konan76 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Μεταφέρω ένα αριθμό από κότε σε βοντα υπογράφω το συμβολαιο Σάββατο . Με ενημερώνουν ότι Δευτέρα πρωί θα έχω ενεργοποιήσει η σύνδεση μου . Περνώ σιμ την βάζω στο κινητό και αρχίζει η τρέλα . Εισερχομενες γιολ εξερχόμενες το ίδιο . Επικοινωνία με το α εξυπηρέτηση πελατών . Βγάλε κάρτα βαλε κάνε δείξε μετά από μια ώρα προβληματική κάρτα σιμ πρέπει να αλλαχτεί . Μετάβαση κατάστημα βοντα καινούργια κάρτα τα ίδια. Έχουν περάσει 4 μέρες χωρίς τηλέφωνο . Βάζω την παλιά κάρτα κοτε λειτουργεί εν μέρει έχω εισερχομενες από κοτε. Βάζω και της δύο κάρτες για το ίδιο αριθμό έρχονται μυνήματα στην βοντα και εισερχομενες στην κοτε . Περνώ τηλέφωνο την βοντα λέω θέλω ακύρωση φορητότητας . Κάντε αυτό κάντε εκείνο . Βαρέθηκα τους αναφέρω ότι θελω να ακύρωσω την φορητότητα γιατι δεν μπορείτε . Επιστολή εμαιλ βοντα , ΕΕΤΤ ,προστασία καταναλωτή . Έχω βαρεθεί και οργιστεί με τα χάλια των εταιρειών . Τι κάνω τέτοιο χάλι δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου. Από τον αριθμό βγάζω λεφτά που τρέφω την οικογένεια μου Ευχαριστώ που με ακούσατε Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Μάλλον δεν ολοκληρώθηκε η φορητότητα ακόμα Μπές εδώ και δες σε πιο δίκτυο ανήκεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα