Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 28/5/2023 στις 8:27 ΠΜ, velissarios1 είπε

Την πάγια μέσω του λογαριασμού σου (τώρα έγινε και δεν αλλάζει) να την ενεργοποιείς ΠΑΝΤΑ εσύ μέσω της τραπέζης σου και να μην δίνεις το ΙΒΑΝ για να το κάνουν οι άλλοι. Τι εννοώ; Έδωσα την πιστωτική μου κάρτα να κάνουν πάγια οι άλλοι (Ηρων) και στον τελευταίο λογαριασμό δεν μπορούσα να την κόψω (αφού την ενεργοποίησε ο Ηρων) για να μην πληρωθεί η μη έκπτωση συνέπειας του επόμενου λογαριασμού. Ο ήρων απέδιδε έκπτωση συνέπειας στον επόμενο λογαριασμό εκτός από τον τελικό. Αυτό ήθελα να αποφύγω.

Επανερχόμενος στο θέμα σου ούτε εσύ θα μπορείς να κόψεις την πάγια που ενεργοποίησε η εταιρία που πήγες. Αν σε κάποιον τελικό έχεις θέμα με τίποτα επιστροφές συνέπειας επόμενου λογαριασμού μπορεί να μην στις αποδώσουν.

Εν κατακλείδι το θέμα είναι να έχεις εσύ τον έλεγχο της πάγιας πάντα.

Μόλις ήρθα κ εγω στον Ηρών, που μπορώ να βρω σχετικές πληροφορίες με την έκπτωση συνέπειας και την πάγια εντολή γιατι σαν έννοιες τις έχω ακουστά αλλά στην πράξη δεν έχω καταλάβει πως λειτουργούν ακριβώς. 

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έχει έρθει σε κανέναν SMS ότι ενεργοποιήθηκε στην ΖΕΝΙΘ και σε πόσες ημέρες από την ημέρα που έστειλαν το συμβόλαιο ήρθε το SMS.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, walex είπε

Έχει έρθει σε κανέναν SMS ότι ενεργοποιήθηκε στην ΖΕΝΙΘ και σε πόσες ημέρες από την ημέρα που έστειλαν το συμβόλαιο ήρθε το SMS.  

Εγώ με τηλεφωνικη συμφωνία την Πέμπτη 25.05.2023, έλαβα το συμβόλαιο εχθές 29.05.2023 και είμαι σε αναμονή του SMS. Υποθέτω ότι θα το πάνε για 01.06, ώστε να εφαρμοσθεί ακριβώς το πρόγραμμα, αφού ξεκινάει με τιμές από τον Ιούνιο (προσωπική άποψη, χωρίς να έχω καμία ενημέρωση). Πάντως εχθές που προσπάθησα να κάνω εγγραφή στο site με τον κωδικό πελάτη που ήταν στο συμβόλαιο, δεν το αναγνώριζε. Σε αναμονή λοιπόν να δούμε πότε θα ενεργοποιήθουμε(στην ΕΛΙΝ, είχε γίνει σε 2 μέρες απότι θυμάμαι, γιαυτό υποθέτω ότι αφορά την λειτουργία του νέου προγράμματος)...

Επεξ/σία από akisdg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή έχει συζητηθεί πολύ τις τελευταίες ημέρες το αν μπορεί ένας πάροχος να αρνείται σε υφιστάμενο πελάτη τη μετακίνηση σε ανταγωνιστικό πρόγραμμα που προσφέρει «μόνο σε νέους πελάτες», βάζω το απόσπασμα από τη νέα ανακοίνωση της ΡΑΕ, για πάσα χρήση:

 

image.jpeg.a50ef2ed4cf727c7b05cb62d28fa2721.jpeg

 

Επισυνάπτω και το έγγραφο ολόκληρο, καθώς έχει και άλλες συμβουλές, αλλά κυρίως για να το επιδεικνύει όποιος θέλει σε πάροχο. 

ELECTRICITY-MARKET-RETAIL-REPORT_APRIL-2023.docx

Επεξ/σία από Rebirth
  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios σημείωσε και στη volton περί "ασάφειας χρεώσεων"

Εντάξει είναι, αλλά θέλει κάθε μήνα επαλήθευση με κομπιουτεράκι.

Spoiler

4.jpg.e8756b8da7cbf40746c2381ffff1c1f5.jpg

Πχ αυτό το 70.18... είναι 690kw οι οποίες σπάνε 2 μέρες τον Απρίλιο με 0.1395 και 28 μέρες τον Μάιο με 0.099

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Επειδή έχει συζητηθεί πολύ τις τελευταίες ημέρες το αν μπορεί ένας πάροχος να αρνείται σε υφιστάμενο πελάτη τη μετακίνηση σε ανταγωνιστικό πρόγραμμα που προσφέρει «μόνο σε νέους πελάτες», βάζω το απόσπασμα από τη νέα ανακοίνωση της ΡΑΕ, για πάσα χρήση:

 

image.jpeg.a50ef2ed4cf727c7b05cb62d28fa2721.jpeg

 

Επισυνάπτω και το έγγραφο ολόκληρο, καθώς έχει και άλλες συμβουλές, αλλά κυρίως για να το επιδεικνύει όποιος θέλει σε πάροχο. 

ELECTRICITY-MARKET-RETAIL-REPORT_APRIL-2023.docx 334.28 kB · 1 download

ομολογώ σε κάτι τέτοια παρεμβαίνουν , το να απαντούσαν στο info πάντως τους πέφτει βαρύ 😛

14 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@korakios σημείωσε και στη volton περί "ασάφειας χρεώσεων"

έγινε

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

 1. Μειούμενη έκπτωση συνέπειας

πχ nrg on time 😛

________________________

 2. Μη σωρευτική απόδοση ποσού έκπτωσης συνέπειας

μη απόδοση στον τελικό 😁

άρα η ΡΑΕ έμμεσα αποδέχεται οτι είναι νόμιμο αν το γράφουν οι όροι ????

________________________

 3. Μη σταθερή έκπτωση συνέπειας

πχ της Ελίν που δεν είναι 50% αλλά βάσει προμήθειας  , βέβαια στο site αναφέρονται οι τιμές κανονικά

μετά στα κυμαινόμενα εννοείται οτι θα πασάρουν 30-40-50% ( ή και 90% 🤪)  εκπτώσεις , αλλά θα αφορούν μόνο το σταθερό ποσό προμήθειας και θα βαράνε στον τύπο υπολογισμού ρήτρας/χοντρικής

________________________

4. Εκ των προτέρων εκπτώσεις συνέπειας

αυτό καλό είναι , μιας και αποδίδεται άμεσα η συνέπεια , αρκεί βέβαια να ξέρει ο καταναλωτής οτι αν δεν πληρώσει εμπρόθεσμα θα του έρθει κεραμίδα στον επόμενο

__________________________________

 5. Προϊόντα - "κράχτες"

το αναλύσαμε πριν , με την τάση να αφήνουν παλιά ακριβά και να μη δέχονται παλιούς πελάτες στα νέα φθηνά

____________________________________

έπρεπε να έβαζε και 6. Προσοχή σε "δώρα" , όπως της volton , μιας και σίγουρα θα το υιοθετήσουν άλλες εταιρίες (ελπέ? 😁) χωρίς να είναι καν προαιρετικό

Επεξ/σία από korakios
  • Like 3
Δημοσ.

Πελατης της ζενιθ απο 9/5 και ζητησα ηδη να με πανε στο νεο προγραμμα με ακομη χαμηλοτερη καταναλωση (Day and night απο το Now).
Χωρις πολλα πολλα με πηγανε , παρολο που μου ειπαν οτι ειναι για νεους πελατες.
 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, leoy είπε

Χωρις πολλα πολλα με πηγανε , παρολο που μου ειπαν οτι ειναι για νεους πελατες.

τους έμεινε το παραμύθι , συνήθεια βλέπεις 😁

βασικά αν μπούνε πολλοί εννοείται δε θα είναι ανταγωνιστικό τον άλλον μηνα

Δημοσ.

Ναι γενικα ψιλιαζομαι οτι δεν ειναι σοβαρο να κυνηγας αλλο προγραμμα καθε μηνα, αλλιως θα πρεπει να παιζεις το χαρτι του φευγω να παω αλλου. Προς το παρον παιζουμε με το συμφερον μας σε αυτην την κατασταση. Το Day and night για ιουνιο εχει αστειες χρεωσεις του τυπο 6-7 cents με επιδοτηση, πραγμα πολυ καλο.

Δημοσ.

Φίλος πηγε χθες σε κατάστημα Ήρων για αλλαγή από generous στο simple και του είπανε ότι είναι για νέους πελάτες.Μετα του λένε καλά άμα θες βάλτο σε άλλο ΑΦΜ πχ στης γυναίκας σου να κάνουμε την αλλαγή.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, favou2000 είπε

Φίλος πηγε χθες σε κατάστημα Ήρων για αλλαγή από generous στο simple και του είπανε ότι είναι για νέους πελάτες.Μετα του λένε καλά άμα θες βάλτο σε άλλο ΑΦΜ πχ στης γυναίκας σου να κάνουμε την αλλαγή.

πες το φίλο σου να μπει στο myrae

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή δεν το παρακολουθώ το θέμα συνεχώς λόγω χρόνου, αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στην Ελιν, αξίζει κάτι περισσοτερο αυτή τη περίοδο;

Χρειάζεται να προετοιμάζομαι για κάτι αφού κοντεύει και η επαναφορά της ρητρας;

Ευχαριστώ

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Μετα του λένε καλά άμα θες βάλτο σε άλλο ΑΦΜ πχ στης γυναίκας σου να κάνουμε την αλλαγή.

Πόσα ΚΟΤ και Pass χάθηκαν με αυτό το τρόπο... επειδή το ΑΦΜ δεν είχε σχέση με το ακίνητο... Δεν είναι λύση αυτή. 

Απλά πείτε τη λέξη 'ΡΑΕ' με ύφος Χλαπάτσα και θα δείτε για πότε αλλάζουν στάση.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...