Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, itsathina είπε

ίσως υπήρχε κάποιος δικηγόρος που να γνώριζε να μας κατευθύνει.

9 στους 10 είναι πεταμένα λεφτά... είτε θα κάνουν αρπαχτή, είτε θα εστιάσουν σε λάθος σημεία. Πρέπει να βρείτε κάποιον που να δώσει σημασία σ'αυτά που γράφουμε εδώ πέρα και να μη το παίζει ξερόλας του στυλ "δε θα μας πει το insomnia πώς θα κάνουμε τη δουλειά μας".

Παίζει τεράστιο ρόλο πώς θα διατυπώσουν την αγωγή γιατί αυτή λαμβάνεται υπόψιν κατά κύριο λόγο όταν με το καλό ασχοληθεί ο ειρινοδίκης με το φάκελο. Οι συμπληρωματικές καταθέσεις είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Στην προκειμένη περίπτωση η Elpedison έκανε επίτηδες ετεροχρονισμένη τιμολόγηση της ρήτρας αναπροσαρμογής για να μη χάσει πελάτες... ουσιαστικά εκμεταλευόμενη ένα παραθυράκι του ΚΠΗΕ ότι ο πάροχος μπορεί εντός 2 ετών να προχωρά σε διορθώσεις λογαριασμών, είτε χρεώσεων είτε πιστώσεων. Θα υποστηρίξει πως αυτό έγινε με καλή θέληση για να μην επιβαρυνθούν οι καταναλωτές με μαζεμένα ποσά, πιστεύοντας ότι κάποια στιγμή οι τιμές θα αποκλιμακωθούν και τελικώς έπεσαν έξω. Ο καταναλωτής θα πρέπει να εστιάσει α) στη παραπλανητική τιμολόγηση (στους προηγούμενους λογαριασμούς δε διευκρίνιζαν ότι η ρήτρα αναπροσαρμογής αφορούσε παλαιότερες περιόδους), ότι δηλαδή επί ένα χρόνο δε γνώριζε τις πραγματικές τελικές τιμές, β) στην καταχρηστική στρατηγική διατήρησης του πελατολογίου της Elpedison, γ) στο γεγονός ότι οι αναδρομικές αυτές χρεώσεις ωθούν τους καταναλωτές να προχωρούν σε διακανονισμό (αποδοχή οφειλής) για να μη γίνει διακοπή παροχής και εγκλωβίζουν τον πελάτη στο συγκεκριμένο πάροχο λόγω οφειλών σε μια περίοδο που η κυβέρνηση προτρέπει τους καταναλωτές να αναζητούν τα φτηνότερα τιμολόγια σε άλλους παρόχους και δ) το θέμα του power pass (στο αντίστοιχο θέμα όπως προέτρεψε και ο κοράκιος).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ως τερμα ασχετος επι των θεματων αυτων και ετοιμος για μετακομιση σε νεο σπιτι που αυτη τη στιγμη δεν εχει ρευμα θελω τα φωτα σας παιδια! το σπιτι εχει φυσικο αεριο (δεν ειχα ποτε) για καλοριφερ θερμοσιφωνα και δεν ξερω σε ποια εταιρεια να κανω αιτηση για ρευμα και φυσικο αεριο μαζι χωρις να πληρωνω τα κερατα μου! τι μου προτεινετε ως την πιο οικονομικη και πιο βιωσιμη λυση σε εταιρεια και τι περιπου να περιμενω σε λογαριασμους ως ενα ατομο? ευχαριστω πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Alexandross1992 είπε

ως τερμα ασχετος επι των θεματων αυτων και ετοιμος για μετακομιση σε νεο σπιτι που αυτη τη στιγμη δεν εχει ρευμα θελω τα φωτα σας παιδια! το σπιτι εχει φυσικο αεριο (δεν ειχα ποτε) για καλοριφερ θερμοσιφωνα και δεν ξερω σε ποια εταιρεια να κανω αιτηση για ρευμα και φυσικο αεριο μαζι χωρις να πληρωνω τα κερατα μου! τι μου προτεινετε ως την πιο οικονομικη και πιο βιωσιμη λυση σε εταιρεια και τι περιπου να περιμενω σε λογαριασμους ως ενα ατομο? ευχαριστω πολυ!

ΔΕΗ Γ1 (στο αντίστοιχο θέμα) αίτηση στο κατάστημα να ξεμπερδεύεις γρήγορα με την ηλεκτροδότηση. Στις 20/9 που θα ανακοινωθούν τα τιμολόγια του Οκτωβρίου, θα άρθεις σ'αυτό το θέμα να δεις ποιος είναι ο φτηνότερος πάροχος για να κάνεις μεταφορά.

Για αέριο σου απαντάω στο θέμα του αερίου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Alexandross1992 είπε

ως τερμα ασχετος επι των θεματων αυτων και ετοιμος για μετακομιση σε νεο σπιτι που αυτη τη στιγμη δεν εχει ρευμα θελω τα φωτα σας παιδια! το σπιτι εχει φυσικο αεριο (δεν ειχα ποτε) για καλοριφερ θερμοσιφωνα και δεν ξερω σε ποια εταιρεια να κανω αιτηση για ρευμα και φυσικο αεριο μαζι χωρις να πληρωνω τα κερατα μου! τι μου προτεινετε ως την πιο οικονομικη και πιο βιωσιμη λυση σε εταιρεια και τι περιπου να περιμενω σε λογαριασμους ως ενα ατομο? ευχαριστω πολυ!

...αυτά που σου είπε ο ekrepali, συν :

Spoiler

α) ν' αποφεύγεις "συνδυαστικά" προγράμματα εταιριών, τύπου "ρεύμα και αέριο μαζί σε ένα πρόγραμμα για να πάρετε τάδε έκπτωση επιπλέον", διότι όπως έχει το πράμμα, μπορεί να χρειαστεί ν' αλλάξεις πάροχο (ειδικά στο ρεύμα), δυνητικά τον κάθε επόμενο μήνα. ΒΕΒΑΙΑ στην ΠΡΑΞΗ, εγώ θα σου πρότεινα (για ρεύμα, διότι περί αερίου δεν έχω ιδέα) να πας ΔΕΗ και να,,,,μείνεις, όπως έχουν τα πράγματα με τους "εναλλακτικούς" (είναι αρκετούτσικο το "ρίσκο" να πας σε εναλλακτικό, τσιμπώντας με τα "τυράκια" που δίνουν, τα οποία από κάτω έχουν δυνητικές,,,φάκες, ΔΙΑΦΟΡΩΝ ειδών, και πρακτικά, αν πας σε κάποιον, ΔΕΝ θα μπορείς να φύγεις εύκολα, εάν κι εφ' όσον χρειαστεί βέβαια - όχι έστω χωρίς να σου κόστίσει με κάποιον τρόπο).

β) ...για την ώρα, τα κέρατά σου ΟΥΤΩΣ ή άλλως κάποια στιγμή θα τα πληρώσεις, εάν μειωθούν/μπουν όρια κατανάλωσης όπως τον Γενάρη στις βαρβάτες κυβενρητικές επιδοτήσεις αυτού του καιρού (εάν δεν πέσουν οι τιμές ρεύματος στην χοντρική, που σχετίζονται με τις επίσης φευγάτες τιμές του φυσικού αερίου, μας περιμένεις αμφίβολος και δύσκολος χειμώνας). Ο μόνος "σίγουρος" τρόπος για να μην πληρώνεις κέρατα, είναι να μάθει από τώρα να περιορίζεις τις καταναλώσεις σου ("αν το κάνανε όλοι", ακόμη και τώρα με τις γενναίες επιδοτήσεις Αυγούστου-Σεπτεμβρίου και ίσως τις επόμενες το ίδιο γενναίες, μέχρι να βγει το '22 έστω, σίγουρα θα είχαν πέσει κάπως οι τιμές ούτως ή άλλως. Πολύ αμφιβάλλω όμως ότι η συντριπτική πλειοψηφία "θα προσέχει"). Από εκεί και πέρα, εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο θα ζεσταθείς τον χειμώνα. Αν είναι με ρεύμα, ΕΣΤΩ να βάλεις κλιματιστικά καινούρια (για θέρμανση), αλλά και πάλι χρήση "με προσοχή", ειδικά εάν όπως είπα κάποια στιγμή βάλουν όριο κατανάλωσης στην επιδότηση....

Οσο για το "τί λογαριασμούς να περιμένω", αυτό θα εξαρτηθεί από διάφορα (σε σχέση με τις επιδοτήσεις που ΘΑ δίνουν, και αν θα σε καλύπτουν - αν πχ κάνουν ΠΑΛΙ το περσινό καραγκιοζιλίκι με τις "κύριες κατοικίες" που παίρνανε αυτές και μόνο επιδότηση, και ο τρόπος που αντιλαμαβνόταν "Το σύστημα" αυτές ήταν βάσει της ΠΕΡΣΙΝΗΣ φορολογικής δήλωσης ΚΑΙ με την προϋπόθεση ναείχε αναγραφεί ΚΑΙ ο αριθμός παροχής του σπιτιού στην δήλωση και αφορούσαν τα δηλωμένα σπίτια της ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ χρονιάς, αφού κάθε δήλωση αφορά το περασμένο οικονομικό έτος, τότε,,,θα μπλε΄ξει πολύς κόσμος και ΔΕΝ θα παίρνει επιδότηση....Ας ελπίσουμε πως φέτος, ΑΝ ξαναβάλουν τον συγκεκριμένο κόφτη κάποια στιγμή, θα έχουν "προβλέψει" για περιπτώσεις, όπως η δική σου, που στην δήλωση που έχεις ήδη κάνει, φαίνεται και ΘΑ φαίνεται μέχρι του χρόνου, το τωρινό σπίτι που μένεις....Εκτός βέβαια κι αν εννοείς πως είσαι φοιτητής, γιατί για αυτούς ΚΑΤΙ είχε προβλεφτεί. Σε κάθε περίπτωση, αν μιλάς για νέο μισθωτήριο, φρόντισε έστω εκεί να φαίνεται ο αριθμός παροχής του σπιτιού που είναι να πας. Και "βλέπουμε"....

Γενικά πάντως, κρατάς το :

1) Για ρεύμα πας ΔΕΗ (Γ1 λέγεται το "πρόγραμμα" που θα ζητήσεις", και είναι αυτό που επιδοτείται).

2) Φροντίζεις να είσαι "μαζεμένος" στις καταναλώσεις σου.

3) Φροντίζεις να δίνεις ΕΣΤΩ μέσω του σάιτ του ΔΕΔΔΗΕ ενδείξεις ρολογιού (ΔΕΝ είναι απαραίτητη η φωτό του ρολογιού που ζητάνε - απλά τις αναφέρεις) κάθε 2μηνο για να σου βγάζουν λογαριασμό με βάση τις "πραγματικές καταναλώσεις" (που τους δίνεις) και όχι με βάση "εικονικές κιλοβατώρες" (που μπορεί να βγουν πολλές - μιλάω πάντα για ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς).

4) Καμμιά βδομάδα μετά που θα κάνεις συμβόλαιο πάρε ΔΕΗ (800 900 10000) και ζήτα τους τον "κωδικό εταίρου" (θα σου βγάλουν λίγο το λάδι μέχρι να στον δώσουν : απαντάνε "άμεσα", μέχρι τις 22:00, αλλά μόνο που δεν ρωτάνε για νούμερο παπουτσιού που φοράς) για να φτιάξεις "e-bill account", ώστε να βλέπεις τους λογαριασμούς σου μέσω υπολογιστή, και ΑΝ θέλεις και προτιμάς, να δίνεις από εκεί ενδείξεις ρολογιού, κάθε μήνα κι όλας κι όχι 2μηνο)

5) Αν είναι να καθίσεις πάνω από 12μηνο στο σπίτι, κι αν δεν έχει ήδη (ρώτα τον ιδιοκτήτη) κάνε αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ μέσω του σάιτ του για νυχτερινό (κόστος 42€, πες και του ιδιοκτήτη μήπως δεχτεί να τα κρατήσεις από το νοίκι, γιατί αν δεν το κόψεις φεύγοντας, "θα του μείνει" και θα το χρησιμοποιήσει ως δέλεαρ για τον επόμενο, άρα ΕΣΤΩ να μοιραστείτε ξερωγώ το κόστος, αν δεν το αναλάβει πλήρως) και μελέτα (γκούγκλαρε) τα ωράριά του (διαφέρουν κατά εποχή και περιοχή) και προσπάθα να κάνεις καταναλώσεις μέσα σε αυτά. Θα έχεις κα΄ποιες εκπτώσεις ΚΑΙ στις "Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις" λόγω νυχτερινού, δεν θα είναι μόνο η χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας. Και αν τυχόν δικαιούσαι και ΚΟΤ (δες το και αυτό - ρώτα τον λογιστή σου για πιο εύκολα, ή απλά κάνε αίτηση μέσω ΗΔΙΚΑ και δες αν θατην δεχτεί) το νυχτερινό θα σε βοηθά να μην ξεπερνάς το όριο κατανάλωσης που έχουν - 1.400kWh/4μηνο για ένα άτομο - καθώς οι "νυχτερινές" κιλοβατώρες ΔΕΝ προσμετρούνται για το όριο. Γενικά, αν και εξαρτάται απ' την κατανάλωση που θα έχεις, τουλάχιστον τα 42 (αν τα πληρώσεις εσύ τελικά) θα τα βγάλεις μέσα σε ένα χρόνο, οπότε αξίζει. Βέβαια ένα θέμα είναι πότε θα έρθουν από ΔΕΔΔΗΕ να βάλουν νέο μετρητή ψηφιακό, αν το ρολόι είναι παλιό αναλογικό - μπορεί να κάνουν και μήνες, οπότε "φρόντισε" να υπάρχει πάντα πρόσβαση στο ρολόι, εάν αυτό περνάει από το χέρι σου, εάν δεν θα βρίσκεσαι μέσα για ν' ανοίξεις όταν έρθουν "πρωί". Εκτός κι αν ο μετρητής είναι ήδη ψηφιακός, οπότε δεν θα χρειαστεί αλλαγή (τα 42 πάλι θα πρέπει να πληρωθούν βέβαια, εκτός κι αν ήδη υπάρχει ενεργοποιημένο το νυχτερινό, σαν υπηρεσία, στον ΔΕΔΔΗΕ). Αλλά και πάλι μπορεί ν' αργήσουν για την ενεργοποίηση...

6) Ο ιδανικός τρόπος για να ξεμπλέξεις γρήγορα με την ρευματοδότηση, είναι αυτός που σου είπε ο ekrepali : πας σε κατάστημα. Εκεί όμως θα σου ζητήσουν εγγύηση 100€ (εκτός κι αν είσαι ήδη δικαιούχος ΚΟΤ, οπότε 20). Για να μην πληρώσεις εγγύηση, μπορείς να κάνεις τηλεφωνικά (και ταυτόχρονα μέσω χρήσης mail) αίτηση μέσω Teleperformance (εταιρία που κάνει τηλεφωνικώς συμβόλαια της ΔΕΗ). Το έχω κάνει για 2 παροχές, αρχές Αυγούστου, και μέσα σε 2 (εργάσιμες) μέρες ήμουν ήδη ενεργοποιημένος στην ΔΕΗ. Αν τυχόν υπάρξει καθυστέρηση (1-2 ημερών), μάλλον στον ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να το αποδώσεις.

7) Έχε επίσης υπ' όψη ότι αφού δεν έχει ρεύμα το σπίτι, ενδέχεται να ζητήσουν (στην ουσία από ΔΕΔΔΗΕ, γιατί δικό του ζήτημα είναι, αλλά θα στο αναφέρουν και από την ΔΕΗ) "πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου" (="ΥΔΕ"), εάν το τρέχον έχει λήξει. Μπορείς να ελέγξεις την ισχύ του τρέχοντος, εδώ (ζήτα τον αριθμό παροχής από τον ιδιοκτήτη - κάποιο λογαριασμό παλιό θα έχει κι αυτός, όπου θ' αναφέρεται, ή και στην φορολογική του που δηλώνει το σπίτι ως ιδιοκτησία του, ή μπορεί απλά και να ξέρει πότε λήγει και να στο πει). Το κόστος (αν είσαι Αττική, βρίσκεις προσφορές και με 50€ ή και λιγότερα - εξαρτάται από τα τετραγωνικά του σπιτιού και από τις τιμες του ηλεκτρολόγου) είναι ζήτημα ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ. Να του το αναφέρεις λοιπόν, εάν είναι ληγμένη η τρέχουσα. Αν είναι ληγμένη μάλιστα, ΠΡΩΤΑ πρέπει να απευθυνθείτε σε ηλεκτρολόγο (ή ο ιδιοκτήτης ή εσύ - αυτά θα τα βρείτε μεταξύ σας ποιος θα το κάνει), οποίος θα περάσει από το σπίτι (είτε πριν μπεις μέσα εσύ, είτε μετά) να κάνει έλεγχο και να εκδόσει το "πιστοποιητικό". ΕΠίσης υπ' όψιν ότι εάν τυχόν υπάρχει κάποιο θέμα στην εγκατάσταση (από ξηλωμένες μπρίζες και ντουί που είναι μια συνήθης πιθανότητα, ή αν δεν υπάρχει "ρελέ διαφυγής" στον πίνακα, θα πρέπει πρώτα να το φτιάξει, αμοιβόμενες και για αυτό βέβαια. Πχ για "Ρελέ", μαζί με το υλικό, το πιθανότερο είναι να ζητήσει 50 επιπλέον....Και αν είσαι επαρχία, οι ηλεκτρολόγοι βαράνε άσχημα ειδικά με τις ΥΔΕ : πιθανώς 120 και πάνω, ΜΟΝΟ για την έκδοσή της. Άρα αν υπάρχει κι άλλο θέμα, καταλαβαίνεις ότι μπορεί στα καλά καθούμενα να βρεθείς προ εκπλήξεως. Αλλά όπως είπαμε, ΟΛΑ ΑΥΤΑ είναι θέμα που οφείλει ν' αναλάβει ο ιδιοκτήτης. Καθώς ούτως ή άλλως η ΥΔΕ εκδίδεται με 10ετή ισχύ, κι εσύ "αύριο-μεθαύριο" να φύγεις από το σπίτι. Το τί θα σου πει σχετικά, θα είναι ένα καλό δείγμα "με τί άνθρωπο έχεις να κάνεις"....Αν πχ σου πει "α εγώ δεν ξέρω, εσύ ήθελες να το νοικιάσεις, ανάλαβε το κόστος και το τρέξιμο", τότε θα ξέρεις ότι έχεις πάει σε λάθος σπίτι (με "ακατάλληλο" ιδιοκτήτη που στάνταρ θα σου βγάλει την ψυχή και με άλλα στην πορεία), και αν σε παίρνει σήκω φεύγα μια ώρα αρχύτερα....Κατά τ' άλλα, ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ, ασχολήσου εσύ με το να βρεις ηλεκτρολόγο αν έχει λήξει η ΥΔΕ, ως κίνηση καλής θέλησης (ειδικά αν είναι κα΄νας υπερήλικας ο ιδιοκτήτης), και συζήτα με τον ιδιοκτήτη εάν θα στα δώσει ή θα τα πληρώσεις εσύ και θα τα κρατήσεις από το νοίκι (καλύτερο πάντως είναι τα λεφτά του ενοικίου να δίνονται ΑΚΕΡΑΙΑ και να μην γίνονται "συμψηφισμοί" και δη στα λόγια, γιατί αν τυχόν καμμιά μέρα χρειαστεί ν' αποδείξεις πόσα πλήρωνες, μπορεί να κάνει το κορόιδο για τυχόν μικρότερες καταβολές, λόγω "συμψηφισμών"....Ιδανικά θα έλεγα : βρίσκεις εσύ τον φθηνότερο ηλεκτρολόγο - εκτός κι αν ήδη έχει κα΄ναν δικό του ο ιδιοκτήτης - και του ζητάς να τον πληρώσει αυτός, την μέρα πχ που θα έρθει να ελέγξει την εγκατάσταση. Και γενικά ακόμα καλύτερο είναι, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΗΓΜΕΝΗ Η ΥΔΕ ΞΑΝΑΛΕΩ, γιατί αν δεν είναι, δεν χρειάζεται τίποτα απ' ολ' αυτά, να γίνουν ΠΡΙΝ μπεις εσύ μέσα...Ώστε έτσι να τ' αναλάβει όλα πλήρως αυτός : και την πληρωμή, αλλά και τον "κόπο"....

 

Για οτιδήποτε αφορά (και θες να ρωτήσεις περισσότερα) ΔΕΗ, νυχτερινό, ΚΟΤ, ΥΔΕ, "ύψος καταναλώσεων ρεύματος" κτλ, δες τα αντιστοίχα thread γιατί εδώ είναι το thread για τους εναλλακτικούς παρόχους. Πάντως, όσο και να μην έχεις, χίλιες κιλοβατώρες το 4μηνο ίσως να τις έχεις, ως ένα άτομο (αν και εξαρτάται τί καις, πόσο συχνά και για πόση ώρα). Το οποίο ΠΟΛΥ χοντρικά σημαίνει (όπως έχουν τα πράγματα = υψός χονδρικής - επιδότηση, για ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ) "όλος ο λογαριασμός", κα'να 300άρι το 4μηνο. Και γενικά από 50 έως 100 τον μήνα λογαριασμός, είναι "νορμάλ" γαι ένα άτομο. 

Και κράτα επαφή με τις εξελίξεις στην ενέργεια (πχ μέσω του φόρουμ εδώ), για να ξέρεις πώς να κινείσαι ανάλογα το πώς πάει το πράμμα....Και διάβαζε και παλιότερα ποστ για να γίνεις πλέον "λίγο πιο σχετικός", γιατί οι καιροί δεν ευνοούν τους "άμαθους".....

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/9/2022 στις 9:39 ΜΜ, ekrepali είπε

Ή αν κάνετε διακανονισμό, αυτό ισοδυναμεί με αποδοχής της οφειλής και χάνετε το δικαίωμα αμφισβήτησης και προσφυγής δικαστικώς.

Πφφ! Προσωπικά σε 15 μέρες λήγει ο λογαριασμός μου.. που να βρω τα άτομα και τον δικηγόρο για να κάνω ομαδική αγωγή; Θα μου το έχουν κόψει 3 φορές έως τότε! 

Αυτή τη στιγμή, έχω έτοιμα τα mail του @ekrepali.
Αλλά αν είναι να το διακανονίσω για να μη μου το κόψουν, αναιρώ κάθε τι που λέω!
Μήπως να αναδιατύπωσω το κομμάτι «Μέχρι την πλήρη επίλυση του ζητήματος ζητώ να μη καταστεί η οφειλή ληξιπρόθεσμη»; Αύριο θα τους πάρω και τηλέφωνο, αλλά πραγματικά αμφιβάλλω ότι θα βγάλω άκρη, πραγματικά, την προηγούμενη φορά, ήταν πολύ επιθετικοί και απλά καταλήξαμε στο να βάλω ένα ποσό έναντι και μετά από κάποιες μέρες να πάρω να διακανονίσω το υπόλοιπο, γιατί δε μπορούσαν να μου κάνουν τον αριθμό των δόσεων που μπορούσα να πληρώσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, itsathina είπε

Πφφ! Προσωπικά σε 15 μέρες λήγει ο λογαριασμός μου.. που να βρω τα άτομα και τον δικηγόρο για να κάνω ομαδική αγωγή; Θα μου το έχουν κόψει 3 φορές έως τότε! 

Αυτή τη στιγμή, έχω έτοιμα τα mail του @ekrepali.
Αλλά αν είναι να το διακανονίσω για να μη μου το κόψουν, αναιρώ κάθε τι που λέω!
Μήπως να αναδιατύπωσω το κομμάτι «Μέχρι την πλήρη επίλυση του ζητήματος ζητώ να μη καταστεί η οφειλή ληξιπρόθεσμη»; Αύριο θα τους πάρω και τηλέφωνο, αλλά πραγματικά αμφιβάλλω ότι θα βγάλω άκρη, πραγματικά, την προηγούμενη φορά, ήταν πολύ επιθετικοί και απλά καταλήξαμε στο να βάλω ένα ποσό έναντι και μετά από κάποιες μέρες να πάρω να διακανονίσω το υπόλοιπο, γιατί δε μπορούσαν να μου κάνουν τον αριθμό των δόσεων που μπορούσα να πληρώσω.

...δεν ξέρω αν ο ekrepali στηρίζει αυτό που σου είπε ότι "αν κάνεις διακανονισμό, ισούται με αποδοχή των χρεώσεων" σε νομικά προηγούμενα, αλλά προσωπικά δεν νομίζω να πηγαίνει έτσι (σίγουρα ξέρει περισσότερα από εμένα πάντως). Κατά τ' άλλα, το να λήξει ένας λογαριασμός δεν σημαίνει και άμεσα κόψιμο : μετά την λήξη του 2ου ανεξόφλητου δίνουν εντολή (ή μάλλον, το νωρίτερο που μπορούν να δώσουν είναι τότε). Επίσης, υπάρχει μια ασάφεια αν από τον Φλεβάρη συνεχίζουν να μπορούν οι προηγούμενοι πάροχοι να δώσουν εντολή διακοπής στον ΔΕΔΔΗΕ, λόγω χρεών. ΠΙΘΑΝΩΣ δεν μπορούν πλέον, ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΟΧΟ, απλά δεν το 'χουμε και σίγουρο (υποτίθεται ότι έχει απενεργοποιηθεί το σύστημα μέσω του οποίου γινόταν -ονόματι "Θαλής"- μετά από κάποια απόφαση του ΣτΕ, όπως επίσης υποτίθεται ότι οι παροχοι γκρινιάζουν και ζητούν να ξαναδοθεί η δυνατότητα επειδή έχουν "παραπερισσέψει" οι κανονιάζοντες που απλά πηγαίνουν σε άλλο πάροχο και "γλυτώνουν" και να τους πάνε δικαστικά κοστίζει και παίρνει και χρόνια. Και για ΟΛΟ αυτό, δεν υπάρχει επιβεβαίωση, παρά μόνο 1-2 σχετικά άρθρα τότε τον Φλεβάρη και πρόσφατα). Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και για κόψιμο να πάει, θα σε ειδοποιήσουν (συνήθως με SMS ότι στέλνουν εντολή διακοπής στον ΔΕΔΔΗΕ - ΑΝ είπαμε μπορούν ακόμα να το κάνουν αυτό). Και τέλος, επίσης ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι όταν κάνεις "καταγγελία" μέσω ΡΑΕ (όπως σου εξήγησε ο ekrepali), άρα είσαι "σε αμφισβήτηση" για ποσά, ΔΕΝ μπορούν να σου κόψουν ρεύμα έως ότου τελειώσει η διαδικασία. Βέβαια δεν είμαστε μέσα στου παρόχους ή στην ΡΑΕ για να ξέρουμε τί ακριβώς μπορεί να γίνει (και είμαστε και Ελλάδα όπου "τα πάντα μπορούν να γίνουν".....). 

..σε κάθε περίπτωση : ενεργοποιήσου πρώτα ΔΕΗ, και μετά βλέπεις τα υπόλοιπα...

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, washcloud είπε

ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι όταν κάνεις "καταγγελία" μέσω ΡΑΕ (όπως σου εξήγησε ο ekrepali), άρα είσαι "σε αμφισβήτηση" για ποσά, ΔΕΝ μπορούν να σου κόψουν ρεύμα έως ότου τελειώσει η διαδικασία. Βέβαια δεν είμαστε μέσα στου παρόχους ή στην ΡΑΕ για να ξέρουμε τί ακριβώς μπορεί να γίνει (και είμαστε και Ελλάδα όπου "τα πάντα μπορούν να γίνουν".....). 

Με αφορμή αυτό αγχώθηκα, διότι είδα ότι ένα αίτημα που έχω κάνει μέσω ΡΑΕ την Κυριακή, 01 Μαϊ 2022,
είναι ακόμα σε κατάσταση «Λήψη και έλεγχος αιτήματος» στο βήμα 1. Που σημαίνει ότι ούτε που ξέρω πότε θα επεξεργαστεί και θα ολοκληρωθεί. Αμφιβάλλω εάν το έχουν δει κιόλας! Είναι κανένας που έχει προχωρήσει το αίτημα του και έχει ολοκληρωθεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Απ' όσο θυμάμαι, μόνο μερικά άτομα που "κυνήγησαν" μη απόδοση έκπτωσης συνέπειας στον τελικό λογαριασμό, ή "παράνομες" ποινές αποχώρησης που τους είχαν επιβληθεί. Γενικά οι πάροχοι "χεστήκανε" (και δυστυχώς δεν εννοώ "πάνω τους") για την ΡΑΕ, την στιγμή που η ίδια είναι "διακοσμητική". Θεωρώ πως στην περίπτωσή σου περισσότερο νόημα έχει να ανοίξεις αίτημα για αυτό που λέγαμε ότι "εάν υπάρχει αμφισβήτηση λογαριασμών, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι δεν μπορούν να σου κόψουν το ρεύμα λόγω χρέους", και όχι για να περιμένεις να "ολοκληρωθεί". Και να σου απαντήσουν δηλαδή από την ΕΛΠΕ (μέσω ΡΑΕ), θα σου πουν  "τα δικά τους"....(το πιθανότερο). Είναι λίγο σα να βάζεις αντικουνουπικό για να μπεις σε λίμνη με κροκόδειλους, αλλά από το τίποτα........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, itsathina είπε

Με αφορμή αυτό αγχώθηκα, διότι είδα ότι ένα αίτημα που έχω κάνει μέσω ΡΑΕ την Κυριακή, 01 Μαϊ 2022,
είναι ακόμα σε κατάσταση «Λήψη και έλεγχος αιτήματος» στο βήμα 1. Που σημαίνει ότι ούτε που ξέρω πότε θα επεξεργαστεί και θα ολοκληρωθεί. Αμφιβάλλω εάν το έχουν δει κιόλας! Είναι κανένας που έχει προχωρήσει το αίτημα του και έχει ολοκληρωθεί;

Αντιμετωπίζω αντίστοιχη περίπτωση, με την μόνη διαφορά ότι η δική μου αφορά τελικό λογαριασμό της ΕΛΠΕ, καθώς μετακόμισα. Όταν έγινε η διακοπή ηλεκτροδότησης στο προηγούμενο σπίτι, εκδόθηκε τελικός λογαριασμός (τον Ιούνιο) ο οποίος ειχε ρήτρα αναπροσαρμογής 765 ευρώ.

Έκανα άμεσα αμφισβήτηση χρέωσης και ζήτησα ανάλυση για το πως προκύπτει η ρήτρα. Στην ανάλυση που μου έστειλαν,  έχουν μοιράσει τα 765 ευρώ ανά μήνα για το διάστημα Ιανουάριος έως Μάιο 2022 (για το διάστημα αυτό είχα ήδη πληρώσει ρήτρες στους λογαριασμούς).

Έχω κάνει αίτημα για έλεγχο στην RAE από την Πέμπτη, 23/6/202. Δεν έχω καμιά απάντηση.

Η τελευταία γραπτή επικοινωνία που έχω με την ΕΛΠΕ είναι από της 7/7/2022 και δεν έχω καμία απάντηση.

Έχω κάνει καταγγελία στον ΣτΚ 17/8/2022 και αναμένω.

Με κάλεσαν την περασμένη εβδομάδα από την ΕΛΠΕ για διακανονισμό και τους έριξα μπότα.

Θα τους πάω μέχρι όσο πάει και δεν θα πάρουν φράγκο. Ευτυχώς στην περίπτωση μου, λόγο του ότι μετακόμισα σε νέα παροχή δεν μπορούν να κόψουν το ρεύμα.

Το τραγικό είναι ότι και στο νέο σπίτι έχω ΕΛΠΕ. Άλλα είναι θέμα χρόνου να το αλλάξω σε ΔΕΗ.

Γενικά δεν είναι εύκολη διαδικασία και θέλει πολύ τρέξιμο. Δεν ξέρω αν εν τελεί θα βγει άκρη.

Το thread μου:

 

Επεξ/σία από Mike_Ax.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, valadsk είπε

ψήνεται κανείς για μολότοφ στον ήρωνα?

myhrwn.JPG

Εμένα όπως είχα γράψει, μου έβγαλε σφάλμα όταν ανέβαζα τα έγγραφα και μετά όταν πήγα να τα ανεβάσω πάλι μου έλεγε ότι η αίτηση έχει υποβληθεί και δεν με άφηνε να προχωρήσω. Δεν έχουν στείλει κανένα συμβόλαιο προς υπογραφή εδώ και καμιά εβδομάδα. Δεν ξανά ασχολούμαι, θα μείνω και αυτόν τον μήνα στην προτέργια που είναι 1 λεπτό πάνω από τη ΔΕΗ και βλέπω τον επόμενο. Κοροϊδεύουν τον κόσμο, μέχρι να στην εγκρίνουν την αίτηση και να είσαι σε αυτούς θα έχει φτάσει 20 του μήνα και τότε θα ανακοινωθούν οι τιμές του Οκτωβρίου, που δεν νομίζω ότι θα είναι και τόσο ανταγωνιστικές όπως οι τωρινές...μακάρι να διαψευστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mike_Ax. είπε

Αντιμετωπίζω αντίστοιχη περίπτωση, με την μόνη διαφορά ότι η δική μου αφορά τελικό λογαριασμό της ΕΛΠΕ, καθώς μετακόμισα. Όταν έγινε η διακοπή ηλεκτροδότησης στο προηγούμενο σπίτι, εκδόθηκε τελικός λογαριασμός (τον Ιούνιο) ο οποίος ειχε ρήτρα αναπροσαρμογής 765 ευρώ.

Έκανα άμεσα αμφισβήτηση χρέωσης και ζήτησα ανάλυση για το πως προκύπτει η ρήτρα. Στην ανάλυση που μου έστειλαν,  έχουν μοιράσει τα 765 ευρώ ανά μήνα για το διάστημα Ιανουάριος έως Μάιο 2022 (για το διάστημα αυτό είχα ήδη πληρώσει ρήτρες στους λογαριασμούς).

Έχω κάνει αίτημα για έλεγχο στην RAE από την Πέμπτη, 23/6/202. Δεν έχω καμιά απάντηση.

Η τελευταία γραπτή επικοινωνία που έχω με την ΕΛΠΕ είναι από της 7/7/2022 και δεν έχω καμία απάντηση.

Έχω κάνει καταγγελία στον ΣτΚ 17/8/2022 και αναμένω.

Με κάλεσαν την περασμένη εβδομάδα από την ΕΛΠΕ για διακανονισμό και τους έριξα μπότα.

Θα τους πάω μέχρι όσο πάει και δεν θα πάρουν φράγκο. Ευτυχώς στην περίπτωση μου, λόγο του ότι μετακόμισα σε νέα παροχή δεν μπορούν να κόψουν το ρεύμα.

Το τραγικό είναι ότι και στο νέο σπίτι έχω ΕΛΠΕ. Άλλα είναι θέμα χρόνου να το αλλάξω σε ΔΕΗ.

Γενικά δεν είναι εύκολη διαδικασία και θέλει πολύ τρέξιμο. Δεν ξέρω αν εν τελεί θα βγει άκρη.

Σε ευχαριστώ πολύ!
Τους κάλεσα σήμερα και μου είπαν ότι λόγω του ότι και οι ίδιοι έπαιρναν καθυστερημένα κατά 70 ημέρες από ΑΔΜΗΕ 
τις χρεώσεις ρήτρας, τις τιμολογούσαν εξίσου καθυστερημένα και απλά πληρώναμε ρήτρα κατά προσέγγιση. Η οποία ρυθμιζόταν αργότερα στον εκκαθαριστικό και γινόταν προσθαφαίρεσεις που φαίνονται από το ποσό (Γ) Διάφορες Χρεώσεις/Πιστώσεις και συμπεριλαμβάνεται στο ποσό 'Εναντι Χρέωση/Πίστωση.
Ωστόσο, με διαβεβαίωσαν ότι έστελναν όλα τα τιμολόγια στο Υπουργείο Οικονομικών και όσον αφορά τη ρήτρα αναπροσαρμογής, έχουμε αποζημιωθεί (εκτός από ένα μέρος του Ιουνίου, που θα αποζημιωθούμε και γι αυτό αναδρομικά).
Συγκεκριμένα μου είπαν ότι παρόλο που βλέπω αναδρομική χρέωση ρήτρας για το διάστημα 2/22 έως 6/22 και σε εμένα γνωστοποιήθηκε τώρα, στο Υπουργείο έχει γνωστοποιηθεί εγκαίρως ώστε να αποζημιωθώ στο powerpass.
Σχετικά με το ποσό μου, μου είπαν να πληρώσω έως τις 20/09 τις υπόλοιπες 2 δόσεις που μου απομένουν (257,00€) και να καλέσω 1/10 ώστε να διακανονίσω το νέο υπόλοιπο. Μου φαίνεται όλο ένα ψέμα που τους είπε το «αφεντικό» να πουν μπας και σώσουν ότι σώζεται. Έχω πληρώσει πάαρα πολλά λεφτά σε ρήτρες, μου είναι αδιανόητο! 

3 ώρες πριν, Mike_Ax. είπε

Το τραγικό είναι ότι και στο νέο σπίτι έχω ΕΛΠΕ. Άλλα είναι θέμα χρόνου να το αλλάξω σε ΔΕΗ.

Κάνε online αίτηση σήμερα, ΜΗΝ την πατήσεις όπως εγώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδιά.... Έχει βάλει ή έχει μελετήσει κάνεις το ΗΡΩΝ GENEROUS? 

Ρωτάω γιατί δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι χρεώνει... 

Επεξ/σία από oasisAthens
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας, 

Καταρχάς ευχαριστώ όσους βοηθάνε για τις πολύτιμες πληροφορίες.

@Washcloud

Βλέπω πως προτείνεις σε ένα προηγούμενο post σου να κάνουμε αίτηση για λογαριασμό στη ΔΕΗ μέσω Teleperformance, αν θέλουμε να γλιτώσουμε τα 100€ της εγγύησης (και βέβαια θέλουμε!).

Μπορείς σε παρακαλώ, αν δεν σου είναι κόπος, να γράψεις ακριβώς την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που χρειάστηκαν, μιας και έκανες πρόσφατα την κίνηση? 

Σε ποιο τηλέφωνο να πάρω την Teleperformance? Γιατί όταν ψάχνω στο Google μου βγάζει κάτι για job finding/ customer service job, κτλ.

Θέλω να αλλάξω πάροχο και να μεταβώ στη ΔΕΗ.

Οπότε χρειάζομαι Ταυτότητα, Αποδεικτικό ΑΦΜ, Αριθμό παροχής ακινήτου, τελευταίο λογαριασμό του παρόχου που είμαι τώρα και ένδειξη του μετρητή? Και βασικά σε ποιο τηλ να απευθυνθώ?

Επίσης αν το κάνω μέσω email στη ΔΕΗ με e-contract γλιτώνω πάλι τα 100€ ή πρέπει μόνο μέσω Teleperformance?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...