Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Airbnb αλλάζει την πολιτική ακυρώσεων, ώστε οι οικοδεσπότες που ακυρώνουν τελευταία στιγμή τις κρατήσεις των επισκεπτών τους να πληρώνουν δέκα φορές υψηλότερο πρόστιμο από αυτό που πλήρωναν μέχρι πρόσφατα.

Επί του παρόντος, η μέγιστη ποινή για τους οικοδεσπότες που ακυρώνουν κρατήσεις σε διάστημα μικρότερο των 7 ημερών πριν από το check-in είναι $100. Από τις 22 Αυγούστου ωστόσο, η μέγιστη χρέωση θα είναι $1.000 σύμφωνα με μία ανάρτηση στο blog της Airbnb. Το πρόστιμο θα αφαιρείται από τις μελλοντικές πληρωμές των συνεργαζόμενων οικοδεσποτών.

Όσον αφορά την αυστηροποίηση της πολιτικής, η Airbnb έκανε γνωστό ότι ο στόχος της αλλαγής είναι για να πατάξει φαινόμενα αδικαιολόγητων και άδικων ακυρώσεων κρατήσεων από τους οικοδεσπότες. «Όταν οι οικοδεσπότες ακυρώνουν τις κρατήσεις των επισκεπτών για λόγους που μπορούν να αποφευχθούν -όπως για παράδειγμα είναι οι διπλές κρατήσεις ή επειδή προτιμούν να φιλοξενήσουν φίλους και συγγενείς στη θέση των επισκεπτών- οι επισκέπτες χάνουν την εμπιστοσύνη τους και διστάζουν να κάνουν κράτηση στην Airbnb, κάτι που επηρεάζει όλους τους οικοδεσπότες και βλάπτει ολόκληρη την κοινότητά μας» δήλωσε η εταιρεία. «Διαπιστώσαμε ότι η δομή τελών δεν αντικατοπτρίζει επαρκώς το κόστος της μετακίνησης των επισκεπτών σε ένα παρόμοιο ή καλύτερο μέρος, πολύ συχνά την τελευταία στιγμή, μετά την ακύρωση του οικοδεσπότη για κάποιον λόγο που θα μπορούσε να αποφευχθεί» πρόσθεσε η εταιρεία.

Σε ερώτηση της ιστοσελίδας Insider για ποιον λόγο η Airbnb περίμενε μέχρι το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου για να θεσπίσει τη νέα πολιτική, η Airbnb δεν απάντησε. Οι οικοδεσπότες θα εξακολουθούν να μπορούν να υποβάλουν αίτηση για εξαίρεση από τα τέλη, αν προχώρησαν στην ακύρωση για βάσιμους λόγους, όπως για επείγουσες επισκευές στην ιδιοκτησία ή για λόγους προσωπικής ασθένειας. Οι οικοδεσπότες επιτρέπεται επίσης να ακυρώσουν την κράτηση εφόσον μπορέσουν να αποδείξουν ότι ένας επισκέπτης είχε σκοπό να οργανώσει πάρτι στην ιδιοκτησία του.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Ποιος χρησιμοποιεί ακόμα airbnb στην Ελλάδα;
Πολύ πιο ακριβά από ενοικιαζόμενα δωμάτια στα ελληνικά νησιά, ψάχνουν για κορόιδα...

  • Like 12
  • Thanks 1
  • Confused 10
  • Sad 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, herbalife3 είπε

Θα πρέπει όμως να σκεφτούν και τους οικοδεσπότες όταν ακυρώνουν τελευταία στιγμή οι επισκέπτες...

αυτό που έγραψες το σκέφτηκες καλα.... υπάρχουν επιβαρύνσεις σε περίπτωση ακύρωσης από τους επισκέπτες. και μάλιστα ορίζονται από τον ιδιοκτήτη.

η πλατφόρμα μπάζει από παντού.

δεν βασίζω ποτέ τις διακοπές μου σε αυτούς.

  • Like 6
  • Thanks 3
Δημοσ.

Ο κόβιντ ορισμένες εταιρίες τις εξάντλησε πρόωρα.. H airbnb ως ιδέα και σύλληψη ήταν σωστή και πολλά υποσχόμενη ( αύξηση ποιότητας - μείωση τιμών - ανακατανομή χρήματος). Ως αποτέλεσμα μάλλον θα περάσει μία μεγάλη κρίση επειδή οι μισθώσεις που αναλαμβάνει και ζητά προμήθειες προσδιορίζονται αυθαίρετα και χωρίς κριτήρια από τους ιδιώτες που τα μισθώνουν. Χωρίς κόβιντ αυτή η ιστορία μπορεί να πήγαινε θετικά - ουδέτερα για ένα εύλογο χρονικό διάστημα αλλά λόγω των συνθηκών ή βιωσιμότητα του εν λόγου μοντέλου κρίνεται κάθε μέρα. Πήγαμε πέρσι στο χ μέρος και διαπιστώσαμε ότι ο ιδιοκτήτης του καταλύματος ήταν ο πικασό του φωτοσοπ.. Αναχωρήσαμε εντός ολίγων ωρών και αναζητήσαμε αλλού την τύχη μας χωρίς να στραφούμε κατά του ιδιοκτήτη ή της airbnb (η οποία φέρει ευθύνη, ανάλογα με την περίπτωση, παρά τις εκατοντάδες φορές που επαναλαμβάνει ότι είναι αλλεργική στις ευθύνες). Τα ξενοδοχεία δυστυχώς παραμένουν τα μοναδικά αξιόπιστα χωρίς ανταγωνισμό...

  • Like 8
Δημοσ.
1 ώρα πριν, bigballon είπε

αυτό που έγραψες το σκέφτηκες καλα.... υπάρχουν επιβαρύνσεις σε περίπτωση ακύρωσης από τους επισκέπτες. και μάλιστα ορίζονται από τον ιδιοκτήτη.

η πλατφόρμα μπάζει από παντού.

δεν βασίζω ποτέ τις διακοπές μου σε αυτούς.

Κατά αρχάς δεν χρειάζεται να είσαι ερειστικος. Κατά δεύτερον το γνωρίζω ότι υπάρχουν ποινές οι οποίες ορίζονται από τους ιδιοκτήτες αλλά είναι τίποτα μπροστά στα 1000 δολάρια. Φάση αν ακυρώσει ο επισκέπτης μια βδομάδα πριν έρθει αν έχεις μέτρια πολιτική παίρνει όλα τα χρήματα του πίσω. Και οι μέρες που έχασες στο ημερολόγιο εσύ αν το είχε κλείσει ένα μήνα πριν; Ποιος θα σε αποζημιώσει για αυτές φίλε μου?

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πωπω, αυτός ο Αύγουστος...τι επικίνδυνος μήνας,πάντα με ανάδρομο Ερμή έρχεται.

Τι μανάδες μπήκαν νοσοκομείο.

Τι συγγενείς μας άφησαν για έναν κόσμο καλύτερο.

Τι παιδιά σπάσανε τα χέρια/πόδια τους.

Τι αυτοκίνητα χάλασαν.

Όλα μια βδομάδα πρίν την άφιξη.

Πωπω...

Κάτσε μία να σου χρεώσω ακυρωτικά τώρα,γιατί μπορεί και να αδειάσεις την κάρτα.

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.

οι πλατφόρμες αυτού του τύπου επέτρεψαν στον κάθε ιδιοκτήτη, χωρίς αυτός να έχει ξενοδοχειακή εκπαίδευση κ παιδεία να κάνει σχεδόν ότι του κατέβει, ανευ ουσιαστικών κυρώσεων.

Χαρακτηριστικά όπως είπε παραπάνω ο φίλος για το φωτοσοπ στις φωτογραφίες κλπ. 

Αν δεν σοβαρέψουν την πολιτική απέναντι στον πελάτη που είναι η κινητήρια δύναμη, αφού αυτός έχει το €, η φθίνουσα πορεία είναι δεδομένη. Τα ξενοδοχεία ακριβώς προσφέρουν αξιόπιστες υπηρεσίες με εκπαιδευμένο προσωπικό σε κάθε επίπεδο.

Κ αυτό μετράει στο τέλος της ημέρας. 

  • Like 12
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, herbalife3 είπε

Κατά αρχάς δεν χρειάζεται να είσαι ερειστικος. Κατά δεύτερον το γνωρίζω ότι υπάρχουν ποινές οι οποίες ορίζονται από τους ιδιοκτήτες αλλά είναι τίποτα μπροστά στα 1000 δολάρια. Φάση αν ακυρώσει ο επισκέπτης μια βδομάδα πριν έρθει αν έχεις μέτρια πολιτική παίρνει όλα τα χρήματα του πίσω. Και οι μέρες που έχασες στο ημερολόγιο εσύ αν το είχε κλείσει ένα μήνα πριν; Ποιος θα σε αποζημιώσει για αυτές φίλε μου?

Ορίζεις πιο αυστηρή πολιτική ακυρώσεων και τέλος.

Δε θυμάμαι επιχείρηση στον καπιταλισμό που δεν έχει την έννοια του ρίσκου. Εφόσον το Airbnb επιτρέπει διάφορα πλάνα ακυρώσεων, ορίζεις αυτό που σου αρμόζει.

Θετικό βήμα απο το Airbnb πάντως. Θα διαφοροποιηθούν όι επαγγελματίες από τους άλλους. 

  • Like 8
Δημοσ.
1 ώρα πριν, spirostolios είπε

Ο κόβιντ ορισμένες εταιρίες τις εξάντλησε πρόωρα.. H airbnb ως ιδέα και σύλληψη ήταν σωστή και πολλά υποσχόμενη ( αύξηση ποιότητας - μείωση τιμών - ανακατανομή χρήματος). Ως αποτέλεσμα μάλλον θα περάσει μία μεγάλη κρίση επειδή οι μισθώσεις που αναλαμβάνει και ζητά προμήθειες προσδιορίζονται αυθαίρετα και χωρίς κριτήρια από τους ιδιώτες που τα μισθώνουν. Χωρίς κόβιντ αυτή η ιστορία μπορεί να πήγαινε θετικά - ουδέτερα για ένα εύλογο χρονικό διάστημα αλλά λόγω των συνθηκών ή βιωσιμότητα του εν λόγου μοντέλου κρίνεται κάθε μέρα. Πήγαμε πέρσι στο χ μέρος και διαπιστώσαμε ότι ο ιδιοκτήτης του καταλύματος ήταν ο πικασό του φωτοσοπ.. Αναχωρήσαμε εντός ολίγων ωρών και αναζητήσαμε αλλού την τύχη μας χωρίς να στραφούμε κατά του ιδιοκτήτη ή της airbnb (η οποία φέρει ευθύνη, ανάλογα με την περίπτωση, παρά τις εκατοντάδες φορές που επαναλαμβάνει ότι είναι αλλεργική στις ευθύνες). Τα ξενοδοχεία δυστυχώς παραμένουν τα μοναδικά αξιόπιστα χωρίς ανταγωνισμό...

αξιολογήσεις δεν βλέπεις ρε φίλε πλάκα μας κάνεις??είναι δυνατόν αν νοικιάσεις κατάλυμα με 50+ 100 150 θετικές αξιολογησεις και να μην είναι οτι βλεπεις??ημαρτον

  • Like 4
Δημοσ.
2 ώρες πριν, spirostolios είπε

 Πήγαμε πέρσι στο χ μέρος και διαπιστώσαμε ότι ο ιδιοκτήτης του καταλύματος ήταν ο πικασό του φωτοσοπ.. Αναχωρήσαμε εντός ολίγων ωρών και αναζητήσαμε αλλού την τύχη μας χωρίς να στραφούμε κατά του ιδιοκτήτη ή της airbnb (η οποία φέρει ευθύνη, ανάλογα με την περίπτωση, παρά τις εκατοντάδες φορές που επαναλαμβάνει ότι είναι αλλεργική στις ευθύνες).

βασικά απορώ πόσο χάλια μπορεί να είναι ένα δωμάτιο ώστε να αναγκαστείς να φύγεις.

Δηλαδή τι γίνεται; κάνουν παρέλαση οι κατσαρίδες;

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Bitbit είπε

βασικά απορώ πόσο χάλια μπορεί να είναι ένα δωμάτιο ώστε να αναγκαστείς να φύγεις.

Δηλαδή τι γίνεται; κάνουν παρέλαση οι κατσαρίδες;

θα σου δωσω ενα παραδειγμα, εποχή αρχές μαιου στην Τρίπολη, μπουτικ ξενοδοχείο με φανταστικές φωτογραφίες και κλείσιμο μεσω booking. ήταν δώμα στην ταράτσα, με τζαμαρία, είχε κεντρική θέρμανση η οποία ήταν ακόμα στο ζεστό και το δωμάτιο είχε 30 βαθμούς το βράδυ. Η μοκέτα ήταν βρώμικη, το ντούζ είχε μούχλα και το καλύτερο? Η τζαμαρία έβλεπε στην μητρόπολη Τρίπολης, στα 150 μέτρα ευθεία στο καμπαναριό. Η καμπάνα βαρούσε κάθε 30 λεπτά μια φορά και στο κλείσιμο της ωρας βαρούσε τον αριθμό της ώρας ΚΑΙ την νύχτα. Δεν κοιμήθηκα όλο το βράδυ και το πρωί εξαφανίστηκα. τα πήρα όλα πίσω μέσω paypal, ενώ το booking δεν μου έδινε πίσω τις υπόλοιπες διανυχτερεύσεις. 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, naxioths1979 είπε

αξιολογήσεις δεν βλέπεις ρε φίλε πλάκα μας κάνεις??είναι δυνατόν αν νοικιάσεις κατάλυμα με 50+ 100 150 θετικές αξιολογησεις και να μην είναι οτι βλεπεις??ημαρτον

Ένα τέτοιο κατάλυμα είναι πολύ ακριβότερο από ξενοδοχειο. Μια φορά πήγα να το χρησιμοποιήσω και μου ακύρωσε ο ιδιοκτήτης την κράτηση. Από εκεί και πέρα τέλος και δεν το χρησιμοποιώ ξανά. Έχω κλείσει πόσες φορές καταλύματα από άλλες πλατφόρμες, δεν έχω φάει ποτέ ακύρωση. Δεν έπρεπε να δινει ΚΑΝ την επιλογή για ακύρωση. Γιατί ζημιωνεται ο ενοικιαστής δυσανάλογα με τον ιδιοκτήτη. Και τα 1000 ευρώ δεν πάνε αποζημίωση στον πελάτη αλλά τα κρατάει η πλατφορμα. Ο πελάτης πάλι στο άξονα. 

  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...