Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

myheron αιτήματα -> βεβαίωση εκπροσώπησης και το κατεβάζεις άμεσα

αλλιώς ρώτα στην ελπέ για παλιότερο λογαριασμό

Δεν ήμουν παλιότερα στην ΕΛΠΕ. Δηλαδή μπορώ αντί για έναν εκκαθαριστικό, που λέει, να ανεβάσω το έγγραφο εκπροσώπησης από ΗΡΩΝ και είμαι εντάξει;

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Στέλνω το παρακάτω σήμερα στον ΗΡΩΝ..  Ακούω γνώμες και προτάσεις

 

 

Θα ήθελα να σας ενημερώσω  ότι ελαβα από την εταιρία σας και συγκεκριμένα από την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  [email protected] στις 28 Νοεμβρίου 2023 το email σας με θέμα 'ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΡ.138Α Ν4951/22 - ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ - ΝΕΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ' .

 
Φυσικά και επιθυμώ να παραμείνω στο συμβόλαιο στο οποίο και υπέγραψα προσφάτως πριν από 1 μήνα την δέσμευση μου και μιλάω φυσικά για GENEROUS GUARANTEE HOME με διάρκεια συμβολαίου αορίστου χρόνου, κωδικό συμβολαίου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και ημερομηνία υπογραφής την 25/10/2023.
 
Θεωρώ από πλευράς σας την τροποίηση των όρων σε σχέση με αυτούς που  διάβασα, ρητώς κατανόησα και υπέγραψα στις 25/10/2023, ευκαιριακή και καταχρηστική.  
 
Η φύση της διαφημιστικής σας καμπάνιας, το νόημα της, οι εκτεταμένες συζητήσεις με τους εκπροσώπους σας (ενδεικτικά αναφέρω την κα ΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ) διαφήμιζαν ως βασικό εμπορικό σας προιόν την δυνατότητα ανώτατου ορίου χρέωσης της κιλοβατώρας.  Επικολλώ από τον ιστότοπο σας το παρακάτω κείμενο :
 Μόνο με το GENEROUS GUARANTEE HOME έχεις εγγυημένα χαμηλή τιμή χρέωσης προμήθειας: ακόμα και αν το κόστος ενέργειας αυξηθεί, εσύ δεν θα επηρεαστείς.
 
Όπως και παρακάτω συμπληρώνετε
 
To πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα επιλογής προστασίας τιμής, ώστε όταν λήξουν τα έκτακτα μέτρα και η αναστολή της αναπροσαρμογής κόστους αγοράς (Ν. 4951/2022) να περιορίζεται η έκθεση του Πελάτη στον κίνδυνο τιμών. Ενεργοποιώντας τη μηνιαία Χρέωση Guarantee 8€, ο Πελάτης διασφαλίζει ότι η χρέωση ενέργειας δεν θα υπερβεί τα 0,1700 €/kWh σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
 
 
Τα παραπάνω συνεχίζουν να αναγράφονται στον ιστότοπο σας ακόμα και σήμερα και αποτελούν την βασική σας διαφημιστική καμπάνια.  Τονίζω ιδιαίτερα το εξής κείμενο ¨ σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης" .  
 
Έχοντας λάβει λοιπόν σοβαρά την προσφορά σας αποδέχτηκα ρητώς να δεχτώ ως μέγιστη τιμή χρέωσης της κιλοβατόρας τα 0,17 € και προχώρησα στην σύναψη του συμβολαίου. Επίσης από την πρώτη στιγμή αποφάσισα και ενεργοποίήσα την χρέωση GUARANTEE 8,00€ τον μήνα για την επιλογή της εφαρμογής του Ορίου Διακύμανσης.
 
Να σημειωθεί ότι τόσο στην διαφημιστική καμπάνια σας προώθησης του προγράμματος GENEROUS GUARANTEE HOME τόσο και στο email που έλαβα από εσας όπως αναφέρω στην πρώτη παράγραφο επικαλείστε τον  Ν4951/22,  Τόσο λοιπόν για να πείσετε ένα πελάτη σήμερα να έρθει με ανώτατη τιμή τα 0,1700 €/kWh  όσο και για να του αλλάξετε μονομερώς τους γενικούς και ειδικούς όρους συμβολαίου του μετά την αναγκαστική υπαγωγή του στο BASIC HOME.  Aν λοιπόν δηλώσει ο πελάτης σας και προκειμένου εγώ την αντίρρηση στην υπαγωγή και την παραμονή του στο υφιστάμενο πρόγραμμα, εν προκειμένου το  GENEROUS GUARANTEE HOME του αλλάζετε τους όρους συμβολαίου από 01/01/2024 και συγκεκριμένα ανεβάζετε καταχρηστικά την ανώτατη τιμή ορίου σε 0,2200 €/kWh  
 
Θεωρώ την εμπορική σας πρακτική παραπλανητική και καταχρηστική και εκφράζω την απαίτηση μου να έχω ως καταναλωτής το εμπορικό προιόν που συμφωνήκε στις 25/10/2023 με τους όρους που αυτό συμφωνήθηκε τότε και συγκεκριμένα το ανώτατο  όριο τιμής χρέωσης της κιλοβατώρας τα 0,17€.  Δηλώνω ότι παραμένω στο υφιστάμενο εμπορικο πρόγραμμα αυτό δηλαδή το GENEROUS GUARANTEE HOME και θα το πράξω με απάντηση στο email που μου στείλατε σήμερα όπως αυτό αναγράφεται στην πρώτη παράγραφο της παρούσας επιστολής , με την δήλωση αντίρρησης υπαγωγής μου στο BASIC HOME.  Δηλώνω ότι αυτή η βούληση μου όπως έτσι εκφράζεται δεν σημαίνει και αποδοχή των νέων όρων που θέτετε και πιο συγκεκριμένα και ειδικά της αύξησης του ανωτάτου ορίου στα 0,22 € / kwh. 
 
Περιμένω γραπτή απάντηση εκ μέρους σας και επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματος μας για την παραπέρα διεκδίκηση του αιτήματος μου.
 
Επισυνάπτω στο παρόν email 
A) το συμβόλαιο μου με αριθμό ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
B) Το email που έλαβα σήμερα 28/11/23 από εσας
Γ) Τους γενικούς όρους απο 01/01/2024
Δ) Τους ειδικούς όρους από 01/01/204
Ε) Την ιστοσελίδα σας και συγκεκριμένα το τμήμα εκείνο που διαφημίζει το πρόγραμμα GENEROUS GUARANTEE HOME όπως φαίνεται σήμερα στις 28/11/2023 με διεύθυνση ιστοτόπου την https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/generous-guarantee-home/
 
Με τιμή
 
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΔΧΖΧΧΧΧΧΧΧ
χΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
 
ΤΗΛ 2χΧΧΧΧΧΧΧ , κιν 6χΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
 
(Σημειώνεται ότι τόσο οι τηλεφωνικές επικοινωνίες όσο και το παρόν email συντάχθηκε από τον νόμιμο εκπρόσωπο μου προς την εταιρία σας, τον σύζυγο μου με στοιχεία επικοινωνίας τα κάτωθι 
 
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Κιν 6ΧΧΧΧΧΧκαι email ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
  • Like 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nnoutas είπε

Δεν ήμουν παλιότερα στην ΕΛΠΕ.

δεν παίζει ρόλο

1 λεπτό πριν, Nnoutas είπε

Δηλαδή μπορώ αντί για έναν εκκαθαριστικό, που λέει, να ανεβάσω το έγγραφο εκπροσώπησης από ΗΡΩΝ και είμαι εντάξει;

αυτό και το νόημα της βεβαίωσης εκπροσώπησης

τσέκαρε προηγούμενη σελίδα τι να ζητήσεις απο ελπέ για να μη φας καθυστέρηση απο ΔΕΔΔΗΕ

2 λεπτά πριν, lademporas είπε

Στέλνω το παρακάτω σήμερα στον ΗΡΩΝ..  Ακούω γνώμες και προτάσεις

 

 

Θα ήθελα να σας ενημερώσω  ότι ελαβα από την εταιρία σας και συγκεκριμένα από την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  [email protected] στις 28 Νοεμβρίου 2023 το email σας με θέμα 'ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΡ.138Α Ν4951/22 - ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ - ΝΕΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ & ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ' .

 
Φυσικά και επιθυμώ να παραμείνω στο συμβόλαιο στο οποίο και υπέγραψα προσφάτως πριν από 1 μήνα την δέσμευση μου και μιλάω φυσικά για GENEROUS GUARANTEE HOME με διάρκεια συμβολαίου αορίστου χρόνου, κωδικό συμβολαίου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ και ημερομηνία υπογραφής την 25/10/2023.
 
Θεωρώ από πλευράς σας την τροποίηση των όρων σε σχέση με αυτούς που  διάβασα, ρητώς κατανόησα και υπέγραψα στις 25/10/2023, ευκαιριακή και καταχρηστική.  
 
Η φύση της διαφημιστικής σας καμπάνιας, το νόημα της, οι εκτεταμένες συζητήσεις με τους εκπροσώπους σας (ενδεικτικά αναφέρω την κα ΧΧΧ ΧΧΧΧΧΧΧ) διαφήμιζαν ως βασικό εμπορικό σας προιόν την δυνατότητα ανώτατου ορίου χρέωσης της κιλοβατώρας.  Επικολλώ από τον ιστότοπο σας το παρακάτω κείμενο :
 Μόνο με το GENEROUS GUARANTEE HOME έχεις εγγυημένα χαμηλή τιμή χρέωσης προμήθειας: ακόμα και αν το κόστος ενέργειας αυξηθεί, εσύ δεν θα επηρεαστείς.
 
Όπως και παρακάτω συμπληρώνετε
 
To πρόγραμμα έχει τη δυνατότητα επιλογής προστασίας τιμής, ώστε όταν λήξουν τα έκτακτα μέτρα και η αναστολή της αναπροσαρμογής κόστους αγοράς (Ν. 4951/2022) να περιορίζεται η έκθεση του Πελάτη στον κίνδυνο τιμών. Ενεργοποιώντας τη μηνιαία Χρέωση Guarantee 8€, ο Πελάτης διασφαλίζει ότι η χρέωση ενέργειας δεν θα υπερβεί τα 0,1700 €/kWh σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης.
 
 
Τα παραπάνω συνεχίζουν να αναγράφονται στον ιστότοπο σας ακόμα και σήμερα και αποτελούν την βασική σας διαφημιστική καμπάνια.  Τονίζω ιδιαίτερα το εξής κείμενο ¨ σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης" .  
 
Έχοντας λάβει λοιπόν σοβαρά την προσφορά σας αποδέχτηκα ρητώς να δεχτώ ως μέγιστη τιμή χρέωσης της κιλοβατόρας τα 0,17 € και προχώρησα στην σύναψη του συμβολαίου. Επίσης από την πρώτη στιγμή αποφάσισα και ενεργοποίήσα την χρέωση GUARANTEE 8,00€ τον μήνα για την επιλογή της εφαρμογής του Ορίου Διακύμανσης.
 
Να σημειωθεί ότι τόσο στην διαφημιστική καμπάνια σας προώθησης του προγράμματος GENEROUS GUARANTEE HOME τόσο και στο email που έλαβα από εσας όπως αναφέρω στην πρώτη παράγραφο επικαλείστε τον  Ν4951/22,  Τόσο λοιπόν για να πείσετε ένα πελάτη σήμερα να έρθει με ανώτατη τιμή τα 0,1700 €/kWh  όσο και για να του αλλάξετε μονομερώς τους γενικούς και ειδικούς όρους συμβολαίου του μετά την αναγκαστική υπαγωγή του στο BASIC HOME.  Aν λοιπόν δηλώσει ο πελάτης σας και προκειμένου εγώ την αντίρρηση στην υπαγωγή και την παραμονή του στο υφιστάμενο πρόγραμμα, εν προκειμένου το  GENEROUS GUARANTEE HOME του αλλάζετε τους όρους συμβολαίου από 01/01/2024 και συγκεκριμένα ανεβάζετε καταχρηστικά την ανώτατη τιμή ορίου σε 0,2200 €/kWh  
 
Θεωρώ την εμπορική σας πρακτική παραπλανητική και καταχρηστική και εκφράζω την απαίτηση μου να έχω ως καταναλωτής το εμπορικό προιόν που συμφωνήκε στις 25/10/2023 με τους όρους που αυτό συμφωνήθηκε τότε και συγκεκριμένα το ανώτατο  όριο τιμής χρέωσης της κιλοβατώρας τα 0,17€.  Δηλώνω ότι παραμένω στο υφιστάμενο εμπορικο πρόγραμμα αυτό δηλαδή το GENEROUS GUARANTEE HOME και θα το πράξω με απάντηση στο email που μου στείλατε σήμερα όπως αυτό αναγράφεται στην πρώτη παράγραφο της παρούσας επιστολής , με την δήλωση αντίρρησης υπαγωγής μου στο BASIC HOME.  Δηλώνω ότι αυτή η βούληση μου όπως έτσι εκφράζεται δεν σημαίνει και αποδοχή των νέων όρων που θέτετε και πιο συγκεκριμένα και ειδικά της αύξησης του ανωτάτου ορίου στα 0,22 € / kwh. 
 
Περιμένω γραπτή απάντηση εκ μέρους σας και επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματος μας για την παραπέρα διεκδίκηση του αιτήματος μου.
 
Επισυνάπτω στο παρόν email 
A) το συμβόλαιο μου με αριθμό ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
B) Το email που έλαβα σήμερα 28/11/23 από εσας
Γ) Τους γενικούς όρους απο 01/01/2024
Δ) Τους ειδικούς όρους από 01/01/204
Ε) Την ιστοσελίδα σας και συγκεκριμένα το τμήμα εκείνο που διαφημίζει το πρόγραμμα GENEROUS GUARANTEE HOME όπως φαίνεται σήμερα στις 28/11/2023 με διεύθυνση ιστοτόπου την https://www.heron.gr/energy/electricity/gia-to-spiti/generous-guarantee-home/
 
Με τιμή
 
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΔΧΖΧΧΧΧΧΧΧ
χΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
 
ΤΗΛ 2χΧΧΧΧΧΧΧ , κιν 6χΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
 
(Σημειώνεται ότι τόσο οι τηλεφωνικές επικοινωνίες όσο και το παρόν email συντάχθηκε από τον νόμιμο εκπρόσωπο μου προς την εταιρία σας, τον σύζυγο μου με στοιχεία επικοινωνίας τα κάτωθι 
 
ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Κιν 6ΧΧΧΧΧΧκαι email ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

υπόψιν είχε όρο στο εξάμηνο οτι αλλάζουν τα όρια , δλδ όχι σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης 0,17

για να αλλάξουν πάλι γράφει οτι πρέπει (όχι νωρίτερα του 4μηνου για να μη σπάσει έμμεσα το 6μηνο) να στείλουν ειδοποίηση 60 μέρες πριν για αλλαγή

17 λεπτά πριν, lnoldori είπε

Λεπόν, περιμένω το συμβόλαιο για το fix του Ήρωνα γιατί δεν είμαι στην ηλικία μου ούτε για εκπλήξεις ούτε και για τουρισμό. Ο υπάλληλος πριν καν του πω οτιδήποτε μου δήλωσε ότι το πρόγραμμα αυτό είναι μέχρι αύριο, οπότε η βγάλανε βρώμα για να μαζέψουν κόσμο ή όντως περιμένουν  αυξήσεις στην ενέργεια.

Πάντως αν δεν συμφέρει το σπάω  από τον νέο χρόνο και πάω αλλού η δεν τους συμφέρει το σπάνε αυτοί και βλέπουμε τι θα κάνουμε.

στην τελική παίρνεις 50€ επομένως και να το σπάσεις στο δίμηνο δεν έχεις χασούρα

αν το έπαιζα στοίχημα θα έβαζα οτι όντως θα αλλάξει το fix , απο 0,16 σε 0,20 (κρίνοντας απο την αλλαγή ορίου του guarantee απο 0,17 σε 0,21)

  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

υπόψιν είχε όρο στο εξάμηνο οτι αλλάζουν τα όρια , δλδ όχι σε όλη τη διάρκεια της σύμβασης 0,17

για να αλλάξουν πάλι γράφει οτι πρέπει (όχι νωρίτερα του 4μηνου για να μη σπάσει έμμεσα το 6μηνο) να στείλουν ειδοποίηση 60 μέρες πριν για αλλαγή

Ναι γειά σου...άυτό ακριβώς.  Το είχα δει.  Εκεί και πόνταρα να βγει όλος ο χειμώνας με κάπου 1000 κw το μήνα.

Λέω λοιπόν 

Α) στέλνω το email.

b) απαντάω στο δικό τους ότι παραμένω στο quarantee

c) κανω τις υπόλοιπες ενέργειες αντίστοιχα ΣΤΚ..ΡΑΕ κλπ

d) βλεπω που θα παν τα υπολοιπα προγραμματα απο 01/01/24 και πράτω αναλόγως 

 

Σε κάθε περίπτωση να αφήσω αυτό και να παω στο σταθερό τους σήμερα μου φαίνεται υποχωρηση αδική 

Ομως για το b) δεν βλέπω πουθενά μέχρι πότε μπορείς να το επιλέψεις.  Εδώ έχουμε κάποια γνώμη?

  • Like 3
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, korakios είπε

δεν παίζει ρόλο

αυτό και το νόημα της βεβαίωσης εκπροσώπησης

τσέκαρε προηγούμενη σελίδα τι να ζητήσεις απο ελπέ για να μη φας καθυστέρηση απο ΔΕΔΔΗΕ

Μπορεί να ακουστεί βλακώδης η ερώτηση αλλά μιας και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αλλάξω πάλι πάνω στον μήνα για αλλού, την "βεβαίωση εκπροσώπησης" από ΕΛΠΕ την βρίσκει κανείς εύκολα όπως στον ΗΡΩΝ;

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, dasnowy είπε

Τα πράσινα έχουν κοινό τύπο υπολογισμού ρήτρας με βάση την ΤΕΑ των 2 προηγούμενων μηνών. Τα κίτρινα είναι όπως τα παλιά κυμαινόμενα που ο κάθε πάροχος έχει δικό του τύπο ρήτρας. 

Αρα πιο κοντα στον τωρινο ενεργειακο τουρισμο με πηγαινελα, δωρα, εκπτωσεις κλπ ειναι τα κιτρινα αποτι καταλαβαινω

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, lademporas είπε

b) απαντάω στο δικό τους ότι παραμένω στο quarantee

δε χρειάζεται ακόμα , μέχρι τέλους έτους ,

βασικά και απο Ιανουάριο αν σε βάζαν στο basic πας όπου θες μετά (απλά το θέμα είναι να παραμείνεις στο guarantee με 0,17 όριο)

5 λεπτά πριν, lademporas είπε

Σε κάθε περίπτωση να αφήσω αυτό και να παω στο σταθερό τους σήμερα μου φαίνεται υποχωρηση αδική 

με 1000kw/μήνα θα το σκεφτόμουν

6 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Μπορεί να ακουστεί βλακώδης η ερώτηση αλλά μιας και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αλλάξω πάλι πάνω στον μήνα για αλλού, την "βεβαίωση εκπροσώπησης" από ΕΛΠΕ την βρίσκει κανείς εύκολα όπως στον ΗΡΩΝ;

δεν έχω δει κάτι αντίστοιχο στο myelpedison , άρα απο chat / email

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Nnoutas είπε

Μπορεί να ακουστεί βλακώδης η ερώτηση αλλά μιας και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να αλλάξω πάλι πάνω στον μήνα για αλλού, την "βεβαίωση εκπροσώπησης" από ΕΛΠΕ την βρίσκει κανείς εύκολα όπως στον ΗΡΩΝ;

Εμένα μου την έστειλαν μετά από μια βδομάδα...αφού τη ζητησα γραπτώς μέσω email

  • Thanks 1
Δημοσ.

Άρα ξεκινάμε πάλι με το ράλι τιμών και σε κάθε σπίτι πρέπει να έχουν έναν οικονομολόγο ή έναν μαθητή του Κορακίου @korakios για να πληρώνουν το νορμάλ πλέον , τουλάχιστον διπλάσιο ρεύμα , και όχι 4πλάσιο κτλ κτλ.

Anyway , σε παροχή που πρόκειται να μπει σε net metering λίαν συντόμως και λήγει myHomeOnline , το καλό το 0.096 , έχει νόημα να γίνει κάποια αλλαγή ή απλά περιμένω και επιλέγω πάροχο όταν ενεργοποιηθεί το net metering για την επόμενη 3ετια; (Το λέω για 3ετια ώστε να μην χάνω από την εκκαθάριση που θα γίνεται κάθε φορά που αλλάζω πάροχο).

  • Like 3
Δημοσ.
30 minutes ago, korakios said:

στην τελική παίρνεις 50€ επομένως και να το σπάσεις στο δίμηνο δεν έχεις χασούρα

αν το έπαιζα στοίχημα θα έβαζα οτι όντως θα αλλάξει το fix , απο 0,16 σε 0,20 (κρίνοντας απο την αλλαγή ορίου του guarantee απο 0,17 σε 0,21)

Δυστυχώς το έκανα τηλεφωνικά γιατί μέσω web δεν το έβρισκα ως επιλογή και νόμιζα ότι το αφαίρεσαν. Είναι όμως μικρό το ποσό και καλύπτεται άνετα μέσα σε ένα μήνα/λίγους μήνες, αν βρεθεί κάποιο άλλο με αρκετά καλύτερη τιμή.

Λες να με πάρει η ΔΕΗ τώρα και να μου προτείνει κάποιο σταθερό με 10 λεπτά την κιλοβατώρα, 100 GB τον μήνα και 6 μήνες Disney δωρεάν? :)

  • Like 1
Δημοσ.

Έκανα έρευνα για προγράμματα.Αν εγώ τώρα κάνω αίτηση(είμαι στο generus home) για guarantee με προστασία τιμής,σύμφωνα με τα λεγόμενά κάποιον από εδώ μέσα,από το νέο έτος επειδή δεν θα δεχθώ να μπω στο basic home παρόλα αυτά θα μου το πάνε 0,22 με το έτσι θέλω;αυτό κατάλαβα εγώ.εκτος και αν κατάλαβα λαθος

Δημοσ.

@korakios θέλω κι εγώ να σε ρωτήσω κάτι,ξέρω οτι σε πρήξαμε και ευχαριστούμε που καταναλώνεις τόσο χρόνο και φαιά ουσία να μας βοηθάς.

Σήμερα μου ήρθε το μύνημα εκπροσώπησης απο Ηρων, εκπροσώπηση απο 21/11/23 την μέρα δηλαδή που έκανα και την αίτηση. Πριν ήμουν εννοείται Ελπε για τα 50+50, κάνω τουρισμό απο το καλοκαίρι ανάμεσα σε αυτές τις δύο έχω μια κάποια εμπειρία έχω μπεί στο mood. Θέλω να σε ρωτήσω επειδή εννοείται θέλω πάλι να πάω Ελπε για τα 100 πότε πιστεύεις είναι καλά να κάνω την αίτηση? Εγω ας πούμε σκεφτόμουν να αφήσω να περάσουν κανα 2 βδομάδες εσυ τι λές?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, kokos23 είπε

Η ραε ανάρτησε τιμές...

Ένα έχω να πω, βοήθεια μας ..

https://www.rae.gr/genika-nea/74100/

 

επειδη τα εχουν κανει σαν τα μουτρα τους και θες διδακτορικο σε 4 επιστημες να καταλάβεις τι θα χρεωθεις... Μπορεις να μου πεις τι βλέπουμε εδω? τελικες τιμες για τον δεκέμβρη η απλα μια τιμη που στο τέλος μπορει να εχει ρητρα η οτιδηποτε αλλο κατεβασει το κεφαλι του παρόχου?

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...