Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί πάροχοι ενέργειας (αποκλειστικά και μόνο)


korakios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, μου ξέφυγε , τώρα είδα τους όρους , άρα το νου σου @Mariannatzouma

Τον νου μου τον έχω... Αλλά σε αυτό που είπες πριν δεν ισχύει δε μπορείς να ξέρεις ποιος πάροχος έχει χαμηλές τιμές συνέχεια γιατί πολύ απλά δεν έχει κανένας... Αυτός που είχε τον περασμένο μήνα την χαμηλότερη τώρα έχει την υψηλότερη και μάλλον έτσι θα συνεχίσει για να μοιραστούν και στους υπόλοιπους παρόχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    5722

  • ekrepali

    2255

  • doomnx

    1312

  • takoulou

    683

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, conne είπε

Καλησπέρα σας. Σχετικά με το πρόγραμμα ηρων generous με συνεπεια 20% πόσο βγαίνει τελικη μετά τις επιδοτήσεις?Γιατί διαβάζω παντού 0.11.Στο site τους έχουν ακόμα την τελική τιμή Αυγούστου και όχι Σεπτεμβρίου... 

https://www.heron.gr/prices-generous

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Mariannatzouma είπε

Τον νου μου τον έχω... Αλλά σε αυτό που είπες πριν δεν ισχύει δε μπορείς να ξέρεις ποιος πάροχος έχει χαμηλές τιμές συνέχεια γιατί πολύ απλά δεν έχει κανένας... Αυτός που είχε τον περασμένο μήνα την χαμηλότερη τώρα έχει την υψηλότερη και μάλλον έτσι θα συνεχίσει για να μοιραστούν και στους υπόλοιπους παρόχους.

θα δείξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, icydepths είπε

Χαίρετε. Κάθε φορά που γίνεται αλλαγή παρόχου, πρέπει να κάνω νέα αίτηση για ΚΟΤ; Ευχαριστώ

ΣΤΙΣ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ. ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΗΔΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΩΣΤΟΣΟ ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΧΟΤΑΝ. ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΕΓΩ, . Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ (ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ) ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΟΧΟΥ,ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΔΔΗΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΗΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/7/2022 στις 9:54 ΜΜ, korakios είπε

Το παρών νήμα ΔΕΝ αφορά τη ΔΕΗ και τα προγράμματά της ,κρατάμε το θέμα χωρίς να βγαίνουμε εκτός μιας και υπάρχουν αντίστοιχα θέματα για :

προγράμματα ΔΕΗ , ΥΔΕ (πιστοποιητικό εγκατάστασης), νυχτερινό τιμολόγιο, κοινωνικό τιμολόγιο ΚΟΤ, φυσικό αέριο προγράμματα , κλιματιστικά , σύγκριση κόστους θέρμανσης κτλ και πάντα διαβάζουμε τις τελευταίες 10 τουλάχιστον σελίδες απο το τέλος

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, korakios είπε

μηδενική βγαίνει με τις επιδοτήσεις 0,639

 

Μου κάνει τρελή εντύπωση που θα είναι μηδενική η kw.. Παράξενο που δεν το γράφουν ακόμα στο site.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, conne είπε

Μου κάνει τρελή εντύπωση που θα είναι μηδενική η kw.. Παράξενο που δεν το γράφουν ακόμα στο site.... 

δε φημίζεται η εταιρία για τη σβελτάδα της γενικότερα δυστυχώς...

αρνητικό βγαίνει , φαντάζομαι οτι θα βγει κάποιο ΦΕΚ να μη βγαίνει πιστωτικό το ποσό και να μηδενίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kokas10 είπε

Καλησπέρα αποχώρησα από την elpedison και πήγα στη ΔΕΗ. Στο τελικό λογαριασμό που αφορά το διάστημα 13-5 ως 1-8 η elpedison μου χρεώνει 190 ευρώ ρήτρα που αφορά το χρονικό διάστημα 1-3 ως 1-8 και ενώ στις 13-5 είχα πληρώσει εκκαθαριστικό λογαριασμό για τους προηγούμενους μήνες Φεβρουάριο ως Μαϊο. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία; Τους ρωτησα γραπτώς και δεν απάντησαν. Την προηγούμενη βδομάδα εκανα αίτημα στη ΡΑΕ αλλά ούτε αυτοί δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα 

  

1 ώρα πριν, korakios είπε

δεν το είχα δει , τότε πρέπει να σε  χρεώσουν απο 14/5 μέχρι 31/7

στέλνεις email , περιμένεις 10 εργάσιμες , μετά myrae περιμένεις λίγες μέρες , μετά myrae->υποστήριξη σχετικά με το αίτημα και αν πάλι δε , Συνήγορο του Πολίτη κατά ΡΑΕ

Αναφορικά με τα παραπάνω να σημειώσω ότι φαίνεται να είναι πάγια τακτική τους για να βγάλουν τα σπασμένα.

Σε πιο ακραίο δικό μου παράδειγμα: Έκδοση εκκαθάρισης 07.2022 και μεταφορά σε ΔΕΗ 02.08.2022. Στον εκ νέου εκκαθαριστικό ξαναχρεώνουν ρήτρα απο 05.2022. Παρακάτω καταχωρώ print screens απο τους τελευταίους λογαριασμούς
image.png.9dacb6f7a1661739a3a3d72135d70b51.png

Ιούλιος 2022
image.png.fd377f57215b9431e4744894083700d1.pngimage.png.f7eea8790f3d8288cab722c10704294f.png

Αύγουστος 2022

image.png.657542001d88ef68e02625b5656c7752.pngimage.png.c1becad86cb3ab93547d7935d3bd4603.png
Παρακαλώ διορθώστε με αν  καταλαβαίνω κάτι λάθος

Επεξ/σία από Gilles27
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Gilles27 είπε

Αναφορικά με τα παραπάνω να σημειώσω ότι φαίνεται να είναι πάγια τακτική τους για να βγάλουν τα σπασμένα.

ποια σπασμένα , η ακριβότερη ήταν πάντα....

5 λεπτά πριν, Gilles27 είπε

Παρακαλώ διορθώστε με αν  καταλαβαίνω κάτι λάθος

αμφισβήτηση , ΡΑΕ , ΡΑΕ->υποστήριξη , ΣτΠ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@takoulou Τα αυτονόητα που προσπαθώ να σου εξηγήσω τόσους μήνες.

https://www.kathimerini.gr/economy/562006405/pos-allazoyn-energeiako-parocho-stin-e-e/

Η δεύτερη σημαντική αλλαγή είναι η δυνατότητα των καταναλωτών να αλλάζουν ακόμη και ανά μήνα πάροχο χωρίς οικονομική επιβάρυνση. Το μέτρο, που προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια στην πλευρά των προμηθευτών, που είχαν εφεύρει ευφάνταστους τρόπους για να κρατάνε τους πελάτες τους δεσμευμένους με την απειλή προστίμων, δεν είναι όσο απλό ακούγεται στην εφαρμογή του.

Ο ΔΕΔΔΗΕ με δυσκολία σήμερα, μέσω εργολάβων, ανταποκρίνεται στην υποχρέωση της τετράμηνης καταμέτρησης και σε μετακινήσεις πελατών της τάξης των 50.000-60.000 τον μήνα, τονίζουν οι προμηθευτές και προβλέπουν ότι το σύστημα άρα και η ουσιαστική δυνατότητα του καταναλωτή να αλλάζει τόσο συχνά πάροχο, θα μπλοκάρει.

Ο ΔΕΔΔΗΕ δεν διαβλέπει τέτοιο κίνδυνο. Οπως αναφέρουν αρμόδια στελέχη στην «Κ», «η αλλαγή παρόχου στις περισσότερες περιπτώσεις γίνεται με την ένδειξη που οφείλει να μας δώσει ο νέος πάροχος. Σε περίπτωση που η ένδειξη αποκλίνει σημαντικά από τις συνηθισμένες καταναλώσεις, τότε και μόνο τότε ο ΔΕΔΔΗΕ θα προχωρήσει σε επαλήθευση της ένδειξης».

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, korakios είπε

ποια σπασμένα , η ακριβότερη ήταν πάντα....

αμφισβήτηση , ΡΑΕ , ΡΑΕ->υποστήριξη , ΣτΠ

Εννοούσα τα σπασμένα απο τις αιτήσεις αλλαγής παρόχου που θα έχουν δεχθεί ήδη.
Ευχαριστώ για την απάντηση και με την ευκαιρία για τη συνολική συνδρομή σου στο παρόν φόρουμ.

Επεξ/σία από Gilles27
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nemesiskp είπε

Για Ελιν καποια αποψη;

Με τραβαει το On! Οικιακο με μηδενικο(για την ωρα παγιο).

στη μηχανογράφηση πάσχει (φυσικά όχι όπως του Ηρών) , γενικά κομπλέ , δεν είναι απο τις ακριβές

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...