Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 29/7/2022 στις 1:15 ΠΜ, Armoral είπε

Όπως σου είπα πρώτος, η Γερμανός παρέχει αντικατάσταση DOA στο κατάστημα σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών σε όλα τα τηλέφωνα εκτός από τα Apple. Αν τώρα αγοράσεις συσκευή Apple και έχει θέμα ακόμη και την ίδια στιγμή, τότε γίνεται αντικατάσταση αλλά όχι στο κατάστημα, το προϊόν αποστέλλεται στο κεντρικό service και κατόπιν από εκεί προχωρούν σε αντικατάσταση.

Αν έχεις αποδείξεις ότι είναι παραεισαγωγή, εδώ είμαστε. Οι τιμές του είναι οι επίσημες της αντιπροσωπείας και μην ξεχνάς ότι ο Γερμανός δεν είναι ο Γερμανός, αλλά η Cosmote. Αν θεωρείς ότι η Cosmote κάνει παραεισαγωγή τι να πω.

Σου εξηγώ τι συνέβει σε ΔΙΚΟ ΜΟΥ κινητό αγορασμένο από τον Γερμανό και τι με ενημέρωσαν από το support της apple τηλεφωνικά 3 φορές (δεν έκανα καταγραφή της συνομιλίας) 

Είναι δική του εισαγωγή γιατί δεν δίνει όπως λες DOA (εμένα μου ειπαν απο το τηλεφωνικό κέντρο 7 ημερες) ενώ η επίσημη apple δίνει 15 ημέρες .

Είναι δική του εισαγωγή γιατί έκανε 1 1/2 μήνα να μου το αντικαταστήσει ισως λόγω ότι έπρεπε να προηγηθεί επικοινωνία κ το εστειλε στο εξωτερικό ,ενώ από το support μου είπαν για 1 βδομάδα.Ειδικα σε περιπτώσεις DOA δίνεται προτεραιότητα από το support. 

Είναι δική του εισαγωγή γιατί τα 369€ είναι μακράν η χαμηλότερη τιμή που έχει δώσει στο συγκεκριμένο ipad εντός ελληνικής αγοράς ακόμα και από τα σκρουτζομαγαζα.

Είναι δική του εισαγωγή γιατί κανείς άλλος "επισημος" μεταπωλητής δεν είχε την προσφορά αλλά βρήκε κάπου έξω μερικα κομμάτια σε καλή τιμή κ τα έφερε. 

O Γερμανος έχει εξαγοραστεί απο την Cosmote αλλα δεν γνωρίζουμε στο εμπορικό κομμάτι ποια είναι η συμφωνία (ειδάλλως θα λέγονταν cosmote τα καταστήματα κ όχι Γερμανός).

Αυτές είναι οι αποδείξεις και τα γεγονότα που συνέβησαν ,όπως και την επίσημη ενημέρωση από το support της apple με αριθμό γεγονότος.

Και το κυριότερο όταν μου λέει η επίσημη apple ότι ο Γερμανός δεν αγοράζει από το επίσημο δίκτυο δεν χρειάζομαι άλλη απόδειξη. 

  • Like 3
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, kukukali είπε

Σου εξηγώ τι συνέβει σε ΔΙΚΟ ΜΟΥ κινητό αγορασμένο από τον Γερμανό και τι με ενημέρωσαν από το support της apple τηλεφωνικά 3 φορές (δεν έκανα καταγραφή της συνομιλίας) 

Είναι δική του εισαγωγή γιατί δεν δίνει όπως λες DOA (εμένα μου ειπαν απο το τηλεφωνικό κέντρο 7 ημερες) ενώ η επίσημη apple δίνει 15 ημέρες .

Είναι δική του εισαγωγή γιατί έκανε 1 1/2 μήνα να μου το αντικαταστήσει ισως λόγω ότι έπρεπε να προηγηθεί επικοινωνία κ το εστειλε στο εξωτερικό ,ενώ από το support μου είπαν για 1 βδομάδα.Ειδικα σε περιπτώσεις DOA δίνεται προτεραιότητα από το support. 

Είναι δική του εισαγωγή γιατί τα 369€ είναι μακράν η χαμηλότερη τιμή που έχει δώσει στο συγκεκριμένο ipad εντός ελληνικής αγοράς ακόμα και από τα σκρουτζομαγαζα.

Είναι δική του εισαγωγή γιατί κανείς άλλος "επισημος" μεταπωλητής δεν είχε την προσφορά αλλά βρήκε κάπου έξω μερικα κομμάτια σε καλή τιμή κ τα έφερε. 

O Γερμανος έχει εξαγοραστεί απο την Cosmote αλλα δεν γνωρίζουμε στο εμπορικό κομμάτι ποια είναι η συμφωνία (ειδάλλως θα λέγονταν cosmote τα καταστήματα κ όχι Γερμανός).

Αυτές είναι οι αποδείξεις και τα γεγονότα που συνέβησαν ,όπως και την επίσημη ενημέρωση από το support της apple με αριθμό γεγονότος.

Και το κυριότερο όταν μου λέει η επίσημη apple ότι ο Γερμανός δεν αγοράζει από το επίσημο δίκτυο δεν χρειάζομαι άλλη απόδειξη. 

Τα καταστήματα έχουν το brand Γερμανός γιατί είναι πολύ δυνατό στην ελληνική αγορά. Ότι κομμάτια φέρνει η Cosmote, φέρνει και η Γερμανός. Σε παρακαλώ μη διαδίδεις ανακρίβειες.

Το τι σου είπε κάποια κυρία στο τηλεφωνικό δεν αποτελεί απόδειξη για τίποτα.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kukukali είπε

Σου εξηγώ τι συνέβει σε ΔΙΚΟ ΜΟΥ κινητό αγορασμένο από τον Γερμανό και τι με ενημέρωσαν από το support της apple τηλεφωνικά 3 φορές (δεν έκανα καταγραφή της συνομιλίας) 

Είναι δική του εισαγωγή γιατί δεν δίνει όπως λες DOA (εμένα μου ειπαν απο το τηλεφωνικό κέντρο 7 ημερες) ενώ η επίσημη apple δίνει 15 ημέρες .

Είναι δική του εισαγωγή γιατί έκανε 1 1/2 μήνα να μου το αντικαταστήσει ισως λόγω ότι έπρεπε να προηγηθεί επικοινωνία κ το εστειλε στο εξωτερικό ,ενώ από το support μου είπαν για 1 βδομάδα.Ειδικα σε περιπτώσεις DOA δίνεται προτεραιότητα από το support. 

Είναι δική του εισαγωγή γιατί τα 369€ είναι μακράν η χαμηλότερη τιμή που έχει δώσει στο συγκεκριμένο ipad εντός ελληνικής αγοράς ακόμα και από τα σκρουτζομαγαζα.

Είναι δική του εισαγωγή γιατί κανείς άλλος "επισημος" μεταπωλητής δεν είχε την προσφορά αλλά βρήκε κάπου έξω μερικα κομμάτια σε καλή τιμή κ τα έφερε. 

O Γερμανος έχει εξαγοραστεί απο την Cosmote αλλα δεν γνωρίζουμε στο εμπορικό κομμάτι ποια είναι η συμφωνία (ειδάλλως θα λέγονταν cosmote τα καταστήματα κ όχι Γερμανός).

Αυτές είναι οι αποδείξεις και τα γεγονότα που συνέβησαν ,όπως και την επίσημη ενημέρωση από το support της apple με αριθμό γεγονότος.

Και το κυριότερο όταν μου λέει η επίσημη apple ότι ο Γερμανός δεν αγοράζει από το επίσημο δίκτυο δεν χρειάζομαι άλλη απόδειξη. 

Υπάρχει μάλλον μια πολύ απλή εξήγηση σε όλο το παραπάνω. H Germanos Cosmote μάλλον δεν έχει και πολύ καλές σχέσεις με τον όμιλο Quest.

Όταν το 2009 η Quest ανέλαβε την "επίσημη" διανομή των προϊόντων apple στην Ελλάδα, ιδρύοντας τη θυγατρική isquare και το όποιο "επίσημο" service μέσω αυτής θα έθεσε στους resellers και κάποιο χαράτσι για το support. Θα το άκουσε το χαράτσι ο μεγαλύτερος πωλητής κινητών στην Ελλάδα (Germanos) και θα είπε στην Quest: "πάρε τα @@ μου. Θα αγοράζω και θα έχω support από αλλού.

Όλα τα παραπάνω είναι υποθέσεις.

Δημοσ.

Εχω παραθέσει τις απόψεις μου τα οποία βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα κ όχι σε εικασίες .

Το τι κάνουν οι εταιρίες μεταξύ τους είναι δικό τους θέμα, εγώ σαν καταναλωτής θέλω με την αγορά ενος προϊόντος απο επίσημο δίκτυο να εχω το σύνολο της εγγύησης που προσφέρει ο κατασκευαστής .

Για μένα το θέμα εχει λήξει δεν θα επεκταθώ παραπάνω γιατί δεν έχει να προσφέρει κάτι στο θέμα. 

Δημοσ.

Αν υπαρχει καποιος που το παρηγγειλε και δεν θα παραλαβει με ενδιαφερει εμενα γιατι δεν προλαβα 

Ευχαριστω 

Δημοσ.
Στις 4/8/2022 στις 4:05 ΜΜ, thapap55 είπε

Το ασημί το βγάζει διαθέσιμο εκ νέου

Έβαλα κι εγώ μια παραγγελία για παραλαβή στο κατάστημα.. για να δούμε..

Δημοσ.

Παραλαβή στο επι τόπου απο Γερμανό Χαλκίδας,τελευταίο κομμάτι.

Οι πόντοι στο g app,ενώ έδωσα κντ να τους καταχωρήσει,δε φαίνονται 1 ώρα μετά.

Δημοσ.
Στις 5/8/2022 στις 6:04 ΜΜ, LupinIII είπε

Έβαλα κι εγώ μια παραγγελία για παραλαβή στο κατάστημα.. για να δούμε..

Παρέλαβα κανονικά στην τιμή της προσφοράς..

Έχετε να προτείνετε καμία καλή θήκη?

Δημοσ.
Στις 11/8/2022 στις 10:43 ΠΜ, LupinIII είπε

Παρέλαβα κανονικά στην τιμή της προσφοράς..

Έχετε να προτείνετε καμία καλή θήκη?

https://www.skroutz.gr/s/21240090/Tech-Protect-Smartcase-Flip-Cover-Δερματίνης-Σιλικόνης-Μαύρο-iPad-2019-2020-2021-10-2.html
 

Εχω αγοράσει την συγκεκριμένη θήκη. Πολύ καλή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...