Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Sony είναι επιτέλους έτοιμη να μοιραστεί τις πρώτες λεπτομέρειες που αφορούν την εμπειρία που θα δίνει το PlayStation VR2 σε επίπεδο software μετά τη δημοσιοποίηση του hardware.

Η εταιρεία προχώρησε στη δημοσίευση ενός αναλυτικού άρθρου στο οποίο κάνει αναφορά σε μερικές βασικές λειτουργίες που θα προσφέρει το σύστημα εικονικής πραγματικότητας που ετοιμάζει για το PlayStation 5.

Μία από αυτές είναι το livestreaming όπου αν έχετε μια κάμερα PS5 HD Camera, μπορείτε να μεταδώσετε τόσο το παιχνίδι όσο και μια εικόνα του εαυτού σας σε δημοφιλείς gaming υπηρεσίες. Αναμενόμενα η λειτουργία θα μπορούσε να είναι αρκετά χρήσιμξ για τους streamers του Twitch, τους YouTubers και άλλους που θέλουν να μοιραστούν το gameplay τους από το PSVR2 χωρίς να βασίζονται σε ειδικό hardware και πράσινες οθόνες.

image.png.4d65177d85db95a099e0220b23f8e97a.png

Στο ίδιο άρθρο η εταιρεία εξηγεί πως το PSVR2 θα διαχειρίζεται περιεχόμενο που δεν είναι VR. Το σύστημα θα προσφέρει ένα "Cinematic Mode" ανάλυσης 1080p που θα εμφανίζει το περιβάλλον εργασίας του PS5 και τα συμβατικά παιχνίδια σε μια εικονική οθόνη με ρυθμούς ανανέωσης μεταξύ 24Hz και 120Hz. Αυτή είναι μια πολύ οικεία εμπειρία σε όσους έχουν εμπειρία και με άλλα συστήματα εικονικής πραγματικότητας, και προτιμούν να μην αφαιρούν το VR κράνος για να προχωρήσουν σε αλλαγές στις ρυθμίσεις του συστήματος. Το εγγενές περιεχόμενο VR θα εμφανίζεται σε ανάλυση 4.000 x 2040 με ρυθμό ανανέωσης 90Hz ή 120Hz.

 Άλλα χαρακτηριστικά του PSVR2 έχουν στόχο την πρόληψη ατυχημάτων. Για παράδειγμα η λειτουργία "see-through" σας επιτρέπει να κρυφοκοιτάξετε γρήγορα το δωμάτιο για να αποφύγετε μια σύγκρουση ή να βρείτε τα χειριστήρια σας. Μπορείτε επίσης να ορίσετε μια προσαρμοσμένη περιοχή παιχνιδιού που θα σας προειδοποιεί αν βρίσκεστε πολύ κοντά στον καναπέ ή την τηλεόραση. Και αυτή η λειτουργία πάντως δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά θα μπορούσε να αποδειχθεί ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους διαμερισμάτων και για οποιονδήποτε άλλον έχει περιορισμένο χώρο για πλήρεις εμπειρίες VR.

 15759785_CleanShot2022-07-27at13_12.41@2x.jpg.caa1fa4e2d86bd3ab361467e16f4ffd5.jpgΦυσικά μένουν ακόμα να μάθουμε πολλά για το PSVR2 με τη Sony να υπόσχεται ότι οι προγραμματιστές θα έχουν "σύντομα" πρόσβαση στα νέα χαρακτηριστικά. Σύντομα μάλιστα η εταιρεία αναφέρει ότι θα προχωρήσει στη δημοσιοποίηση της ημερομηνίας κυκλοφορίας αλλά και των παιχνιδιών που θα συνοδεύουν το σύστημα κατά το λανσάρισμα. Με βάση πάντως προηγούμενη ανακοίνωση της Sony, γνωρίζουμε ότι το PSVR2 θα είναι διαθέσιμο σίγουρα την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ένα quest 2 με καλύτερα χαρακτηριστικά στα χαρτιά,χειρότερα στη πράξη,με καλώδιο.

Τα'παμε.

Επεξ/σία από Nera1
  • Like 2
  • Confused 3
Δημοσ.

Έχει δρόμο να διανύσει ακόμα προς την τελειότητα αλλά φαίνεται ότι κινείται προς την σωστή κατεύθυνση ιδίως γιατί εκεί βρίσκεται το μέλλον των παιχνιδιών.

Δημοσ.

Οτι και να φτιάξουν, θα έχει καλώδιο, που είναι ότι χειρότερο για "σοβαρο" VR.

Meta/Oculus Quest 1/2 (& 3) + Gaming PC + Virtual Desktop ειναι η καλύτερη εμπειρία για "ΑΑΑ VR", και επίσης αρκετά native Quest παιχνιδια ειναι απλά απίθανα. 

Δημοσ.

Αν δεν κάνουν κάτι με την ζαλάδα - πονοκέφαλο κλπ ,το Νο1 πρόβλημα όσων εισέρχονται στα VR και λόγος να τα παρατάνε, δεν πάνε πουθενά. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ελπίζω να συνδέεται και με το meta, feta  κτλπ. Να είναι ευτυχισμένοι οι άνθρωποι με γυαλιά 3d σε ψηφιακούς κόσμους. Να το δω και τι στον κόσμο...

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.

Τουλάχιστον για μας που έχουμε ps5 νομίζω ( πάρα το καλώδιο) ότι θα συμφέρει περισσότερο σε σχέση με ένα καλό pc. Μιλάω φυσικα για το οικονομικό θέμα....

Αν κάνω λάθος,  σταυρώστε με 🤣🤣🤣🤣

  • Like 2
Δημοσ.

Η σονυ φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρά το VR με ένα καλο προϊόν, αλλά στο κοντεντ θα κριθούν όλα.

Οσοι θέλαν να δοκιμάσουν πως είναι το VR το έχουν δοκιμάσει ήδη, τώρα θέλουν ποιοτικές εφαρμογές της τεχνολογίας.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tetrabitos είπε

Ελπίζω να συνδέεται και με το meta, feta  κτλπ. Να είναι ευτυχισμένοι οι άνθρωποι με γυαλιά 3d σε ψηφιακούς κόσμους. Να το δω και τι στον κόσμο...

Ήσουν ευτυχισμένος σε έναν δισδιάστατο ,κουνόντας εναν υδραυλικό που έτρωγε μαγικά μανιτάρια.

Σίγουρα θα είσαι χαρούμενος αν είσαι εσύ ο εκλεκτός που σφάζει δράκους,βγάζει φωτιές από τα χέρια και πετάει με πτεροδάκτυλο στον κεπλερ-259.

Δε βαρεθηκατε με τη καραμέλα;Και όταν βγήκε το σινεμά,τα ίδια λέγατε.

100 χρόνια μετά,δεν μάθατε τίποτα.Μηδέν εξέλιξη.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι Προτιμώ που έχει καλώδιο γιατί είναι κάτι που το φοράς στο κεφάλι σου και οτιδήποτε ασύρματο είναι τόση ώρα και τόσο κοντά στο κεφάλι είναι σίγουρα επικίνδυνο

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Artman13 είπε

Αν δεν κάνουν κάτι με την ζαλάδα - πονοκέφαλο κλπ ,το Νο1 πρόβλημα όσων εισέρχονται στα VR και λόγος να τα παρατάνε, δεν πάνε πουθενά. 

Ελπίζω να κάνεις πλάκα. Αν δεν κάνεις, η ζαλάδα είναι επειδή εσύ δεν έχει συνηθίσει και όχι επειδή η εκάστοτε εταιρία δεν έκανε κάτι καλά...

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Nera1 είπε

Ήσουν ευτυχισμένος σε έναν δισδιάστατο ,κουνόντας εναν υδραυλικό που έτρωγε μαγικά μανιτάρια.

Σίγουρα θα είσαι χαρούμενος αν είσαι εσύ ο εκλεκτός που σφάζει δράκους,βγάζει φωτιές από τα χέρια και πετάει με πτεροδάκτυλο στον κεπλερ-259.

Δε βαρεθηκατε με τη καραμέλα;Και όταν βγήκε το σινεμά,τα ίδια λέγατε.

100 χρόνια μετά,δεν μάθατε τίποτα.Μηδέν εξέλιξη.

 

Ωραία εξέλιξη. Καλωδιομενε φίλε μου. Έχεις δίκαιο εδώ βγήκαν τα ψυγεία και χάσανε την δουλειά οι παγοπωληδες...

Μπες σε μια γυάλα, κάτσε με τα γυαλιά στο σπίτι για χάρη της εξέλιξης και επένδυσε σε NFT  και bitcoin, να αγοράζεις με efood delivery ψωμί με αυτά.

 

Επεξ/σία από Tetrabitos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KostasKri είπε

Ελπίζω να κάνεις πλάκα. Αν δεν κάνεις, η ζαλάδα είναι επειδή εσύ δεν έχει συνηθίσει και όχι επειδή η εκάστοτε εταιρία δεν έκανε κάτι καλά...

Λάθος η ζαλάδα προέρχεται απο συγκεκριμένους λόγους hardware μέχρι κακού προγραμματισμού και φυσιολογίας ,συνηθίζεται και μειώνεται ως ένα σημείο αλλά όσο περνά η ώρα στο VR επανέρχεται. Για αυτό οι περισσότεροι κάνουν διαλύματα. Αναγνωρισμένο πρόβλημα του VR από τους κατασκευαστές και προχωράνε να βρουν λύσεις όσο αυτό είναι εφικτό .

https://www.healthline.com/health/vr-motion-sickness

https://www.inputmag.com/gaming/next-gen-vr-must-address-motion-sick-users

Επεξ/σία από Artman13
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Artman13 είπε

 

Λάθος η ζαλάδα προέρχεται απο συγκεκριμένους λόγους hardware μέχρι κακού προγραμματισμού συνηθίζεται και μειώνεται ως ένα σημείο αλλά όσο περνά η ώρα στο VR επανέρχεται. Για αυτό οι περισσότεροι κάνουν διαλύματα. Αναγνωρισμένο πρόβλημα του VR από τους κατασκευαστές και προχωράνε να βρουν λύσεις όσο αυτό είναι εφικτό .

 

Μήπως μπορείς να μου παραθέσεις κάποιο άρθρο ή έγκυρη πηγή από κάποιο επίσημο site; γιατί εγώ απ' όσο ξέρω έχει να κάνει με την φυσιολογία μας και το γεγονός ότι στο VR κουνιέσαι χωρίς να κουνιέσαι στην πραγματικότητα.

"But despite what's being generated in your VR headset, the muscles and joints of your body sense that you're sitting still, and not in motion. Your eyes, inner ears, and body send these mixed messages to your brain simultaneously. Your brain becomes confused and disoriented, causing motion sickness to occur."

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, KostasKri είπε

Μήπως μπορείς να μου παραθέσεις κάποιο άρθρο ή έγκυρη πηγή από κάποιο επίσημο site; γιατί εγώ απ' όσο ξέρω έχει να κάνει με την φυσιολογία μας και το γεγονός ότι στο VR κουνιέσαι χωρίς να κουνιέσαι στην πραγματικότητα.

"But despite what's being generated in your VR headset, the muscles and joints of your body sense that you're sitting still, and not in motion. Your eyes, inner ears, and body send these mixed messages to your brain simultaneously. Your brain becomes confused and disoriented, causing motion sickness to occur."

Ναι αμέ, έκανα edit το πρώτο μήνυμα δεν είχα δει την απάντηση σου. Για να συνοψίσω και την γνώμη μου , εγώ έχω Quest2 απο τον 2ο μήνα που βγήκε όταν δεν σου δίνει πλήρως μεταβλητό IPD setting σου πετάει τους "τραυματικούς" Fresnel lenses (όπως και οι περισσότεροι) και με χαμηλό refresh rate δεν περιμένεις να μην έχεις motion sickness. Ως ένα σημείο θα το συνηθίσεις πχ Gorilla Tag δεν με πιάνει καθόλου σε κάποια άλλα σε πιάνει περίπου στην 1 ώρα σε κάποια άλλα όμως στα πρώτα λεπτά. Εδώ έχουν βγάλει επίσημα updates στο Swarm που αναφέρονται στην βελτίωση του motion sickness. Και το μεγαλύτερο "έγκλημα" η μία οθόνη στο Quest 2 που σπάει σε 2 με τους φακούς αντί για μία για κάθε μάτι και μάλιστα δεν είναι καν OLED.

Επεξ/σία από Artman13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...