Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, userAnon είπε

Χαλάνδρι. Την αίτηση την έχουν με την ημερομηνία που αναφέρω. Συνήθως όντως κάνουν 3-4 ημέρες. Τωρα δεν μου είπαν για πρόβλημα κλπ.. Απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος. Έχουν ανοίξει αίτημα να το δουν και θα με ενημέρωσουν υποτιθεται. 

Μήπως θα περάσουν για την καταμέτρηση;

Αλλά και πάλι θα είχε γίνει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Να σημειώσω ότι βρήκα το ίδιο λάθος (ΗΡΩΝ) και σε παρελθοντικο λογαριασμό με εκδοση 30/04/2023. Κάποιος άλλος ανέφερε ότι το παρατήρησε και τον Αύγουστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα με τη διπλοχρεωση του Ήρωνα είναι πολύ σοβαρό αφού εκτός της κλεψιας μιλάμε και για χρήματα που δεν αντιστοιχούν σε κάποια υπηρεσία που έχει προσφέρει. Οι πάροχοι εισπράττουν τις ρυθμιζόμενες και στη συνέχεια τις αποδίδουν στον διαχειριστή. 

Και ας πούμε ότι για όσους το πήραν χαμπάρι θα γίνει διόρθωση σε επόμενο λογαριασμό. Με τα χρήματα όσων δεν κοιτάζουν τις ρυθμιζόμενες και που ακόμα και αν τις κοιτάξουν, δεν κάνουν επαλήθευση της μαθηματικής πράξης, τι θα γίνει; Θα τα τσεπωσει αβαβα ο Ήρων και όλα καλά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια για να καταλαβω και να ψαξω και εγω τους λογαριασμους που ειχα απο Ηρων, η διπλό χρέωση ειναι μονο εκει που γραφει "Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Η/Ε"? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, jasonas21 είπε

Παιδια για να καταλαβω και να ψαξω και εγω τους λογαριασμους που ειχα απο Ηρων, η διπλό χρέωση ειναι μονο εκει που γραφει "Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Η/Ε"? 

Εκεί το βρήκα εγώ... Και επειδή είναι επαγγελματίες και κάνουν καλά την δουλειά τους από ότι φαίνεται έκανα όλες τις πράξεις από πάνω μέχρι κάτω... Μόνο εκεί βρήκα διπλή χρέωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα κάνει αίτημα αποχώρησης από ήρων για ελπε και σήμερα δέχτηκα τηλέφωνο το σήκωσα μιας μιας και είχα στείλει και e-mail για το γνωστό λάθος.(έλεγα μήπως ήταν γι'αυτό)

Η κοπέλα- πωλήτρια δεν ήξερε τίποτα για το λάθος και πήρε να με ρωτήσει για ποιο λόγο αποχωρώ με αφορμή αυτό της είπα για το λάθος και για το e-mail  δεν ήξερε τίποτα και ήταν και λίγο επιθετικη ότι αποκλείεται να έχει γίνει λάθος όλα γίνονται συστημικά κλπ της βάζω να ανοίξει το λογαριασμό μου , κομπιουτεράκι να κάνει την πράξη και μένει παγωτό ωχ μου λέει απίστευτο,θα ενημερώσω το τμήμα μισό λεπτό, με βάζει σε αναμονή γύρω στα 3 λεπτά και μετά επιστρέφει λέγοντας εντάξει θα διορθώσουμε το  λάθος στην τιμολόγηση όμως γιατί φεύγετε από μας και άρχισε να μου λέει τα γνωστά οι άλλοι είναι απατεώνες κλπ κλπ.Επισης προσφέρθηκε να με συνδέσει απευθείας με το τμήμα τιμολόγησης για να το συζητήσω το έκανε αλλά επειδή η αναμονή κράτησε πάνω από 5 λεπτά βαρέθηκα και το κλεισα.

Θυμίζω ότι το λάθος σεμένα είναι μόνο 1,65€ και ότι έχω στείλει e-mail στο customercare και περιμένω επίσημη απάντηση.

 

 

 

 

30 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Οι πάροχοι εισπράττουν τις ρυθμιζόμενες και στη συνέχεια τις αποδίδουν στον διαχειριστή. 

Αν ισχύει τότε πολύ φοβάμαι ότι τα χρήματα καταλήγουν στον διαχειριστή και όχι στον πάροχο.Γιατι γίνονται αυτοματοποιημένα και λογικά πάει το τελικό ποσό που αναγράφεται κανείς δεν κάνει δλδ την πράξη απλά βλέπει το τελικό νούμερο που προκύπτει και αυτό λογικά αποδίδει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως και γίνεται ρε παιδί μου και ΠΑΝΤΑ το λάθος είναι εις βάρος του πελάτη...ενα μυστήριο πράγμα!!
Χθες με πήραν τηλ. πίσω από την εξυπηρέτηση, μου ζήτησαν συγνώμη για το λάθος...μάλιστα μου είπε ότι είχαν το πρόβλημα γενικά και τους είχαν διαβεβαιώσει από το λογιστήριο ότι από το καλοκαίρι και μετά είχε διορθωθεί.
Εντάξει ευγενική ήταν η κοπέλα... αλλά από Γενάρη με αυτά και με αυτά...πάμε για ΔΕΗ μπλε, πράσινο, κίτρινο (whatever) λόγω κόστους.
Οσοι διαβάζουν το νήμα και είναι Ηρων μην το αφήσουν, διότι στα 8kVA είναι extra χρέωση 35 Ευρώ το χρόνο, στα τριφασικα (25 kVA) ...πάει στα 110 Ευρώ. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, jasonas21 είπε

Παιδια για να καταλαβω και να ψαξω και εγω τους λογαριασμους που ειχα απο Ηρων, η διπλό χρέωση ειναι μονο εκει που γραφει "Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Η/Ε"? 

ακριβώς, στον πρώτο τύπο που γράφει κάτω από το "Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Η/Ε". Εκεί κοίταξε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, nvoros είπε

Πως και γίνεται ρε παιδί μου και ΠΑΝΤΑ το λάθος είναι εις βάρος του πελάτη...ενα μυστήριο πράγμα!!
Χθες με πήραν τηλ. πίσω από την εξυπηρέτηση, μου ζήτησαν συγνώμη για το λάθος...μάλιστα μου είπε ότι είχαν το πρόβλημα γενικά και τους είχαν διαβεβαιώσει από το λογιστήριο 
 

Σου είπαν πώς θα σου πιστώσουν το ποσό; Θα βγει πιστωτικό στον επόμενο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ppetros είπε

Ναι χθες που ειχα μιλησει στο τηλεφωνο μου ειπαν αν θελω να βαλω την εγγυηση στα 0.18€ με τα εξτρα 8€. Τους ειπα οτι θα απαντουσα σημερα μια και στο site ηταν ακομα στα 0.22€.

Ετσι ρωτησα  χθες στο φορουμ και ειπαμε να μου το δωσουν γραπτως. Νωριτερα με πηραν παλι απο την εξυπηρετηση και με ρωτησαν αν θελω να το προχωρησω και οτι το εχουν αλλαξει την τιμη και στο site.

Τους ειπα πως θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι ν' αποφασισω..

Όντως, σήμερα που μιλάμε είναι 0.18€, που κατά τη γνώμη μου πλέον οριακά αξίζει σε σχέση με το online της ΔΕΗ

Worst case senario, στις 500 kwh το μήνα μιλάμε για 13€ το μήνα επιβάρυνση (500 * 0,005 ε + 8€ το guarantee + 2€ η διαφορά των παγίων)

Επίσης, εάν από άνοιξη που ανοίγει ο καιρός πέσουν οι τιμές, δεν είσαι "εγκλωβισμένος" στην ρήτρα του Online

Περιμένω να δω τι θα μου απαντήσουν και από ΡΑΕ και πράττω ανάλογα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, thanos206 είπε

Κίτρινο smart πάνε 

Μαζί με την σύμβαση υπογράψαμε ότι αποποιουμαστε και το ειδικό τιμολόγιο 

Τελικά όντως μαζί με τη σύμβαση υπογράψαμε και την αποποίηση για το ειδικό τιμολόγιο? 

Κάτι τέτοιο θυμόμουν κι εγώ αλλά δεν ήμουν σίγουρος, το θέμα είναι ότι μετά από 4 μέρες(που αλλάξαμε πρόγραμμα) μου στείλανε στο mail το γνωστό ότι πρέπει να κάνουμε κατι "απαιτείται ενέργεια από εσάς"και λίγο μπερδεύτηκα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, favou2000 είπε

 

Αν ισχύει τότε πολύ φοβάμαι ότι τα χρήματα καταλήγουν στον διαχειριστή και όχι στον πάροχο.Γιατι γίνονται αυτοματοποιημένα και λογικά πάει το τελικό ποσό που αναγράφεται κανείς δεν κάνει δλδ την πράξη απλά βλέπει το τελικό νούμερο που προκύπτει και αυτό λογικά αποδίδει.

Εννοείται ότι τα χρήματα των ρυθμιζόμενων πηγαίνουν στον διαχειριστή. Βέβαια επειδή εδώ είμαστε Μπανανία τα χρέη των παροχών προς τον διαχειριστή από είσπραξη ρυθμιζόμενων είναι κάποιες δεκάδες εκατομμύρια. 

Με απλά λόγια, μας παίρνει ο πάροχος τα λεφτά για τις ρυθμιζόμενες και μετά δεν τα δίνει στον διαχειριστή ή τέλος πάντων τα δίνει οπότε θέλει.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, ακόμα και όταν έρθει η στιγμή να τα δώσει, θα υπάρχει πλεόνασμα λόγω της διπλοχρεωσης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...