Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Bitbit είπε

βασικά απορώ πόσο χάλια μπορεί να είναι ένα δωμάτιο ώστε να αναγκαστείς να φύγεις.

Δηλαδή τι γίνεται; κάνουν παρέλαση οι κατσαρίδες;

μου είχε τυχει να κλείσω διαμέρισμα στο -1 όροφο.
Στις φωτό φαινόταν ένα σπαρτιατικό διαμέρισμα με prive βεράντα, αξιοπρεπές με λίγο τσιμπημένη τιμή γι αυτά που πρόσφερε στις φωτό.
Ρίσκο βέβαια γιατί δεν είχε κριτικές και κατέληξε σε δυσάρεστη εμπειρία.
Ήταν αποθήκη δίπλα στο λεβητοστάσιο, στο υπόγειο, που το μετατρέψανε σε airbnb "διαμέρισμα", με prive "αυλή" στον ακάλυπτο.
Θυμάμαι κατεβαίναμε τις σκάλες και βρωμοκοπούσε πετρέλαιο, σαν ο αέρας να μην ανανεώνονταν, μέχρι να φτάσουμε στην εξώπορτα, να την ανοίξουμε, να μπούμε μέσα σ' ένα ζεστό "διαμέρισμα" με έναν ανεμιστήρα.

Είχα στείλει μήνυμα στο airbnb λέγοντας πως τέτοιες καταχωρήσεις είναι ντροπή και κάνουν κακό στην εταιρία.
Δεν πήρα ποτέ απάντηση και δεν ξανα βρήκα την συγκεκριμένη καταχώρηση στην πλατφόρμα.

Επεξ/σία από _filippos_
Δημοσ.
6 ώρες πριν, herbalife3 είπε

Κατά αρχάς δεν χρειάζεται να είσαι ερειστικος. Κατά δεύτερον το γνωρίζω ότι υπάρχουν ποινές οι οποίες ορίζονται από τους ιδιοκτήτες αλλά είναι τίποτα μπροστά στα 1000 δολάρια. Φάση αν ακυρώσει ο επισκέπτης μια βδομάδα πριν έρθει αν έχεις μέτρια πολιτική παίρνει όλα τα χρήματα του πίσω. Και οι μέρες που έχασες στο ημερολόγιο εσύ αν το είχε κλείσει ένα μήνα πριν; Ποιος θα σε αποζημιώσει για αυτές φίλε μου?

Βγάζεις αρκετά για να καλύψεις την μια στο τόσο χασουρα

Δημοσ.
3 hours ago, SabotazNic said:

Απλα μαλλον, σαν τον φιλο οπως ειπε παραπανω, δεν επιλεγουν να αξιολογησουν με αποτελεσμα να μενουν μεσα στην πλατφορμα καταλυματα που δεν αξιζουν.

Αν δεν αξιλογησετε μια καφετερια, αν εχει κακο καφε, μην περιμενετε να βελτιωθει. Το ιδιο και στα εστιατορια, και στα καταστηματα κτλ. Πριν 2 χρονια πηγα Λουτσα/Λευκαδα/Παργα και ενω πηγαινα σε μαγαζια με νορμαλ βαθμολογια (4.2+) εν τελει δεν το αξιζαν. Τα θετικα εμπαιναν απο τουριστες που εξω τα φθηνα τους ειναι πιο μαπα απο τα δικα μας, ενω οι ελληνες μαλλον δεν εμπαιναν σε κοπο. Σε οσα εκατσα, σχεδον σε ολα 1* και τον λογο. Δεν ειναι δυσκολο.

η βαθμολογια δεν ειναι απαραιτητο να μπει απο εσενα

αν καθε πελατης επρεπε να βαζει θα ειχαν εκατορμμυρια βαθμολογιες

ενας στους 1000 να βαλει το καταστημα μαζευει αρκετες για σχηματισεις αποψη

προφανως και δεν θα κοιταξεις τις καλες αλλα τις κακες βαθμολογιες

οι καλες μπαινουν απο τον καταστηματαρχη ή οταν καταλαβει πως ο πελατης ειναι ευχαιστημενος και του το ζητησει ο ιδιος να βαλει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, farcry33 είπε

Και πόλους άσχετους αποτι φαίνεται που δεν ξέρουν καν πως να δουλέψουν την πλατφόρμα είδε φωτό λέει ο άλλος και ήταν photoshop άντε καλά τα σχολεία από κάτω δεν τα είδε, ενώ στα ξενοδοχεία είναι όλα οκ που και ο ποιο ανίδεος στην Ελλάδα βγάζει χρήμα με αηδίες και κρεβάτια από το 1821…. 

Παίζεις δυνατά και παθαναϊκά πάντως, το παραδέχομαι αυτό.. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικό πρόβλημα με τα καταλύματα στο Airbnb είναι ότι ο πελάτης δεν καταλαβαίνει τί κλείνει πολλές φορές.

Βλέπω στη πλατφόρμα διαμερίσματα με παρα πολλές κρατήσεις και είναι υπόγεια ή δώματα και στις κριτικές δεν είχαν καταλάβει ότι είναι υπόγειο πχ. Πρέπει να κοιτάμε τα παράθυρα όταν βλέπουμε μια ανάρτηση ή όταν μας λένε για κήπο  ( μιλάω για διαμερίσματα στην Αθήνα ) να σκεφτόμαστε ημιυπόγειο όχι τα ωραία γαρύφαλλα στον κήπο.

Όταν νοικιάζουμε το τρομερό δωμάτιο με ανεμπόδιστη θέα στην Ακρόπολη όλο τζαμαρίες κλπ κλπ να ξέρουμε ότι είναι δώμα που έχει μετατραπεί και θα ψηθουμε, όπως και ότι μπορεί να χρειαστεί να ανέβουμε και κάποιες σκάλες.

Αν έχεις ξεκαθαρίσει στον πελάτη από πριν τι νοικιάζει γλιτώνεις πολλά.

Επίσης και ο πελάτης θα πρέπει να έχει ρεαλιστικές απαιτήσεις.

Κάτι άλλο που θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να κάνει το Airbnb είναι να βάλει σε εμφανές σημείο για τους πελάτες τον αριθμό ακυρώσεων των host πχ 5years/4 cancellations για να ξέρει και ο πελάτης τί πιθανότητες έχει.

Επίσης όταν νοικιάζουμε με 20 ευρώ τη βραδιά να μην έχουμε απαιτήσεις 5αστερου ξενοδοχείου.

Επεξ/σία από efo355
  • Like 2
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
12 ώρες πριν, spirostolios είπε

Ο κόβιντ ορισμένες εταιρίες τις εξάντλησε πρόωρα.. H airbnb ως ιδέα και σύλληψη ήταν σωστή και πολλά υποσχόμενη ( αύξηση ποιότητας - μείωση τιμών - ανακατανομή χρήματος). Ως αποτέλεσμα μάλλον θα περάσει μία μεγάλη κρίση επειδή οι μισθώσεις που αναλαμβάνει και ζητά προμήθειες προσδιορίζονται αυθαίρετα και χωρίς κριτήρια από τους ιδιώτες που τα μισθώνουν. Χωρίς κόβιντ αυτή η ιστορία μπορεί να πήγαινε θετικά - ουδέτερα για ένα εύλογο χρονικό διάστημα αλλά λόγω των συνθηκών ή βιωσιμότητα του εν λόγου μοντέλου κρίνεται κάθε μέρα. Πήγαμε πέρσι στο χ μέρος και διαπιστώσαμε ότι ο ιδιοκτήτης του καταλύματος ήταν ο πικασό του φωτοσοπ.. Αναχωρήσαμε εντός ολίγων ωρών και αναζητήσαμε αλλού την τύχη μας χωρίς να στραφούμε κατά του ιδιοκτήτη ή της airbnb (η οποία φέρει ευθύνη, ανάλογα με την περίπτωση, παρά τις εκατοντάδες φορές που επαναλαμβάνει ότι είναι αλλεργική στις ευθύνες). Τα ξενοδοχεία δυστυχώς παραμένουν τα μοναδικά αξιόπιστα χωρίς ανταγωνισμό...

Έχω κάνει διάφορες φωτογραφίσεις και πάντα τους επιστρέφω ακριβώς αυτό που διαθέτουν μετά φυσικά απο κάποια επεξεργασία στις φωτό.  Όταν βλέπουν το σκατα διαθέτουν για ενοικίαση μου λένε να κάνω το ένα και το άλλο στο PS. Η απάντησης μου είναι ότι απεικονίσω ότι διαθέτουν και όχι ότι θα ήθελαν να διαθέτουν. Λίγοι το καταλαβαίνουν ότι μακροπρόθεσμα το PS δεν θα τους βοηθήσει. Όποτε είτε θα πρέπει να φτιάχνουν καλύτερα ότι διαθέτουν είτε να δείχνουν αυτό που ήδη έχουν ώστε να βλέπει και να ξέρει που πηγαίνει ο κάθε επισκέπτης. 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, dieksodo είπε

Μαλλον δεν εχεις χρησιμοποιησει πλατφορμα αλλιως θα ηξερες οτι τα αστερακια που βαζεις επιρρεαζουν πολυ το αν αυτος θα ξαναβρει πελατες

Το αντίθετο, όσον αφορά στην εμπειρία μου σε πλατφόρμες. 

Οι αξιολογήσεις μπαίνουν από μικρό, πολύ μικρό ποσοστό πελατών και συνήθως είναι από τους ικανοποιημένους κ έχοντες λόξα με το σπορ αυτό. Αν αλλάξει αυτό στο μέλλον, καλα θα είναι σίγουρα για όλους. 

Επίσης υπάρχουν ομάδες ιδιοκτητών με... οδηγίες σχετικά με το "πως να εξαπάτησετε τον ενοικιαστή", "πως να κάνετε την πλατφόρμα να αφαιρέσει τις αρνητικές αξιολογήσεις", "πως να μπλοκαρετε τον ενοικιαστή από το να αφήσει αξιολόγηση αν περιμένετε να είναι αρνητική" και άλλα ομορφα. Είναι γεγονός δυστυχώς, ειδικά στη χώρα μας, γ αυτό αναφέρθηκα στη σχετική εκπαίδευση που έχουν οι υπάλληλοι/managers ξενοδοχείων από ξενοδοχειακες σχολές στα περισσότερα πλέον ξενοδοχεία στη χώρα, στο κομμάτι του customer service, του να δημιουργείς repeaters επισκέπτες κλπ. 

Τέλος, όταν το hospitality το έχει κάποιος σπουδάσει/διδαχθεί είναι σίγουρα το αποτέλεσμα πολύ καλύτερο (κατά μέσο όρο). Ας σκεφτούμε τι θα συνέβαινε σε πλατφόρμα fix-your-car-cheap, όπου όποιος είχε εργαλεία θα μπορούσε να κάνει επισκευές πχ, χωρίς να έχει περάσει καν απέξω από σχολή μηχανικών. Κακά τα ψέματα, τα αρνητικά είναι περισσότερα όταν συνεργάζεσαι με μη-επαγγελματίες. Στο ξενοδοχειακό κλάδο υπάρχει πλέον καλύτερη οργάνωση, επιμελητήρια, ενώσεις κλπ που προωθούν την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να ακολουθήσει και η ομοσπονδία ενοικιαζομενων καταλυμάτων το χορό, μα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ακινήτων σε πλατφόρμες δεν είναι μέλη, αγνοούν και την ύπαρξη της ακόμα και απλά είναι εκεί για το εύκολο χρήμα. 

σορρυ για το κατεβατό. 

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, spirostolios είπε

Ο κόβιντ ορισμένες εταιρίες τις εξάντλησε πρόωρα.. H airbnb ως ιδέα και σύλληψη ήταν σωστή και πολλά υποσχόμενη ( αύξηση ποιότητας - μείωση τιμών - ανακατανομή χρήματος). Ως αποτέλεσμα μάλλον θα περάσει μία μεγάλη κρίση επειδή οι μισθώσεις που αναλαμβάνει και ζητά προμήθειες προσδιορίζονται αυθαίρετα και χωρίς κριτήρια από τους ιδιώτες που τα μισθώνουν. Χωρίς κόβιντ αυτή η ιστορία μπορεί να πήγαινε θετικά - ουδέτερα για ένα εύλογο χρονικό διάστημα αλλά λόγω των συνθηκών ή βιωσιμότητα του εν λόγου μοντέλου κρίνεται κάθε μέρα. Πήγαμε πέρσι στο χ μέρος και διαπιστώσαμε ότι ο ιδιοκτήτης του καταλύματος ήταν ο πικασό του φωτοσοπ.. Αναχωρήσαμε εντός ολίγων ωρών και αναζητήσαμε αλλού την τύχη μας χωρίς να στραφούμε κατά του ιδιοκτήτη ή της airbnb (η οποία φέρει ευθύνη, ανάλογα με την περίπτωση, παρά τις εκατοντάδες φορές που επαναλαμβάνει ότι είναι αλλεργική στις ευθύνες). Τα ξενοδοχεία δυστυχώς παραμένουν τα μοναδικά αξιόπιστα χωρίς ανταγωνισμό...

μα δεν φταιει ο ιδιοκτητς....η airbnb στελνει δικο της φωτογραφο και αυτος τις ανεβαζει στο site

11 ώρες πριν, shadowlike είπε

πολλούς ξενοδόχους έχουμε εδώ μέσα 

αααχαχαχαχα

  • Moderators
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, efo355 είπε

Βασικό πρόβλημα με τα καταλύματα στο Airbnb είναι ότι ο πελάτης δεν καταλαβαίνει τί κλείνει πολλές φορές.

 

Γιατι το λες αυτο; σε φιλο του εβαλαν 9/10 (στο booking) γιατι δεν ειχε ασανσερ το οποιο το εγραφε στη σελιδα.. 

 

56 λεπτά πριν, efo355 είπε

Βλέπω στη πλατφόρμα διαμερίσματα με παρα πολλές κρατήσεις και είναι υπόγεια ή δώματα και στις κριτικές δεν είχαν καταλάβει ότι είναι υπόγειο πχ. Πρέπει να κοιτάμε τα παράθυρα όταν βλέπουμε μια ανάρτηση ή όταν μας λένε για κήπο  ( μιλάω για διαμερίσματα στην Αθήνα ) να σκεφτόμαστε ημιυπόγειο όχι τα ωραία γαρύφαλλα στον κήπο.

Γενικα αν δεν βλεπεις φωτογραφια επαγγελματικη και να υπαρχουν ολοι οι χωροι μενεις μακρια.

58 λεπτά πριν, efo355 είπε

Κάτι άλλο που θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να κάνει το Airbnb είναι να βάλει σε εμφανές σημείο για τους πελάτες τον αριθμό ακυρώσεων των host πχ 5years/4 cancellations για να ξέρει και ο πελάτης τί πιθανότητες έχει.

 

Για αυτο κοιτας Super host, ενα απο τα κριτηρια για να παρεις τον τιτλο αυτο ειναι να εχεις cancellation rate <1%. 

 

Για μενα οι αλλαγες που πρεπει να κανει το Airbnb ειναι να εμφανιζει την κριτικη του ενός ασχετα με το αν θα γράψει ο αλλος αλλα μονο αφου περάσει το χρονικό όριο που εχουν για να γράψουν και να εμφανιζει και τον αιρθμο κρατήσεων που εχουν και οι μνες και οι δε. Και επισης, πολυ βασικο, καλυτερο after sale support στην περιπτωση στραβής

Δημοσ.
3 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Παίζεις δυνατά και παθαναϊκά πάντως, το παραδέχομαι αυτό.. 

auto correct φίλε μου και δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με την ορθογραφία βραδιάτικα, εχω άτομα σαν εσένα να διορθώνουν από κάτω thank you. Ο Καβαφης που έκανε 10 ορθογραφικά σε μια πρόταση εκεί δεν λέτε τίποτα εσείς οι διανοούμενοι του Ίντερνετ… 

  • Sad 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, shadowlike είπε

πολλούς ξενοδόχους έχουμε εδώ μέσα 

Ε θα μπήκαν στο airbnb λογικά όλοι αυτοί 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, rodosf1 είπε

οι πλατφόρμες αυτού του τύπου επέτρεψαν στον κάθε ιδιοκτήτη, χωρίς αυτός να έχει ξενοδοχειακή εκπαίδευση κ παιδεία να κάνει σχεδόν ότι του κατέβει, ανευ ουσιαστικών κυρώσεων.

Χαρακτηριστικά όπως είπε παραπάνω ο φίλος για το φωτοσοπ στις φωτογραφίες κλπ. 

Αν δεν σοβαρέψουν την πολιτική απέναντι στον πελάτη που είναι η κινητήρια δύναμη, αφού αυτός έχει το €, η φθίνουσα πορεία είναι δεδομένη. Τα ξενοδοχεία ακριβώς προσφέρουν αξιόπιστες υπηρεσίες με εκπαιδευμένο προσωπικό σε κάθε επίπεδο.

Κ αυτό μετράει στο τέλος της ημέρας. 

Πολύ σωστά αναφέρεις ότι πολλοί ιδιοκτήτες κάνουν ότι θέλουν, όπως υπάρχουν πολλοί που είναι αξιοπρεπείς στις υποχρεώσεις τους ως οικοδεσπότες, με σαφείς οδηγίες και προσφέρουν πραγματικά αυτό που διαφημίζουν. Δεν είναι όλα μαύρα... Απλά να τα λέμε κι αυτά. 

Οσον αφορά την σύγκριση που κάνεις με τα ξενοδοχεία, απλά είναι ατυχής. Άλλο προϊόν το ένα, άλλο το άλλο. Υπάρχουν βασικές διαφορές και δεν υπάρχει σύγκριση.

Όπως ακριβώς προανέφερες  τους κακούς οικοδεσπότες, το ίδιο ισχύει και για τα ξενοδοχεία. Νομίζω... 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Spect~ είπε

Για αυτο κοιτας Super host, ενα απο τα κριτηρια για να παρεις τον τιτλο αυτο ειναι να εχεις cancellation rate <1%. 

 

Το γνωρίζω αλλά καλό θα ήταν και για τον host να αναφαίρετε , είναι καλή διαφήμιση.

Σε 3 χρόνια δεν έχω κανενα cancellation ( μιλάμε για πάνω από 300 κρατήσεις ) ακόμα και όταν είχα λάθος τιμή και είχα κράτηση την τίμησα καθαρά για να μην κάνω ακύρωση.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Το αντίθετο, όσον αφορά στην εμπειρία μου σε πλατφόρμες. 

Οι αξιολογήσεις μπαίνουν από μικρό, πολύ μικρό ποσοστό πελατών και συνήθως είναι από τους ικανοποιημένους κ έχοντες λόξα με το σπορ αυτό. Αν αλλάξει αυτό στο μέλλον, καλα θα είναι σίγουρα για όλους. 

Επίσης υπάρχουν ομάδες ιδιοκτητών με... οδηγίες σχετικά με το "πως να εξαπάτησετε τον ενοικιαστή", "πως να κάνετε την πλατφόρμα να αφαιρέσει τις αρνητικές αξιολογήσεις", "πως να μπλοκαρετε τον ενοικιαστή από το να αφήσει αξιολόγηση αν περιμένετε να είναι αρνητική" και άλλα ομορφα. Είναι γεγονός δυστυχώς, ειδικά στη χώρα μας, γ αυτό αναφέρθηκα στη σχετική εκπαίδευση που έχουν οι υπάλληλοι/managers ξενοδοχείων από ξενοδοχειακες σχολές στα περισσότερα πλέον ξενοδοχεία στη χώρα, στο κομμάτι του customer service, του να δημιουργείς repeaters επισκέπτες κλπ. 

Τέλος, όταν το hospitality το έχει κάποιος σπουδάσει/διδαχθεί είναι σίγουρα το αποτέλεσμα πολύ καλύτερο (κατά μέσο όρο). Ας σκεφτούμε τι θα συνέβαινε σε πλατφόρμα fix-your-car-cheap, όπου όποιος είχε εργαλεία θα μπορούσε να κάνει επισκευές πχ, χωρίς να έχει περάσει καν απέξω από σχολή μηχανικών. Κακά τα ψέματα, τα αρνητικά είναι περισσότερα όταν συνεργάζεσαι με μη-επαγγελματίες. Στο ξενοδοχειακό κλάδο υπάρχει πλέον καλύτερη οργάνωση, επιμελητήρια, ενώσεις κλπ που προωθούν την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να ακολουθήσει και η ομοσπονδία ενοικιαζομενων καταλυμάτων το χορό, μα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ακινήτων σε πλατφόρμες δεν είναι μέλη, αγνοούν και την ύπαρξη της ακόμα και απλά είναι εκεί για το εύκολο χρήμα. 

σορρυ για το κατεβατό. 

Ότι ναναι προσέγγιση... Ότι είχες στο μυαλό σου το έγραψες... Το ότι ένας απλός ιδιοκτήτης νοικιάζει το σπίτι του είτε βραχυχρονια είτε μακροχρόνια χρειάζεται πιστοποίηση και πτυχίο πρώτη φορά το ακούω. Πραγματικά οτι ναναι. 

Πες μας τελικά σε πια σχολή πρέπει να σπουδάσουν οι ιδιοκτήτες το hospitality να τελειώνουμε ρε φίλε. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...