Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

H We άραγε θα έχει προβλημα που το μπλε και το πράσινο είναι κίτρινα και το κίτρινο είναι μπλε; 🤣

Θα τους πάρω τηλέφωνο να μου πούνε 40 αριθμούς από το 1-45. 

Ούτε ένα δεν πετύχανε, φοβεροί. Τους κάνουν πόλεμο από το υπουργείο

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Και εγώ πήρα σήμερα το πρωί τηλέφωνο στην elpedison 2181818128 και μέσα σε 10 λεπτά έγινε η αλλαγή από economy plus σε smart και με το 100αρικό δώρο. 

Δημοσ.

@korakios Μόλις με πήραν από Ελπέ προκειμένου να πάω ως νέος πελάτης στο Smart και μου έστειλαν πρόγραμμα ασφάλισης της Eurolife για κάλυψη ζημιών. Έχεις παρατηρήσει κάποιον κρυφό όρο σε αυτό που να λέει ότι χρεωνόμαστε αν αλλάξουμε πάροχο, έχοντας υπογράψει αυτήν την ασφάλιση;

Ενημερωτικό Έντυπο Tεχνικής Bοήθειας_Elpedison_Eurolife FFH.pdf Mondial Assistance_GDPR.pdf

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, HAthinaia είπε

@korakios Μόλις με πήραν από Ελπέ προκειμένου να πάω ως νέος πελάτης στο Smart και μου έστειλαν πρόγραμμα ασφάλισης της Eurolife για κάλυψη ζημιών. Έχεις παρατηρήσει κάποιον κρυφό όρο σε αυτό που να λέει ότι χρεωνόμαστε αν αλλάξουμε πάροχο, έχοντας υπογράψει αυτήν την ασφάλιση;

Ενημερωτικό Έντυπο Tεχνικής Bοήθειας_Elpedison_Eurolife FFH.pdf 387.23 kB · 1 download Mondial Assistance_GDPR.pdf 148.43 kB · 0 downloads

δεν είχα δει , δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι , αλλά απλά μην αποδέχεσαι το ασφαλιστήριο , δεν είναι υποχρεωτικό

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

H We άραγε θα έχει προβλημα που το μπλε και το πράσινο είναι κίτρινα και το κίτρινο είναι μπλε; 🤣

Εγώ μετά από 20 μήνες στη we τώρα δεν ξέρω που πάνε τα 4 πάντως. Αχρωματοψία εντελώς. Πρέπει να βγει ένα υπόμνημα με οδηγίες πιο είναι το πράσινο και πιο το κίτρινο του καθενός

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mandos είπε

Εγώ μετά από 20 μήνες στη we τώρα δεν ξέρω που πάνε τα 4 πάντως. Αχρωματοψία εντελώς. Πρέπει να βγει ένα υπόμνημα με οδηγίες πιο είναι το πράσινο και πιο το κίτρινο του καθενός

excel τιμών προγραμμάτων ρεύματος (το κατεβάζετε & ανοίγετε αντίγραφο)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το volton energy free νομίζω θέλει διόρθωση στις παρατηρήσεις του excel. Είναι δώρο η κατανάλωση όλου του 1ου μήνα (μέχρι 500kw) και 50€ δωροεπιταγή από public

 

Μόλις τώρα, Trikala_city είπε

Το volton energy free νομίζω θέλει διόρθωση στις παρατηρήσεις του excel. Είναι δώρο η κατανάλωση όλου του 1ου μήνα (μέχρι 500kw) και 50€ δωροεπιταγή από public

 

Βέβαια για το 50άρικο του public λέει ότι πρέπει να παραμείνεις 12 μήνες στο πρόγραμμα.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Trikala_city είπε

Βέβαια για το 50άρικο του public λέει ότι πρέπει να παραμείνεις 12 μήνες στο πρόγραμμα.

😂

  • Confused 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά σοβαρά τώρα μην τσιμπάτε με τα 50ρικα και τα κουπόνια και τους πόντους σε κάρτες. Είναι γελοίες τακτικές του μάρκετινγκ για να ψαρέψουν πελάτες, που σχεδόν ποτέ δεν εχουν πραγματικό όφελος απο πίσω και σας το λέω ως παλιός και έμπειρος πωλητής. 

  • Confused 3
  • Sad 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Disrespect είπε

Ρε παιδιά σοβαρά τώρα μην τσιμπάτε με τα 50ρικα και τα κουπόνια και τους πόντους σε κάρτες. Είναι γελοίες τακτικές του μάρκετινγκ για να ψαρέψουν πελάτες, που σχεδόν ποτέ δεν εχουν πραγματικό όφελος απο πίσω και σας το λέω ως παλιός και έμπειρος πωλητής. 

δεν μας ενδιαφέρουν οι πρακτικές αλλά το αν ουσιαστικά έχουμε όφελος ( απο το καλοκαίρι κάποιοι δεν έχουν πληρώσει ρεύμα....)

  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

δεν μας ενδιαφέρουν οι πρακτικές αλλά το αν ουσιαστικά έχουμε όφελος ( απο το καλοκαίρι κάποιοι δεν έχουν πληρώσει ρεύμα....)

Δεν ξερω τι εχουν πληρώσει, ή τι θα πληρώσουν μετα. Εγω αυτό που σας λέω απο την εμπειρία μου είναι ότι αυτές οι προσφορές συνήθως λειτουργούν ως δούρειοι ίπποι για να έρθει ο πελάτης. Μια εταιρία που έχει πραγματικά καλό προϊόν δίνει έμφαση στο ίδιο το προϊόν, όχι στα παρελκόμενα. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Disrespect είπε

Δεν ξερω τι εχουν πληρώσει, ή τι θα πληρώσουν μετα. Εγω αυτό που σας λέω απο την εμπειρία μου είναι ότι αυτές οι προσφορές συνήθως λειτουργούν ως δούρειοι ίπποι για να έρθει ο πελάτης. Μια εταιρία που έχει πραγματικά καλό προϊόν δίνει έμφαση στο ίδιο το προϊόν, όχι στα παρελκόμενα. 

γιαυτό τσιμπάμε τα δώρα και φεύγουμε , δεν είμαστε χθεσινοί όσοι παρακολουθούμε το νήμα :)

Επεξ/σία από korakios
emoji
  • Like 11
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, korakios είπε

γιαυτό τσιμπάμε τα δώρα και φεύγουμε , δεν είμαστε χθεσινοί όσοι παρακολουθούμε το νήμα

Μπαίνουν και "σημερινοί" όμως. Δεν έχει απαγορευτικό 😉

Όσο για το ποιος κερδίζει τελικά... άστο. Είναι υπολογισμένα αυτά από μια ολόκληρη επιστήμη που ονομάζεται μάρκετινγκ. Δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα οι επιχειρήσεις.

Επεξ/σία από Disrespect
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...