kva21 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2022 Στις 31/7/2022 στις 12:02 ΠΜ, zaratustra είπε Υπάρχει μάλλον μια πολύ απλή εξήγηση σε όλο το παραπάνω. H Germanos Cosmote μάλλον δεν έχει και πολύ καλές σχέσεις με τον όμιλο Quest. Όταν το 2009 η Quest ανέλαβε την "επίσημη" διανομή των προϊόντων apple στην Ελλάδα, ιδρύοντας τη θυγατρική isquare και το όποιο "επίσημο" service μέσω αυτής θα έθεσε στους resellers και κάποιο χαράτσι για το support. Θα το άκουσε το χαράτσι ο μεγαλύτερος πωλητής κινητών στην Ελλάδα (Germanos) και θα είπε στην Quest: "πάρε τα @@ μου. Θα αγοράζω και θα έχω support από αλλού. Όλα τα παραπάνω είναι υποθέσεις. Ισχύει. και στα AirPods που αγόρασα πρόσφατα από τον Γερμανό είχε αυτοκόλλητο όπου εισαγωγέας δεν ήταν ο επίσημος της apple στην Ελλάδα αλλά μια άλλη εταιρία της οποιας την επωνυμία δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή. 1
LupinIII Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2022 Στις 13/8/2022 στις 5:19 ΜΜ, enterhere είπε https://www.skroutz.gr/s/21240090/Tech-Protect-Smartcase-Flip-Cover-Δερματίνης-Σιλικόνης-Μαύρο-iPad-2019-2020-2021-10-2.html Εχω αγοράσει την συγκεκριμένη θήκη. Πολύ καλή. Τελικά πήρα αυτή και είναι εξαιρετική, μια χαρά στις διαστάσεις 👍
Scottas Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Απο 4 αυγουστου παραγγελια εφαγα ακυρο Ευγε..... και εις ανωτερα
kormos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 19/8/2022 στις 7:55 ΜΜ, Scottas είπε Απο 4 αυγουστου παραγγελια εφαγα ακυρο Ευγε..... και εις ανωτερα Όντως είναι ξενέρωμα... Παλιότερα από Παμπλικ έχω πάθει το ίδιο, με iPad... Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2022 από kormos
marmagia Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2022 On 31/07/2022 at 00:02, zaratustra said: Θα το άκουσε το χαράτσι ο μεγαλύτερος πωλητής κινητών στην Ελλάδα (Germanos) και θα είπε στην Quest: "πάρε τα @@ μου. Θα αγοράζω και θα έχω support από αλλού. Όλα τα παραπάνω είναι υποθέσεις. Και καλά ο πρώτος χρόνος, θα καλυφθεί από επισήμους επισκευαστές γιατί η εγγύηση είναι διεθνής. Ο γολγοθάς έρχεται τον δεύτερο χρόνο. Όσα νεύρα ξόδεψα μαζί τους δεν αξίζουν τυχόν προσφορες του στυλ -20% με eurobank
kormos Δημοσ. 21 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2022 9 ώρες πριν, marmagia είπε Και καλά ο πρώτος χρόνος, θα καλυφθεί από επισήμους επισκευαστές γιατί η εγγύηση είναι διεθνής. Ο γολγοθάς έρχεται τον δεύτερο χρόνο. Όσα νεύρα ξόδεψα μαζί τους δεν αξίζουν τυχόν προσφορες του στυλ -20% με eurobank Θεωρώ στο κομμάτι της εγγύησης πως στα τόσα χρόνια κάτοχος προϊόντων της Απλ, ή θα στο παρουσιάσει στις αρχές ή σε βάθος χρόνου όπου σίγουρα θα έχει βγει εκτός εγγύησης... Δες ξέρω/πιστεύω να έχει αλλάξει κάτι τόσο πολύ στην κατασκευή στα τελευταία μοντέλα. Μφχ
marmagia Δημοσ. 21 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, kormos said: Θεωρώ στο κομμάτι της εγγύησης πως στα τόσα χρόνια κάτοχος προϊόντων της Απλ, ή θα στο παρουσιάσει στις αρχές ή σε βάθος χρόνου όπου σίγουρα θα έχει βγει εκτός εγγύησης... Δες ξέρω/πιστεύω να έχει αλλάξει κάτι τόσο πολύ στην κατασκευή στα τελευταία μοντέλα. Μφχ Συνήθως αυτό γίνεται. Το θέμα είναι κάποια iPad πχ το παλιότερο air όπως και παλιά παλιότερα pro μετά από λίγο καιρό εμφανίζουν ένα λευκό σημάδι πάνω απι το home button που δεν σχετίζεται με κακή χρήση, πτώση, νερό η κάτι άλλο. Σε μένα πχ είχε γίνει μια αντικατάσταση συσκευής τον πρώτο χρόνο και μετά πάλι τα ίδια τον δεύτερο χρόνο. Το πηγα στην info quest αρνήθηκε το σέρβις όπως αναμενόταν τον δεύτερο χρόνο. Το πάω στο κατάστημα. Πήρε ένα μήνα!!!! Η όλη διαδικασία. Το θέμα ειναι άρχικα μου βγάζουν κόστος επισκευής αν θυμάμαι καλά 350; 400€; Δε θυμάμαι το ακριβές ποσό αλλά κάπου εκεί. Παίρνω τηλ λέω μα γιατί; Μου λέει ένας υπάλληλος στο κατάστημα εγώ βλέπω στα σχόλια ότι βρήκαν υγρασία και δεν το καλύπτουν. Τα παίρνω κρανίο γιατί μόνο σε γυάλα που δεν το είχα βάλει. Παίρνω την Apple με συνδέουν με Ιρλανδία τους εξηγώ έτσι και έτσι μου λέει θα το αναλάβουμε εμείς. Παράλληλα ζητάω να δω φωτογραφία του αισθητήρα που δείχνει υγρασία. Ποτέ δεν έλαβα κάτι αλλά όλως τυχαίως μέσα σε λίγες ώρες όσο ξαφνικά βρήκαν υγρασία τόσο ξαφνικά την ξε-βρήκαν και Ενέκριναν αντικατάσταση χωρίς κόστος. δεν θέλω να κάνω σχόλιο για το πως μου φαίνεται αυτή η συμπεριφορά, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του🤷🏻♀️ Επεξ/σία 21 Αυγούστου 2022 από marmagia 3
perpetas Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Έχω ένα κομμάτι κρατημένο στο Γερμανό αλλά δεν είμαι σίγουρος αν το θέλω. Δεν είχα ποτέ ξανά apple συσκευή και το σκέφτομαι.
kormos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Στις 21/8/2022 στις 10:50 ΠΜ, marmagia είπε Συνήθως αυτό γίνεται. Το θέμα είναι κάποια iPad πχ το παλιότερο air όπως και παλιά παλιότερα pro μετά από λίγο καιρό εμφανίζουν ένα λευκό σημάδι πάνω απι το home button που δεν σχετίζεται με κακή χρήση, πτώση, νερό η κάτι άλλο. Σε μένα πχ είχε γίνει μια αντικατάσταση συσκευής τον πρώτο χρόνο και μετά πάλι τα ίδια τον δεύτερο χρόνο. Το πηγα στην info quest αρνήθηκε το σέρβις όπως αναμενόταν τον δεύτερο χρόνο. Το πάω στο κατάστημα. Πήρε ένα μήνα!!!! Η όλη διαδικασία. Το θέμα ειναι άρχικα μου βγάζουν κόστος επισκευής αν θυμάμαι καλά 350; 400€; Δε θυμάμαι το ακριβές ποσό αλλά κάπου εκεί. Παίρνω τηλ λέω μα γιατί; Μου λέει ένας υπάλληλος στο κατάστημα εγώ βλέπω στα σχόλια ότι βρήκαν υγρασία και δεν το καλύπτουν. Τα παίρνω κρανίο γιατί μόνο σε γυάλα που δεν το είχα βάλει. Παίρνω την Apple με συνδέουν με Ιρλανδία τους εξηγώ έτσι και έτσι μου λέει θα το αναλάβουμε εμείς. Παράλληλα ζητάω να δω φωτογραφία του αισθητήρα που δείχνει υγρασία. Ποτέ δεν έλαβα κάτι αλλά όλως τυχαίως μέσα σε λίγες ώρες όσο ξαφνικά βρήκαν υγρασία τόσο ξαφνικά την ξε-βρήκαν και Ενέκριναν αντικατάσταση χωρίς κόστος. δεν θέλω να κάνω σχόλιο για το πως μου φαίνεται αυτή η συμπεριφορά, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του🤷🏻♀️ Είναι μεγάλη κουβέντα όλο αυτό. Σίγουρα όταν φτάνεις στη διαδικασία σερβις, δυστυχώς οι άτυπες πολιτικές είναι να βγαίνουν εκτός εγγύησης... 6 ώρες πριν, perpetas είπε Έχω ένα κομμάτι κρατημένο στο Γερμανό αλλά δεν είμαι σίγουρος αν το θέλω. Δεν είχα ποτέ ξανά apple συσκευή και το σκέφτομαι. Αν δεν θα σου φανεί χρήσιμο, απλά αποδέσμευσε το να εξυπηρετηθεί κάποιος άλλος πελάτης. Μφχ
Doubt Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 23 λεπτά πριν, kormos είπε αποδέσμευσε το να εξυπηρετηθεί κάποιος άλλος πελάτης Δουλεύεις στο Γερμανό; έτσι όπως το έγραψες, δόθηκε η εντύπωση.. όχι πως σημαίνει τίποτα, μην παρεξηγηθώ.
kormos Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2022 6 λεπτά πριν, Doubt είπε Δουλεύεις στο Γερμανό; έτσι όπως το έγραψες, δόθηκε η εντύπωση.. όχι πως σημαίνει τίποτα, μην παρεξηγηθώ. Όχι 😂😂
DownUNDERground Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 21/8/2022 στις 10:50 ΠΜ, marmagia είπε Συνήθως αυτό γίνεται. Το θέμα είναι κάποια iPad πχ το παλιότερο air όπως και παλιά παλιότερα pro μετά από λίγο καιρό εμφανίζουν ένα λευκό σημάδι πάνω απι το home button που δεν σχετίζεται με κακή χρήση, πτώση, νερό η κάτι άλλο. Σε μένα πχ είχε γίνει μια αντικατάσταση συσκευής τον πρώτο χρόνο και μετά πάλι τα ίδια τον δεύτερο χρόνο. Το πηγα στην info quest αρνήθηκε το σέρβις όπως αναμενόταν τον δεύτερο χρόνο. Το πάω στο κατάστημα. Πήρε ένα μήνα!!!! Η όλη διαδικασία. Το θέμα ειναι άρχικα μου βγάζουν κόστος επισκευής αν θυμάμαι καλά 350; 400€; Δε θυμάμαι το ακριβές ποσό αλλά κάπου εκεί. Παίρνω τηλ λέω μα γιατί; Μου λέει ένας υπάλληλος στο κατάστημα εγώ βλέπω στα σχόλια ότι βρήκαν υγρασία και δεν το καλύπτουν. Τα παίρνω κρανίο γιατί μόνο σε γυάλα που δεν το είχα βάλει. Παίρνω την Apple με συνδέουν με Ιρλανδία τους εξηγώ έτσι και έτσι μου λέει θα το αναλάβουμε εμείς. Παράλληλα ζητάω να δω φωτογραφία του αισθητήρα που δείχνει υγρασία. Ποτέ δεν έλαβα κάτι αλλά όλως τυχαίως μέσα σε λίγες ώρες όσο ξαφνικά βρήκαν υγρασία τόσο ξαφνικά την ξε-βρήκαν και Ενέκριναν αντικατάσταση χωρίς κόστος. δεν θέλω να κάνω σχόλιο για το πως μου φαίνεται αυτή η συμπεριφορά, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του🤷🏻♀️ Η υγρασία είναι συνήθης δικαιολογία όταν προσπαθούν να μην καλύψουν την εγγύηση συσκευών τα διάφορα σέρβις. Το γράφω γιατί καλό είναι να το γνωρίζει ο κόσμος μπας και μειωθεί λίγο αυτό το παραμύθι. Επεξ/σία 24 Αυγούστου 2022 από DownUNDERground 1
marmagia Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 1 hour ago, DownUNDERground said: Η υγρασία είναι συνήθης δικαιολογία όταν προσπαθούν να μην καλύψουν την εγγύηση συσκευών τα διάφορα σέρβις. Το γράφω γιατί καλό είναι να το γνωρίζει ο κόσμος μπας και μειωθεί λίγο αυτό το παραμύθι. Έτσι φαίνεται δυστυχως 😓.
kormos Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2022 2 ώρες πριν, DownUNDERground είπε Η υγρασία είναι συνήθης δικαιολογία όταν προσπαθούν να μην καλύψουν την εγγύηση συσκευών τα διάφορα σέρβις. Το γράφω γιατί καλό είναι να το γνωρίζει ο κόσμος μπας και μειωθεί λίγο αυτό το παραμύθι. Σωστά, αν και το τελευταίο διάστημα οι εταιρείες βάζουν αισθητήρες όπου είναι αναγκαίο κακό να δηλωθεί έτσι... Αν έχει όντως. Βέβαια ξεχνάμε και τον παράγοντα που και να μην έχει, εύκολο να αποκτήσει 1 ώρα πριν, marmagia είπε Έτσι φαίνεται δυστυχως 😓. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα