Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας, θέλω να αγοράσω φωτογραφική μηχανή έως περίπου 500 ευρώ έστω και μεταχειρισμενη κυρίως για πορτρέτα. Είμαι αρχάριος αλλά μου αρέσει η φωτογραφία και θέλω να το έχω ως χομπι. Ποιο μοντέλο θα μου προτείνατε;

• Like 1
Δημοσ.

Στο μυαλό μου έρχεται με το μπατζετ αυτό Μια μεταχειρισμένη Canon 6d είτε mark 1 είτε mark 2 με το φακό 50mm 1.8 για αρχή και βλέπεις.

Πχ 

ή 

• Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, alex_kwn11 είπε

Γειά σας, θέλω να αγοράσω φωτογραφική μηχανή έως περίπου 500 ευρώ έστω και μεταχειρισμενη κυρίως για πορτρέτα. Είμαι αρχάριος αλλά μου αρέσει η φωτογραφία και θέλω να το έχω ως χομπι. Ποιο μοντέλο θα μου προτείνατε;

Υποθέτω θα το επισημάνουν και άλλοι αλλά δεν έχει κάποια σημασία το μοντέλο ούτε και η εταιρεία αλλά ο φακός. Δεδομένου ότι σε ενδιαφέρει συγκεκριμένο είδος και έχεις συγκεκριμένο μπάτζετ είναι πιο εύκολο να επιλέξεις. 

Η γνώμη μου είναι να πας σε ένα μαγαζί να δοκιμάσεις στο χέρι ποιο σώμα σε βολεύει γιατί είναι πολύ βασικό. Όταν καταλήξεις σε κάποια σώματα μετά θα επιλέξεις και φακό από τους διαθέσιμους της κάθε εταιρείας και ανάλογα με τις τιμές τους. 

Για να προτείνω και κάτι μπορείς να βρεις καινούργια και μεταχειρισμένα σώματα Nikon D3500 - canon 800D και φακούς 50mm f/1.8 εντός των χρημάτων που αναφέρεις.

Edit:  μιας και είδα την απάντηση του φίλου Στρατηγού. Αν μπορείς να βρεις τέτοιου τύπου αγγελίες ώστε να δοκιμάσεις κιόλας τα σώματα αυτά (δεν ξέρω πού βρίσκεσαι) ακόμα καλύτερα απλώς ίσως ξεφύγεις λίγο από το μπάτζετ αν και κατά τη γνώμη μου αξίζει. 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φακό αυτό εννοώ που λέω 50mm 1.8 που μεταχειρισμένο τον βρίσκεις 100 και πιο κάτω ακόμα.

https://www.skroutz.gr/s/6893483/Canon-Full-Frame-Φωτογραφικός-Φακός-EF-50mm-f-1-8-STM-Σταθερός-για-Canon-EF-Mount-Black.html?utm_source=ios&utm_campaign=skroutz_share

Επεξ/σία από stratigos24
Δημοσ.