Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιβεβαιώνω, ΜΑΚΡΙΑ απο την ELPEDISON !


Πρέπει να ήταν αρχές Νοέμβρη του 22 όταν άρχισα να διαβάζω αυτό εδώ το threrad καθώς ψαχνόμουν για πάροχο ρεύματος.

Η Elpedison ήταν η φτηνότερη,επιπροσθέτως έδιναν δώρο τότε και 50 ευρώ + την επιστροφή που έπαιρνα με κάρτα eurobank που πληρώνω ούτως ή άλλως. 

 

Τότε σε ερωτήσεις μου,απαντήσατε να μείνω μακρυά απο αυτή την εταιρία για πολλούς και διάφορους λόγους που χιλιοαναφέρονται εδώ μέσα. Έτσι και έκανα. Πήγα στην ΔΕΗ και δεν είχα κανένα θέμα, το κεφάλι μου ήσυχο.

 

Η καημένη η γιαγιά μου όμως μπήκε στην Elpedison για πιο φτηνό ρεύμα χωρίς να το ξέρω. 

Το έμαθα μετά απο καιρό όταν με φώναξε να της κάνω email γιατι προέκυψε θέμα με τους λογαριασμούς.

 

Το πρόβλημα ήταν οτι δεν της είχαν στείλει λογαριασμούς 2 μηνών. Μέχρι και στον διευθυντή των τοπικών ΕΛΤΑ φτάσαμε για να μας επιβεβαιώσει ο άνθρωπος πως δεν έχει σταλεί σχετική αλληλογραφία.

 

Αφού μίλησα λοιπον με την elpedison πριν 3 ημέρες τους δήλωσα 2 emails. Ένα το δικό μου και ένα της γιαγιάς μου, περιμένοντας να μας αποστείλουν τους λογαριασμούς. Μέχρι και σήμερα δεν έχει έρθει τίποτα.

 

Το τραγικό της υπόθεσης είναι οτι εχτές προχώρησαν σε διακοπή ρεύματος ! Με την γιαγιά μου που είναι 83 χρονών να μένει χωρίς τηλέφωνο,χωρίς θέρμανση (a/c μόνο έχει) και χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα !

 

Επειδή δούλευα τρέξανε ο πατέρας μου και η θεία μου κάπως και της πλήρωσαν τους λογαριασμούς οι οποίοι ήταν συνολικά 650 ευρώ ΕΝΑΝΤΙ (σύμφωνα με τις ενδείξεις μετρητή προκύπτει περίπου το μισό ποσόν).

 

Για 2 έναντι λογαριασμούς λοιπόν οι οποίοι δεν παραλήφθηκαν απο λάθος του μπάχαλου που ονομάζεται elpedison προχώρησαν ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ σε διακοπή ρεύματος μιας ηλικιωμένης γυναίκας!

Το ρεύμα έως τις 2 το μεσημέρι είχε πληρωθεί και περιμέναμε την επανασύνδεση η οποία δεν έγινε ποτέ!
Πολλά τηλέφωνα, ο ένας το λάθος στον άλλον , ένα μπάχαλο που δεν έβγαζε άκρη και εν τέλη νύχτωσε και καθόταν μεγάλη γυναίκα με τα κεριά.

 

Ευτυχώς απο τον ΔΕΔΔΗΕ να ναι καλά ένας άνθρωπος που δεν ήταν αρμοδιότητα του μας έκανε την σύνδεση ίσα για να έχει ρεύμα η γυναίκα και απο σήμερα-αύριο θα τακτοποιηθεί και συστημικά.

 

Ένα μπάχαλο η Elpedison, επιβεβαιώνω λοιπόν κι εγώ, μακριά ! 

Και ευχαριστώ όσους μου άνοιξαν τότε τα μάτια!

Επεξ/σία από ethnik471
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

34 λεπτά πριν, ekrepali είπε

@ethnik471 Tα 'φτηνα' προγράμματα της elpedison είχαν προϋπόθεση ηλεκτρονικό λογαριασμό. Κάνε εγγραφή στο myelpedison και θα τους βρεις όλους στο ιστορικό.

Μέχρι και τον Δεκέμβριο της έστελναν κανονικά έντυπους λογαριασμούς. Ισχυρίζονται οτι έστειλαν και τους υπόλοιπους αλλά τους διαψεύδει το αρχείο των ΕΛΤΑ.
Σε λίγες ώρες θα είμαστε συνδρομητές ΔΕΗ πάλι οπότε εκτός απο κάτι καταγγελίες κτλ δεν θα ασχοληθούμε άλλο με αυτή την άθλια εταιρία #elpedison

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ethnik471 είπε

Επιβεβαιώνω, ΜΑΚΡΙΑ απο την ELPEDISON !


Πρέπει να ήταν αρχές Νοέμβρη του 22 όταν άρχισα να διαβάζω αυτό εδώ το threrad καθώς ψαχνόμουν για πάροχο ρεύματος.

Η Elpedison ήταν η φτηνότερη,επιπροσθέτως έδιναν δώρο τότε και 50 ευρώ + την επιστροφή που έπαιρνα με κάρτα eurobank που πληρώνω ούτως ή άλλως. 

 

Τότε σε ερωτήσεις μου,απαντήσατε να μείνω μακρυά απο αυτή την εταιρία για πολλούς και διάφορους λόγους που χιλιοαναφέρονται εδώ μέσα. Έτσι και έκανα. Πήγα στην ΔΕΗ και δεν είχα κανένα θέμα, το κεφάλι μου ήσυχο.

 

Η καημένη η γιαγιά μου όμως μπήκε στην Elpedison για πιο φτηνό ρεύμα χωρίς να το ξέρω. 

Το έμαθα μετά απο καιρό όταν με φώναξε να της κάνω email γιατι προέκυψε θέμα με τους λογαριασμούς.

 

Το πρόβλημα ήταν οτι δεν της είχαν στείλει λογαριασμούς 2 μηνών. Μέχρι και στον διευθυντή των τοπικών ΕΛΤΑ φτάσαμε για να μας επιβεβαιώσει ο άνθρωπος πως δεν έχει σταλεί σχετική αλληλογραφία.

 

Αφού μίλησα λοιπον με την elpedison πριν 3 ημέρες τους δήλωσα 2 emails. Ένα το δικό μου και ένα της γιαγιάς μου, περιμένοντας να μας αποστείλουν τους λογαριασμούς. Μέχρι και σήμερα δεν έχει έρθει τίποτα.

 

Το τραγικό της υπόθεσης είναι οτι εχτές προχώρησαν σε διακοπή ρεύματος ! Με την γιαγιά μου που είναι 83 χρονών να μένει χωρίς τηλέφωνο,χωρίς θέρμανση (a/c μόνο έχει) και χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα !

 

Επειδή δούλευα τρέξανε ο πατέρας μου και η θεία μου κάπως και της πλήρωσαν τους λογαριασμούς οι οποίοι ήταν συνολικά 650 ευρώ ΕΝΑΝΤΙ (σύμφωνα με τις ενδείξεις μετρητή προκύπτει περίπου το μισό ποσόν).

 

Για 2 έναντι λογαριασμούς λοιπόν οι οποίοι δεν παραλήφθηκαν απο λάθος του μπάχαλου που ονομάζεται elpedison προχώρησαν ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ σε διακοπή ρεύματος μιας ηλικιωμένης γυναίκας!

Το ρεύμα έως τις 2 το μεσημέρι είχε πληρωθεί και περιμέναμε την επανασύνδεση η οποία δεν έγινε ποτέ!
Πολλά τηλέφωνα, ο ένας το λάθος στον άλλον , ένα μπάχαλο που δεν έβγαζε άκρη και εν τέλη νύχτωσε και καθόταν μεγάλη γυναίκα με τα κεριά.

 

Ευτυχώς απο τον ΔΕΔΔΗΕ να ναι καλά ένας άνθρωπος που δεν ήταν αρμοδιότητα του μας έκανε την σύνδεση ίσα για να έχει ρεύμα η γυναίκα και απο σήμερα-αύριο θα τακτοποιηθεί και συστημικά.

 

Ένα μπάχαλο η Elpedison, επιβεβαιώνω λοιπόν κι εγώ, μακριά ! 

Και ευχαριστώ όσους μου άνοιξαν τότε τα μάτια!

Καλημέρα.. Απλά όλοι πάροχοι δεν κάνουν εύκολα τον διακανονισμό σε χρήματα.. Και δίνουν πανεύκολα την αποκοπή χρέους στον Δεδδηε.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες με κάλεσε μία από τον Ήρωνα αφού είδαν την αίτηση για την μετάβαση στην Elpedison και εννοείται της είπα να μου στείλει τους όρους του Generous home bonus και του Generous Solar στο email για να τους έχω γραπτώς οπότε σας τους παραθέτω σε spoiler:

Spoiler

Τιμολόγιο Γ1 / Γ1Ν (πρόγραμμα τιμολόγησης SOLAR GENEROUS HOME)

 προσφέρουμε Τιμή Χρέωσης Ενέργειας με Έκπτωση Συνέπειας 0,14450€/kWh (αρχική τιμή 0,1700€/kWh) για καταναλώσεις μηνός ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023

  • Συμμετοχή στην κρατική επιδότηση του ταμείου ενεργειακής μετάβασης
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ 40€/Mwh
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΚΟΤ Α – ΚΟΤ Β 84€/Mwh
  • Τελική τιμή μετά την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ και την ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 0.10450€/kWh για καταναλώσεις μηνός ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023
  • Η έκπτωση ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 15% αποδίδεται στον 2ο λογαριασμό μετά την επαναφορά της παροχής   
  • χρέωση παγίου 3,00€/μήνα
  • 90€ έκπτωση για τους 6 πρώτους μήνες (15ΕΥΡΩ/ μήνα)
  • Προσφέρουμε τα οφέλη ενός φωτοβολταικού ισχύος 3 KW δηλαδή αξίας 3000 ευρώ*
  • Δυνατότητα συμμετοχής στο ΕΝ.Α, (με κατάθεση ποσού συμμετοχής κατ' ελάχιστο 100€)

 

  • Αναστολή χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής σύμφωνα με τροπολογία Ιουνίου 2022 για καταναλώσεις από 1η Αυγούστου 2022

 

  • Οι παραπάνω τιμές / χρεώσεις είναι προ ισχύοντος ΦΠΑ
  • Σας επισημαίνουμε ότι οι συγκεκριμένες τιμολογήσεις ισχύουν με σύμβαση αορίστου χρόνου χωρίς περιορισμό στην κατανάλωση
  • Σύμφωνα με την νομοθετική ρύθμιση του Ιουνίου 2022 οι καταναλώσεις από 1-8-2022 θα τιμολογούνται με τις χρεώσεις τις οποίες θα ανακοινώνουμε κάθε μήνα στην ιστοσελίδα μας

για όλα τα ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ Εμπορικά Προγράμματα Χαμηλής Τάσης

 

*Η συνολική διάρκειά του προγράμματος της επιδότησης είναι 12 μήνες. Σε περίπτωση αποχώρησης του πελάτη από το πρόγραμμα πριν το πέρας των 12 μηνών, υποχρεούται να επιστρέψει τις εκπτώσεις που έχει λάβει μέσω της επιδότησης.

Το πρόγραμμα αποδίδει επιπλέον έκπτωση με δωρεάν επιδότηση ΗΡΩΝ 1.650€, μέσω του προγράμματος EN.A Solar η οποία ενεργοποιείται κατά την έναρξη του προγράμματος και αποδίδει 90€ εκπτώσεων για τους έξι πρώτους μήνες (15€ για κάθε 30 ημέρες). Στην περίπτωση που ο λογαριασμός αφορά λιγότερες ή περισσότερες ημέρες από τις 30, η έκπτωση θα αποδίδεται αναλογικά βάσει ημερών.

Εφόσον ο πελάτης αποφασίσει να μην συμμετάσχει στο ΕΝ.Α Solar, (με κατάθεση ποσού συμμετοχής κατ’ ελάχιστο 100€), μέσα στους δώδεκα πρώτους μήνες, η σύμβαση EN.A Solar παύει να ισχύει και ο πελάτης παραμένει στο πρόγραμμα ενέργειας Solar Generous.

Εφόσον ο πελάτης αποφασίσει να συμμετάσχει στο ΕΝ.Α, (με κατάθεση ποσού συμμετοχής κατ’ ελάχιστο 100€), μετά τους δώδεκα πρώτους μήνες, θα πρέπει να υπογράφει πρόσθετη πράξη ΕΝ.Α.

ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ: Έκπτωση είκοσι επί τοις εκατό (15%) επί των Ανταγωνιστικών Χρεώσεων του Λογαριασμού (εξαιρουμένης της Χρέωσης Παγίου) ως επιβράβευση, στην περίπτωση της εμπρόθεσμης εξόφλησης του εκάστοτε εκδοθέντος Λογαριασμού. Πλέον συγκεκριμένα, όταν ο Πελάτης του Εμπορικού Προγράμματος του Προμηθευτή «GENEROUS HOME» εξοφλεί το σύνολο του Λογαριασμού του (είτε Έναντι, είτε Εκκαθαριστικού), μέχρι και την καθορισμένη ημερομηνία λήξεως αυτού και δεν έχει άλλες ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον Προμηθευτή, τότε ο Προμηθευτής θα παρέχει έκπτωση είκοσι επί τοις εκατό (20%) επί των Ανταγωνιστικών Χρεώσεων του εμπροθέσμως εξοφλημένου Λογαριασμού (εξαιρουμένης της Χρέωσης Παγίου), είτε Έναντι είτε Εκκαθαριστικού, η οποία θα πιστώνεται στον αμέσως επόμενο Λογαριασμό του Πελάτη

Για την επιδότηση υποθέτουμε κατανάλωση κάτω τον 500kwh τον μήνα ή επίτευξη εξοικονόμησης 15%*

Τιμολόγιο Γ1 /Γ1Ν  (πρόγραμμα τιμολόγησης GENEROUS HOME)

 

  • προσφέρουμε Τιμή Χρέωσης Ενέργειας με Έκπτωση Συνέπειας 0,205€/kWh (αρχική τιμή 0,256€/kWh) για καταναλώσεις μηνός ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
  • Συμμετοχή στην κρατική επιδότηση του ταμείου ενεργειακής μετάβασης
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ 40€/Mwh
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΟΤ Α – ΚΟΤ Β 84€/Mwh
  • Τελική τιμή μετά την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ και την ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 0.16450€/kWh για καταναλώσεις μηνός ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
  • Η έκπτωση ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 20% αποδίδεται στον 2ο λογαριασμό μετά την επαναφορά της παροχής   
  • χρέωση παγίου 3,00€/μήνα
  • 50€ έκπτωση στον 1ο λογαριασμό

 

  • Αναστολή χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής σύμφωνα με τροπολογία Ιουνίου 2022 για καταναλώσεις από 1η Αυγούστου 2022

 

  • Οι παραπάνω τιμές / χρεώσεις είναι προ ισχύοντος ΦΠΑ
  • Σας επισημαίνουμε ότι οι συγκεκριμένες τιμολογήσεις ισχύουν με σύμβαση αορίστου χρόνου χωρίς περιορισμό στην κατανάλωση
  • Σύμφωνα με την νομοθετική ρύθμιση του Ιουνίου 2022 οι καταναλώσεις από 1-8-2022 θα τιμολογούνται με τις χρεώσεις τις οποίες θα ανακοινώνουμε κάθε μήνα στην ιστοσελίδα μας

για όλα τα ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ Εμπορικά Προγράμματα Χαμηλής Τάσης

 

Με αυτά που ακούω για elpedison ψήνομαι να παραμείνω στον ήρωνα αλλά δεν έχω αποφασίσει σε ποιο από τα 2, Home ή Solar?

Επεξ/σία από mdendrin
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ethnik471 είπε

Επιβεβαιώνω, ΜΑΚΡΙΑ απο την ELPEDISON !

Το ότι αφήσατε απλήρωτους τους λογ/σμους και κόπηκε το ρεύμα, προφανώς δεν ευθύνεται η κάθε εταιρία. Εφόσον είχατε ένα ηλικιωμένο, καλό είναι να παρακολουθούσατε τους λογ/σμους, αν τους λαμβάνει κι αν τους πληρώνει. Εμείς στη γιαγιά μου τα παρακολουθούσαμε όλα. Για το ότι δεν λάβατε λογ/σμους, προφανώς ευθύνεται το ταχυδρομείο. Στα νέα προγράμματα δεν στέλνουν και σου το λένε ότι θα τον παίρνεις στο μεηλ. 

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

Καλημέρα.. Απλά όλοι πάροχοι δεν κάνουν εύκολα τον διακανονισμό σε χρήματα.. Και δίνουν πανεύκολα την αποκοπή χρέους στον Δεδδηε.. 

Δεν έχει να κάνει με διακανονισμό η περίπτωση μας. Τα 650 πληρώθηκαν ντούκου όλα μαζί μόλις έγινε διακοπή (κακώς για εμένα αλλα δεν μπορούσα να ασχοληθώ εκείνη τη στιγμή). 
Το θέμα ειναι οτι η elpedison 

1. Έκανε διακοπή σε ηλικιωμένη γυναίκα για μόλις 2 ανεξόφλητους λογαριασμούς οι οποίοι μάλιστα ήταν ΕΝΑΝΤΙ

2. Το κόστος δεν προκύπτει σύμφωνα με τις ενδείξεις του μετρητή, μιλάμε για σχεδόν τα μισά λεφτά στην πραγματικότητα !

3. Το κόψανε και δεν το σύνδεσαν ως όφειλαν (και δεν με απασχολεί καθόλου αν μπαίνει στο παιχνίδι ο ΔΕΔΔΗΕ,με την elpedison συναλλασσόμαστε και αυτοί έδωσαν εντολή διακοπής !)

4. όλα αυτά απο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ και ΜΟΝΟ λάθος ! Δεν έστειλαν λογαριασμούς 2 μήνες ! Και ασχοληθήκαμε,τρέξαμε για να μας τους προωθήσουν ηλεκτρονικά. Όχι μονο ΟΥΤΕ αυτό δούλεψε και δεν έστειλαν τίποτα αλλά αφήσανε χωρίς ρεύμα μια ηλικιωμένη γυναίκα που δεν έχει αφήσει ποτέ ούτε 1 ευρώ χρέος, που πάντα είναι τυπική στις πληρωμές, απο λάθος 150% δικό τους και μάλιστα με εναντι λογαριασμούς με άσχετες χρεώσεις και κοστολόγηση καμιάς επαφής με την πραγματικότητα. 

 

Απο όπου και να το πιάσεις δηλαδή μπάζει. Οργάνωση 0, συνεννόηση 0,ταχύτητα 0,φερεγγυότητα και εμπιστοσύνη 0, μηχανοηγράφιση 0 , λογιστικά 0 , εξυπηρέτηση 0 και αν κάτσω να σκεφτώ και άλλα πραγματικά είναι σάπιοι απο πάνω μέχρι κάτω.

 

Μακριά παιδιά απο την elpedison, έχει χιλιογραφτεί εδώ μέσα, το αναφέρουν τεκμηριωμένα άπειρα μέλη και για πολλούς λόγους, πλέον επιβεβαιώνω κι εγώ!

1 ώρα πριν, 1comment είπε

Το ότι αφήσατε απλήρωτους τους λογ/σμους και κόπηκε το ρεύμα, προφανώς δεν ευθύνεται η κάθε εταιρία. Εφόσον είχατε ένα ηλικιωμένο, καλό είναι να παρακολουθούσατε τους λογ/σμους, αν τους λαμβάνει κι αν τους πληρώνει. Εμείς στη γιαγιά μου τα παρακολουθούσαμε όλα. Για το ότι δεν λάβατε λογ/σμους, προφανώς ευθύνεται το ταχυδρομείο. Στα νέα προγράμματα δεν στέλνουν και σου το λένε ότι θα τον παίρνεις στο μεηλ. 

Δεν έχουμε κανένα νέο πρόγραμμα! Το πρόγραμμα που έχει η γιαγιά μου είναι αυτό ακριβώς που είχε μέχρι και τον Δεκέμβριο που της ερχόντουσαν λογαριασμοί ! Καμία αλλαγή. 

Όταν μάλιστα έγινε συνδρομητής της elpedison η θεία μου δήλωσε το mail της ωστε να έρχονται ΚΑΙ σε mail και έντυποι λογαριασμοί.

Σε κάθε περίπτωση οι λογαριασμοί 2 μηνών αγνοούνται ! Και όχι, δεν φταίει το ταχυδρομείο. Μέχρι και στον διευθυντή απευθυνθήκαμε και αποκτήσαμε πρόσβαση στο αρχείο των ΕΛΤΑ. Για κάποιο λόγο δεν έστειλαν λογαριασμούς!


Αν εσύ θεωρείς την διακοπή για 2 μόλις λογαριασμούς οι οποίοι μάλιστα είναι ΕΝΑΝΤΙ και επίσης το ποσόν που προκύπτει δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα λογικό, οκ , υπάρχουν και άνθρωποι που πιστεύουν οτι η γη είναι επίπεδη. Ποικιλία απόψεων!

 

Μερικές ημέρες πριν μίλησα ο ίδιος μαζί τους και κάναμε αίτημα να μας στείλουν τους λογαριασμούς για να τους πληρώσουμε. Και δεν λάβαμε τίποτα. Σε κανένα email !

 

 

Επεξ/σία από ethnik471
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο καθένας λέει τα δικά του για κάθε εταιρεία. εγώ όπως κ άλλα παιδιά κάναμε ίδια μέρα αίτηση στην ελπε η με μια μέρα διάφορα πάνω κάτω κ εμένα με έχουν συνδέσει εδώ κ εβδομάδες αρα σίγουρα η ελπε δεν εχει ευθύνη ο άλλος λέει μακριά απο ελπε γιατί στην γιαγιά μ το ένα κ το άλλο κ λέτε για ηρων που εμένα μου έκαναν διακοπή συμβόλαιο έτσι χωρίς να μου πούνε τίποτα μου είχαν κάνει σύνδεση σε καθολική υπηρεσία χωρίς να μου πούνε τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, makrixeris είπε

ο καθένας λέει τα δικά του για κάθε εταιρεία. εγώ όπως κ άλλα παιδιά κάναμε ίδια μέρα αίτηση στην ελπε η με μια μέρα διάφορα πάνω κάτω κ εμένα με έχουν συνδέσει εδώ κ εβδομάδες αρα σίγουρα η ελπε δεν εχει ευθύνη ο άλλος λέει μακριά απο ελπε γιατί στην γιαγιά μ το ένα κ το άλλο κ λέτε για ηρων που εμένα μου έκαναν διακοπή συμβόλαιο έτσι χωρίς να μου πούνε τίποτα μου είχαν κάνει σύνδεση σε καθολική υπηρεσία χωρίς να μου πούνε τίποτα.

Έτσι είναι πάντα και για τα πάντα στην ζωή.
Μόνο που αυτό που αναφέρω εγώ για την elpedsion δηλαδή το χάος και το μπάχαλο , η οτι να ναι μηχανογράφιση κτλ έχει αναφερθεί απο παρα πολλούς μαζί με αλλα χιλια δυο.
Αν διαβάσεις το thread μερικές έστω σελίδες πριν θα βρεις πολύ πράμα! 


Οπότε ναι, ο καθένας λέει τα δικά του, μόνο που όταν μαζεύονται πολλές κακές αναφορές, για συγκεκριμένες ειδικά εταιρίες και για συγκεκριμένα θέματα και "τυχαίνει" να ταιριάζουν πολλές αναφορές απο "τύχη" και "σύμπτωση".... ε... δεν το προσπερνάς απλά... 😕


Κλείνοντας αυτό που ανέφερα δεν ειναι απλά κάτι... μιλάμε για διακοπή ρεύματος (με οτι αυτό συνεπάγεται) απο....λάθος και μόνο της elpedison. Που μάλιστα προσπαθούμε καιρό να διορθώσουμε εμείς (ναι το σφάλμα της εταιρίας τρέχαμε να το διορθώσουμε εμείς) και πάλι...όχι απλά δεν βγήκε ακρη αλλα προχώρησαν και σε διακοπή ρεύματος για μόλις 2 έναντι λογαριασμούς.Και μάλιστα χωρίς να ταιριάζουν οι χρεώσεις με την πραγματική κατανάλωση... 
 

Τέλος πάντων, συμφωνώ κατα τα άλλα πως ο καθένας έχει να πει και μια ιστορία για το καθετι. Απο αυτές τις ιστορίες όμως προστατευόμαστε, κάνουμε καλύτερες πιθανώς επιλογές και βελτιώνεται και η "αγορά" (γενικώς).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς τα κακά της ελπεντισον έχουν γραφτεί άπειρες φορές, αλλά τη δεδομένη στιγμή προσφέρει ένα νέο πολύ οικονομικό πρόγραμμα που τυγχάνει να είναι το φτηνότερο της αγοράς. Ως εταιρία δεν τη συμφέρει να το υπερτιμολογήσει γιατί έχει ήδη χάσει πολλές χιλιάδες πελάτες και θέλει να τους ξαναμαζέψει οπότε γνώμη μου, θα συνεχίσει να είναι φτηνό. Δεδομένου ότι οι κρατικές επιδοτήσεις είτε μειώνονται είτε εξαφανίζονται (επαγγελματικά), είναι λογικό κι επόμενο να στραφούμε στην ελπε. Όπως έχει επισημανθεί, πρέπει να φύγουμε με το που αλλάξει το σύστημα και επανέλθει η ρήτρα. 

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Έτσι είναι πάντα και για τα πάντα στην ζωή.
Μόνο που αυτό που αναφέρω εγώ για την elpedsion δηλαδή το χάος και το μπάχαλο , η οτι να ναι μηχανογράφιση κτλ έχει αναφερθεί απο παρα πολλούς μαζί με αλλα χιλια δυο.
Αν διαβάσεις το thread μερικές έστω σελίδες πριν θα βρεις πολύ πράμα! 


Οπότε ναι, ο καθένας λέει τα δικά του, μόνο που όταν μαζεύονται πολλές κακές αναφορές, για συγκεκριμένες ειδικά εταιρίες και για συγκεκριμένα θέματα και "τυχαίνει" να ταιριάζουν πολλές αναφορές απο "τύχη" και "σύμπτωση".... ε... δεν το προσπερνάς απλά... 😕


Κλείνοντας αυτό που ανέφερα δεν ειναι απλά κάτι... μιλάμε για διακοπή ρεύματος (με οτι αυτό συνεπάγεται) απο....λάθος και μόνο της elpedison. Που μάλιστα προσπαθούμε καιρό να διορθώσουμε εμείς (ναι το σφάλμα της εταιρίας τρέχαμε να το διορθώσουμε εμείς) και πάλι...όχι απλά δεν βγήκε ακρη αλλα προχώρησαν και σε διακοπή ρεύματος για μόλις 2 έναντι λογαριασμούς.Και μάλιστα χωρίς να ταιριάζουν οι χρεώσεις με την πραγματική κατανάλωση... 
 

Τέλος πάντων, συμφωνώ κατα τα άλλα πως ο καθένας έχει να πει και μια ιστορία για το καθετι. Απο αυτές τις ιστορίες όμως προστατευόμαστε, κάνουμε καλύτερες πιθανώς επιλογές και βελτιώνεται και η "αγορά" (γενικώς).

πως προστατεύεις τον άλλον όταν λες μακριά απο ελπε ενώ εμένα με έχουν εξυπηρετήσει μια χαρά κ ενώ είναι απο τις φθηνότερες εταιρίες προτρέπεις άτομα που θα μπουν πρώτη φορά εδώ πχ να μην πάνε εκεί ? σου είπαν κ παραπάνω να είχες το myelpedison κ όλα θα ήταν οκ. είναι καλύτερη επιλογή να φύγεις απο ελπε κ να πας στην δεη αυτή την στιγμή ? οχι... αρα σίγουρα δεν νομίζω οτι βοηθάς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mdendrin είπε

Παίδες με κάλεσε μία από τον Ήρωνα αφού είδαν την αίτηση για την μετάβαση στην Elpedison και εννοείται της είπα να μου στείλει τους όρους του Generous home bonus και του Generous Solar στο email για να τους έχω γραπτώς οπότε σας τους παραθέτω σε spoiler:

  Απόκρυψη περιεχομένων

Τιμολόγιο Γ1 / Γ1Ν (πρόγραμμα τιμολόγησης SOLAR GENEROUS HOME)

 προσφέρουμε Τιμή Χρέωσης Ενέργειας με Έκπτωση Συνέπειας 0,14450€/kWh (αρχική τιμή 0,1700€/kWh) για καταναλώσεις μηνός ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023

  • Συμμετοχή στην κρατική επιδότηση του ταμείου ενεργειακής μετάβασης
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ 40€/Mwh
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΚΟΤ Α – ΚΟΤ Β 84€/Mwh
  • Τελική τιμή μετά την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ και την ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 0.10450€/kWh για καταναλώσεις μηνός ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023
  • Η έκπτωση ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 15% αποδίδεται στον 2ο λογαριασμό μετά την επαναφορά της παροχής   
  • χρέωση παγίου 3,00€/μήνα
  • 90€ έκπτωση για τους 6 πρώτους μήνες (15ΕΥΡΩ/ μήνα)
  • Προσφέρουμε τα οφέλη ενός φωτοβολταικού ισχύος 3 KW δηλαδή αξίας 3000 ευρώ*
  • Δυνατότητα συμμετοχής στο ΕΝ.Α, (με κατάθεση ποσού συμμετοχής κατ' ελάχιστο 100€)

 

  • Αναστολή χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής σύμφωνα με τροπολογία Ιουνίου 2022 για καταναλώσεις από 1η Αυγούστου 2022

 

  • Οι παραπάνω τιμές / χρεώσεις είναι προ ισχύοντος ΦΠΑ
  • Σας επισημαίνουμε ότι οι συγκεκριμένες τιμολογήσεις ισχύουν με σύμβαση αορίστου χρόνου χωρίς περιορισμό στην κατανάλωση
  • Σύμφωνα με την νομοθετική ρύθμιση του Ιουνίου 2022 οι καταναλώσεις από 1-8-2022 θα τιμολογούνται με τις χρεώσεις τις οποίες θα ανακοινώνουμε κάθε μήνα στην ιστοσελίδα μας

για όλα τα ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ Εμπορικά Προγράμματα Χαμηλής Τάσης

 

*Η συνολική διάρκειά του προγράμματος της επιδότησης είναι 12 μήνες. Σε περίπτωση αποχώρησης του πελάτη από το πρόγραμμα πριν το πέρας των 12 μηνών, υποχρεούται να επιστρέψει τις εκπτώσεις που έχει λάβει μέσω της επιδότησης.

Το πρόγραμμα αποδίδει επιπλέον έκπτωση με δωρεάν επιδότηση ΗΡΩΝ 1.650€, μέσω του προγράμματος EN.A Solar η οποία ενεργοποιείται κατά την έναρξη του προγράμματος και αποδίδει 90€ εκπτώσεων για τους έξι πρώτους μήνες (15€ για κάθε 30 ημέρες). Στην περίπτωση που ο λογαριασμός αφορά λιγότερες ή περισσότερες ημέρες από τις 30, η έκπτωση θα αποδίδεται αναλογικά βάσει ημερών.

Εφόσον ο πελάτης αποφασίσει να μην συμμετάσχει στο ΕΝ.Α Solar, (με κατάθεση ποσού συμμετοχής κατ’ ελάχιστο 100€), μέσα στους δώδεκα πρώτους μήνες, η σύμβαση EN.A Solar παύει να ισχύει και ο πελάτης παραμένει στο πρόγραμμα ενέργειας Solar Generous.

Εφόσον ο πελάτης αποφασίσει να συμμετάσχει στο ΕΝ.Α, (με κατάθεση ποσού συμμετοχής κατ’ ελάχιστο 100€), μετά τους δώδεκα πρώτους μήνες, θα πρέπει να υπογράφει πρόσθετη πράξη ΕΝ.Α.

ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ: Έκπτωση είκοσι επί τοις εκατό (15%) επί των Ανταγωνιστικών Χρεώσεων του Λογαριασμού (εξαιρουμένης της Χρέωσης Παγίου) ως επιβράβευση, στην περίπτωση της εμπρόθεσμης εξόφλησης του εκάστοτε εκδοθέντος Λογαριασμού. Πλέον συγκεκριμένα, όταν ο Πελάτης του Εμπορικού Προγράμματος του Προμηθευτή «GENEROUS HOME» εξοφλεί το σύνολο του Λογαριασμού του (είτε Έναντι, είτε Εκκαθαριστικού), μέχρι και την καθορισμένη ημερομηνία λήξεως αυτού και δεν έχει άλλες ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τον Προμηθευτή, τότε ο Προμηθευτής θα παρέχει έκπτωση είκοσι επί τοις εκατό (20%) επί των Ανταγωνιστικών Χρεώσεων του εμπροθέσμως εξοφλημένου Λογαριασμού (εξαιρουμένης της Χρέωσης Παγίου), είτε Έναντι είτε Εκκαθαριστικού, η οποία θα πιστώνεται στον αμέσως επόμενο Λογαριασμό του Πελάτη

Για την επιδότηση υποθέτουμε κατανάλωση κάτω τον 500kwh τον μήνα ή επίτευξη εξοικονόμησης 15%*

Τιμολόγιο Γ1 /Γ1Ν  (πρόγραμμα τιμολόγησης GENEROUS HOME)

 

  • προσφέρουμε Τιμή Χρέωσης Ενέργειας με Έκπτωση Συνέπειας 0,205€/kWh (αρχική τιμή 0,256€/kWh) για καταναλώσεις μηνός ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
  • Συμμετοχή στην κρατική επιδότηση του ταμείου ενεργειακής μετάβασης
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ 40€/Mwh
  • ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΟΤ Α – ΚΟΤ Β 84€/Mwh
  • Τελική τιμή μετά την ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ και την ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 0.16450€/kWh για καταναλώσεις μηνός ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
  • Η έκπτωση ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ 20% αποδίδεται στον 2ο λογαριασμό μετά την επαναφορά της παροχής   
  • χρέωση παγίου 3,00€/μήνα
  • 50€ έκπτωση στον 1ο λογαριασμό

 

  • Αναστολή χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής σύμφωνα με τροπολογία Ιουνίου 2022 για καταναλώσεις από 1η Αυγούστου 2022

 

  • Οι παραπάνω τιμές / χρεώσεις είναι προ ισχύοντος ΦΠΑ
  • Σας επισημαίνουμε ότι οι συγκεκριμένες τιμολογήσεις ισχύουν με σύμβαση αορίστου χρόνου χωρίς περιορισμό στην κατανάλωση
  • Σύμφωνα με την νομοθετική ρύθμιση του Ιουνίου 2022 οι καταναλώσεις από 1-8-2022 θα τιμολογούνται με τις χρεώσεις τις οποίες θα ανακοινώνουμε κάθε μήνα στην ιστοσελίδα μας

για όλα τα ΚΥΜΑΙΝΟΜΕΝΑ Εμπορικά Προγράμματα Χαμηλής Τάσης

 

Με αυτά που ακούω για elpedison ψήνομαι να παραμείνω στον ήρωνα αλλά δεν έχω αποφασίσει σε ποιο από τα 2, Home ή Solar?

Για τον μήνα Μάρτιο σαφώς το Solar είναι πιο συμφέρον 0.6 cents φθηνότερο.Αν μπορείς περίμενε μέχρι τις 21 του μήνα που θα ανακοινωθούν οι νέες τιμές μήπως γίνει κάποια αλλαγή και τότε αποφασίζεις.

Επεξ/σία από favou2000
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λίγο οφφτοπικ, αλλά το τηλέφωνο της nrg (18101), έχει χρεώσεις τιμοκαταλόγου? Αν έχω προς όλους στο κινητό, είμαι οκ?

Βασικά είδα αυτό στο site τους, οπότε θα καλέσω εδώ 

Για κλήσεις από εξωτερικό ή κινητό, καλέστε στο

+30 218 88181 01

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, makrixeris είπε

πως προστατεύεις τον άλλον όταν λες μακριά απο ελπε ενώ εμένα με έχουν εξυπηρετήσει μια χαρά κ ενώ είναι απο τις φθηνότερες εταιρίες προτρέπεις άτομα που θα μπουν πρώτη φορά εδώ πχ να μην πάνε εκεί ? σου είπαν κ παραπάνω να είχες το myelpedison κ όλα θα ήταν οκ. είναι καλύτερη επιλογή να φύγεις απο ελπε κ να πας στην δεη αυτή την στιγμή ? οχι... αρα σίγουρα δεν νομίζω οτι βοηθάς.

 

Βοηθάς λέγοντας αυτό που περιγράφω και διαβάζοντας αυτά που έχουν περιγράψει τόσοι πολλοί εδώ μέσα.

Όλα κρίνονται.

Σίγουρα αν στην περίπτωση που αναφέρω ήταν μέσα η ΔΕΗ και λογαριασμοί θα ερχόντουσαν σωστά και κανονικά και σίγουρα δεν θα κοβόταν το ρεύμα σε μια τυπική σε πληρωμές πελάτισσα.

 

Αυτό που αναφέρω είναι ξεκάθαρο.

Το έχω αναφέρει δέκα φορές με διαφορετικά λόγια και το έχω περιγράψει αναλυτικά !

 

Το ότι είναι φτηνότερη η elpedison , ναι είναι και ήταν. Η φτηνια λέει η παροιμία τρώει τον παρα.

 

Όλα κρίνονται και αξιολογούνται. Εγώ προσωπικά αν και δυσκολεύομαι οικονομικά , προτιμώ να κόψω από κάτι άλλο και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο με παρόχους έμπιστους (cosmote / dei ) πάρα να πάω σε φτηνότερο πχ voda / elpedison.

 

Για την elpedison υπάρχουν άπειρα παράπονα, όσα για καμιά άλλη εταιρία. Περιέγραψα και την προσωπική μου εμπειρία.

Μπορώ να περιγράψω και την εμπειρία μου με voda που άλλαξε όλος ο κόσμος με cosmote.

 

Όπως είπα όλα κρίνονται...

Αυτό έλειπε να μην ήταν και η φτηνότερη η elpedison θα γελούσαν και οι πέτρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, favou2000 είπε

Για τον μήνα Μάρτιο σαφώς το Solar είναι πιο συμφέρον 0.6 cents φθηνότερο.Αν μπορείς περίμενε μέχρι τις 21 του μήνα που θα ανακοινωθούν οι νέες τιμές μήπως γίνει κάποια αλλαγή και τότε αποφασίζεις.

Ακολούθησα αυτό που μου είπε η τύπισσα (winback agent) και το θεωρώ και το πιο λογικό, δλδ μου πρότεινε να κλείσω στο generous home για το 50€ και τους επόμενους μήνες ξανακοιτάω αν με συμφέρει το Solar. Σίγουρα υπάρχει η διαφορά των 0,06€ αλλά δεν ψήνομαι στο solar γιατί θα πρέπει να κάτσω 12 μήνες για να μην επιστρέψω τα 90€. Επίσης πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα ξεφουσκώσει αυτό με τα φωτοβολταικά και θα αυξηθεί η κιλοβατώρα του solar και θα μειωθεί του home. Είδωμεν! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...