Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, grayden είπε

Μίλησα με Elpedison για το Smart και μου έδωσαν τα 100€ δώρο παρόλο που είμαι ήδη πελάτης τους.

Αν σας πουν όχι, πιέστε.

Το πήρες γραπτώς?

Επεξ/σία από messinia3
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, grayden είπε

Μίλησα με Elpedison για το Smart και μου έδωσαν τα 100€ δώρο παρόλο που είμαι ήδη πελάτης τους.

Αν σας πουν όχι, πιέστε.

Game changer κατάσταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που τον προηγούμενο μήνα πήρα τα 50 ευρώ (και πήγα elpedison) μου είπαν οτι δεν υπάρχει η δυνατότητα να μου δώσουν και τα 100 αυτό το μήνα δυστυχώς αλλάζοντας πρόγραμμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kokos198 είπε

Εγώ που τον προηγούμενο μήνα πήρα τα 50 ευρώ (και πήγα elpedison) μου είπαν οτι δεν υπάρχει η δυνατότητα να μου δώσουν και τα 100 αυτό το μήνα δυστυχώς αλλάζοντας πρόγραμμα. 

πήρες τηλ και στο είπαν από την εξυπρετηση πελατών?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kokos198 είπε

Ναι, με είχαν στην αναμονή αρκετή ώρα γιατί το έψαχναν μάλλον, και μου είπαν αυτό που έγραψα παραπάνω. 

έπρεπε να τους πεις στο τέλος καλά θα πάω σε άλλο πάροχο αντίο... 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπον για την ενημερωση του θεματος σχετικα με τον ΗΡΩΝ και την αδυναμια ολοκληρωσης ηλεκτρονικης αιτησης τα πραγματα εχουν ως εξης , με πηρε πριν απο λιγο εκπροσωπος τους μου ειπε οτι λογω αναβαθμισης των συστηματων τους εχει υπαρξεςι ενα συστημικο προβλημα , παρολο που φαινονται ολα τα στποιχεια εκει δεν μπορει να ολοκληρωθει και γιαυτο θα ολοκληρωθει η διαδικασια με τον παραδοσιακο τροπο , μου εστειλε στο mail την συμβαση και τους ορους και εκανα επισυναψη εκει ταυτοτητα και λογαριασμο και θα προχωρησει στην συμβασιοποιηση 

επισης τον ρωτησα για τα 50 ευρω που δινονται εαν γινεται ηλεκτρονικα η αιτηση και ειπε οτι θα πιστωθουν και ας μην εχει ολοκληρωθει η αιτηση ηλεκτρονικ;α λογω του οτι αυτο ειναι δικο τους προβλημα 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, favou2000 είπε

Μπορείς να κατεβάσεις τη βεβαίωση εκπροσώπησης της παροχής σου μέσα από την ενότητα των αιτημάτων στο myΗΡΩΝ.

 

Τα αιτήματά μου -> Ξεκίνα νέο αίτημα -> Βεβαίωση εκπροσώπησης

Μήπως γνωρίζεις που βρίσκω το αντίστοιχο για την elpedison (γιατί ο φίλος κοράκιος, καλός χρυσός, αλλά μας τα λέει....μισά!! 😜)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, dimostr είπε

λοιπον για την ενημερωση του θεματος σχετικα με τον ΗΡΩΝ και την αδυναμια ολοκληρωσης ηλεκτρονικης αιτησης τα πραγματα εχουν ως εξης , με πηρε πριν απο λιγο εκπροσωπος τους μου ειπε οτι λογω αναβαθμισης των συστηματων τους εχει υπαρξεςι ενα συστημικο προβλημα , παρολο που φαινονται ολα τα στποιχεια εκει δεν μπορει να ολοκληρωθει και γιαυτο θα ολοκληρωθει η διαδικασια με τον παραδοσιακο τροπο , μου εστειλε στο mail την συμβαση και τους ορους και εκανα επισυναψη εκει ταυτοτητα και λογαριασμο και θα προχωρησει στην συμβασιοποιηση 

επισης τον ρωτησα για τα 50 ευρω που δινονται εαν γινεται ηλεκτρονικα η αιτηση και ειπε οτι θα πιστωθουν και ας μην εχει ολοκληρωθει η αιτηση ηλεκτρονικ;α λογω του οτι αυτο ειναι δικο τους προβλημα 

Το ιδιο ακριβως και σε εμενα. Μαλιστα οταν ειπα οτι θα φερω κ τον πεθερό μου μου ειπαν οτι θα μου πιστωσουν +20€.

Βεβαια,αυτο που ειπε ο φιλος για το 100ε της ελπε ακομη και αν εισαι πελατης της, ειναι πολυ σημαντικο. Ισχυει, ομως; πρεπει να τηλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Rebirth είπε

Νομίζω για μένα που είμαι ήδη Ζενίθ θα μπορούσα απλά να το πάω στο Power Home Now;

Αυτός είναι ο τελευταίος λογαριασμός:

 

Screenshot_2023-11-24-00-59-37-58_9e23b9b77de20eba7e84cd2dcba96d4d.jpg

Μίλησα με Ζενίθ και μου λένε "ναι υπάρχει πιο οικονομικό πρόγραμμα από αυτό που έχετε". Σα να σε λένε **** στα μούτρα σου. @korakios λες αξίζει να αλλάξω πρόγραμμα ή να φύγω από Ζενίθ; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...