Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μεταφέρω ένα αριθμό από κότε σε βοντα υπογράφω το συμβολαιο Σάββατο . Με ενημερώνουν ότι Δευτέρα πρωί θα έχω ενεργοποιήσει η σύνδεση μου . Περνώ σιμ την βάζω στο κινητό και αρχίζει η τρέλα . Εισερχομενες γιολ εξερχόμενες το ίδιο . Επικοινωνία με το α εξυπηρέτηση πελατών . Βγάλε κάρτα βαλε κάνε δείξε μετά από μια ώρα προβληματική κάρτα σιμ πρέπει να αλλαχτεί . Μετάβαση κατάστημα βοντα καινούργια κάρτα τα ίδια. Έχουν περάσει 4 μέρες χωρίς τηλέφωνο . Βάζω την παλιά κάρτα κοτε λειτουργεί εν μέρει έχω εισερχομενες από κοτε. Βάζω και της δύο κάρτες για το ίδιο αριθμό έρχονται μυνήματα στην βοντα και εισερχομενες στην κοτε . Περνώ τηλέφωνο την βοντα λέω θέλω ακύρωση φορητότητας . Κάντε αυτό κάντε εκείνο . Βαρέθηκα τους αναφέρω ότι θελω να ακύρωσω την φορητότητα γιατι δεν μπορείτε . Επιστολή  εμαιλ βοντα , ΕΕΤΤ ,προστασία καταναλωτή .

Έχω βαρεθεί και οργιστεί με τα χάλια των εταιρειών . Τι κάνω  τέτοιο χάλι δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου.  Από τον αριθμό βγάζω λεφτά που τρέφω την οικογένεια μου 

Ευχαριστώ που με ακούσατε 

 Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...