Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 minutes ago, korakios said:

και αν δεν ψαρώσουν @nikiangel αναφέρεις και για καταγγελία στη ΡΑΕ (έχει κάνει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο θέμα)

μετά θα πάμε στο home noon&evening 😛

Η ανακοινωση που την βρισκω ena link? Ευχαριστω.

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, korakios said:

ΟΚ, πηρα τηλεφωνο , ζητησα αλλαγη. Θα με στειλουν ενα εμαιλ για αιτημα αλλαγης προσ υπογραφην. Ευκολα και ωραια, αντε να δουμε. Ευχαριστω και παλι.

Κατι που ξεχασα το -1e στο παγιο , θα βγαινει απο λογαριασμο?

Επεξ/σία από insomniagfg
  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, insomniagfg είπε

ΟΚ, πηρα τηλεφωνο , ζητησα αλλαγη. Θα με στειλουν ενα εμαιλ για αιτημα αλλαγης προσ υπογραφην. Ευκολα και ωραια, αντε να δουμε. Ευχαριστω και παλι.

Κατι που ξεχασα το -1e στο παγιο , θα βγαινει απο λογαριασμο?

Να φανταστώ πως για λογαριασμό 30 ημερών θα έχεις στο τιμολόγιο σου...

Χρέωση παγίου = -1,00€

Δημοσ.
24 minutes ago, MasterBlaster said:

Να φανταστώ πως για λογαριασμό 30 ημερών θα έχεις στο τιμολόγιο σου...

Χρέωση παγίου = -1,00€

Ενοοω θα αφαιρειται απο καταναλωση? θα το διαπιστωσω σε κανενα μηνα αλλωστε :)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, insomniagfg είπε

Ενοοω θα αφαιρειται απο καταναλωση? θα το διαπιστωσω σε κανενα μηνα αλλωστε :)

αντί να προστίθεται πάγιο Χ€ όπως πριν , τώρα απλά θα αφαιρείται 1€ , απλό είναι

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σήμερα δέχτηκα τηλέφωνο από ένα νούμερο 21818 κάτι και mail για ανανέωση του προγράμματος της Elpedison. Το τηλέφωνο λόγω δουλειάς δεν το άκουσα και είδα μετά το mail. Προφανώς πήγε η μεταφορά για ηρων και άμεσα μου τα έστειλαν. Δυστυχώς για τη ελπε όταν είχα ζητήσει 3 φορές να με καλέσουν για αλλαγή στο Green δεν με πήραν ποτέ. Τώρα θα δοκιμάσω και Ηρωνα ελπίζω μέχρι το Οκτώβριο τουλάχιστον. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, MasterBlaster είπε

Ε μα τι λέμε τώρα...σαν τους ποντικούς στην φάκα! Το τυράκι του day&night θα είναι νόστιμο για λίγο καιρό ακόμα. Μετά θα ακριβήνει και αυτό και η εταιρεία θα ψάχνει νέα ποντικάκια! Κοίτα τι ωραίες τιμές είχε το Power Home μέχρι τον Μάιο...

image.png.8479766ca8504d52f36ad79db799e4b3.png

Μετά που μάζεψε πελάτες το ακρίβηναν (παρόλο που έπεσε η χονδρεμπορική τον Ιούνιο...). Στο site βέβαια εξακολουθούν και το διαφημίζουν ως το φθηνότερο πρόγραμμα για τον Μάιο!

image.png.69a4edb763a42b88880b73042e8e262c.png

Εγω εχω το power home basic και ειναι πολυ πιο πανω!!

4 ώρες πριν, korakios είπε

και αν δεν ψαρώσουν @nikiangel αναφέρεις και για καταγγελία στη ΡΑΕ (έχει κάνει ανακοίνωση για το συγκεκριμένο θέμα)

μετά θα πάμε στο home noon&evening 😛

Σοβαρα; Μπορω να το βρω καπου αυτο για μοχλο πιεσης; Που ψαχνεσαι κ τα βρισκεις ολα αυτα;

4 ώρες πριν, korakios είπε

Τωρα εφτασα εδω κ ειδα οτι το εβαλες!

Δημοσ.

Χαιρετώ την παρέα! Πρώτο μου μήνυμα, ελπίζω να μην τα θαλασσώσω...

 

     Έχω μερικές απορίες και παρακαλώ να μου απαντήσουν ΜΟΝΟ όσοι έχουν αντίστοιχη εμπειρία και όχι κάποιοι που "άκουσαν ή ξέρουν φίλο φίλου που...". Είναι σημαντικό!

     Πριν περίπου ένα μήνα άλλαξα πάροχο αερίου & ρεύματος (για ευνόητους λόγους δεν θέλω να δημοσιοποιήσω ακόμα από πού έφυγα και πού πήγα, καθότι το θεματάκι μου "τρέχει"). Η αλλαγή πάντως έχει ολοκληρωθεί στο 100%. Ο υπάλληλος του νέου παρόχου ήταν ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ και εκτός των άλλων, προώθησε όπως του ζήτησα τις αιτήσεις αλλαγής στο όνομά μου (ενώ πριν ήταν σε συγγενικό πρόσωπο 1ου βαθμού). Κατά την αίτηση αλλαγής, υπήρχε ανοικτό χρεωστικό υπόλοιπο περί τα 400€ στο αέριο και ο παρότι ο υπάλληλος με ενημέρωσε πως κατά των έλεγχο των δικαιολογητικών θα μου ζητηθεί απόδειξη εξόφλησης ή διακανονισμού, εν τέλει τίποτα δε ζητήθηκε και όπως προανέφερα η αλλαγή πραγματοποιήθηκε ομαλότατα. Ο δε παλαιός πάροχος έβγαλε τελικό εκκαθαριστικό αερίου και πλέον υπάρχει μη λιξηπρόθεσμη οφειλή 500€ (επαναλαμβάνω ΣΕ ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 1ου ΣΥΓΓΕΝΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ, όχι στο δικό μου).

 

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1. Είχε κάποιος παρόμοια εμπειρία;

2. Υπάρχει δυνατότητα να καθυστερήσει ή να "πυροβοληθεί" η οφειλή και με ποιους κινδύνους (προσαυξήσεις, κυνηγητό νομικά...);

 

Σας ευχαριστώ.

 

Δημοσ.

@korakios μου ήρθε το email για την πρώτη μέτρηση στο simple. Θύμισέ μου, είναι καλύτερα να δώσω στον Ήρωνα ή στον ΔΕΔΔΗΕ ή και στους δύο την ίδια μέρα; Νομίζω μέσω ΔΕΔΔΗΕ καλύτερα γιατί βγαίνει εκκαθαριστικός;

Άσχετο, τώρα τελευταία όποτε δοκιμάζω στον ΔΕΔΔΗΕ είναι πάντα ανοιχτό. Δεν το κλείνουν καθόλου πλέον; Θυμάμαι πιο παλιά άνοιγε συγκεκριμένες ημερομηνίες.

Δημοσ.
18 minutes ago, tryfos said:

Άσχετο, τώρα τελευταία όποτε δοκιμάζω στον ΔΕΔΔΗΕ είναι πάντα ανοιχτό. Δεν το κλείνουν καθόλου πλέον; Θυμάμαι πιο παλιά άνοιγε συγκεκριμένες ημερομηνίες.

Το παρατήρησα κι εγώ λόγω γκάφας. Κανονικά το παράθυρο που έπρεπε να δώσω ένδειξη ήταν 20-25 Ιουλίου. Μπερδεύτηκα κι έδωσα ένδειξη στις 20 Ιουνίου. Στη παλιά σελίδα δε θα με άφηνε το σύστημα, θα έλεγε ότι δεν είναι περίοδος για καταχώρηση. Αλλά πήρε κανονικά την ένδειξη κι έβγαλε μήνυμα ότι θα σταλεί στον πάροχο τις 20 Ιουλίου!!

Τώρα θέλω να ξαναδοκιμάσω να δώσω ένδειξη στις 19 Ιουλίου... ώστε να μη σταλεί η προηγούμενη. Αν δε γίνεται θα πάρω τηλέφωνο.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Το παρατήρησα κι εγώ λόγω γκάφας. Κανονικά το παράθυρο που έπρεπε να δώσω ένδειξη ήταν 20-25 Ιουλίου. Μπερδεύτηκα κι έδωσα ένδειξη στις 20 Ιουνίου. Στη παλιά σελίδα δε θα με άφηνε το σύστημα, θα έλεγε ότι δεν είναι περίοδος για καταχώρηση. Αλλά πήρε κανονικά την ένδειξη κι έβγαλε μήνυμα ότι θα σταλεί στον πάροχο τις 20 Ιουλίου!!

Τώρα θέλω να ξαναδοκιμάσω να δώσω ένδειξη στις 19 Ιουλίου... ώστε να μη σταλεί η προηγούμενη. Αν δε γίνεται θα πάρω τηλέφωνο.

Κανονικά παλιά αν θυμάμαι καλά, μόλις έβαζες αριθμό παροχής, έβγαινε κόκκινο και σου έλεγε δεν είναι περίοδος καταχώρισης (αν δεν ήταν). Δηλαδή δεν προχωρούσες καν, για να μπορέσεις να περάσεις αριθμούς καταμέτρησης. Πλέον, όποτε βάζω αριθμό παροχής ανοίγει και μου δίνει δυνατότητα για καταχώριση.

Εκτός αν τυχαίνει κάθε φορά που δοκιμάζω να είναι περίοδος καταμέτρησης, οπότε πάσο.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, tryfos said:

 

Εκτός αν τυχαίνει κάθε φορά που δοκιμάζω να είναι περίοδος καταμέτρησης, οπότε πάσο.  

Είναι σίγουρα πάντα ανοιχτή πλέον η πλατφόρμα. Αν δώσεις ένδειξη οποιαδήποτε ημερομηνία πριν το 2μηνο, στέλνουν στον πάροχο τη συγκεκριμένη ένδειξη πάνω στο 2μηνο. Αν δώσεις ένδειξη οποιαδήποτε ημερομηνία μετά το 2μηνο, στέλνουν τη συγκεκριμένη ένδειξη στο πάροχο πάνω στο 4μηνο αν δε περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ, ή αν περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ την αγννούν.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είναι σίγουρα πάντα ανοιχτή πλέον η πλατφόρμα. Αν δώσεις ένδειξη οποιαδήποτε ημερομηνία πριν το 2μηνο, στέλνουν στον πάροχο τη συγκεκριμένη ένδειξη πάνω στο 2μηνο. Αν δώσεις ένδειξη οποιαδήποτε ημερομηνία μετά το 2μηνο, στέλνουν τη συγκεκριμένη ένδειξη στο πάροχο πάνω στο 4μηνο αν δε περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ, ή αν περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ την αγννούν.

Αυτό το σύστημα δημιουργεί ΤΡΟΜΕΡΕΣ πιθανότητες σφαλμάτων και μπερδέματος.

Δημοσ.
49 minutes ago, tryfos said:

Αυτό το σύστημα δημιουργεί ΤΡΟΜΕΡΕΣ πιθανότητες σφαλμάτων και μπερδέματος.

To ξέρω πχ φουσκωμένα ΥΚΩ, χαμένα ΚΟΤ λόγω υπέρβασης, κιλοβατώρες που είναι να τις χρεωθείς με τωρινές τιμές θα τις χρεωθείς με μελλοντικές τιμές κλπ. Εμένα ευτυχώς η γκάφα έγινε σε επαγγελματική παροχή οπότε δε με απασχολούν ΥΚΩ και ΚΟΤ. Αλλά αν χρεωθώ την ένδειξη που έδωσα κατά λάθος τον Ιούνιο σε περίοδο κατανάλωσης ως 20/7, τότε οι επιπλέον κιλοβατώρες που έχω κάψει θα χρεωθούν με τιμές από 20/7 και μετέπειτα. Αν η Volton ανεβάσει τιμές τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο δε θα με συμφέρει αυτό. Γι'αυτό καίγομαι να κάνω διόρθωση στις 19/7... να δώσω νέα ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ για να μη μετρήσει η παλιά. Αν γίνει μαλακία και δω στο app του ΔΕΔΔΗΕ ότι έστειλαν την ένδειξη του Ιουνίου, τότε σε περίπτωση αύξησης τιμών τον Αύγουστο απ'τη Volton υπάρχει κι επιλογή να αλλάξω πάροχο τέλος Ιουλίου.

Μια στιγμή αφηρημάδας, κοίτα τι μπάχαλο μπορεί να δημιουργήσει. Φαντάσου αυτούς που δε ξέρουν κιόλας.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...