Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, tolis1186 είπε

Πάλι καλά δεν τον πλήρωσα ακόμα... Θα πέσει κράξιμο αύριο!!!! 

άσε τα κραξίματα (αν και αυτό ίσως είναι και το μοναδικό νόημα να ξαλαφρώνει ο κόσμος με τηλεφωνική επικοινωνία) και

κάνε αμφισβήτηση λογαριασμού (στείλε στο email)

καπάκια chat και κράτα screenshots (κάποια chat έχουν επιλογή αποστολής συζήτησης σε email)

σε κάθε περίπτωση αναφέρετε οτι δεν επιθυμείτε καμία τηλεφωνική επικοινωνία

αν σας παίρνουν τηλ το κλείνετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιο email; το τσατ το βρήκα στην εφαρμογή.. Το μειλ ποιο είναι;  

Και γιατί όχι τηλ γιατί δεν μένουν ενώ τα γραπτά μένουν από τα μειλ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tolis1186 είπε

Και γιατί όχι τηλ γιατί δεν μένουν ενώ τα γραπτά μένουν από τα μειλ; 

ε, ναι. Αν σου πούνε και ελικόπτερο δώρο θα το πίστευες δλδ ?

2 λεπτά πριν, tolis1186 είπε

Σε ποιο email; το τσατ το βρήκα στην εφαρμογή.. Το μειλ ποιο είναι;  

στη σελίδα κάτω ?

[email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

ε, ναι. Αν σου πούνε και ελικόπτερο δώρο θα το πίστευες δλδ ?

στη σελίδα κάτω ?

[email protected]

Αύριο θα σας έχω νεότερα..

Να φανταστώ το μόνο που θα μπορούν να κάνουν είναι να μου τα αφαιρέσουν από τον επόμενο λογαριασμό... Τώρα αυτός εκδόθηκε δεν θα μπορούν να κάνουν κάτι στον υπάρχον λογαριασμό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tolis1186 είπε

Αύριο θα σας έχω νεότερα..

Να φανταστώ το μόνο που θα μπορούν να κάνουν είναι να μου τα αφαιρέσουν από τον επόμενο λογαριασμό... Τώρα αυτός εκδόθηκε δεν θα μπορούν να κάνουν κάτι στον υπάρχον λογαριασμό..

κανονικά πρέπει να βγάλουν έκτακτο αλλά δεν είναι για πολλά πολλά η μηχανογράφηση , θα τα παίξει με έκτακτους διορθωτικούς , οπότε το πιο πιθανό είναι πιστωτικό στον επόμενο (ή για όσους έχουν αποχωρήσει θα μπουν σε τράπεζα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, korakios είπε

πράσινο (διάβασε καρφιτσωμένη ανάρτηση)

Κίτρινο smart πάνε 

Μαζί με την σύμβαση υπογράψαμε ότι αποποιουμαστε και το ειδικό τιμολόγιο 

Επεξ/σία από thanos206
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως για να γίνει η μεταφορά από τον ΔΕΔΔΗΕ από τον ένα παροχο στον άλλο έκανε περίπου 7-10 ημέρες το πολύ. Τώρα έχει γίνει αίτηση από ΗΡΩΝ για μεταφορά από 28/11 και ακόμα δεν έχει γίνει η αλλαγή. Έχει τύχει και σε άλλους?

Απο ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν ότι έχουν την αίτηση όμως δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος χρόνος υλοποίησης.. Το θέμα μου είναι ότι ακόμα δεν έχω μεταφερθεί και σε 2 εβδομάδες μπορεί να πρέπει να ξαναμεταφερθω.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, userAnon said:

Συνήθως για να γίνει η μεταφορά από τον ΔΕΔΔΗΕ από τον ένα παροχο στον άλλο έκανε περίπου 7-10 ημέρες το πολύ. Τώρα έχει γίνει αίτηση από ΗΡΩΝ για μεταφορά από 28/11 και ακόμα δεν έχει γίνει η αλλαγή. Έχει τύχει και σε άλλους?

Απο ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν ότι έχουν την αίτηση όμως δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος χρόνος υλοποίησης.. Το θέμα μου είναι ότι ακόμα δεν έχω μεταφερθεί και σε 2 εβδομάδες μπορεί να πρέπει να ξαναμεταφερθω.. 

Έκανα αίτηση στις 29/11, στις 30/11 μου ήρθε viber μήνυμα για το αίτημα εκπροσώπησης και στις 12/12 μου ήρθε νέο, που έλεγε ότι από 1/12 η παροχή μου είναι στον Ήρων.

Από ότι καταλαβαίνω δεν είναι θέμα του Ήρων αφού αυτός έχει προωθήσει ήδη την αίτηση και καθυστερούν απο την ΔΕΔΔΗΕ? Μου κάνει αίσθηση πάντως το ότι αφήνουν ανοιχτό το πότε θα την προχωρήσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, userAnon είπε

Συνήθως για να γίνει η μεταφορά από τον ΔΕΔΔΗΕ από τον ένα παροχο στον άλλο έκανε περίπου 7-10 ημέρες το πολύ. Τώρα έχει γίνει αίτηση από ΗΡΩΝ για μεταφορά από 28/11 και ακόμα δεν έχει γίνει η αλλαγή. Έχει τύχει και σε άλλους?

Απο ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν ότι έχουν την αίτηση όμως δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος χρόνος υλοποίησης.. Το θέμα μου είναι ότι ακόμα δεν έχω μεταφερθεί και σε 2 εβδομάδες μπορεί να πρέπει να ξαναμεταφερθω.. 

Καλημέρα... Υπάρχει η αίτηση στον Δεδδηε... Συνήθως αυτό γίνεται για να ολοκληρωθεί 3-4 ημέρες.. Σου απάντησαν που υπάρχει το πρόβλημα; Αυτό σου είπαν στο τηλεφωνικό κέντρο; Για ποια περιοχή μιλάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, geodimis είπε

Σήμερα μετέφερα 4 οικιακές παροχές στο ΕΛΠΕ smart εκ των οποίων οι 2 είναι σε κλειστά διαμερίσματα. 
2 διαφορετικοί εκπρόσωποι ήταν σαφέστατοι ότι το 100αρι αφορά μόνο τις χρεώσεις ρεύματος και δεν υπάρχει καμμία περίπτωση επιστροφής σε IBAN η άλλο τρόπο εφόσον δεν καταναλωθεί σε αξία ρεύματος. 
ακριβώς το αντίθετο δηλαδή από το 50αρι του ΗΡΩΝΑ που μπαίνει εκτός ρεύματος στις άλλες χρεώσεις-πιστώσεις. 

Σε εμένα και στις δυο μου παροχές το 50άρι από ΗΡΩΝ πιστώθηκε στην κατανάλωση ρεύματος και όχι στο σύνολο των λογαριασμών

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, takoulou said:

Καλημέρα... Υπάρχει η αίτηση στον Δεδδηε... Συνήθως αυτό γίνεται για να ολοκληρωθεί 3-4 ημέρες.. Σου απάντησαν που υπάρχει το πρόβλημα; Αυτό σου είπαν στο τηλεφωνικό κέντρο; Για ποια περιοχή μιλάμε;

Χαλάνδρι. Την αίτηση την έχουν με την ημερομηνία που αναφέρω. Συνήθως όντως κάνουν 3-4 ημέρες. Τωρα δεν μου είπαν για πρόβλημα κλπ.. Απλά ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος. Έχουν ανοίξει αίτημα να το δουν και θα με ενημέρωσουν υποτιθεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά για όσους φάγαμε τη διπλοχρέωση από ΗΡΩΝ προς το Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Η/Ε, στο livechat μου είχαν πει χθες ότι θα ενημερώσουν το τμήμα τιμολόγησης, αφού πρώτα στην αρχή μου έλεγαν ότι ευθύνεται ο ΔΕΔΔΗΕ και λοιπά άλλα ψέμματα. Ως τώρα, δεν έχω καμία ενημέρωση ούτε είδα να διορθώθηκε το ποσό του λογαριασμού στην εφαρμογή, όπως είχε συμβεί άλλη φορά όταν ζήτησα συμψηφισμό του προηγούμενου πιστωτικού υπολοίπου στον επόμενο λογαριασμό.

Σήμερα θα στείλω και στο email για αμφισβήτηση λογαριασμού και επιστροφή του επιπλέον ποσού που χρεώθηκα. Θα αναφέρω κιόλας ότι έχει συμβεί σε πάρα πολλούς.

Αν μεθαύριο δεν έχει αλλάξει τίποτα και δεν λάβω θετική γραπτή απάντηση, θα στείλω κατευθείαν ΡΑΕ και αν μέσω ΡΑΕ δεν βγει άκρη, θα στείλω Συνήγορο Καταναλωτή και με βλέπω να το βγάζω μέχρι τα κανάλια, θα αρχίσω να στέλνω σε όλα τα κανάλια στο Viber.

Είναι μια απαράδεκτη τακτική κερδοφορίας που από ό,τι διαβάζω έχουμε μαζευτεί τουλάχιστον 10 άτομα που συμβαίνει αυτό και φαντάζομαι και άλλοι πόσοι θα είναι που δεν το έχουν παρατηρήσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@HAthinaia Στο μεηλ απαντούν μετά από 2-3 μέρες οπότε αύριο-μεθαύριο ή κι από Δευτέρα αναμένουμε. Αν πελαγώσουν με ίδια μεηλ για το ίδιο θέμα, μπορεί να πάρει και περισσότερες μέρες (να το δουν κεντρικά για να απαντήσουν σε όλους το ίδιο). Μακάρι να βρούμε άκρη γιατί βλέπω να μας κάνουν την πάπια.

Τώρα τι κάνουμε για να γλιτώσουμε τους επόμενους (λανθασμένους) λογ/σμους; Αποχωρούμε άμεσα; Αν αποχωρήσουμε, θα βρούμε άκρη με τα λεφτά που μας χρωστάνε; Θα τα πιστώσουν όντως σε τράπεζα;

Επεξ/σία από 1comment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάντε αμφισβήτηση λογαριασμού, και ανοίξτε και αίτημα στο myrae για να φαίνεται επίσημα η εναντίωσή σας. Τώρα διαλέγετε αν θα πληρώσετε για να μη φαίνεστε ληξιπρόθεσμοι ή όχι. Μην ας πούμε θέλετε μελλοντικά να επιστρέψετε και σας κάνουν μα μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...