Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Αντιμετοπίζω το εξής θέμα. Έχω ενεργή σύνδεση cosmote tv. Στο κινητό μου έχω κατεβάσει την αντίστοιχη εφαρμογή και μπορώ να παρακολουθήσω κανονικά το πρόγραμμα. Όταν όμως πάω να συνδεθώ σε laptop μέσω browser, ενώ βάζω κανονικά το cosmote id μου και το password, μόλις πάω να κάνω log in βλέπω μήνυμα 

" you do not have an active cosmote tv subscription " 

Προσπαθώ 3 μέρες να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα και δεν απαντά ψυχή. Χθες, ενώ είχα επιλέξει να με καλέσουν αυτοί πίσω, με κάλεσαν και κατευθείαν άκουσα πως δεν υπαρχει διαθέσιμος εκπρόσωπος. Περίμενα 35 λεπτά 'όσπου έπεσε η γραμμή. Τρέλα...

Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί δίχως να μπλέξω με το τεχνικό τους τμήμα; Ευχαριστώ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...