georgiouu Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 ποια χρησιμοποιειτε; γιατι βλεπω ζητανε πολλα προσωπικα στοιχεια letsferry.com ειναι ΟΚ;
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Απο τις ίδιες τις εταιρίες;Απο τα sites τους; Τι στοιχεία που δεν θα τα έδινες αν αγόραζες απο γκισε σου ζητάνε;
NikosKallithea Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Απο τις ίδιες τις εταιρίες;Απο τα sites τους; Τι στοιχεία που δεν θα τα έδινες αν αγόραζες απο γκισε σου ζητάνε; Όνομα και επώνυμο, λιγο το εχεις😁 Για το site δες εδω https://www.scamadviser.com/check-website/letsferry.com
georgiouu Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Μόλις τώρα, NikosKallithea είπε Όνομα και επώνυμο, λιγο το εχεις😁 Για το site δες εδω https://www.scamadviser.com/check-website/letsferry.com αριθμο τηλ,email,διευθυνση σπιτιου 1 λεπτό πριν, georgiouu είπε αριθμο τηλ,email,διευθυνση σπιτιου ημερομ γεννησης
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, georgiouu είπε αριθμο τηλ,email,διευθυνση σπιτιου Αγοράζεις διαδικτυακά και σου ζητάνε email; Ρε τι άλλο θα σκεφτούν!!!! Εχεις σκεφτεί πως θα βρουν την οικογένεια κάποιου αν ναυαγήσει το καράβι; Ασε που δεν είναι προσωπικά στοιχεία το τηλ και η διεύθυνση σου .
pp6210 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Αγοράζεις διαδικτυακά και σου ζητάνε email; Ρε τι άλλο θα σκεφτούν!!!! Εχεις σκεφτεί πως θα βρουν την οικογένεια κάποιου αν ναυαγήσει το καράβι; Ασε που δεν είναι προσωπικά στοιχεία το τηλ και η διεύθυνση σου . το email στο ζητάνε για επιβεβαίωση κράτησης και αποστολή web tickets, τουλάχιστον σε minoan, goldenstar, μέχρι και της Κέρκυρας μια ναυτιλική που δεν θυμάμαι.. τυπώνεις/ δειχνεις webticket και πας κατευθείαν στο πλοίο, αποφεύγεις "παραλαβή απο γκισε στο λιμάνι" = 1 ώρα αναμονή στη ζεστη η ασφαλέστερη επιλογή είναι να κλείνεις εισιτήρια απευθείας απο την ναυτιλιακή, ιδανικότερα δε με μια virtual card της revolut, την οποία αλλάζεις καθε 2-3 μήνες
Ukforthemoment Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, pp6210 είπε το email στο ζητάνε για επιβεβαίωση κράτησης και αποστολή web tickets, τουλάχιστον σε minoan, goldenstar, μέχρι και της Κέρκυρας μια ναυτιλική που δεν θυμάμαι.. τυπώνεις/ δειχνεις webticket και πας κατευθείαν στο πλοίο, αποφεύγεις "παραλαβή απο γκισε στο λιμάνι" = 1 ώρα αναμονή στη ζεστη η ασφαλέστερη επιλογή είναι να κλείνεις εισιτήρια απευθείας απο την ναυτιλιακή, ιδανικότερα δε με μια virtual card της revolut, την οποία αλλάζεις καθε 2-3 μήνες Εμένα τι μου το λες; 1
georgiouu Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 4 ώρες πριν, pp6210 είπε το email στο ζητάνε για επιβεβαίωση κράτησης και αποστολή web tickets, τουλάχιστον σε minoan, goldenstar, μέχρι και της Κέρκυρας μια ναυτιλική που δεν θυμάμαι.. τυπώνεις/ δειχνεις webticket και πας κατευθείαν στο πλοίο, αποφεύγεις "παραλαβή απο γκισε στο λιμάνι" = 1 ώρα αναμονή στη ζεστη η ασφαλέστερη επιλογή είναι να κλείνεις εισιτήρια απευθείας απο την ναυτιλιακή, ιδανικότερα δε με μια virtual card της revolut, την οποία αλλάζεις καθε 2-3 μήνες Για να μην μπλεξω με μεσαζοντες πηγα απευθειας στην ναυτιλιακη,την πατησα Απαραδεκτη κατασταση σκεφτομαι να προβω και σε μηνυσεις αν δεν εχουν διορθωσει το λαθος τους εως Δευτερα Απαραδεκτο οτι δεν εχουν απαντησει καν στα οργισμενα email μου και απλα να μου πουν συγνωμη σφαλμα του συστηματος μας θα το διορθωσουμε τοτε Απαραδεκτο οτι η εξυπηρετηση πελατων δεν ειναι σε θεση να μου πει οτι το προβλημα σας εχει δρομολογηθει προς λυση
Bitbit Δημοσ. 30 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2022 4 ώρες πριν, georgiouu είπε Για να μην μπλεξω με μεσαζοντες πηγα απευθειας στην ναυτιλιακη,την πατησα Απαραδεκτη κατασταση σκεφτομαι να προβω και σε μηνυσεις αν δεν εχουν διορθωσει το λαθος τους εως Δευτερα Απαραδεκτο οτι δεν εχουν απαντησει καν στα οργισμενα email μου και απλα να μου πουν συγνωμη σφαλμα του συστηματος μας θα το διορθωσουμε τοτε Απαραδεκτο οτι η εξυπηρετηση πελατων δεν ειναι σε θεση να μου πει οτι το προβλημα σας εχει δρομολογηθει προς λυση Για ποιο πρόβλημα μιλάς;
ΠάρηςΓ Δημοσ. 30 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2022 4 ώρες πριν, georgiouu είπε Για να μην μπλεξω με μεσαζοντες πηγα απευθειας στην ναυτιλιακη,την πατησα Απαραδεκτη κατασταση σκεφτομαι να προβω και σε μηνυσεις αν δεν εχουν διορθωσει το λαθος τους εως Δευτερα Απαραδεκτο οτι δεν εχουν απαντησει καν στα οργισμενα email μου και απλα να μου πουν συγνωμη σφαλμα του συστηματος μας θα το διορθωσουμε τοτε Απαραδεκτο οτι η εξυπηρετηση πελατων δεν ειναι σε θεση να μου πει οτι το προβλημα σας εχει δρομολογηθει προς λυση Να ξέρεις ότι δε σε έχουν ανάγκη για πελάτη εσύ τους έχεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα