Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κι εγω το ιδιο θα κανω, το ζήτημα είναι να βάλουν όλο το 100αρι στον πρώτο λογαριασμό και να μην αφορά την καθαρή κατανάλωση! Τώρα μου στείλανε μήνυμα μια απ το τμήμα προσφορών πως το 100αρι είναι μέχρι Τετάρτη, ίσως να ναι μουφα για να με κάνουν πελάτη άμεσα...

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, energy52 είπε

Κι εγω το ιδιο θα κανω, το ζήτημα είναι να βάλουν όλο το 100αρι στον πρώτο λογαριασμό και να μην αφορά την καθαρή κατανάλωση! Τώρα μου στείλανε μήνυμα μια απ το τμήμα προσφορών πως το 100αρι είναι μέχρι Τετάρτη, ίσως να ναι μουφα για να με κάνουν πελάτη άμεσα...

Εμένα στο τηλέφωνο δεν μου ανέφεραν κάτι τέτοιο. Από befon με πήραν και ξέχασα να ζητήσω κάτι έξτρα. Αυτά για σκλαβενίτη τα δίνουν ακόμα;

Δημοσ.

Σήμερα με πήραν από Ήρων για το Generous Guarantee Home και μου έστειλαν με μεηλ το συμβόλαιο.

Αρχικά το πρόγραμμα αναφέρεται ως Generous Guarantee Home Bonus κι επίσης το μηνιαίο πάγιο είναι 5,5€. Δεν υποτίθεται ότι το μέγιστο πάγιο είναι 5€;

 

IMG_20231211_123341.jpg

IMG_20231211_123259.jpg

Δημοσ.
28 minutes ago, thermaikos4 said:

γραπτως να στο αναφερει. σε ολους εμας που καναμε την συμβαση μας απαντησαν με mail:

 Στο πρόγραμμα GENEROUS GUARANTEE HOME, εφόσον επιλέξετε την προστασία ανώτατης τιμής με επιπλέον χρέωση παγίου 8€ μηνιαίως, από 01/01/2024 η ανώτατη τιμή που θα διασφαλίζετε είναι 0,22€ / kWh.

Ναι συμφωνω γι αυτο και ειπα να απαντησω αυριο. Αν υποθεσουμε οτι ισχυει το 0.18€ αξιζει λετε?

Ή καλυτερα να περιμενουμε να δουμε τις τιμες?

Δημοσ.
33 minutes ago, energy52 said:

Τώρα μου στείλανε μήνυμα μια απ το τμήμα προσφορών πως το 100αρι είναι μέχρι Τετάρτη, ίσως να ναι μουφα για να με κάνουν πελάτη άμεσα...

Eγώ πήρα τηλ και μου είπανε μέχρι 31/12. Διασταύρωσε το αν μπορείς.

15 hours ago, Greg29M said:

Για τους πόντους και αίτημα να ανοίξουμε στη ΡΑΕ θα πατήσουν πάνω στον ειδικό όρο ότι μπορούν να πιστωθούν μέχρι 150 ημέρες από την ημερομηνία εκπροσώπησης.

Αν πούνε ότι μπορούν να πιστωθούν μέχρι 150 ημέρες από την ημερομηνία εκπροσώπησης, ουσιαστικά αναγνωρίζουν ότι τα χρωστάνε.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από 03/12 έχω υπογράψει τη σύμβαση για το Elpedison Smart και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εκπροσώπησης της παροχής μου, καθώς όπως με ενημερώνουν από την Elpedison δεν έχει δώσει ακόμα ΔΕΔΔΗΕ αρχικές ενδείξεις του μετρητή. Εγώ είχα στείλει φωτογραφία τον μετρητή κανονικά και είχα γράψει και στο email ακριβώς την ένδειξη του μετρητή και γραπτά. Πριν ήμουν στον Ήρων, αλλά δεν έχει εκδοθεί ακόμη τελικός λογαριασμός. Επομένως η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ πού κολλάει; 

Επεξ/σία από HAthinaia
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ppetros είπε

Παιδια ηθελα τη γνωμη σας.

Ειμαι στο GENEROUS GUARANTEE εδω και 2 μηνες χωρις τη δεσμευση ανωτατης τιμης με τα 8 ευρω. Εστειλα ενα μνμ στην εξυπηρετηση σχετικα με την αυξηση στα 0.22 ενω οταν ειχα μπει στο προγραμμα ηταν λιγοτερ.

Με πηραν πριν λιγο τηλεφωνο και μου προτειναν να να  μπω με ανωτατη τιμη στα 0.18. Ολα αυτα φυσικα σε προφορικο επιπεδο..

Ποια ειναι η γνωμη σας? Και αν οντως ισχυει αξιζει στην παρουσα φαση να κανω την αλλαγη?

Ευχαριστω!

Από νέα ενημέρωση που μας έχουν κάνει, θα μειώσουν το ανώτατο όριο στα 0,18 ή 0,19 από 1/1/24

Αν μπορείς περίμενε λίγο μέχρι να ανακοινωθεί και επίσημα

44 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Σήμερα με πήραν από Ήρων για το Generous Guarantee Home και μου έστειλαν με μεηλ το συμβόλαιο.

Αρχικά το πρόγραμμα αναφέρεται ως Generous Guarantee Home Bonus κι επίσης το μηνιαίο πάγιο είναι 5,5€. Δεν υποτίθεται ότι το μέγιστο πάγιο είναι 5€;

 

IMG_20231211_123341.jpg

IMG_20231211_123259.jpg

Αυτό είναι το νέο τιμολόγιο που θα ισχύει από 1/1/24

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gemis XTX είπε

Αν το 100αρι της επλε δεν καλύψει τον πρώτο λογαριασμό μεταφέρεται το αρνητικό πόσο και στον επόμενο;

Εμένα μου το είπανε από δική τους πρωτοβουλία προφορικά, χωρίς να ρωτήσω, ότι μεταφέρεται.

  • Like 2
Δημοσ.
43 minutes ago, HAthinaia said:

Από 03/12 έχω υπογράψει τη σύμβαση για το Elpedison Smart και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εκπροσώπησης της παροχής μου, καθώς όπως με ενημερώνουν από την Elpedison δεν έχει δώσει ακόμα ΔΕΔΔΗΕ αρχικές ενδείξεις του μετρητή. Εγώ είχα στείλει φωτογραφία τον μετρητή κανονικά και είχα γράψει και στο email ακριβώς την ένδειξη του μετρητή και γραπτά. Πριν ήμουν στον Ήρων, αλλά δεν έχει εκδοθεί ακόμη τελικός λογαριασμός. Επομένως η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ πού κολλάει; 

Aν ο εκπρόσωπος της Elpedison που ανέλαβε τη διεκπαιρέωση της αίτησης δεν έστειλε στον ΔΕΔΔΗΕ τις ενδείξεις, τότε θα έρθουν για επιτόπια καταμέτρηση. Ίσως και να ζήτησε η Elpedison να γίνει επιτόπια... αυτό είχε πει ο ΔΕΔΔΗΕ στον κοράκιο.

Ή μπορεί να μη γράφτηκε η νυχτερινή ένδειξη στην αίτηση, οπότε και σ'αυτή τη περίπτωση πρέπει να γίνει επιτόπια.

Πάρε ένα τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ και ρώτα για ποιο λόγο έχει σκαλώσει η αίτηση... 2111900500

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Aν ο εκπρόσωπος της Elpedison που ανέλαβε τη διεκπαιρέωση της αίτησης δεν έστειλε στον ΔΕΔΔΗΕ τις ενδείξεις, τότε θα έρθουν για επιτόπια καταμέτρηση. Ίσως και να ζήτησε η Elpedison να γίνει επιτόπια... αυτό είχε πει ο ΔΕΔΔΗΕ στον κοράκιο.

Ή μπορεί να μη γράφτηκε η νυχτερινή ένδειξη στην αίτηση, οπότε και σ'αυτή τη περίπτωση πρέπει να γίνει επιτόπια.

Πάρε ένα τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ και ρώτα για ποιο λόγο έχει σκαλώσει η αίτηση... 2111900500

Καλύτερα να πάρεις τηλέφωνο στον Δεδδηε  8004004000 να ρωτήσεις.. Τι γίνεται.. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, bilham είπε

Αυτό είναι το νέο τιμολόγιο που θα ισχύει από 1/1/24

Κι εγώ για τα ισχύοντα από 1/1/2024 αναφέρομαι. Δεν ισχύει το μέγιστο μηνιαίο πάγιο στα 5€? Από πού κι ως που 5,5€?

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Aν ο εκπρόσωπος της Elpedison που ανέλαβε τη διεκπαιρέωση της αίτησης δεν έστειλε στον ΔΕΔΔΗΕ τις ενδείξεις, τότε θα έρθουν για επιτόπια καταμέτρηση. Ίσως και να ζήτησε η Elpedison να γίνει επιτόπια... αυτό είχε πει ο ΔΕΔΔΗΕ στον κοράκιο.

Ή μπορεί να μη γράφτηκε η νυχτερινή ένδειξη στην αίτηση, οπότε και σ'αυτή τη περίπτωση πρέπει να γίνει επιτόπια.

Πάρε ένα τηλέφωνο στο ΔΕΔΔΗΕ και ρώτα για ποιο λόγο έχει σκαλώσει η αίτηση... 2111900500

Από 28/11 έκανα αίτηση στην elpedison, από ΔΕΔΔΗΕ μου είπαν πως η αίτηση τους πήγε 30/11, ακόμη τίποτα. Σήμερα ξαναπήρα στον ΔΕΔΔΗΕ, η απάντηση είναι "έχει καταγραφεί το αίτημά σας από 2/12 για ενημέρωσή σας, το επαναλαμβάνουμε σήμερα, θα σας πάρουν τηλέφωνο, εδώ είμαστε τηλεφωνικό κέντρο μόνο".

Επιβεβαιώνουν, ωστόσο πως ο μετρητής μου είναι τηλεμετρούμενος και εκκρεμούν μόνο οι ενδείξεις (τις οποίες είχα στείλει) . Χάος. 

14 λεπτά πριν, teopanta1 είπε

Αυτό είναι διαφήμιση, πιθανότατα γκρίζα πληρωμένη. Είναι και off topic. 

Επεξ/σία από noths
  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...