petros123456789 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 16 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε Ποιος χρησιμοποιεί ακόμα airbnb στην Ελλάδα; Πολύ πιο ακριβά από ενοικιαζόμενα δωμάτια στα ελληνικά νησιά, ψάχνουν για κορόιδα... ξενοι
rodosf1 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 3 λεπτά πριν, nhzt είπε Ότι ναναι προσέγγιση... Ότι είχες στο μυαλό σου το έγραψες... Το ότι ένας απλός ιδιοκτήτης νοικιάζει το σπίτι του είτε βραχυχρονια είτε μακροχρόνια χρειάζεται πιστοποίηση και πτυχίο πρώτη φορά το ακούω. Πραγματικά οτι ναναι. Πες μας τελικά σε πια σχολή πρέπει να σπουδάσουν οι ιδιοκτήτες το hospitality να τελειώνουμε ρε φίλε. σ ευχαριστώ που με διορθώνεις, εννοείται ότι εσύ ξέρεις καλύτερα. το "ότι να ναι" βέβαια κολλάει στο ότι βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να διαβάσεις και να καταλάβεις καλά καλά τι έγραψα φίλε μου. Δικά σου τα συμπεράσματα κ όλα λανθασμένα. on topic: Γράψε μας όμως και τη γνώμη σου να γίνουμε καλύτεροι όλοι μας. Η τέχνη του να τιμάς τα χρήματα αυτού που πληρώνει με μια ειλικρινή περιγραφή, σχέση εξυπηρέτησης, ενδιαφέρον κλπ είναι κάτι που αξίζει να το κυνηγάς όταν ενοικιάζεις χώρο διαμονής. Αντίστοιχα, οι πλατφόρμες με τον κανονισμό τους (και με το συγκεκριμένο πρόστιμο η airbnb) αυτό προσπαθούν να διασφαλίσουν στο τελικό τους προϊόν, ακριβώς επειδή δεν παρέχεται από τους ίδιους, κ ούτε καν από επαγγελματίες του χώρου πάμπολλες φορές. Το ότι ο μη επαγγελματίας παρέχει χαμηλότερο επίπεδο υπηρεσιών από τον επαγγελματία είναι δεδομένο πάντως, ότι κ να λέει καθένας.
MauroPaltoudias Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, farcry33 είπε auto correct φίλε μου και δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με την ορθογραφία βραδιάτικα, εχω άτομα σαν εσένα να διορθώνουν από κάτω thank you. Ο Καβαφης που έκανε 10 ορθογραφικά σε μια πρόταση εκεί δεν λέτε τίποτα εσείς οι διανοούμενοι του Ίντερνετ… Με τα σημεία στίξης όμως, τι θα κάνουμε ; 1
farcry33 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Με τα σημεία στίξης όμως, τι θα κάνουμε ; Καθίστε ένα ένα βιάζεστε πολύ το επαλ με το ζόρι το βγάλαμε. Είμαστε μορφωτικά ασθενέστεροι. Αν κανείς ιδιαίτερα παντός δίνω και 4 ευρώ την ώρα. 😁 Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2022 από farcry33
Moderators Spect~ Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, rodosf1 είπε Το ότι ο μη επαγγελματίας παρέχει χαμηλότερο επίπεδο υπηρεσιών από τον επαγγελματία είναι δεδομένο πάντως, ότι κ να λέει καθένας. Αυτο δεν ισχυει για κανενα LGBTQ+ λογο.. Επαγγελματίας με την εννοια το να τρεξςι κατι σωστα, να κρινεις τις καταστασεις σωστα, να παρεις σωστες αποφασεις και γενικα να προσφερεις ενα καλο πακετο εχει να κανει με τον ανθρωπο και οχι με το πτυχιο. Παραδειγματα απειρα και καθημερινα 2
nhzt Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, rodosf1 είπε σ ευχαριστώ που με διορθώνεις, εννοείται ότι εσύ ξέρεις καλύτερα. το "ότι να ναι" βέβαια κολλάει στο ότι βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να διαβάσεις και να καταλάβεις καλά καλά τι έγραψα φίλε μου. Δικά σου τα συμπεράσματα κ όλα λανθασμένα. on topic: Γράψε μας όμως και τη γνώμη σου να γίνουμε καλύτεροι όλοι μας. Η τέχνη του να τιμάς τα χρήματα αυτού που πληρώνει με μια ειλικρινή περιγραφή, σχέση εξυπηρέτησης, ενδιαφέρον κλπ είναι κάτι που αξίζει να το κυνηγάς όταν ενοικιάζεις χώρο διαμονής. Αντίστοιχα, οι πλατφόρμες με τον κανονισμό τους (και με το συγκεκριμένο πρόστιμο η airbnb) αυτό προσπαθούν να διασφαλίσουν στο τελικό τους προϊόν, ακριβώς επειδή δεν παρέχεται από τους ίδιους, κ ούτε καν από επαγγελματίες του χώρου πάμπολλες φορές. Το ότι ο μη επαγγελματίας παρέχει χαμηλότερο επίπεδο υπηρεσιών από τον επαγγελματία είναι δεδομένο πάντως, ότι κ να λέει καθένας Το να τσουβαλιαζεις ότι δεν σ αρέσει, δεν είναι ούτε τίμιο ούτε λογικό. Αν για σενα, οι απλοί πολίτες που νοικιάζουν τα σπίτια τους, πρέπει να γίνουν επαγγελματίες, αυτό ξεπερνά κάθε λογική. Για να συνεχίσω την συζήτηση μαζί σου και επειδή μου ζητάς τη γνώμη μου, θα πρέπει να απαντήσεις στα παρακάτω : - μου χρωστάς μια απάντηση (στο ξαναρώτησα και δεν απάντησες) για το που πρέπει να σπουδάζουν οι ιδιοκτήτες για να γίνουν επαγγελματίες. Δηλ αν κάποιος δεν έχει πτυχίο Ξενοδοχειακων Σπουδών, δεν πρέπει να νοικιάζει το σπίτι του; - Αν πιστεύεις ότι υπάρχουν ή όχι, ξενοδοχεία (δηλ επαγγελματίες) κάτω του μετρίου έως απαράδεκτα. -Αν πιστεύεις ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες με βραχυχρονια μισθωση που έχουν τα σπίτια τους σε άριστη κατάσταση. Αν δεν απαντήσεις σ αυτά πρώτα, θα το θεωρήσω δειλία...
rodosf1 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, nhzt είπε Το να τσουβαλιαζεις ότι δεν σ αρέσει, δεν είναι ούτε τίμιο ούτε λογικό. Αν για σενα, οι απλοί πολίτες που νοικιάζουν τα σπίτια τους, πρέπει να γίνουν επαγγελματίες, αυτό ξεπερνά κάθε λογική. Για να συνεχίσω την συζήτηση μαζί σου και επειδή μου ζητάς τη γνώμη μου, θα πρέπει να απαντήσεις στα παρακάτω : - μου χρωστάς μια απάντηση (στο ξαναρώτησα και δεν απάντησες) για το που πρέπει να σπουδάζουν οι ιδιοκτήτες για να γίνουν επαγγελματίες. Δηλ αν κάποιος δεν έχει πτυχίο Ξενοδοχειακων Σπουδών, δεν πρέπει να νοικιάζει το σπίτι του; - Αν πιστεύεις ότι υπάρχουν ή όχι, ξενοδοχεία (δηλ επαγγελματίες) κάτω του μετρίου έως απαράδεκτα. -Αν πιστεύεις ότι υπάρχουν ιδιοκτήτες με βραχυχρονια μισθωση που έχουν τα σπίτια τους σε άριστη κατάσταση. Αν δεν απαντήσεις σ αυτά πρώτα, θα το θεωρήσω δειλία... φίλε μου ξανά απάντησα ότι βγάζεις δικά σου συμπεράσματα κ είναι όλα λανθασμένα. ξεκάθαρα. Οπότε άλλο έγραφα κ άλλα έκρινες εσυ ότι έγραφα, να στο ξαναπώ πιο ξεκάθαρα ακόμα. Διάβασε και θα δεις. Δεν τσουβαλιαζω, κρίνεις λανθασμένα. Αν θες απάντηση στα ερωτήματα σου σαν ανακριτής (απάντηση δε χρωστάω σε κανένα πάντως, πίστεψε με), θα σου πω ότι είναι προφανείς οι απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς και συμφωνούμε. Δεν έγραψα όμως αυτό που εσύ κατακρίνεις ξαναλέω. Ξαναδιάβασε και θα καταλάβεις, είμαι σίγουρος. Τώρα αν θεωρείς δειλία ή οτιδήποτε άλλο το αν απαντώ σε ότι ρωτάει καθένας (ή και όχι) είναι ασήμαντο κ αχρείαστο στην κουβέντα και δεν ενδιαφέρεται κανείς γ αυτό. Δε συζητάμε προσωπικά πάντως εδώ, αλλά δημόσια κάνουμε τοποθέτηση. Οπότε no worries. ξανά on topic : Η αγορά κινείται με κανόνες, το αν κάθε ένας θεωρεί τσιφλίκι του και καπέλο του να κάνει οτιδήποτε (νοικιάζει κοτέτσι, στρουγγα, πλυσταριό και προβαίνει σε misbehavior στον πελάτη) σε πλατφόρμες βραχυχρόνιας είναι δικαίωμα του, κρίνεται όμως και οφείλει να πληρώνει αυστηρά τα σπασμένα της αμάθειας/κουτοπονηριάς του ή να λαμβάνει τους καρπούς της καλής προσπάθειας του από την άλλη αν παρέχει καλή φιλοξενία σε κατάλληλο κατάλυμα. Σε μια χώρα με βαριά βιομηχανία μόνο τον τουρισμό κατ εμέ οι κανόνες στη βραχυχρόνια έπρεπε να είναι ακόμα αυστηρότεροι γιατί ο Χ ιδιοκτήτης θα έχει μια μικρή ζημιά αν κάνει ότι να ναι, το τουριστικό προϊόν θα έχει πολλαπλάσια. Και ο "πληγωμένος" επισκέπτης δεν επανέρχεται δυστυχώς συνήθως. Αυτά στον κλάδο των επαγγελματιών του τουρισμού είναι γνωστά και λαμβάνουν πολύ σοβαρά τη σχέση με τον πελάτη-επισκέπτη, εξ ου κ όλες οι σπουδές - σχολές που ανέφερα, οι οποίες τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει άλματα. Για να σπουδάζει τόσος κόσμος κάποιος λόγος θα υπάρχει και σίγουρα κάτι θα μαθαίνει τόσα χρόνια στα θρανία και την πρακτική. Μέσω google πάντως ειδικός δε γίνεσαι πουθενά. Ο ιδιοκτήτης βραχυχρόνιας κατοικίας λοιπόν καλό θα είναι όσο μπορεί να ακολουθήσει, να μάθει, να βελτιωθεί για το καλό του ίδιου, των πελατών του και του τουριστικού προϊόντος της χώρας κατ επέκταση. Όπως και τα ξενοδοχεία στη συντριπτική πλειοψηφία πλέον κάνουν με το προσωπικό τους, αφού εκεί οδηγεί η αγορά την κατάσταση και όσοι μένουν πίσω χανονται. Ο ίδιος ιδιοκτήτης βραχυχρόνιας μπορεί βεβαίως να παραμείνει κουτοπονηρος μπαστουνοβλαχος για να βγάλει πρόσκαιρα μερικά € με κοροϊδία, θα έχει όμως τις συνέπειες του και θα τον αποβάλει το σύστημα/πλατφόρμα το ίδιο λόγω ανεπάρκειας (βλέπε πρόστιμα/ban κλπ). Μετά θα μπορεί να χαζεύει ήσυχος τα χύμα κορν φλεηκς και τα φακελάκια nescafe που βάφτισε "breakfast amenities supplied".
nhzt Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 14 λεπτά πριν, rodosf1 είπε Αν θες απάντηση στα ερωτήματα σου σαν ανακριτής (απάντηση δε χρωστάω σε κανένα πάντως, πίστεψε με), θα σου πω ότι είναι προφανείς οι απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς και συμφωνούμε. Αφου λοιπόν συμφωνείς στο ότι υπάρχουν καλά και κακά ξενοδοχεία, όπως επίσης καλοί και κακοί ιδιοκτήτες, μπορείς να μου πεις τι δεν κατάλαβα από το αρχικό σου ποστ; Στο οποίο κατακρίνεις τους ιδιοκτήτες για ενα περιστατικό με το photoshop λες και το κάνουν όλοι, ενώ όλα τα ξενοδοχεία για σένα προσφέρουν αξιόπιστες υπηρεσίες με εκπαιδευμένο προσωπικό... Εγώ δεν κατάλαβα ή εσύ τσουβαλιαζεις; Αν εσύ είσαι υπάλληλος ή ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στη Ρόδο, τότε κι εγώ είμαι ιδιοκτήτης σπιτιού βραχυχρόνιας μίσθωσης. Αν δεν είσαι, τότε κι εγώ δεν είμαι... 😉
thanoskkk Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 16 ώρες πριν, cyberguy είπε θα σου δωσω ενα παραδειγμα, εποχή αρχές μαιου στην Τρίπολη, μπουτικ ξενοδοχείο με φανταστικές φωτογραφίες και κλείσιμο μεσω booking. ήταν δώμα στην ταράτσα, με τζαμαρία, είχε κεντρική θέρμανση η οποία ήταν ακόμα στο ζεστό και το δωμάτιο είχε 30 βαθμούς το βράδυ. Η μοκέτα ήταν βρώμικη, το ντούζ είχε μούχλα και το καλύτερο? Η τζαμαρία έβλεπε στην μητρόπολη Τρίπολης, στα 150 μέτρα ευθεία στο καμπαναριό. Η καμπάνα βαρούσε κάθε 30 λεπτά μια φορά και στο κλείσιμο της ωρας βαρούσε τον αριθμό της ώρας ΚΑΙ την νύχτα. Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ και το πρωί εξαφανίστηκα. τα πήρα όλα πίσω μέσω paypal, ενώ το booking δεν μου έδινε πίσω τις υπόλοιπες διανυχτερεύσεις. Δεν διάβασες τα ίδια παράπονα σε αξιολογήσεις πριν το επιλέξεις; Δεν διαλέγω ποτέ ξενοδοχείο με λίγες αξιολογήσεις. Τις διαβάζω όλες πολύ προσεκτικά και γενικά ως τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημά στις διακοπές μου.
rodosf1 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 23 λεπτά πριν, nhzt είπε Αφου λοιπόν συμφωνείς στο ότι υπάρχουν καλά και κακά ξενοδοχεία, όπως επίσης καλοί και κακοί ιδιοκτήτες, μπορείς να μου πεις τι δεν κατάλαβα από το αρχικό σου ποστ; Στο οποίο κατακρίνεις τους ιδιοκτήτες για ενα περιστατικό με το photoshop λες και το κάνουν όλοι, ενώ όλα τα ξενοδοχεία για σένα προσφέρουν αξιόπιστες υπηρεσίες με εκπαιδευμένο προσωπικό... Εγώ δεν κατάλαβα ή εσύ τσουβαλιαζεις; Αν εσύ είσαι υπάλληλος ή ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στη Ρόδο, τότε κι εγώ είμαι ιδιοκτήτης σπιτιού βραχυχρόνιας μίσθωσης. Αν δεν είσαι, τότε κι εγώ δεν είμαι... 😉 ειδες που σου είπα ότι άλλα έγραφα κ άλλα κατάλαβες φίλε μου; αποδεικνύεται κ απο το screenshot. Κ πάλι καταλήγεις σε αυθαίρετα συμπεράσματα. Δεν πειράζει όμως, γνώμη είναι κ την λέμε ελεύθερα. Το τι είσαι ή δεν είσαι πάλι, αλήθεια δεν με χαλάει, ούτε απασχολεί κανένα, ότι κ αν είσαι. Να είσαι καλά εύχομαι. on topic: συγκριτικά, η airbnb έχει σε κάποια θέματα πιο αυστηρή πολιτική από τη booking κ σε άλλα πιο χαλαρή. Είναι καθαρά το business policy που επιλέγει κάθε πλατφόρμα. Το πρόστιμο της airbnb στην κατάχρηση της ακύρωσης είναι καλή κίνηση αλλά έπρεπε να δίνεται κ αποζημίωση στον ενοικιαστή αν αυτός μένει ξεκρεμαστος, έχοντας πχ κλείσει ήδη αεροπορικά, αυτοκίνητο κλπ.
MauroPaltoudias Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, farcry33 είπε Καθίστε ένα ένα βιάζεστε πολύ το επαλ με το ζόρι το βγάλαμε. Είμαστε μορφωτικά ασθενέστεροι. Αν κανείς ιδιαίτερα παντός δίνω και 4 ευρώ την ώρα. 4€; Είναι όχι και 4€. Ειναι σαν να κλέβω εκκλησία αδερφέ μου. Τουλάχιστον τα μισά και πάλι, το μιλάμε χωρίς να το κλείσΩμε. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2022 από MauroPaltoudias
dieksodo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 10 hours ago, rodosf1 said: Το αντίθετο, όσον αφορά στην εμπειρία μου σε πλατφόρμες. Οι αξιολογήσεις μπαίνουν από μικρό, πολύ μικρό ποσοστό πελατών και συνήθως είναι από τους ικανοποιημένους κ έχοντες λόξα με το σπορ αυτό. Αν αλλάξει αυτό στο μέλλον, καλα θα είναι σίγουρα για όλους. Επίσης υπάρχουν ομάδες ιδιοκτητών με... οδηγίες σχετικά με το "πως να εξαπάτησετε τον ενοικιαστή", "πως να κάνετε την πλατφόρμα να αφαιρέσει τις αρνητικές αξιολογήσεις", "πως να μπλοκαρετε τον ενοικιαστή από το να αφήσει αξιολόγηση αν περιμένετε να είναι αρνητική" και άλλα ομορφα. Είναι γεγονός δυστυχώς, ειδικά στη χώρα μας, γ αυτό αναφέρθηκα στη σχετική εκπαίδευση που έχουν οι υπάλληλοι/managers ξενοδοχείων από ξενοδοχειακες σχολές στα περισσότερα πλέον ξενοδοχεία στη χώρα, στο κομμάτι του customer service, του να δημιουργείς repeaters επισκέπτες κλπ. Τέλος, όταν το hospitality το έχει κάποιος σπουδάσει/διδαχθεί είναι σίγουρα το αποτέλεσμα πολύ καλύτερο (κατά μέσο όρο). Ας σκεφτούμε τι θα συνέβαινε σε πλατφόρμα fix-your-car-cheap, όπου όποιος είχε εργαλεία θα μπορούσε να κάνει επισκευές πχ, χωρίς να έχει περάσει καν απέξω από σχολή μηχανικών. Κακά τα ψέματα, τα αρνητικά είναι περισσότερα όταν συνεργάζεσαι με μη-επαγγελματίες. Στο ξενοδοχειακό κλάδο υπάρχει πλέον καλύτερη οργάνωση, επιμελητήρια, ενώσεις κλπ που προωθούν την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να ακολουθήσει και η ομοσπονδία ενοικιαζομενων καταλυμάτων το χορό, μα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ακινήτων σε πλατφόρμες δεν είναι μέλη, αγνοούν και την ύπαρξη της ακόμα και απλά είναι εκεί για το εύκολο χρήμα. σορρυ για το κατεβατό. Προφανως και καποιος μιχανικος με πτυχιο μποριεη να το κορνιζαρει και ενας επαγγελματιας του κλαδου τουρισμου επισης σαν οντως ισχυει οτι αυτοι συνηθως ειναι καλυτεροι αργα η γρηγορα θα φανει και στις βαθμολογιες. Παντως αν εισαι για τα μπαζα αργα η γρηγορα θα φας τα μουτρα σου. Ιελω να πω πιο ευκολο ειναι να βρεις πτυχιουχο κακο και απτυχιοτο καλο παρα ανθρωπο που να κανει λαμογιες με βαθμολογιες. Σιγουρα καποιες βαθμολογιες θα ειναι φεικ αλλα δεν μπορουνε ολες να ειναι φεικ
elpenor Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 18 ώρες πριν, Vassilis_24 είπε Ετοιμάσου να δεχτείς αρνητικά ιμοτικονς τώρα, που τόλμησες να πεις όπως κι εγώ για τις τιμές των airbnb καταλυμάτων. Κι εγώ από νωρίτερα έψαξα σε νησί κι είχαν διπλές και τριπλές τιμές από ενοικιαζόμενα δωμάτια. Έχουν ξεφύγει τελείως. Καμία σχέση με το εξωτερικό, όπου και πιο οικονομικά είναι τα airbnb, αλλά και πολύ πιο προσεγμένα, εδώ κάνουν όσα λιγότερα μπορούν. Φίλε μου οι τιμές που βάζουμε στα Airbnb είναι ανάλογες με αυτά που προσφέρουμε τα οποία τα ορίζουν οι απαιτήσεις των πελατών μας. Όντως και εγώ έχω ανεβάσει πολύ τις τιμές όμως έχω ρίξει σε ανακαινίσεις πολλά χρήματα γιατί αυτό κατάλαβα ότι ψάχνουν οι επισκέπτες μου. Το αποτέλεσμα είναι ότι από μέσα Ιουνίου δεν είχα ούτε μια μέρα κενή μέχρι τον Οκτώβριο. Εγώ προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ τα χρήματα να πάω διακοπές σε κάτι τόσο πολυτελές όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απάτη, απλά ότι οι επισκέπτες από το εξωτερικό έχουν άλλες απαιτήσεις. Όσο αφορά στο πόσο προσεγμένα είναι τα δωμάτια μετά τις 50-100 κριτικές γίνεται ξεκάθαρο για το κάθε κατάλυμα. Εγώ έχω την πιο αυστηρή πολιτική ακυρώσεων και απαραίτητο να εγκρίνω κάθε κράτηση και δεν μου φαίνεται καθόλου περίεργο να είναι και το Airbnb το ίδιο αυστηρό στις δικές μου ακυρώσεις. 12 ώρες πριν, efo355 είπε Κάτι άλλο που θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να κάνει το Airbnb είναι να βάλει σε εμφανές σημείο για τους πελάτες τον αριθμό ακυρώσεων των host πχ 5years/4 cancellations για να ξέρει και ο πελάτης τί πιθανότητες έχει. Το κάνει έμμεσα, ελάχιστες ακυρώσεις και χάνεις το superhost. Αν σκεφτεί κάποιος πόσο εύκολο είναι να γίνεις superhost και μετά πάρει και κλείσει από κάποιον που δεν είναι τότε είναι άξιος της μοίρας του.
efo355 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2022 56 λεπτά πριν, elpenor είπε Το κάνει έμμεσα, ελάχιστες ακυρώσεις και χάνεις το superhost. Αν σκεφτεί κάποιος πόσο εύκολο είναι να γίνεις superhost και μετά πάρει και κλείσει από κάποιον που δεν είναι τότε είναι άξιος της μοίρας του. Ευτυχώς που δεν κοιτάνε όλοι όμως μόνο superhost γιατί αλλιώς όλους τους καινούριους θα τους έτρωγε η μαρμάγκα. Όσον αφορά τις τιμές και εγώ έχω ανεβάσει και η αλήθεια είναι ότι δεν είδα πρόβλημα στη πληρότητα μου καθόλου , το μόνο που βλέπω διαφορετικό είναι ότι κλείνω όλες τις ημέρες λίγο πιο αργά
nhzt Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 8 ώρες πριν, rodosf1 είπε ειδες που σου είπα ότι άλλα έγραφα κ άλλα κατάλαβες φίλε μου; αποδεικνύεται κ απο το screenshot. Κ πάλι καταλήγεις σε αυθαίρετα συμπεράσματα. Δεν πειράζει όμως, γνώμη είναι κ την λέμε ελεύθερα. Το τι είσαι ή δεν είσαι πάλι, αλήθεια δεν με χαλάει, ούτε απασχολεί κανένα, ότι κ αν είσαι. Να είσαι καλά εύχομαι. on topic: συγκριτικά, η airbnb έχει σε κάποια θέματα πιο αυστηρή πολιτική από τη booking κ σε άλλα πιο χαλαρή. Είναι καθαρά το business policy που επιλέγει κάθε πλατφόρμα. Το πρόστιμο της airbnb στην κατάχρηση της ακύρωσης είναι καλή κίνηση αλλά έπρεπε να δίνεται κ αποζημίωση στον ενοικιαστή αν αυτός μένει ξεκρεμαστος, έχοντας πχ κλείσει ήδη αεροπορικά, αυτοκίνητο κλπ. Α ναι; 😂😂😂😂😂😂😂
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα