Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην κοινότητα, 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το πρόβλημα μου με την συσκευή μου. Σήμερα το απόγευμα το κινητό σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά. Πάω να το ανοίξω, μαύρη η οθόνη. Πατάω παρατεταμένα, καμία εντολή. Το βάζω για φόρτιση δεν ανοίγει απολύτως τιποτα. Η συσκευή όπως προανέφερα είναι η Xiaomi Mi 11 lite 5g και αγοράστηκε αρχές Ιανουαρίου(δηλαδή σχεδόν 7 μήνες). Το τηλέφωνο δεν έχει υποστεί χτυπήματα από πτώση / υγρασία /νερά. Διάβασα πως υπάρχει εγγύηση 2 ετών . Πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα το οποίο αγοράστηκε; Πως μπορώ να κινηθώ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας(2 χρόνια) στα Xiaomi πιάνει εφόσον το έχεις πάρει από αλυσίδα (Κωτσόβολο, πλαίσιο κλπ) ή όπου υπάρχουν επίσημοι διανομής .

Αυτοί το πηγαίνουν στο επίσημο service.

Εάν το έχεις πάρει από κάποιο σκρουτζαδικο τότε έχεις 1 χρόνο εγγύηση καταστήματος.

Τότε σε αυτή την περίπτωση το αναλαμβάνουν οι ίδιοι.

Και στις δύο περιπτώσεις αφού το έχεις 7 μήνες πας από εκεί που το πήρες 

Επεξ/σία από GATE123
  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, GATE123 είπε

Η εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας(2 χρόνια) στα Xiaomi πιάνει εφόσον το έχεις πάρει από αλυσίδα (Κωτσόβολο, πλαίσιο κλπ) ή όπου υπάρχουν επίσημοι διανομής .

Αυτοί το πηγαίνουν στο επίσημο service.

Εάν το έχεις πάρει από κάποιο σκρουτζαδικο τότε έχεις 1 χρόνο εγγύηση καταστήματος.

Τότε σε αυτή την περίπτωση το αναλαμβάνουν οι ίδιοι.

Και στις δύο περιπτώσεις αφού το έχεις 7 μήνες πας από εκεί που το πήρες 

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν αγοράστηκε από αλυσίδα οπότε επικοινωνώ με το καταστημα και αναμένω. 

Δημοσ.
Στις 24/7/2022 στις 12:56 ΜΜ, Ninjis είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν αγοράστηκε από αλυσίδα οπότε επικοινωνώ με το καταστημα και αναμένω. 

Τελικά βρήκες κάποια λύση;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Kag1ante είπε

Τελικά βρήκες κάποια λύση; 

Επικοινωνησα χτες το πρωί με το κατάστημα και μου ειπαν να τους το στείλω. Το παρέλαβαν σήμερα (ευτυχώς πολύ γρήγορα) και μου ειπαν πως το στελνουν στον επίσημο  αντιπρόσωπο . 10-15 εργάσιμες μου είπε η κοπέλα. 

Δημοσ.
Στις 26/7/2022 στις 7:33 ΜΜ, tasvar είπε

Το κουτί του είχε πουθενά επάνω λογότυπο infoquest?

 

Καλησπέρα, 

Δεν νομίζω να ελεγε infoquest αλλά είχε μέσα στο κουτί εγχειρίδιο εγγύησης κανονικά κ από το κατάστημα μου είπαν πως θα το στείλουν στον επίσημο αντιπρόσωπο... Τώρα αν μου είπαν αλλά ντάλα δεν γνωρίζω.. Θα επικοινωνήσω μαζί τους την νέα εβδομαδα

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 23/7/2022 στις 10:28 ΜΜ, Ninjis είπε

Καλησπέρα στην κοινότητα, 

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το πρόβλημα μου με την συσκευή μου. Σήμερα το απόγευμα το κινητό σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά. Πάω να το ανοίξω, μαύρη η οθόνη. Πατάω παρατεταμένα, καμία εντολή. Το βάζω για φόρτιση δεν ανοίγει απολύτως τιποτα. Η συσκευή όπως προανέφερα είναι η Xiaomi Mi 11 lite 5g και αγοράστηκε αρχές Ιανουαρίου(δηλαδή σχεδόν 7 μήνες). Το τηλέφωνο δεν έχει υποστεί χτυπήματα από πτώση / υγρασία /νερά. Διάβασα πως υπάρχει εγγύηση 2 ετών . Πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα το οποίο αγοράστηκε; Πως μπορώ να κινηθώ; 

Ήθελα να προσθέσω πως έχω κάνει αλλαγή του καλωδίου φόρτισης γιατί είχε χαλάσει/κοπει. Αγορασα ένα παρόμοιο, Huawei μάρκα γιατί δεν έβρισκα ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να με πετάξουν από την εγγύηση για αυτόν τον λόγο; 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Ninjis είπε

Ήθελα να προσθέσω πως έχω κάνει αλλαγή του καλωδίου φόρτισης γιατί είχε χαλάσει/κοπει. Αγορασα ένα παρόμοιο, Huawei μάρκα γιατί δεν έβρισκα ίδιο. Υπάρχει περίπτωση να με πετάξουν από την εγγύηση για αυτόν τον λόγο; 

Για καλώδιο φόρτισης όχι, μόνο αν έχει ανοιχτεί η συσκευή

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Kag1ante είπε

Για καλώδιο φόρτισης όχι, μόνο αν έχει ανοιχτεί η συσκευή

Όχι, η συσκευή δεν έχει ανοιχτεί ποτέ από κανέναν. Αναμένω ενημέρωση από βδομάδας από το κατάστημα. 

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/7/2022 στις 12:39 ΜΜ, GATE123 είπε

Η εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας(2 χρόνια) στα Xiaomi πιάνει εφόσον το έχεις πάρει από αλυσίδα (Κωτσόβολο, πλαίσιο κλπ) ή όπου υπάρχουν επίσημοι διανομής .

Αυτοί το πηγαίνουν στο επίσημο service.

Εάν το έχεις πάρει από κάποιο σκρουτζαδικο τότε έχεις 1 χρόνο εγγύηση καταστήματος.

Τότε σε αυτή την περίπτωση το αναλαμβάνουν οι ίδιοι.

Και στις δύο περιπτώσεις αφού το έχεις 7 μήνες πας από εκεί που το πήρες 

Εγώ το παράγγειλα απο ενα σκρουτζάδικο από τη Γλυφάδα το συγκεκριμένο κινητό και έχω 2 χρονια τη κανονική εγγύηση..πως μπορώ να το επιβεβαιωσω αυτό πρεπει να πάρω την αντιπροσωπεία τηλέφωνο ?

Επεξ/σία από giannis7gr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, giannis7gr είπε

Εγώ το παράγγειλα απο ενα σκρουτζάδικο από τη Γλυφάδα το συγκεκριμένο κινητό και έχω 2 χρονια τη κανονική εγγύηση..πως μπορώ να το επιβεβαιωσω αυτό πρεπει να πάρω την αντιπροσωπεία τηλέφωνο ?

Μέσω IMEI στην αντιπροσωπεία .

Το γράφει κάπου στο κουτί.

Επεξ/σία από GATE123
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 7/10/2022 στις 6:49 ΠΜ, GATE123 είπε

Μέσω IMEI στην αντιπροσωπεία .

Το γράφει κάπου στο κουτί.

Πάντως ειμαι σχεδον σίγουρος είναι 2ετή εγγύηση γιατί το είχα κατά νού οταν το αγόραζα..το πηρα απο το DRELE διαδικτυακό κατάστημα..με πολύ καλές κριτικές για αυτό το διάλεξα κ από εκεί,το.βράδυ το παράγγειλα την επόμενη μέρα το είχα σπίτι μου..κ.πολυ καλή εξυπηρέτηση..

Δημοσ.
7 ώρες πριν, giannis7gr είπε

Πάντως ειμαι σχεδον σίγουρος είναι 2ετή εγγύηση γιατί το είχα κατά νού οταν το αγόραζα..το πηρα απο το DRELE διαδικτυακό κατάστημα..με πολύ καλές κριτικές για αυτό το διάλεξα κ από εκεί,το.βράδυ το παράγγειλα την επόμενη μέρα το είχα σπίτι μου..κ.πολυ καλή εξυπηρέτηση..

Δεν έχει σημασία εάν έχει πολύ καλές κριτικές.

Και εγώ πολύ παλιά είχα πάρει από το DRELE .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...