Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη ένα Poco F2 pro που πήρα πριν λιγότερο από 2 χρόνια από amazon ισπανίας.

Τι εγγύηση έχουν αυτά; 

Στο βιβλιαράκι αναφέρει 1 χρόνο - στο site 2. Και πως πιστοποιώ την ημερομηνία αγοράς αφού στην απόδειξη δεν υπάρχει αναφορά σε σειριακό αριθμό ή IMEI.

Εν το μεταξύ δε μπορώ να μπω στο σχετικό λογαριασμό μου στην amazon γιατί ποτέ δε λαμβάνω το μήνυμα επιβεβαίωσης που στέλνει στο κινητό μου.

Μιά χαρά τηλέφωνο ήταν και ήμουν ευχαριστημένος μέχρι πριν λίγες μέρες άρχισε να γεμίζει ροζ κυλίδες η οθόνη και τελικά σκοτείνιασε ολόκληρη σε διάστημα μιας μέρες.

  • Moderators
Δημοσ.
11 ώρες πριν, papars είπε

Παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη ένα Poco F2 pro που πήρα πριν λιγότερο από 2 χρόνια από amazon ισπανίας.

Τι εγγύηση έχουν αυτά; 

Στο βιβλιαράκι αναφέρει 1 χρόνο - στο site 2. Και πως πιστοποιώ την ημερομηνία αγοράς αφού στην απόδειξη δεν υπάρχει αναφορά σε σειριακό αριθμό ή IMEI.

Εν το μεταξύ δε μπορώ να μπω στο σχετικό λογαριασμό μου στην amazon γιατί ποτέ δε λαμβάνω το μήνυμα επιβεβαίωσης που στέλνει στο κινητό μου.

Μιά χαρά τηλέφωνο ήταν και ήμουν ευχαριστημένος μέχρι πριν λίγες μέρες άρχισε να γεμίζει ροζ κυλίδες η οθόνη και τελικά σκοτείνιασε ολόκληρη σε διάστημα μιας μέρες.

Για να βγάλεις άκρη με εγγύηση πρέπει να αποκτήσεις πρόσβαση στο λογαριασμό σου στην amazon, εκτός από το SMS (κοίτα μήπως έχεις βάλει κατά λάθος σε κάποια λίστα αποκλεισμού το amazon) σίγουρα θα έχεις και άλλους τρόπους για επαναφορά του λογαριασμού

  • Like 1
Δημοσ.

Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να συνδεθώ με την amazon.  Δεν λαμβάνω ποτέ τον κωδικό που στέλνει στο κινητό ή στο email.  (τα οποία είναι τα σωστά).  Ζήτησα επικοινωνία με εξυπηρέτηση πελατών.

Η ζημιά είναι hardware. Μέσα σε μία μέρα ξεκίνησε να βγάζει ροζ κηλίδες και γραμμές, μετά μπλε μουτζούρες από κάτω προς τα πάνω και κατέληξε να γίνει όλη μαύρη εκτός από ένα πολύ μικρό κομματάκι 2 Pixel περίπου στο πάνω και κάτω μέρος. Σήμερα βλέπω ότι και αυτά τα pixel έχουν αρχίσει να μαυρίζουν.

Από τις εναλλαγές στην φωτεινότητα σε αυτά τα Pixel και με πολλά screen capture (τα οποία τα έβλεπα από το cloud) ενεργοποίησα το USB debugging … Με λίγα ταχυδακτυλουργικά κατάφερα και λειτουργώ το τηλέφωνο από τα windows μέσα από την εφαρμογή scrcpy.  

 

Δημοσ.

Επικοινώνησα τελικά με το Amazon (Ισπανίας) όπου έπεσε google translate γιατί δεν μιλάγανε Αγγλικά και μου ανέφεραν ότι μπορώ να έχω πλήρη επιστροφή χρημάτων αν επιστρέψω το τηλέφωνο ή επισκευή στα πλαίσια της εγγύησης.

Πρέπει να μίλησα (chat) με τουλάχιστον 8 άτομα χωρίς να βγάλω άκρη τελικά.  Είπαν ότι θα στείλουν email με τις επιλογές που έχω.

Δυστυχώς τώρα πήρε στροφές το μυαλό μου - έπρεπε να τραβήξω μερικές φωτογραφίες της βλάβης πριν σκοτεινιάσει η οθόνη - η περγραφή του προβλήματος είναι πολύ δύσκολη με λόγια.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Για να κλείσω το θέμα σε περίπτωση που τύχει σε άλλον.

Μου πρόσφεραν επιστροφή των χρημάτων αν τους στείλω πίσω το τηλέφωνο (μαζί με καλώδιο και φορτιστή).  Δεν ζήτησαν ούτε φωτογραφίες ούτε βίντεο από την βλάβη.  Το έβαλα σε ένα κουτί και το ταχυδρόμησα με την ετικέτα που μου έστειλαν σε email.

Πριν λίγες μέρες έγινε επιστροφή χρημάτων και ένα έξτρα ποσό που αφορούσε τα έξοδα επιστροφής.

Ο λόγος που πήρε τόσο καιρό (3 μήνες) είναι γιατί το αρχικό RMA (pdf) που μου έστειλαν είχε λάθος διεύθυνση (!) με αποτέλεσμα το πακέτο να γυρίσει πίσω. Επικοινώνησα πάλι μαζί τους και μου έδωσαν άλλη ετικέτα και επανέλαβα την αποστολή.

Τους βγάζω το καπέλο πάντως.  Ένα τηλέφωνο 22 μηνών το δέχτηκαν πίσω χωρίς δεύτερη κουβέντα.

  • Like 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, papars είπε

Για να κλείσω το θέμα σε περίπτωση που τύχει σε άλλον.

Μου πρόσφεραν επιστροφή των χρημάτων αν τους στείλω πίσω το τηλέφωνο (μαζί με καλώδιο και φορτιστή).  Δεν ζήτησαν ούτε φωτογραφίες ούτε βίντεο από την βλάβη.  Το έβαλα σε ένα κουτί και το ταχυδρόμησα με την ετικέτα που μου έστειλαν σε email.

Πριν λίγες μέρες έγινε επιστροφή χρημάτων και ένα έξτρα ποσό που αφορούσε τα έξοδα επιστροφής.

Ο λόγος που πήρε τόσο καιρό (3 μήνες) είναι γιατί το αρχικό RMA (pdf) που μου έστειλαν είχε λάθος διεύθυνση (!) με αποτέλεσμα το πακέτο να γυρίσει πίσω. Επικοινώνησα πάλι μαζί τους και μου έδωσαν άλλη ετικέτα και επανέλαβα την αποστολή.

Τους βγάζω το καπέλο πάντως.  Ένα τηλέφωνο 22 μηνών το δέχτηκαν πίσω χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Σε τέτοια θέματα η Amazon είναι κορυφαία.

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 29/7/2022 στις 8:50 ΠΜ, papars είπε

Εν το μεταξύ δε μπορώ να μπω στο σχετικό λογαριασμό μου στην amazon γιατί ποτέ δε λαμβάνω το μήνυμα επιβεβαίωσης που στέλνει στο κινητό μου.

Στις 29/7/2022 στις 9:58 ΜΜ, papars είπε

Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να συνδεθώ με την amazon.  Δεν λαμβάνω ποτέ τον κωδικό που στέλνει στο κινητό ή στο email.  (τα οποία είναι τα σωστά).  Ζήτησα επικοινωνία με εξυπηρέτηση πελατών.

Βρήκα αυτό το post από αναζήτηση στο google καθώς και εγώ αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!! Το SMS με τον αριθμό επιβεβαίωσης δεν έρχεται ποτέ στο κινητό ενώ όλα τα στοιχεία είναι σωστά! Δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πριν απο 2 μήνες. @papars Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πως έλυσες αυτό το πρόβλημα;; (Σου στέλνω και pm επειδή βγαίνω εκτός θέματος του post.)

Δημοσ.
On 03/10/2023 at 00:02, heavygamer said:

Βρήκα αυτό το post από αναζήτηση στο google καθώς και εγώ αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα!!! Το SMS με τον αριθμό επιβεβαίωσης δεν έρχεται ποτέ στο κινητό ενώ όλα τα στοιχεία είναι σωστά! Δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πριν απο 2 μήνες. @papars Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πως έλυσες αυτό το πρόβλημα;; (Σου στέλνω και pm επειδή βγαίνω εκτός θέματος του post.)

Κι εγώ το αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα τον τελευταίο καιρό. Το OTP SMS δεν έρχεται ποτέ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...