Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, 1comment είπε

Σε περίπτωση αλλαγής του παλιού ρολογιού με νέο έξυπνο μετρητή πρέπει να ενημερώσεις τον πάροχο; Ο αριθμός παροχής αλλάζει; 

 

14 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ίδιος μένει ο αριθμός παροχής, απλά πρέπει μόλις μπει ο μετρητής... να σημειώσεις την ημερομηνία και τις τελευταίες μετρήσεις του παλιού μετρητή. Το πολύ μετά από 3 μέρες να ρωτήσεις στον ΔΕΔΔΗΕ αν έχει φανεί στο σύστημα η παύση του παλιού μετρητή και η ενεργοποίηση του νέου.

Πολλοί συμφορουμήτες έχουν αναφέρει πως ο ΔΕΔΔΗΕ το κωλοβαράει και καταχωρεί τον νέο μετρητή στο σύστημα μετά από κάνα 6μηνο, ως αποτέλεσμα να μην έρχονται λογαριασμοί για 6 μήνες... και μετά να σκάει λογαριασμός με όλη τη κατάλωση μαζεμένη (με λάθος περιόδο κατανάλωσης, σαν να εγκαταστάθηκε ο μετρητής αργότερα)

 

13 ώρες πριν, 1comment είπε

Απαπα... Αυτό μας έλειπε. Οι τεχνικοί βέβαια μου είπαν ότι το πέρασαν άμεσα στο ταμπλετ αλλά έβγαλα κι εγώ μια φωτο τον παλιό μετρητή καλού κακού. Θα πάρω το δεδδηε από Τρίτη να ρωτήσω. 

Όποιος αιτηθεί για αλλαγή μετρητή στον ΔΕΔΔΗΕ, να μην αλλάξει πάροχο διότι θα ακυρωθεί η αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό συνέβει σε εμένα. Από την δεύτερη αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ, Οκτώβρη ή Σεπτέμβρη 2022 η αλλαγή έγινε τον Απρίλιο του 2023 λόγω μεγάλου φόρτου του εργολάβου. Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ενημέρωσε τον πάροχό μου για την αλλαγή του μετρητή οπότε δεν πορούσα να δηλώσω τις ενδείξεις για δύο μήνες σίγουρα. Ακόμη κι όταν έφτασε η ημερομηνία για την προγραμματισμένη μέτρηση του τετραμήνου, ο υπάλληλος δεν μπόρεσε να καταχωρήσει τη νέα μέτρηση διότι το σύστημα δεν είχε ενημερωθεί για την αλλαγή του μετρητή κι έφυγε χωρίς να μετρήσει το δικό μου ρολόι. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα και αιτήματα σε ΔΕΔΔΗΕ και πάροχο κάποια στιγμή μετά το δίμηνο δήλωσαν ότι άλλαξα μετρητή. Ίσως να έχουν επιταχυνθεί πλέον οι διαδικασίες λόγω της επικείμενης αλλαγής των τιμολογίων. Καλά έκανες και κράτησες την ένδειξη.

Επεξ/σία από libertini
Δημοσ.

Καλημερα παιδιά. Να ρωτησω εσας τους πιο εμπειρους ΑΝ ΞΈΡΕΤΕ

1) Εισαι σε εναν εναλλακτικο παροχο. Μεταφερεσαι βασει νόμου 1/1/24 στο πράσινο του (εφοσον δεν κανεις απο μόνος σου καποια αλλαγή εως 31/12/23).

1/1/24 ανακοινώνουν τιμή στο πράσινο τους. Την θεωρεις υψηλή και σκέφτεσαι να μπεις σε ενα κιτρινο ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ που εχει εκπτώσεις κλπ καλές και λές να το ρισκάρεις(αφου δεν ξερεις τι τιμή θα βγεί εκ των υστέρων τέλος του μηνός). Πώς ζητάς την αλλαγή στην εταιρία? Τηλεφωνικά?  Η καλύτερα με mail? 

Και επειδή εισαι στην ιδια εταιρία,θα γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ ή ΜΠΛΕ οποιασδήποτε άλλης εταιρίας?

2) Και γενικότερα οταν λένε για απεριόριστες αλλαγές χωρις πεναλτυ (εκτός τα μπλέ) σημαινει πχ ακόμα και 2 αλλαγές καποιον μήνα αν τύχει και το θές?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, xraxra είπε

Καλημερα παιδιά. Να ρωτησω εσας τους πιο εμπειρους ΑΝ ΞΈΡΕΤΕ

1) Εισαι σε εναν εναλλακτικο παροχο. Μεταφερεσαι βασει νόμου 1/1/24 στο πράσινο του (εφοσον δεν κανεις απο μόνος σου καποια αλλαγή εως 31/12/23).

1/1/24 ανακοινώνουν τιμή στο πράσινο τους. Την θεωρεις υψηλή και σκέφτεσαι να μπεις σε ενα κιτρινο ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ που εχει εκπτώσεις κλπ καλές και λές να το ρισκάρεις(αφου δεν ξερεις τι τιμή θα βγεί εκ των υστέρων τέλος του μηνός). Πώς ζητάς την αλλαγή στην εταιρία? Τηλεφωνικά?  Η καλύτερα με mail? 

Και επειδή εισαι στην ιδια εταιρία,θα γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ ή ΜΠΛΕ οποιασδήποτε άλλης εταιρίας?

2) Και γενικότερα οταν λένε για απεριόριστες αλλαγές χωρις πεναλτυ (εκτός τα μπλέ) σημαινει πχ ακόμα και 2 αλλαγές καποιον μήνα αν τύχει και το θές?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Τηλέφωνο μάιλ chat όποιον θέλεις.Πιθανον να γίνεται και μέσω της εφαρμογής αλλαγή προγράμματος εξαρτάται από τον πάροχο.

Γίνεται πολύ γρήγορα γιατί είναι εσωτερική αλλαγή δεν περνάει από δεδδηε.

Προφανώς θα γίνεται αλλά σε τι εξυπηρετεί αφού η τιμή  του πράσινου- κίτρινου  θα αλλάζει κάθε μήνα?Εκτός αν αλλάζεις πάροχο για να παίρνεις δώρα αν υπάρχουν.

  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, xraxra είπε

Καλημερα παιδιά. Να ρωτησω εσας τους πιο εμπειρους ΑΝ ΞΈΡΕΤΕ

1) Εισαι σε εναν εναλλακτικο παροχο. Μεταφερεσαι βασει νόμου 1/1/24 στο πράσινο του (εφοσον δεν κανεις απο μόνος σου καποια αλλαγή εως 31/12/23).

1/1/24 ανακοινώνουν τιμή στο πράσινο τους. Την θεωρεις υψηλή και σκέφτεσαι να μπεις σε ενα κιτρινο ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ που εχει εκπτώσεις κλπ καλές και λές να το ρισκάρεις(αφου δεν ξερεις τι τιμή θα βγεί εκ των υστέρων τέλος του μηνός). Πώς ζητάς την αλλαγή στην εταιρία? Τηλεφωνικά?  Η καλύτερα με mail? 

Και επειδή εισαι στην ιδια εταιρία,θα γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ ή ΜΠΛΕ οποιασδήποτε άλλης εταιρίας?

2) Και γενικότερα οταν λένε για απεριόριστες αλλαγές χωρις πεναλτυ (εκτός τα μπλέ) σημαινει πχ ακόμα και 2 αλλαγές καποιον μήνα αν τύχει και το θές?

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

1) Καλύτερα τηλεφωνικά, διότι μέχρι να δουν το mail και να απαντήσουν θα περάσουν μερικές ημέρες. Μπορείς να χρησιμοποιείς και το live chat που έχουν οι εταιρείες όπως ΗΡΩΝ και elpedison. 
Η αλλαγή προγράμματος φυσικά είναι πολύ πιο γρήγορη σε σχέση με την αλλαγή παρόχου. Επίσης, όταν κάνεις αλλαγή παρόχου να φροντίζεις πάντα να δίνεις και τις ενδείξεις του μετρητή σου έτσι ώστε να γίνεται ταχύτερα. 
2) Ναι γι ‘αυτά δεν υπάρχει κανένα πέναλτυ πρόωρης αποχώρησης και μπορείς να κάνεις όσες αλλαγές θέλεις, δεν υπάρχει όριο. 

2 λεπτά πριν, giannnis122 είπε

Καλημέρα μια ερώτηση, στο excel στις τιμές των κυμαινομενων η τιμή "προσαύξηση" πριν την τελική τιμή τι είναι;

Η λεγόμενη ρήτρα αναπροσαρμογής. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Καλημερα παιδια!! Παω να κανω αιτηση στο e-contract του heron κ μου λεει "Η εγγραφη δεν ολολληρωθηκε καθως η παροχη βρισκεται ηδη σε διαδικασια εκπροσωπησης".... Γνωριζει κανεις γτ μου το γραφει αυτο? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, desiro είπε

Καλημερα παιδια!! Παω να κανω αιτηση στο e-contract του heron κ μου λεει "Η εγγραφη δεν ολολληρωθηκε καθως η παροχη βρισκεται ηδη σε διαδικασια εκπροσωπησης".... Γνωριζει κανεις γτ μου το γραφει αυτο? 

Γνωστό λάθος, θα σε πάρουν τηλ ή πάρε εσύ.

Τα στοιχεία περάστηκαν όμως.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, desiro είπε

Καλημερα παιδια!! Παω να κανω αιτηση στο e-contract του heron κ μου λεει "Η εγγραφη δεν ολολληρωθηκε καθως η παροχη βρισκεται ηδη σε διαδικασια εκπροσωπησης".... Γνωριζει κανεις γτ μου το γραφει αυτο? 

Είναι τεχνική αστοχία του ΗΡΩΝ. Πάρε τηλ για να επιβεβαιώσεις ότι έχουν λάβει τα αρχεία (κι αν λείπει κάτι να το στείλεις εκ νέου) και προχωράει η διαδικασία. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, xraxra είπε

 

Και επειδή εισαι στην ιδια εταιρία,θα γίνει πιο γρήγορα η διαδικασία ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ή ΠΡΑΣΙΝΟ ή ΜΠΛΕ οποιασδήποτε άλλης εταιρείας 

πιστευω οτι για οποιαδηποτε αλαγη θα χρειαζεται να υπογραψεις νεο συμβολαιο,,ετσι λεει το διαολακι μεσα μου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω για τους άλλους παρόχους αλλά η η ενημέρωση που έχω από τη ζενιθ με email αναφέρει ότι μπορώ να δηλώσω την αντίθεση μου στην υπαγωγή στο πράσινο τιμολόγιο έως 31/1/24 και όχι 31/12/23

Επεξ/σία από lexotamilf
Δημοσ.

Μια ερώτηση και από εμένα. Μετρητής νυχτερινός που μπήκε το 2022 υπάρχει περίπτωση να είναι ο έξυπνος και να μη χρειαστεί αλλαγή; Υπάρχει κάποιο μοντέλο, φώτο για να καταλάβουμε; Σας ευχαριστώ..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, bakmania είπε

Μια ερώτηση και από εμένα. Μετρητής νυχτερινός που μπήκε το 2022 υπάρχει περίπτωση να είναι ο έξυπνος και να μη χρειαστεί αλλαγή; Υπάρχει κάποιο μοντέλο, φώτο για να καταλάβουμε; Σας ευχαριστώ..

παιρνεις την δεδδηε και ρωτας..αλλα δεν νομιζω να εχεις εξυπνο με τηλεμετρηση...

Επεξ/σία από nasoduko
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...