2023 μαζί με το σχετικό αίτημα αλλαγής παρόχου

παλιό πάροχο εννοείς , μέχρι στιγμής το 28/11 είναι και το πιο πιθανό

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, korakios είπε

μπορούμε

...αυτό κάπως μου θύμισε μνημειώδη ατάκα από γνωστή παλιά ελληνική ταινία :

"...εγώ μπορεί να έχω όλη την καλή διάθεση να σου κάνω μία εγχείριση χωρίς να είμαι χειρούργος.....

...εσύ ΚΑΘΕΣΑΙ να σου την κάνω....;"

😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, korakios είπε

παλιό πάροχο εννοείς , μέχρι στιγμής το 28/11 είναι και το ποιο πιθανό

Όχι από τον νέο πάροχο εννοώ. Η Πρωτέργεια έστειλε με το αίτημά της και τις μετρήσεις από τις φωτογραφίες που τους έστειλα πιθανώς και τις φωτογραφίες μαζί. Το ωραίο είναι ότι σε κάποιες παλαιότερες επικοινωνίες μου με την ΔΕΔΔΗΕ, μου είχαν πει ότι έβλεπαν τις ενδείξεις που έστειλε η Πρωτέργεια στο σύστημα τους. Τώρα τελευταία δεν υπάρχουν αυτές οι ενδείξεις.. Τουλάχιστον έτσι μου λένε.

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω κάποια πράγματα..

Στους όρους του Elpedison smart αναφέρει ότι η διακύμανση της χρέωσης προμήθειας είναι απεριόριστη. Έχουμε κάποιο ρίσκο εκεί;

Επίσης η συνάρτηση υπολογισμού στα κίτρινα είναι αυτά που βλέπουμε στους όρους και στο τέλος του μήνα θα πάνε να βάζουν την ΤΕΑ για να βγαίνει η τιμή που θα πληρώσουμε; Η θα βγάζουν εντελώς νέα συνάρτηση που εκεί θα μας χρεώνουν διαφορετικά από αυτά που έχουμε υπογράψει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Να ρωτήσω κάποια πράγματα..

Στους όρους του Elpedison smart αναφέρει ότι η διακύμανση της χρέωσης προμήθειας είναι απεριόριστη. Έχουμε κάποιο ρίσκο εκεί;

Επίσης η συνάρτηση υπολογισμού στα κίτρινα είναι αυτά που βλέπουμε στους όρους και στο τέλος του μήνα θα πάνε να βάζουν την ΤΕΑ για να βγαίνει η τιμή που θα πληρώσουμε; Η θα βγάζουν εντελώς νέα συνάρτηση που εκεί θα μας χρεώνουν διαφορετικά από αυτά που έχουμε υπογράψει;

καταρχάς έγραψα λάθος πριν για τα ΛΠ και Αποκλίσεις , μόνο ΤΕΑ παίρνει

βάζουν στη συνάρτηση που έχει το συμβόλαιο, την τιμή της ΤΕΑ για τη χρονική περίοδο που άνετα βλέπεις στο

https://www.enexgroup.gr/el/day-ahead-market-figures

ρίσκο για την εταιρία , όχι δεν υπάρχει , πάει και 1€/kw αν χρειαστεί 😁

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, yiankap είπε

Πως θα χρεωθώ το χρονικό διάστημα  ;  Έως πότε θα πληρώσω ΔΕΗ και ως πότε Πρωτέργεια ;

Όπως τα περιγράφεις, νομίζω μέχρι να πάρει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ, θα είσαι ΔΕΗ. Με τη μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ θα βγάλει η ΔΕΗ τελικό λογαριασμό και θα ξεκινήσεις να χρεώνεσαι από Protergia.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ΕΛΠΕ και ζήτησα να αλλάξω πρόγραμμα για να πάρω 100. Αλλά μου είπαν όχι. Ξαναπηρα τηλ και πάλι τα ίδια. Το έχει κάνει κανείς να πάει από ΕΛΠΕ σε ΕΛΠΕ και να πάρει τα 100€?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cabamaru4 είπε

Είμαι ΕΛΠΕ και ζήτησα να αλλάξω πρόγραμμα για να πάρω 100. Αλλά μου είπαν όχι. Ξαναπηρα τηλ και πάλι τα ίδια. Το έχει κάνει κανείς να πάει από ΕΛΠΕ σε ΕΛΠΕ και να πάρει τα 100€?

στην αρχή έδωσαν σε λίγους , μετά μείνανε στα λόγια , τώρα ρίχνουν άκυρο σε υφιστάμενους , έπρεπε να έκανες τράμπα

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, yiankap είπε

Στην περίπτωσή μου, η  υπογραφή σύμβασης στο νέο πάροχο έγινε μέσω mail στις 25/11/2023 και οι μετρήσεις στάλθησαν με φώτο στον ΔΕΔΔΗΕ από τον νέο πάροχο στις 28/11/2023 μαζί με το σχετικό αίτημα αλλαγής παρόχου με εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης την 5/12/2023. Σήμερα μάλιστα από την Πρωτέργεια μου έδωσαν και τον αριθμό αιτήματος προς τον ΔΕΔΔΗΕ....

Όμως από ότι φαίνεται ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ πετάει χαρταετό και ούτε στέλνει κάποιον αλλά και ούτε δέχεται τη μέτρηση που έστειλε ο πάροχος με φώτο. Η ειρωνεία είναι ότι έχω ηλεκτρονικό μετρητή με SIM κάρτα !!!!!

Έτσι όπως το πάνε,  η ολοκλήρωση της αίτησης  θα γίνει καλό Γενάρη στην καλύτερη των περιπτώσεων.

Έστω λοιπόν ότι στις 4 Γενάρη μετρήσει ο ΔΕΔΔΗΕ και στις 5 Γενάρη ολοκληρωθεί η μετάβαση στην Πρωτέργεια. 

Πως θα χρεωθώ το χρονικό διάστημα  ;  Έως πότε θα πληρώσω ΔΕΗ και ως πότε Πρωτέργεια ;

Παρεπιμπτόντως πήρα σήμερα τηλέφωνο στην Πρωτέργεια και μου είπαν ότι δεν γίνεται να ακυρώσω πλέον το αίτημά μου (προφανώς πέρασε αρκετό χρονικό διάστημα) αλλά θα πρέπει να ολοκληρωθεί πρώτα η αίτηση αλλαγής παρόχου  και μετά αν θέλω μπορώ να φύγω.

Ετοιμάζω καταγγελια στη ΡΑΕ για τον ΔΕΔΔΗΕ και ο Θεός βοηθός....

Συγγνώμη αν ρώτησα κάτι που έχει ήδη απαντηθεί απλά είμαι με COVID, είμαι σε απομόνωση και δεν μπαίνω συστηματικά τις τελευταίες ημέρες στο forum.

Εσυ πηρες τηλέφωνο στον Δεδδηε να ρωτήσεις καθόλου για την αίτηση σου που έχεις κάνει... Να δεις τι γίνεται... Αν ισχύουν.. 

Νομίζω ότι δεν παραλαμβάνει φωτό από τους παρόχους ο Δεδδηε αλλά μόνο ενδείξεις.. 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, korakios είπε

πάρτο τότε απο την αρχή , χωρίς ημερομηνίες ,

παλιός πάροχος "εταιρία"

νέος πάροχος "εταιρία"

όπου "εταιρία" βάζεις τα ονόματα

Δυστυχώς κάποιες ημερομηνίες δεν γίνεται να βγουν οπότε τις άφησα :

1. Η αίτηση αλλαγής παρόχου από τη ΔΕΗ στην Πρωτέργεια έγινε ηλεκτρονικά μέσω mail.

2. Οι μετρήσεις του μετρητή στάλθηκαν  στην Πρωτέργεια από εμένα με φωτογραφία .

3. Στις 28/11/2023 η Πρωτέργεια έστειλε αίτημα αλλαγής παρόχου στο ΔΕΔΔΗΕ, υποβάλλοντας  ως τελικές μετρήσεις, αυτές που έστειλα εγώ με φωτογραφία. (έχω αριθμό αιτήματος).

4. Για ένα μήνα  ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ πετάει χαρταετό και προφανώς ούτε δέχεται τη μέτρηση που έστειλε η Πρωτέργεια αλλά ούτε  και στέλνει κάποιον να μετρήσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

5. Αποτέλεσμα η αίτησή μου είναι στον αέρα και δεν ξέρω πότε θα ολοκληρωθεί. Έχω επικοινωνήσει αρκετές φορές με τα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ και λαμβάνω όλο δικαιολογίες (θα σας πάρουν τηλέφωνο για ραντεβού, είναι συστημικό θέμα, δεν γίνεται να πάρουν τηλεμέτρηση   κ.α.)

6. Αν υποθέσουμε ότι στις 5/1/2023 ολοκληρωθεί το αίτημα αλλαγής παρόχου από τη ΔΕΗ στη Πρωτέργεια, 

πως θα χρεωθώ το χρονικό διάστημα από 28/11  έως 5/1 ;  Έως πότε θα πληρώσω ΔΕΗ και ως πότε Πρωτέργεια ;

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, yiankap είπε

είμαι με COVID, είμαι σε απομόνωση και δεν μπαίνω συστηματικά τις τελευταίες ημέρες στο forum.

...oλόψυχα περαστικά αδερφέ, και κοίτα να επικεντρωθείς στην υγεία σου, άσε παρόχους, ΔΕΔΔΗΕ, χρεώσεις και ψυχικό ξελίγωμα (που δεν βοηθάει την υγεία σου)...Τί μερικές μέρες πάνω-τί μερικές κάτω στον όποιο πάροχο. Άσε που δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, ό,τι είναι να κάνουν θα το κάνουν,,,μόνοι τους....Ειδικά αυτές τις μέρες ("γιορτινές") που τα πάντα στη χώρα είναι (κάθε φορά) άνω-κάτω, υποστελεχωμένα (άδειες), με εξτρά φόρτο (...) κτλ....

Δεν ξέρω αν τυχόν σου φάνηκα υπερβολικός, εσύ ξέρεις άλλωστε πώς είσαι και τί προτεραιότητες έχεις - εγώ απλά ανθρώπινα/καλοδιάθετα λέω αυτό που νιώθω, οπότε τουλάχιστον μη με παρεξηγήσεις.

Περαστικά και πάλι, ειδικά αν έχεις απομονωθεί γιορτές μακρυά από δικούς σου ανθρώπους (άρα χάλια ψυχολογία), δώσε βάση στην ανάρρωση και τα υπόλοιπα δευτερεύοντα (κι αν δεν είναι, προσπάθα να τα δεις έτσι....). Χρόνια πολλά (και για 'σένα και για όλους μας....)

  • Like 1
  • Thanks 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiankap είπε

Δυστυχώς κάποιες ημερομηνίες δεν γίνεται να βγουν οπότε τις άφησα :

1. Η αίτηση αλλαγής παρόχου από τη ΔΕΗ στην Πρωτέργεια έγινε ηλεκτρονικά μέσω mail.

2. Οι μετρήσεις του μετρητή στάλθηκαν  στην Πρωτέργεια από εμένα με φωτογραφία .

3. Στις 28/11/2023 η Πρωτέργεια έστειλε αίτημα αλλαγής παρόχου στο ΔΕΔΔΗΕ, υποβάλλοντας  ως τελικές μετρήσεις, αυτές που έστειλα εγώ με φωτογραφία. (έχω αριθμό αιτήματος).

4. Για ένα μήνα  ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ πετάει χαρταετό και προφανώς ούτε δέχεται τη μέτρηση που έστειλε η Πρωτέργεια αλλά ούτε  και στέλνει κάποιον να μετρήσει προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

5. Αποτέλεσμα η αίτησή μου είναι στον αέρα και δεν ξέρω πότε θα ολοκληρωθεί. Έχω επικοινωνήσει αρκετές φορές με τα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ και λαμβάνω όλο δικαιολογίες (θα σας πάρουν τηλέφωνο για ραντεβού, είναι συστημικό θέμα, δεν γίνεται να πάρουν τηλεμέτρηση   κ.α.)

6. Αν υποθέσουμε ότι στις 5/1/2023 ολοκληρωθεί το αίτημα αλλαγής παρόχου από τη ΔΕΗ στη Πρωτέργεια, 

πως θα χρεωθώ το χρονικό διάστημα από 28/11  έως 5/1 ;  Έως πότε θα πληρώσω ΔΕΗ και ως πότε Πρωτέργεια ;

 

 

Σε ποια περιοχή του Δεδδηε είσαι.. Έστειλες εκεί κανένα   email.. 

Μήπως υπάρχει κάποιο άλλο θέμα που δεν γίνεται η αλλαγή.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, takoulou είπε

Εσυ πηρες τηλέφωνο στον Δεδδηε να ρωτήσεις καθόλου για την αίτηση σου που έχεις κάνει... Να δεις τι γίνεται... Αν ισχύουν.. 

Νομίζω ότι δεν παραλαμβάνει φωτό από τους παρόχους ο Δεδδηε αλλά μόνο ενδείξεις.. 

1 φορά εβδομαδιαίως έπειτα από τις 5/12 (που ήταν η εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης). Δεν μπορείς να φανταστείς τι δικαιολογίες έχω ακούσει......

Όσο για τις φώτο υπέθεσα ότι τις έστειλαν ως αποδεικτικό δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, yiankap είπε

Δυστυχώς

έκανα edit , σκάλωσα πριν όταν έγραψες το

46 λεπτά πριν, yiankap είπε

ΔΕΔΔΗΕ, μου είχαν πει ότι έβλεπαν τις ενδείξεις που έστειλε η Πρωτέργεια στο σύστημα τους. Τώρα τελευταία δεν υπάρχουν αυτές οι ενδείξεις..

και νόμιζα ήταν ο παλιός πάροχος

4 λεπτά πριν, yiankap είπε

Στις 28/11/2023

θα είναι και η αλλαγή , αλλά κακώς μπλέκεις με τηλέφωνα , αίτημα στο myrae άνοιξε τώρα που πέρασε τόςο καιρός

σε κάθε μετάβαση ανοίγω αίτημα επικοινωνίας στο ΔΕΔΔΗΕ αφού περιμένουν ασήμωμα μάλλον  ,

μια φορά το άφησα και το μετάνιωσα (άνοιξα πριν 2 μέρες , σήμερα φάνηκε οτι κάτι κάνανε)

Spoiler
1 ώρα πριν, yiankap είπε

Συγγνώμη αν ρώτησα κάτι που έχει ήδη απαντηθεί απλά είμαι με COVID, είμαι σε απομόνωση και δεν μπαίνω συστηματικά τις τελευταίες ημέρες στο forum.

περαστικά μαν , κόλλησαν φίλοι και γνωστοί μου , θέλει το νου μας αυτές τις μέρες δυστυχώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...