Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Με βαση σχολια που εχω διαβασει στο θεμα, οσοι δεν ειδαν στον πρωτο λογαριασμο τα 50 ή 100 ευρω αναλογα το προμο τους τελευταιους μηνες οπως ειχαν συμφωνησει απο την ελπεντισον και επρεπε να το ζητησουν αργοτερα και να περιμενουν να μπει το δωρο στον επομενο λογαριασμο, εχετε κοιταξει μηπως δεν ηταν συμπληρωμενα τα στοιχεια σας στο σχετικο pdf του δωρου που σας ειχαν στειλει στο email μαζι με το συμβολαιο; Γιατι πηρε το ματι μου σχετικο pdf  σε (νεο) πελατη, που τα εχει ολα κενα (ολα, ουτε ημερομηνια ουτε τοπο, ουτε ονοματεπωνυμο) ενω φανταζομαι το σωστο ειναι να ειναι συμπληρωμενα και λεω μπας και ειναι αυτη η αιτια. 

Για κοιταξτε το email και οσοι το πηρατε το δωρο στην ωρα του και οσοι δεν το πηρατε, και δωστε feedback.

 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα σας. Πριν λίγο έλαβα το παρακάτω μαιλ από τον ΗΡΩΝ. Βασικά με προτρέπει να παω στο κίτρινο. Πατώντας το λινκ διαβάζω το κείμενο και σκέφτομαι να περάσω στο μπλε καθώς μέχρι της 31/12 το εχει με τιμή 0,165€/kWh που την θεωρώ καλή. Αυτό που με χαλάει ειναι ότι μάλλον δεν μπορώ να το κάνω από το myhron αλλά αναφέρει μόνο το τηλέφωνο.

 

 

1.PNG

2.PNG

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Με βαση σχολια που εχω διαβασει στο θεμα, οσοι δεν ειδαν στον πρωτο λογαριασμο τα 50 ή 100 ευρω αναλογα το προμο τους τελευταιους μηνες οπως ειχαν συμφωνησει απο την ελπεντισον και επρεπε να το ζητησουν αργοτερα και να περιμενουν να μπει το δωρο στον επομενο λογαριασμο, εχετε κοιταξει μηπως δεν ηταν συμπληρωμενα τα στοιχεια σας στο σχετικο pdf του δωρου που σας ειχαν στειλει στο email μαζι με το συμβολαιο; Γιατι πηρε το ματι μου σχετικο pdf  σε πελατη, που τα εχει ολα κενα (ολα, ουτε ημερομηνια ουτε τοπο, ουτε ονοματεπωνυμο) ενω φανταζομαι το σωστο ειναι να ειναι συμπληρωμενα και λεω μπας και ειναι αυτη η αιτια. 

Για κοιταξτε το email και οσοι το πηρατε το δωρο στην ωρα του και οσοι δεν το πηρατε, και δωστε feedback.

 

Εγώ στο πρώτο promo των 50 ευρω (μπήκε μετά από αίτημα στο myrae) είχα κανονικά συμπληρωμένα όλα τα στοιχεια.(και στο email που έλαβα)

Στο δεύτερο promo των 100 για όσους ήμασταν ήδη πελάτες το pdf σε όλους ήταν κενό (Εν μέρει λογικό αφού θεωρητικα αφορά νέους πελάτες)

  • Thanks 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Εγώ στο πρώτο promo των 50 ευρω (μπήκε μετά από αίτημα στο myrae) είχα κανονικά συμπληρωμένα όλα τα στοιχεια.(και στο email που έλαβα)

Στο δεύτερο promo των 100 για όσους ήμασταν ήδη πελάτες το pdf σε όλους ήταν κενό (Εν μέρει λογικό αφού θεωρητικα αφορά νέους πελάτες)

εγώ ούτε στο 1ο promo των 50€ ήταν συμπληρωμένα τα στοιχεία μου ούτε στο promo των 100€. τα πρώτα 50€ πιστώθηκαν στον λογαριασμό (συνολο). τώρα περιμένω να δω τι θα γινει με τα 100€.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, johnmegarythmos είπε

σημερα ελαβα το παρακατω email : <<

Αγαπητοί,

 

Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας από την 19/12/2023 αλλάζει τον διακριτικό της τίτλο από [We Energy] σε [Eunice Power].

 

Καμία αλλαγή δεν υφίσταται στη διοίκηση και στο εύρος των προϊόντων/υπηρεσιών που προσφέρουμε, αφού η εταιρεία συνεχίζει να αποτελεί μέλος του ομίλου Eunice Energy Group.

 

H αλλαγή του διακριτικού τίτλου δεν επηρεάζει τη συνεργασία μας και τους συμφωνηθέντες όρους οι οποίοι παραμένουν ως έχουν.

 

Σας ενημερώνουμε επίσης, ότι οι διευθύνσεις του ιστότοπου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας θα αλλάξουν, ώστε να αντικατοπτρίζουν τη νέα ταυτότητα της επωνυμίας μας.

 

 

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους.

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 7294 512

 

H ηλεκτρονική μας διεύθυνση[email protected]

 

 

Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση.

 

Με εκτίμηση,

 

Εξυπηρέτηση Πελατών
customers@eunice-power.com

+30 210 3242020 | www.eunice-group.com
5 Chimarras str., 151 25 Marousi, Attica, Greece >> . 

 

 

 

όταν βάλουν και πιστοποιητικό ασφαλείας στην ιστοσελίδα , θα ενημερώσω και το excel 😁

Δημοσ.
17 ώρες πριν, bilham είπε

Αν δεν θέλεις σταθερό μπορείς να επιλέξεις να μείνεις Ζενίθ στο κίτρινο Power Home Value

Καλησπέρα. 

Αυτό το πρόγραμμα που ακριβώς το αναφέρει η ζενίθ στο site δεν το βλέπω. 

Γενικως στην ιστοσελίδα τους δεν υπάρχουν τα νέα τιμολόγια με χρώμα όπως έχουν κάνει οι υπόλοιπες εταιρείες. 

Εγώ που είμαι στο Power home now δηλ θα μεταφερθώ αυτόματα στο value από 1/1/24 αν κατάλαβα σωστά; 

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Mule206 είπε

Καλησπέρα. 

Αυτό το πρόγραμμα που ακριβώς το αναφέρει η ζενίθ στο site δεν το βλέπω. 

Γενικως στην ιστοσελίδα τους δεν υπάρχουν τα νέα τιμολόγια με χρώμα όπως έχουν κάνει οι υπόλοιπες εταιρείες. 

Εγώ που είμαι στο Power home now δηλ θα μεταφερθώ αυτόματα στο value από 1/1/24 αν κατάλαβα σωστά; 

Αυτόματα θα μεταφερθείς στο πράσινό τους το Start

To Value νομίζω έχει την ονομασία choice, αν δεν κάνω λάθος

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimitris_p είπε

Καλησπέρα σας. Πριν λίγο έλαβα το παρακάτω μαιλ από τον ΗΡΩΝ. Βασικά με προτρέπει να παω στο κίτρινο. Πατώντας το λινκ διαβάζω το κείμενο και σκέφτομαι να περάσω στο μπλε καθώς μέχρι της 31/12 το εχει με τιμή 0,165€/kWh που την θεωρώ καλή. Αυτό που με χαλάει ειναι ότι μάλλον δεν μπορώ να το κάνω από το myhron αλλά αναφέρει μόνο το τηλέφωνο.

 

 

1.PNG

2.PNG

 

Καλησπέρα,

μετά από την άνω φωτογραφία αλλά και μια κλήση που είχα σήμερα με το φυσικό αέριο έχω μπερδευτεί με τις διαφορές κίτρινου και πράσινου τιμολογίου. Από το φυσικό αέριο μου είπαν ότι με το κίτρινο θα πληρώνω σταθερά την τιμή που ανακοινώνεται την πρώτη μέρα του μήνα για όλο τον υπόλοιπο μήνα. Ποια λοιπόν η διαφορά με των δύο; Μπορεί να παραθέσει κάποιος παράδειγμα χρεώσεων των δύο τιμολογίων.

 

Εγώ έχω θα βάλω το κίτρινο του φυσικού αεριού μιας και μένω μόνος αλλά για τους γονείς θέλω να βάλω στην αρχή κάτι πιο σταθερίο, δηλαδή το πράσινο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pagouris είπε

Από το φυσικό αέριο μου είπαν

  

Στις 5/12/2023 στις 2:46 ΠΜ, korakios είπε

- Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο μου είπε ότι ........... ισχύει ? --> Ότι και να σου είπε (ακόμα και ο διευθυντής ή και ο πρόεδρος ο ίδιος) μην το λαμβάνεις υπόψιν. Μόνο μέσω email τουλάχιστον να έχετε γραπτές απαντήσεις σε περίπτωση στραβής .Αν σας παίρνουν τηλ το κλείνετε .

 

2 λεπτά πριν, pagouris είπε

Ποια λοιπόν η διαφορά με των δύο;

καρφιτσωμένη ανάρτηση

3 λεπτά πριν, pagouris είπε

Μπορεί να παραθέσει κάποιος παράδειγμα χρεώσεων των δύο τιμολογίων.

κατεβάζεις excel και παίζεις με τιμές

_____________

επίσης σε ποιο πρόγραμμα είσαι τώρα ?

Δημοσ.

Όσον αφορά το power on Blue day & Night της Ελίν, έστειλα και αναμένω την επίσημη απάντηση της εταιρείας:

Χαίρετε,
 
    Στους ειδικούς όρους και συγκεκριμένα στον όρο Α. 5. αναφέρεται ότι η τιμή προμήθειας παραμένει σταθερή για όλο το διάστημα της σύμβασης. Δύναται δηλαδή να αυξάνεται κατά το δοκούν το μηνιαίο πάγιο πριν παρέλθει το 12μηνο; Γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο, μιλάμε για έμμεση παράκαμψη του ως άνω όρου και δεν μιλάμε για «σταθερό» πρόγραμμα εν τελεί… Και δεν αναφέρομαι από άποψη νομιμότητας ώστε να χαρακτηριστεί ως μπλε το πρόγραμμα, αλλά καθαρά όσον αφορά την αξιοπιστία έναντι του πελάτη.
     Ευχαριστώ.


     Με εκτίμηση,

     Ευχαριστώ.
  • Like 3
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους και συγχαρητήρια για το excel που μας βοηθά να κατανοήσουμε την κατάσταση .

Γιατί κάποιος να μην προτιμήσει μια σταθερή τιμή (fixed) σχετικά χαμηλή 0,16 με 0,18 που δεν έχει και ρήτρα αναπροσαρμογής και να παίξει τη τύχη του με πράσινα/κίτρινα ; 

Χάνω κάτι προφανές και δεν το καταλαβαίνω ;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...