Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, bill2015 είπε

Καλημέρα 

όλα καλά ευτηχώς 

Έστρωσε με αλλαγή ρουτερ 

με ποιο ρουτερ λυθηκε το θεμα?

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Να ρωτήσω εγώ, είσαι σίγουρος ότι η εσωτερική εγκατάσταση της οικοδομής/σπιτιού σου είναι εντάξει?

Δημοσ.
16 ώρες πριν, jimwalker είπε

με ποιο ρουτερ λυθηκε το θεμα?

Στείλανε το 267a ήθελε πολλα reset τελικά στο τέλος όλα οκ

15 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Να ρωτήσω εγώ, είσαι σίγουρος ότι η εσωτερική εγκατάσταση της οικοδομής/σπιτιού σου είναι εντάξει?

Ναι 

Δεν συνδέομαι στης οικοδομής το δίκτυο 

Έχω περάσει απο το box του οτε μέχρι το σπίτι κατευθείαν νέο καλώδιο

Δημοσ.
On 23/07/2022 at 13:47, HateMe said:

Α καλή φασούλα. Μόνο με κονέ βρίσκεις από εκεί :P

καλα ναι αμα εχεις conne μεσα κανεις πολλα πραγματα.

Δημοσ.

απο 1 Ιουνιου που εγινε η αναβαθμιση σε επαγγελματικο νουμερο απο 24 στα 100 η γραμμη μου κοπηκε εντελώς4 επισκεψεις απο τεχνικους της VODA και 2 απο τον ΟΤΕ για να δουνε τι παιζει και ενα συνδιαστικο ραντεβου VODA και ΟΤΕ για να αποφανθουν!Ακομα...τιποτα χωρίς τηλεφωνο και χωρίς ιντερνετ.Συστημικη βλαβη και λοιπα...Με πηρε το εμπορικο τους τμημα για υποβαθμιση γραμμης,,μου στειλανε το ιδιο ρουτερ σε πιο καινουρια εκδοση αλλα μεχρις στιγμης δεν εχει αλλαξει κάτι.Μαλλον θα τους χαιρετισω απο βδομαδα,δεν παει αλλο με τους εραστιτεχνες.

  • Sad 1
Δημοσ.

Ερώτηση προς τους mods πιο πολύ, μπορώ να κάνω ένα topic σε κάποια κατηγορία και να ανεβάζω (ή ανεβάζουμε όσοι είμαστε σε τηλεφωνικό κέντρο) τις μ@λ@κ13ς που ακούμε όλη μέρα; Σήμερα παίζει να είχα ρεκόρ και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικά πικάντικα!
Κανόνας: δεν θα δοθούν info των ανθρώπων και 2ος κανόνας θα τα γράφω όπως τα ακούω και θα απαντάω όπως τα λέω και στο τηλ μαζί όμως με μερικά info για τις διαδικασίες του κέντρου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενώ εσείς στο τηλεφωνικό κέντρο λίγες παπατζες λέτε στον κόσμο,έλα γιατί θα ακούσεις και άλλα αν συνεχίσεις την ειρωνία και θα πέσει λογοκρισία και διαγραφή πολλών comment's. 

Επεξ/σία από ICE-T
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, ICE-T είπε

Ενώ εσείς στο τηλεφωνικό κέντρο λίγες παπατζες λέτε στον κόσμο,έλα γιατί θα ακούσεις και άλλα αν συνεχίσεις την ειρωνία και θα πέσει λογοκρισία και διαγραφή πολλών comment's. 

Φίλε μου τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα ακολουθούν μια γραμμή και δίνουν απαντήσεις με ότι έχουν μπροστά στα συστήματα τους.

Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να καταλάβουν κι ας μην εργάζονται σε τηλεφωνικό κέντρο.

Άποψη μου είναι εφόσον μπορείς να κάνεις την δουλειά καλύτερα από εκείνους, κάνε αίτηση για εργασία στην εκάστοτε εταιρία.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, nikos_k1 είπε

Φίλε μου τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα ακολουθούν μια γραμμή και δίνουν απαντήσεις με ότι έχουν μπροστά στα συστήματα τους.

Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να καταλάβουν κι ας μην εργάζονται σε τηλεφωνικό κέντρο.

Άποψη μου είναι εφόσον μπορείς να κάνεις την δουλειά καλύτερα από εκείνους, κάνε αίτηση για εργασία στην εκάστοτε εταιρία.

λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω φίλε μου δουλεύω εδώ και 28 χρόνια ασταμάτητα οπότε δεν ψάχνω,αν ψάχνεις εσύ μπορείς να κάνεις αίτηση,και για να ολοκληρώσω εγώ δεν είπα αν κάνουν δουλειά εγώ είπα στον ποίο πάνω που κράζει ότι ακούει παπαριές συνέχεια στο τηλεφωνικό κέντρο από πελάτες λες και δεν λένε τα ίδια και χειρότερα στο τηλεφωνικό κέντρο, 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ICE-T είπε

λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω φίλε μου δουλεύω εδώ και 28 χρόνια ασταμάτητα οπότε δεν ψάχνω,αν ψάχνεις εσύ μπορείς να κάνεις αίτηση,και για να ολοκληρώσω εγώ δεν είπα αν κάνουν δουλειά εγώ είπα στον ποίο πάνω που κράζει ότι ακούει παπαριές συνέχεια στο τηλεφωνικό κέντρο από πελάτες λες και δεν λένε τα ίδια και χειρότερα στο τηλεφωνικό κέντρο, 

Πίστεψε με έχω περάσει από αυτό το κομμάτι και ξέρω πολύ καλά το πως είναι η δουλειά.

Απλά και τα παιδιά έχουν να ακούνε όλη την ώρα το κλασσικό δώσε προτεραιότητα σε εμένα, ξέρεις ποιος είμαι εγώ, προσωπικές απειλές κτλ.

Οπότε από ένα βαθμό και μετά μπορώ να καταλάβω και την αναμονή για να πιάσεις γραμμή (καθημερινές παραιτήσεις), όπως επίσης και τον λόγο που δεν ενημερώνουν σωστά (ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα θα φύγουν οπότε δεν τους ενδιαφέρει).

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, nikos_k1 είπε

Πίστεψε με έχω περάσει από αυτό το κομμάτι και ξέρω πολύ καλά το πως είναι η δουλειά.

Απλά και τα παιδιά έχουν να ακούνε όλη την ώρα το κλασσικό δώσε προτεραιότητα σε εμένα, ξέρεις ποιος είμαι εγώ, προσωπικές απειλές κτλ.

Οπότε από ένα βαθμό και μετά μπορώ να καταλάβω και την αναμονή για να πιάσεις γραμμή (καθημερινές παραιτήσεις), όπως επίσης και τον λόγο που δεν ενημερώνουν σωστά (ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα θα φύγουν οπότε δεν τους ενδιαφέρει).

λογικό είναι να ακούν τώρα άμα σου πει ξέρεις ποιος είμαι εγώ από το τηλέφωνο κλαιν μαιν από το να λένε τα 3 βασικά ελενξτε το καλώδιο, κάντε restart η απαναφορα/αναβάθμιση καλύτερα ήταν να τους έκαναν μια εβδομάδα ταχύρυθμο μάθημα να μην ακούν τα ίδια,το αν φταίει το τεχνικό τμήμα και γράφει ασυναρτησίες πολλές φορές και διαβάζουν αυτά που βλέπουν ο πελάτης δεν το ξέρει 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, ICE-T είπε

Ενώ εσείς στο τηλεφωνικό κέντρο λίγες παπατζες λέτε στον κόσμο,έλα γιατί θα ακούσεις και άλλα αν συνεχίσεις την ειρωνία και θα πέσει λογοκρισία και διαγραφή πολλών comment's. 

Άνοιξε και εσύ νήμα με τις παπάτζες που έχεις ακούσει😴
Εσύ τώρα γιατί πρήζωσες, σε εσένα αναφέρθηκε;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, hln3 είπε

Άνοιξε και εσύ νήμα με τις παπάτζες που έχεις ακούσει😴
Εσύ τώρα γιατί πρήζωσες, σε εσένα αναφέρθηκε;

δεν μπριζωσα βρε σύ δες στο ποίο πάνω για cosmote τι απαντήση πήρα σήμερα σε τηλέφωνο στο 13788 , σήμερα το μεσημέρι,το τεχνικό τμήμα περιοχής λέει τις περισσότερες παπατζες και τα στέλνουν στην τηλεφωνική υποστήριξη .

Επεξ/σία από ICE-T
Δημοσ.
6 ώρες πριν, ICE-T είπε

Ενώ εσείς στο τηλεφωνικό κέντρο λίγες παπατζες λέτε στον κόσμο,έλα γιατί θα ακούσεις και άλλα αν συνεχίσεις την ειρωνία και θα πέσει λογοκρισία και διαγραφή πολλών comment's. 

Δεν με ξέρεις για το λες ότι λέω παπάτζες. Ένα πράγμα ξεκαθαρίζω σε κάθε συνομιλία ότι θα πω ότι βλέπω. Είναι και κάτι που ήμουν σπαθί και στις συνεντεύξεις ότι δεν θα πω ποτέ ψέματα για καμία VF/NOVA. Άλλωστε ο πελάτης το όνομα μου ακούει, γιατί να κάνω εγώ κακό όνομα;

Θα ακούσω τι; Κάποιον από την απ'εξω να έχει άποψη για τα πάντα; welcome to my life. Το ανάποδο θα μου έκανε έκπληξη. Αλλά όπως αγαπάς, bring it on.

6 ώρες πριν, nikos_k1 είπε

Φίλε μου τα παιδιά στα τηλεφωνικά κέντρα ακολουθούν μια γραμμή και δίνουν απαντήσεις με ότι έχουν μπροστά στα συστήματα τους.

Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να καταλάβουν κι ας μην εργάζονται σε τηλεφωνικό κέντρο.

Άποψη μου είναι εφόσον μπορείς να κάνεις την δουλειά καλύτερα από εκείνους, κάνε αίτηση για εργασία στην εκάστοτε εταιρία.

Κάθε πάροχος έχει ένα "infoportal" όπου ο agent πρέπει να ακολουθεί ένα workflow ανάλογα το τι λέει ο πελάτης για την βλάβη ή βλάβες που έχει.
Εσύ έχεις δουλέψει και το ξέρεις πως είναι από μέσα οπότε σε έκανα quote ως κάτι σωστό.
Τώρα θα με πάρει ο ICE-T και ο κάθε ICE-T θα μου πει ότι πληρώνει τον λογαριασμό του στην ώρα και γιατί έχει βλάβη. Λες και εγώ από το τεχνικό γνωρίζω αν πληρώνει ή όχι στην ώρα του ή ότι με ενδιαφέρει. Μόνο αν έχει φραγή από χρέος μπορώ να δω και να στείλω την κλήση στο εμπορικό καθώς δεν μπορώ να βγάλω την φραγή.
Και ότι και καλά δεν έχουμε τι να κάνουμε και κοιτάμε μια λίστα με το ποιοι είναι top στην ώρα της πληρωμής και λέμε "ας κόψω το καλώδιο για να έχει βλάβη".
Θα μου πει ότι έχει ΑΜΕΑ (95% των κλήσεων έλεος ρε παιδιά έλεος!) και να πω πάνω στα ΑΜΕΑ είμαι εθελοντής στο ΠΙΚΠΑ της Βούλας από 10 χρονών, αμφιβάλων αν όσοι καλείτε και λέτε για ΑΜΕΑ αν έχετε δει καν ΑΜΕΑ, ή μάλλον θα έχετε δει όταν παρκάρετε πάνω στις ράμπες για τα ΑΜΕΑ, ααα και ένα πράγμα, κανένα ΑΜΕΑ δεν θέλει να γίνει το δεκανίκι κανενός ή μοχλός πίεσης αλλά ποιος έχασε το φιλότιμο του για να το βρει αυτός που επικαλείτε ΑΜΕΑ; Λίγο ντροπή να κάνετε ψυχολογική πίεση για μια ώρα πιο νωρίς πρόσβαση στο FB γιατί ανάθεμα αν κανείς από αυτούς που καλούν ξέρει να κάνει και τίποτα άλλο.
Ή αν δεν έχετε ΑΜΕΑ θα έχετε κάποιο άτομο 80+ σε κρίσιμη κατάσταση υγείας και ουψ! έχει βλάβη το σταθερό και πως τόλμησε να βγει η βλάβη και να έρθει ο τεχνικός μετά από 2 μέρες (έτσι λέει το συμβόλαιο άμα το διαβάσετε και ποτέ) και αν πάθει τίποτα ο άνθρωπος τους πως θα το μάθουν! Λες και άμα παίζει οκ το σταθερό και ο/η άλλος/άλλη τα τινάζει καλεί πρώτα να πει τα τινάζω...ΚΑΙ δεν έχετε φροντίσει να υπάρχει ένα backup κινητό στο χώρο και σας φταίει ο agent που ΔΕΝ μπορεί να κάνει και κάτι από την στιγμή που έφυγε το τικετ από το τμήμα του.
Σήμερα είχα έναν ..... (βάλτε ότι επιθετικό χαρακτιρισμό θέλετε) με μεταφορά γραμμής από τον Α στον Β πάροχο, έτοιμο το νετ αλλά όχι η τηλεφωνία όπου στην foritotita.gr ήταν ακόμα στον Α και επί 20' μου έσπαγε τα νεύρα να ολοκληρώσω την μεταφορά της τηλεφωνίας λες και περνάει σαν διαχείριση από το TSR του όποιου παρόχου. Και να θέλω ρε φίλε ΔΕΝ γίνεται πως να το κάνουμε; πάρε αστυνομία, κάνε μου μήνυση (θα το γούσταρα παιδιά να σας πάω μια κόντρα μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση και να αράξω μετά στις δάφνες μου καθώς τα λεφτά θα τα πάω δωρεά σε άτομα ΑΜΕΑ ή σε προστασία ζώων), κάνε ότι θες ρε μεγάλε, το τμήμα μου κάνει από το Α ως το Π εσύ θες κάτι προς το Ω και από άλλη υπηρεσία. Φιλάκια.

6 ώρες πριν, nikos_k1 είπε

Πίστεψε με έχω περάσει από αυτό το κομμάτι και ξέρω πολύ καλά το πως είναι η δουλειά.

Απλά και τα παιδιά έχουν να ακούνε όλη την ώρα το κλασσικό δώσε προτεραιότητα σε εμένα, ξέρεις ποιος είμαι εγώ, προσωπικές απειλές κτλ.

Οπότε από ένα βαθμό και μετά μπορώ να καταλάβω και την αναμονή για να πιάσεις γραμμή (καθημερινές παραιτήσεις), όπως επίσης και τον λόγο που δεν ενημερώνουν σωστά (ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα θα φύγουν οπότε δεν τους ενδιαφέρει).

Στην VF αρχίσαμε 11, 2 χρόνια μετά έμεινε 1 μόνο, εγώ ήμουν προτελευταίος και έφυγα για άλλους λόγους.
Στην nova τώρα αρχίσαμε 6, η μόνη κοπέλα που είχαμε παραιτήθηκε πριν καν αρχίσουμε εκπαίδευση, ο 5ος έφυγε μετά την δεύτερη μέρα στο κέντρο (είχε πάρει κλήσεις μόνο τις 3 ώρες προς το τέλος) και έχουμε μείνει 4. Και οι 4 κοιτάμε για αλλού, με τους άλλους 3 να ψάχνουν να πάνε σε ότι βρουν χωρίς να θέλουν να δουν τι θα είναι αρκεί να φύγουν. Εγώ κοιτάζω για κάτι καλύτερο αλλά γενικά μου αρέσει να λύνω βλάβες, το κάνω και εδώ και πόσες φορές έχω πει αν δεν βγάλουν άκρη με όποιον agent ή βλάβη ας μου στείλουν prive και θα βοηθήσω, δεν θα κάνω μαγικά αλλά έχωντας την εμπειρία και την μη πίεση για χρόνους μπορώ να δώσω μασημένη τροφή για λύση.
Δεν μπορώ να μπω στην ψυχοσύνθεση του κάθε agent για να ξέρω τι και πως, έχουμε όλοι πίεση για χρόνους. Τρελή πίεση. Όσοι δεν έχετε κάνει την δουλειά αυτή δεν ξέρετε για τι πράγμα μιλάω. Έχεις τον πελάτη που θα σε βρίζει/γκαρίζει/ουρλιάζει/απειλεί ή και κάποιον lowtech που δεν καταλαβαίνει/δεν μπορεί και έχεις και από πάνω σου τους Team Leaders να σου λένε κάνε πιο σύντομα στην κλήση. Γιατί και καλός να είσαι στην δουλειά σου αν κάνεις κακούς χρόνους θα πάρεις πόδι.
Για να σας δω να δηλώνετε συμμετοχή μετά από μερικά εκ των έσω.
Αν πιστεύεις φίλε ICE-T ότι έχεις κάτι να πεις σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα, το βήμα δικό σου!
Με εκτίμηση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, comfuzio είπε

Δεν με ξέρεις για το λες ότι λέω παπάτζες. Ένα πράγμα ξεκαθαρίζω σε κάθε συνομιλία ότι θα πω ότι βλέπω. Είναι και κάτι που ήμουν σπαθί και στις συνεντεύξεις ότι δεν θα πω ποτέ ψέματα για καμία VF/NOVA. Άλλωστε ο πελάτης το όνομα μου ακούει, γιατί να κάνω εγώ κακό όνομα;

Θα ακούσω τι; Κάποιον από την απ'εξω να έχει άποψη για τα πάντα; welcome to my life. Το ανάποδο θα μου έκανε έκπληξη. Αλλά όπως αγαπάς, bring it on.

Κάθε πάροχος έχει ένα "infoportal" όπου ο agent πρέπει να ακολουθεί ένα workflow ανάλογα το τι λέει ο πελάτης για την βλάβη ή βλάβες που έχει.
Εσύ έχεις δουλέψει και το ξέρεις πως είναι από μέσα οπότε σε έκανα quote ως κάτι σωστό.
Τώρα θα με πάρει ο ICE-T και ο κάθε ICE-T θα μου πει ότι πληρώνει τον λογαριασμό του στην ώρα και γιατί έχει βλάβη. Λες και εγώ από το τεχνικό γνωρίζω αν πληρώνει ή όχι στην ώρα του ή ότι με ενδιαφέρει. Μόνο αν έχει φραγή από χρέος μπορώ να δω και να στείλω την κλήση στο εμπορικό καθώς δεν μπορώ να βγάλω την φραγή.
Και ότι και καλά δεν έχουμε τι να κάνουμε και κοιτάμε μια λίστα με το ποιοι είναι top στην ώρα της πληρωμής και λέμε "ας κόψω το καλώδιο για να έχει βλάβη".
Θα μου πει ότι έχει ΑΜΕΑ (95% των κλήσεων έλεος ρε παιδιά έλεος!) και να πω πάνω στα ΑΜΕΑ είμαι εθελοντής στο ΠΙΚΠΑ της Βούλας από 10 χρονών, αμφιβάλων αν όσοι καλείτε και λέτε για ΑΜΕΑ αν έχετε δει καν ΑΜΕΑ, ή μάλλον θα έχετε δει όταν παρκάρετε πάνω στις ράμπες για τα ΑΜΕΑ, ααα και ένα πράγμα, κανένα ΑΜΕΑ δεν θέλει να γίνει το δεκανίκι κανενός ή μοχλός πίεσης αλλά ποιος έχασε το φιλότιμο του για να το βρει αυτός που επικαλείτε ΑΜΕΑ; Λίγο ντροπή να κάνετε ψυχολογική πίεση για μια ώρα πιο νωρίς πρόσβαση στο FB γιατί ανάθεμα αν κανείς από αυτούς που καλούν ξέρει να κάνει και τίποτα άλλο.
Ή αν δεν έχετε ΑΜΕΑ θα έχετε κάποιο άτομο 80+ σε κρίσιμη κατάσταση υγείας και ουψ! έχει βλάβη το σταθερό και πως τόλμησε να βγει η βλάβη και να έρθει ο τεχνικός μετά από 2 μέρες (έτσι λέει το συμβόλαιο άμα το διαβάσετε και ποτέ) και αν πάθει τίποτα ο άνθρωπος τους πως θα το μάθουν! Λες και άμα παίζει οκ το σταθερό και ο/η άλλος/άλλη τα τινάζει καλεί πρώτα να πει τα τινάζω...ΚΑΙ δεν έχετε φροντίσει να υπάρχει ένα backup κινητό στο χώρο και σας φταίει ο agent που ΔΕΝ μπορεί να κάνει και κάτι από την στιγμή που έφυγε το τικετ από το τμήμα του.
Σήμερα είχα έναν ..... (βάλτε ότι επιθετικό χαρακτιρισμό θέλετε) με μεταφορά γραμμής από τον Α στον Β πάροχο, έτοιμο το νετ αλλά όχι η τηλεφωνία όπου στην foritotita.gr ήταν ακόμα στον Α και επί 20' μου έσπαγε τα νεύρα να ολοκληρώσω την μεταφορά της τηλεφωνίας λες και περνάει σαν διαχείριση από το TSR του όποιου παρόχου. Και να θέλω ρε φίλε ΔΕΝ γίνεται πως να το κάνουμε; πάρε αστυνομία, κάνε μου μήνυση (θα το γούσταρα παιδιά να σας πάω μια κόντρα μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση και να αράξω μετά στις δάφνες μου καθώς τα λεφτά θα τα πάω δωρεά σε άτομα ΑΜΕΑ ή σε προστασία ζώων), κάνε ότι θες ρε μεγάλε, το τμήμα μου κάνει από το Α ως το Π εσύ θες κάτι προς το Ω και από άλλη υπηρεσία. Φιλάκια.

Στην VF αρχίσαμε 11, 2 χρόνια μετά έμεινε 1 μόνο, εγώ ήμουν προτελευταίος και έφυγα για άλλους λόγους.
Στην nova τώρα αρχίσαμε 6, η μόνη κοπέλα που είχαμε παραιτήθηκε πριν καν αρχίσουμε εκπαίδευση, ο 5ος έφυγε μετά την δεύτερη μέρα στο κέντρο (είχε πάρει κλήσεις μόνο τις 3 ώρες προς το τέλος) και έχουμε μείνει 4. Και οι 4 κοιτάμε για αλλού, με τους άλλους 3 να ψάχνουν να πάνε σε ότι βρουν χωρίς να θέλουν να δουν τι θα είναι αρκεί να φύγουν. Εγώ κοιτάζω για κάτι καλύτερο αλλά γενικά μου αρέσει να λύνω βλάβες, το κάνω και εδώ και πόσες φορές έχω πει αν δεν βγάλουν άκρη με όποιον agent ή βλάβη ας μου στείλουν prive και θα βοηθήσω, δεν θα κάνω μαγικά αλλά έχωντας την εμπειρία και την μη πίεση για χρόνους μπορώ να δώσω μασημένη τροφή για λύση.
Δεν μπορώ να μπω στην ψυχοσύνθεση του κάθε agent για να ξέρω τι και πως, έχουμε όλοι πίεση για χρόνους. Τρελή πίεση. Όσοι δεν έχετε κάνει την δουλειά αυτή δεν ξέρετε για τι πράγμα μιλάω. Έχεις τον πελάτη που θα σε βρίζει/γκαρίζει/ουρλιάζει/απειλεί ή και κάποιον lowtech που δεν καταλαβαίνει/δεν μπορεί και έχεις και από πάνω σου τους Team Leaders να σου λένε κάνε πιο σύντομα στην κλήση. Γιατί και καλός να είσαι στην δουλειά σου αν κάνεις κακούς χρόνους θα πάρεις πόδι.
Για να σας δω να δηλώνετε συμμετοχή μετά από μερικά εκ των έσω.
Αν πιστεύεις φίλε ICE-T ότι έχεις κάτι να πεις σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα, το βήμα δικό σου!
Με εκτίμηση

Αν είστε πιεσμένοι κ λίγα άτομα το καταλαβαίνω σε ένα σημείο όμως δεν είναι λόγος μερικοί από εσάς να είστε αδιάφοροι,και να συνεχίσω τηλεφωνικό κέντρο είναι θα ακούς διάφορα και εγώ ακούω στην δουλειά μου πολλά αν μου τα .. θα τον διώξω ευγενικά αν δεν είναι ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες που τού προσφέρουμε απλά πράγματα,να προσβάλεις τους πελάτες με χαρακτηρισμούς σε φόρουμ ότι λένε πολλές μαλ.. έστω και σαν αστείο.δεν σε τιμάει φίλε .

Επεξ/σία από ICE-T

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...