princebegging Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας! Υποθετικά είμαι 3ο έτος στο μαθηματικό, αλλά δεν έχω πατήσει ούτε μία φορά στην σχολή, ούτε καν έχω ασχοληθεί με κάτι που να αφορά τα μαθήματα, απλώς έκανα την δήλωση μαθημάτων για να μην χάσω το πάσο. Λάθος μου προφανώς που το έκανα αυτό χωρίς να δώσω ούτε μία ευκαιρία, αλλά ότι έγινε έγινε. Τέλος πάντων, όπως καταλαβαίνετε ενδιαφέρομαι αν είναι να το προσπαθήσω μία, οπότε θα ήθελα συμβουλές για το πως να το πιάσω, δηλαδή να ξεκινήσω να πηγαίνω από την αρχή στα μαθήματα κλπ κλπ ή κάπως αλλιώς ή να μιλήσω με κάποιον καθηγητή? ? Να πω επίσης ότι σχεδόν έχω ξεχάσει εντελώς τα μαθηματικά του λυκείου. Ευχαριστώ προκαταβολικά Υ.Γ. τον σεπτέμβρη στην εξεταστική υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός μαθημάτων που μπορώ να δώσω? Αν δεν κάνω λάθος μπορώ να δώσω μόνο τα μαθήματα του έτους αυτού σωστά? Sorry, αλλά είμαι εντελώς άσχετος Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2022 από princebegging
yanis13 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Μπορεις προφανως να το πιασεις απ την αρχη, το θεμα ειναι πως θα τα καταφερεις, αφου λες οτι εχεις ξεχασει ακομα και τα μαθηματικα του λυκειου. Ποιο ειναι το υποβαθρο σου στα μαθηματικα; Τον Σεπτεμβρη μπορεις να δωσεις καθε χρωστουμενο, ασχετως εξαμηνου. 1
V.I.Smirnov Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Αρχίζεις να πηγαίνεις από την αρχή στην μαθήματα, διαβάζεις κάθε μέρα, σαν να έχεις σχολείο, και πιθανόν κάνεις και μαθήματα σε κάποιο πανεπιστημιακό φροντιστήριο (στην Αθήνα υπάρχουν αρκετά). Αλλιώς ξέχασέ το. Μαγικές συνταγές του στυλ "διαβάζω στο γόνατο και περνάω μαθήματα" δεν υπάρχουν. Η σχολή είναι δύσκολη (όπως οι περισσότερες θετικές σχολές) και απαιτεί δουλειά και αφοσίωση. Όσοι την βγάζουν ασχολούνται πολύ και συστηματικά. Τώρα ξύπνησες; τι έκανες τρία χρόνια; Αν δεν είχες κάποιο σοβαρό θέμα υγείας ή οικογενειακά θέματα, η αμέλεια και η αδιαφορία σου δεν δικαιολογούνται με κανένα τρόπο. - Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2022 από V.I.Smirnov 2