Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, astrea966 είπε

για την ωρα οχι απλα για να εχω ενα "μπουσουλα" ως προς το τι παιζει

οποτε αραξε, προς τις γιορτες θα ειναι και πιο ασφαλης η προβλεψη για την τιμη Δεκεμβριου (εγω τωρα υπολογιζω με αυθαιρετη τιμη 125 ) οποτε θα ξερεις ποσο βγαινουν τα πρασινα τιμολογια του καθενα. Θα βγουν και τα μπλε (σταθερα) Απο κει και περα αποφασιζεις αν θες να ρισκαεις κιτρινο η αν θες κατι που ξερεις τι θα σου κοστιζει το ρευμα πριν το καταναλωσεις.

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Από ό,τι φαίνεται επικρατεί μπάχαλο και στους παρόχους και στο ΔΕΔΔΗΕ. 

Την Τρίτη έκανα αίτηση για μετάβαση από Γ1 ΔΕΗ σε Elpedison smart, έστειλα συναίνεση, φωτογραφίες μετρητή με ενδείξεις και δικαιολογητικά, ακόμη σήμερα φαίνεται να είμαι στη ΔΕΗ. 

Χθες μίλησα στο chat της Elpedison, μου λένε έχει εγκριθεί από  ΔΕΔΔΗΕ, περιμένουμε να μας στείλει τις αρχικές ενδείξεις. 

Εν τω μεταξύ, πριν 2 μήνες είχε έρθει συνεργείο ΔΕΔΔΗΕ για να βάλει sim στον μετρητή μου και να γίνει τηλεμετρούμενος. 

Μιλάω σήμερα με ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο, μου λένε θα σας καλέσουμε αργότερα να σας απαντήσουμε, αλλά μου επιβεβαιώνουν πως ο μετρητής είναι τηλεμετρούμενος και θα ανοίξουν αίτημα να ενημερωθεί ο πάροχος. 

Σημείωση πως και η ΔΕΗ δεν έχει ενημερωθεί γιατί εξέδωσε λογαριασμό έναντι. 

Δηλαδή, γίνεται ο μετρητής τηλεμετρούμενος, αλλά δεν το μαθαίνει κανείς, αν δεν το ζητήσει ο καταναλωτής. 

Ήθελαν και πορτοκαλί τιμολόγια! 

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

Παντως η We στο τηλ δεν απαντανε ουτε με αιτηση

πιο πιθανό είναι να σηκώσει το τηλέφωνο ο Μητσοτάκης,παρά η we 

:lol::lol::lol:

Δημοσ.
13 minutes ago, tryfos said:

Παιδιά υπάρχει κάποιο τηλέφωνο της Ελπέ (πέραν του 2181818128) ειδικά για αλλαγή προγράμματος;

Πάρε απευεθείας τη Befon https://www.elpedison.gr/en/about/authorized-partners/befon/

Kαι στο 218 να πάρεις, θα σου πούνε ότι θα σε καλέσει το "αρμόδιο τμήμα" δηλαδή η Befon.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, fredd0 είπε

ΑΛΛΑ μπορει να τους αλλαξει ΜΟΝΟ καθε τρει μηνες

Με μια επιφύλαξη, ότι μπορεί να αλλάζει κάθε μήνα τυχόν ποσό έκπτωσης/προσφοράς.

40 λεπτά πριν, fredd0 είπε

στα κιτρινα ναι, θα κανουν οτι θελουν γιαυτο πιεζουν τον κοσμο να παει στα κιτρινα.

 

43 λεπτά πριν, tryfos είπε

Θα αστειεύσαι μάλλον, και η παλιά ρήτρα "στάνταρ" υποτίθεται ότι ήταν και ο καθένας την υπολόγιζε όπως γούσταρε (=ελπέ και άλλα παραδείγματα). Θα γίνει του κουτρούλη ο γάμος, το βλέπεις ήδη ότι ψοφάνε να ορμήσουν στα πορτοφόλια μας.

Και βάσει δυσκολίας υπολογισμού ουδείς μέσος άνθρωπος θα μπορεί να υπολογίσει. Πόσω μάλλον να πάει στην ανύπαρκτη ΡΑΕ, της οποίας την ανυπαρξία την βλέπουμε τώρα με το απόλυτο μπάχαλο της αγοράς.

Σίγουρα κανένας μέσος άνθρωπος δεν μπορεί να κάθεται να κάνει τον υπολογισμό, αλλά είναι κάπως ξεκάθαρο γιατί είναι ανακοινωμένοι οι συντελεστές από την αρχή, στο συμβόλαιο. Δεν μπορούν κάθε μήνα να επικαλούνται άλλους, επίσης η ΜΤΑ και ΤΕΑ είναι αναρτημένες.
Στην ουσία κανένας μέσος άνθρωπος δεν πρέπει να πάει σε κίτρινο εκτός αν είναι του ρίσκου κι όπου βγει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, noths είπε

Από ό,τι φαίνεται επικρατεί μπάχαλο και στους παρόχους και στο ΔΕΔΔΗΕ. 

Την Τρίτη έκανα αίτηση για μετάβαση από Γ1 ΔΕΗ σε Elpedison smart, έστειλα συναίνεση, φωτογραφίες μετρητή με ενδείξεις και δικαιολογητικά, ακόμη σήμερα φαίνεται να είμαι στη ΔΕΗ. 

Χθες μίλησα στο chat της Elpedison, μου λένε έχει εγκριθεί από  ΔΕΔΔΗΕ, περιμένουμε να μας στείλει τις αρχικές ενδείξεις. 

Εν τω μεταξύ, πριν 2 μήνες είχε έρθει συνεργείο ΔΕΔΔΗΕ για να βάλει sim στον μετρητή μου και να γίνει τηλεμετρούμενος. 

Μιλάω σήμερα με ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο, μου λένε θα σας καλέσουμε αργότερα να σας απαντήσουμε, αλλά μου επιβεβαιώνουν πως ο μετρητής είναι τηλεμετρούμενος και θα ανοίξουν αίτημα να ενημερωθεί ο πάροχος. 

Σημείωση πως και η ΔΕΗ δεν έχει ενημερωθεί γιατί εξέδωσε λογαριασμό έναντι. 

Δηλαδή, γίνεται ο μετρητής τηλεμετρούμενος, αλλά δεν το μαθαίνει κανείς, αν δεν το ζητήσει ο καταναλωτής. 

Ήθελαν και πορτοκαλί τιμολόγια! 

Καλησπέρα.. Δεν υπάρχει ακόμα η τηλεμετρηση.. Δεν ξέρουν και πολλά στο τηλεφωνικό κέντρο

Εσυ ρώτησες στον Δεδδηε αν υπάρχει η εντολή για την αλλαγή παρόχου.. 

Ανάλογα την περιοχή που είσαι.. 

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πάρε απευεθείας τη Befon https://www.elpedison.gr/en/about/authorized-partners/befon/

Kαι στο 218 να πάρεις, θα σου πούνε ότι θα σε καλέσει το "αρμόδιο τμήμα" δηλαδή η Befon.

Μα είναι δυνατόν, μου βγάζει δεν υπάρχει αυτό το νούμερο μόλις παίρνω.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Δεν υπάρχει ακόμα η τηλεμετρηση.. Δεν ξέρουν και πολλά στο τηλεφωνικό κέντρο

Ανάλογα την περιοχή που είσαι.. 

Στο Περιστέρι είμαι, η ένδειξη "net" πάντως αναβοσβήνει. 

Δημοσ.

@korakiosΜια σκέψη επί των νέων τιμολογίων: Έχω ξεχωρίσει το καινούργιο της Ζενίθ το κίτρινο οικιακό το Value, το οποίο έχει πάγιο 1 ευρώ/μήνα και μου φαίνεται κάπως πιο διαφανής ο τύπος υπολογισμού της ρήτρας που έχει. 

https://zenith.gr/media/njogyu55/power-home-value-v2_final.pdf

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, tryfos said:

Μα είναι δυνατόν, μου βγάζει δεν υπάρχει αυτό το νούμερο μόλις παίρνω.

15:00 κλείνουν... ίσως κατέβασαν τα τηλέφωνα για να διεκπαιρεώσουν τα εκκρεμή αιτήματα.

Δοκίμασε και στο 21 1211 7370, το βρήκα στο google

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, noths είπε

Στο Περιστέρι είμαι, η ένδειξη "net" πάντως αναβοσβήνει. 

Μάλλον θα περάσουν από τον Δεδδηε για την ένδειξη.. Υπάρχει εντολή για την αλλαγή.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

15:00 κλείνουν... ίσως κατέβασαν τα τηλέφωνα για να διεκπαιρεώσουν τα εκκρεμή αιτήματα.

Δοκίμασε και στο 21 1211 7370, το βρήκα στο google

Το 2112117300 λειτούργησε. Θέλω να πάω στο smart τουλάχιστον για το 0,990 του Δεκέμβρη από economy plus. Μετά βλέπουμε. Επειδή δεν ήταν ο κάτοχος της παροχής μαζί μου όμως, μου λέει ο εκπρόσωπος μπες και κάν' το μέσα από το email που έστειλε η elpedison χτες για την  ενημέρωση (δεν είχα δει και εγώ ότι γίνεται, έχει κουμπί-παραπομπή για το smart). Όμως διάβασα προηγούμενες αναφορές ότι δίνουνε τα 50 (ή 100) ακόμα και για υπάρχοντες πελάτες. Άμα το πάω όπως μου λέει δεν το χάνω το δώρο για τη μετάβαση (αν το δίνουν σε υπάρχοντες πελάτες); Να προχωρήσω ή να περιμένω τηλέφωνό τους Δευτέρα;

Edit: Φαντάζομαι ακόμα και αν πάω στο Smart για Δεκέμβρη θα μπορώ πάλι να αλλάξω μόλις ανακοινωθούν τα πράσινα, έτσι δεν είναι;

Επεξ/σία από tryfos
Δημοσ.
1 minute ago, tryfos said:

; Να προχωρήσω ή να περιμένω τηλέφωνό τους Δευτέρα;

Ό,τι νομίζεις κάνε. Αν σταλεί στο email το PDF του δώρου, λογικά είσαι ΟΚ. Το τι θα κάνει όμως η Elpedison στη μηχανογράφηση είναι άλλο θέμα, γιατί οι όροι το λένε ξεκάθαρα πως το δώρο το παίρνουν νέοι πελάτες, όχι υφιστάμενοι.

Δημοσ.
Στις 27/11/2023 στις 3:54 ΜΜ, panoszavra είπε

Μόλις τώρα έκλεισα το τηλέφωνο με συνεργάτη της elpedison (retention team) και χωρίς πολλά πολλά μου έκανε την μετάβαση από το economy plus στο smart + τα 100Ευρώ. Δεν πρόλαβα να αναφέρω την προσφορά του Ήρωνα και τσουπ...να την η προσφορά. Παραθέτω και το τηλέφωνο 2181818128.

@ekrepali για την παραπάνω αναφορά λέω σε φίλο από την Δευτέρα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...