Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, adi32 είπε

Εχουμε μπλεξει με τη βολτον 

Μολις μου ηρθε απο ελπε 

Οποτε στο κιτρινο ελπε θα τιμολογηθω για Ιανουαριο  αν δεν εχω μπει βολτον ?

image.png.fa342f8d51b2b5d9a761156081fea072.png

image.png.4979a0dc8b052bf03aa17312e7d32d0e.png

ναι, στο κίτρινο μιας και στην αίτηση υπέγραψες να μπεις εκεί

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, adi32 είπε

Εχουμε μπλεξει με τη βολτον 

Μολις μου ηρθε απο ελπε 

Οποτε στο κιτρινο ελπε θα τιμολογηθω για Ιανουαριο  αν δεν εχω μπει βολτον ?

image.png.fa342f8d51b2b5d9a761156081fea072.png

image.png.4979a0dc8b052bf03aa17312e7d32d0e.png

Μέχρι 3/1 έχεις τιμολογηθεί. Μήπως από 4/1 είσαι Volton;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, motoboots είπε

Μέχρι 3/1 έχεις τιμολογηθεί. Μήπως από 4/1 είσαι Volton;

Τοτε εδωσα αυτες τις ενδειξεις και στην ελπε και στη βολτον και μαλλον για αυτο εβγαλαν αυτον τον εναντι 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πληροφοριακά σήμερα μετά από αίτηση που είχε γίνει στις 28/12 άλλαξε ο αριθμός παροχής και είμαι πλέον πελάτης στην volton. Μέχρις στιγμής ρεκόρ καθυστέρησης από όσες εταιρίες έχω αλλάξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, atom7 said:

Εγώ έκανα αίτηση στη volton 8/1 με δικαιολογητικά λογαριασμό έναντι της elpedison. Βεβαίωση εκπροσώπησης δεν μου ζήτησαν.

Αυτονόητο. Αυτό που ρώτησα είναι αν δεν έχει βγάλει κανένα λογαριασμό ο προηγούμενος πάροχος, αν η volton δέχεται απλή βεβαίωση εκπροσώπησης.

2 hours ago, nvoros said:

Σε πόσο διάστημα από την ενεργοποίηση έχετε πάρει τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη από ΕΛΠΕ ; 
H αίτηση έγινε σε κατάστημα και μου είπαν πως όταν τους τις στείλουν θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικά για να τις παραλάβω...

Μέσω τηλεφώνου που ζήτησα την 20ευρη, 2 βδομάδες.

Τον Ιανουάριο κατάστημα που είχα πάρει 40 ευρώ δώρο επιταγές για σύμβαση, νομίζω 40-45 μέρες.

2 hours ago, madboy said:

 

02/01/2024 καλώ για μετάβαση στην Volton

03/01/2024 στελνω τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο [email protected] Να σημειώσω και στο email που μου εστειλαν ζητώντας μου τα απαραίτητα δικαιολογητικά αυτή την διευθυνση ανέφεραν ως email αποστολής.

05/01 στελνει η Βολτον 1070 κβ παραπάνω ως μέτρηση στον Δεδδηε. Εγω τους ειχα στειλει φωτογραφια με καταμέτρηση με 68000 κβ και αυτες εστειλαν 69000.

 

Έχουν αναφερθεί ουκ ολίγα περιστατικά με παρόχους που στέλνουν λάθος καταμετρήσεις (volton, elpedison, protergia κλπ). Εσένα έτυχε να διαβάσουν λάθος την ένδειξη, σε άλλον αντί να βάλουν την ένδειξη της φώτο... την αγνόησαν κι έβαλαν την τελική ένδειξη του προ-προηγούμενου παρόχου (την οποία μάλλον την είδαν στο ιστορικό ενδείξεων του ΔΕΔΔΗΕ).

Το να υπογράφεις / συναινείς σε σύμβαση και μετά να στέλνεις δικαιολογητικά, προκαλεί αυτά τα προβλήματα. Ενώ αν είχε γίνει η σύμβαση με τον σωστό τρόπο (πρώτα αποστολή δικαιολογητικών, μετά συμπλήρωση και μετά υπογραφή), θα έβλεπες ότι έχουν καταχωρήσει λάθος ένδειξη. Με επίσκεψη σε κατάστημα ποτέ δε γίνονται τέτοια λάθη.

Ο ΔΕΔΔΗΕ λοιπόν έλαβε λάθος ένδειξη, και μ'αυτή την ένδειξη ορθώς εκτέλεσε την αλλαγή (άμεσα όπως ορίζει ο νόμος). Από κει και πέρα έχει αποδειχτεί και πάλι πως ούτε οι υπάλληλοι των παρόχων, ούτε οι υπάλληλοι  - τηλεφωνήτριες του ΔΕΔΔΗΕ δε γνωρίζουν / καταλαβαίνουν τι λάθος έχει γίνει.

Αυτό που έχω προτείνει (και κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει δοκιμάσει), είναι επίσκεψη στα τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ. Μόνο αυτοί είναι αρμόδιοι να αλλάξουν την ένδειξη στο σύστημα. Κανονικά δε δέχονται επισκέψεις, αλλά για τόσο σημαντικά ζητήματα δε βλέπω λόγο να μην εξυπηρετήσουν ένα καταναλωτή.

Οτιδήποτε κι αν συζητήσεις με πάροχο ή με εκροσώπους του ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο, αυτοί με τη σειρά τους θα προωθήσουν το αίτημα στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ... οπότε παίζεις κουφό τηλέφωνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, ekrepali said:

Έχουν αναφερθεί ουκ ολίγα περιστατικά με παρόχους που στέλνουν λάθος καταμετρήσεις (volton, elpedison, protergia κλπ). Εσένα έτυχε να διαβάσουν λάθος την ένδειξη, σε άλλον αντί να βάλουν την ένδειξη της φώτο... την αγνόησαν κι έβαλαν την τελική ένδειξη του προ-προηγούμενου παρόχου (την οποία μάλλον την είδαν στο ιστορικό ενδείξεων του ΔΕΔΔΗΕ).

Το να υπογράφεις / συναινείς σε σύμβαση και μετά να στέλνεις δικαιολογητικά, προκαλεί αυτά τα προβλήματα. Ενώ αν είχε γίνει η σύμβαση με τον σωστό τρόπο (πρώτα αποστολή δικαιολογητικών, μετά συμπλήρωση και μετά υπογραφή), θα έβλεπες ότι έχουν καταχωρήσει λάθος ένδειξη. Με επίσκεψη σε κατάστημα ποτέ δε γίνονται τέτοια λάθη.

Ο ΔΕΔΔΗΕ λοιπόν έλαβε λάθος ένδειξη, και μ'αυτή την ένδειξη ορθώς εκτέλεσε την αλλαγή (άμεσα όπως ορίζει ο νόμος). Από κει και πέρα έχει αποδειχτεί και πάλι πως ούτε οι υπάλληλοι των παρόχων, ούτε οι υπάλληλοι  - τηλεφωνήτριες του ΔΕΔΔΗΕ δε γνωρίζουν / καταλαβαίνουν τι λάθος έχει γίνει.

Αυτό που έχω προτείνει (και κανείς μέχρι στιγμής δεν έχει δοκιμάσει), είναι επίσκεψη στα τοπικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ. Μόνο αυτοί είναι αρμόδιοι να αλλάξουν την ένδειξη στο σύστημα. Κανονικά δε δέχονται επισκέψεις, αλλά για τόσο σημαντικά ζητήματα δε βλέπω λόγο να μην εξυπηρετήσουν ένα καταναλωτή.

Οτιδήποτε κι αν συζητήσεις με πάροχο ή με εκροσώπους του ΔΕΔΔΗΕ στο τηλέφωνο, αυτοί με τη σειρά τους θα προωθήσουν το αίτημα στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ... οπότε παίζεις κουφό τηλέφωνο.

Θα συμφωνήσω εν μέρει με τα λεγόμενα σου, αλλά μην ξεχνάμε οτι ζουμε και στο 2024 και οχι στο 1980. Εδω o δεινοσαυρος το ελληνικό δημόσιο έχει εκσυγχρονιστεί και τα περισσότερα γίνονται ηλεκτρονικά, μια ιδιωτική εταιρεία δεν μπορει να διαχειριστεί και να ολοκληρώσει μια απλή αίτηση αλλαγής παρόχου με τα σωστά στοιχεία;

Δεν ξέρω αν ο Δεδδηε της περιοχής σου είναι σουπερ στην εξυπηρέτηση, αλλά μόλις κοιταξα τον δικό μου στο Google και απο 186 αξιολογησεις έχει 1.2 αστεράκια απο τα 5. 

Θα μου πείς μπορεί να μην σημαίνει κάτι αυτό αλλά απο την εμπειρία μου λίγο δύσκολο και οι 186 αξιολογήσεις να είναι λανθασμένες.

Επίσης αν κάποιος εργάζεται 7 με 15:00 προφανώς δεν μπορεί να πάει γιατί αυτοι είναι 7 με 14:30.

Και κάτι τελευταίο, όταν μετά την τελευταία καταμέτρηση του Δεδδηε με 250 κβ τον μήνα σου στέλνει ο καινούριος πάροχος ενδειξη με 2000 κβ παραπάνω 25 μέρες μετά απο την τελευταία καταμετρηση τους, το αφήνουν έτσι; Χωρίς κάποιο περαιτέρω έλεγχο για τις 8 φορές παραπάνω αυξημένη κατανάλωση; 

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, adi32 είπε

Τοτε εδωσα αυτες τις ενδειξεις και στην ελπε και στη βολτον και μαλλον για αυτο εβγαλαν αυτον τον εναντι 

 

Μήπως έχει την ένδειξη ΤΕΛΙΚΟΣ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχάστε ό,τι είπα μέχρι τώρα για την τιμή kWh Ιανουαρίου στο ELPEDISON Smart.

Ο τύπος

(1,249 x ΤΕΑ περιόδου (πλην μιας μέρας) σε €/MWh + 0,0339)/1000

δίνει αποτέλεσμα με περιθώριο σφάλματος +/- 0,00001 €/kWh στις τιμές που μας έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα. Πρόσθεσαν τιμή MWh με τιμή kWh και όλο δια 1000 και έβγαλαν αυτό το αποτέλεσμα.

Κάπως έτσι η ELPEDISON ηγείται της κούρσας με την φθηνότερη τιμή kWh μέχρι στιγμής!

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, doomnx said:

Ξεχάστε ό,τι είπα μέχρι τώρα για την τιμή kWh Ιανουαρίου στο ELPEDISON Smart.

Ο τύπος

(1,249 x ΤΕΑ περιόδου (πλην μιας μέρας) σε €/MWh + 0,0339)/1000

δίνει αποτέλεσμα με περιθώριο σφάλματος +/- 0,00001 €/kWh στις τιμές που μας έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα. Ξεκάθαρα θα επικαλεστούν σφάλμα μηχανογράφησης. Πρόσθεσαν τιμή MWh με τιμή kWh και όλο δια 1000 και έβγαλαν ό,τι να 'ναι.

δηλαδη ;
btw ακομα δεν εχει γινει αλλαγη απο 9 του μηνα που μιλησαμε , παρα την αλλαγη τελευταιου ψηφιου δεδδηε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε

δηλαδη ;
btw ακομα δεν εχει γινει αλλαγη απο 9 του μηνα που μιλησαμε , παρα την αλλαγη τελευταιου ψηφιου δεδδηε

 

Δηλαδή η χρέωση που στέλνει στους λογαριασμούς τις τελευταίες μέρες είναι λάθος και δεν συμβαδίζει με τον τιμοκατάλογο επειδή χρησιμοποιούν την ΤΕΑ εκφρασμένη σε €/MWh.

Τι εννοείς δεν έχει γίνει αλλαγή; Ο ΔΕΔΔΗΕ τι λέει;

Επεξ/σία από doomnx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα με ΔΕΔΔΗΕ η μετάβαση από elpe σε ηρων ολοκληρώθηκε χτες 23/01.εγω ακόμα βέβαια δεν το βλέπω με τους δύο τρόπους. Οι ενδείξεις είναι αυτές που έστειλα εγώ στις 18/01.Για το διάστημα 18/01-23/01 που πήγα ηρων που θα τιμολόγηθω?Αν το καταλαβαίνω σωστά η elpe  θα με τιμολόγησει μέχρι 23/01 με βάση τις ενδείξεις που έδωσα στις 18/01...άρα θα πρέπει να φύγω λίγο πιο γρήγορα από Ηρών αφού το 50αρικο θα φαγωθεί πιο γρήγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Μόλις μίλησα με ΔΕΔΔΗΕ η μετάβαση από elpe σε ηρων ολοκληρώθηκε χτες 23/01.εγω ακόμα βέβαια δεν το βλέπω με τους δύο τρόπους. Οι ενδείξεις είναι αυτές που έστειλα εγώ στις 18/01.Για το διάστημα 18/01-23/01 που πήγα ηρων που θα τιμολόγηθω?Αν το καταλαβαίνω σωστά η elpe  θα με τιμολόγησει μέχρι 23/01 με βάση τις ενδείξεις που έδωσα στις 18/01...άρα θα πρέπει να φύγω λίγο πιο γρήγορα από Ηρών αφού το 50αρικο θα φαγωθεί πιο γρήγορα.

Ξεκινάς να μετράς από 23/1 με τις ενδείξεις που έστειλες, πολύ σωστά. 18/1 με 22/1 θεωρείται ότι ήσουν ELPEDISON.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, doomnx said:

Τι εννοείς δεν έχει γίνει αλλαγή; Ο ΔΕΔΔΗΕ τι λέει;

Αφου το ψηφιο αλλαξε δεν ασχοληθηκα αλλο να σου πω την αληθεια. Αλλα ακομα δεν ελαβα μηνυμα εκπροσωπισης, και στον ηρων ακομη δειχνει οτι εχω ενεργη παροχη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...