bill2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Καλησπέρα Έχω πάλι ιστορικό με τη vdsl 50 Τη Κυριακή είχα αποσυνδέσεις όχι τακτικά τη δευτέρα κόπηκε εντελώς δηλώνουμε βλάβη με καλούν δευτέρα και τρίτη μεσημέρι έρχεται ο τεχνικός καταλήγει ότι φταιει το ρουτερ Είχα ενα zte zxhn h267a δεν νόμισα ότι ήταν αυτό λόγω ότι το άλλαξα το Φεβρουάριο του 2022 φέρνει ενα sercomm vodafone h300s ολοκαίνουριο Έκανε πολλά τρελά αποσυχρόνιζε, συγχρόνιζε σαν adsl κοβόταν όλα τα τρελά έκανε ζητάει να μου στείλουν εξοπλισμό λόγω ότι δεν είχε άλλο εξοπλισμό μαζί του Απο τη τριτη καλώ στο 13840 Ακούω μεγάλη ποικιλία δικαιολογείς 1) Δε βλέπω κάποιο αίτημα αλλαγής εξοπλισμού κύριε 2)Το αίτημα μας προχώρησε και θα το λάβεται 3) έχουμε συστημικο πρόβλημα και ο εξοπλισμός δεν εμφανίζεται μέσα 4) Το αίτημα σας έχει πάει στην αποθήκη αλλά δεν προχώρησε 5) Θα το παραλάβεται τον εξοπλισμό σας συνήθως θέλει 1-3 εργάσιμες (Της λέω σήμερα είναι η 3 εργάσιμη, παύση μισού λεπτού ναι θα το παραλάβεται) Έχω ζητήσει να μην χρεωθώ το τέλος αποδέσμευσης και να κάνω φορητότητα
VonLoutsos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 2 hours ago, bill2015 said: Καλησπέρα Έχω πάλι ιστορικό με τη vdsl 50 Τη Κυριακή είχα αποσυνδέσεις όχι τακτικά τη δευτέρα κόπηκε εντελώς δηλώνουμε βλάβη με καλούν δευτέρα και τρίτη μεσημέρι έρχεται ο τεχνικός καταλήγει ότι φταιει το ρουτερ Είχα ενα zte zxhn h267a δεν νόμισα ότι ήταν αυτό λόγω ότι το άλλαξα το Φεβρουάριο του 2022 φέρνει ενα sercomm vodafone h300s ολοκαίνουριο Έκανε πολλά τρελά αποσυχρόνιζε, συγχρόνιζε σαν adsl κοβόταν όλα τα τρελά έκανε ζητάει να μου στείλουν εξοπλισμό λόγω ότι δεν είχε άλλο εξοπλισμό μαζί του Απο τη τριτη καλώ στο 13840 Ακούω μεγάλη ποικιλία δικαιολογείς 1) Δε βλέπω κάποιο αίτημα αλλαγής εξοπλισμού κύριε 2)Το αίτημα μας προχώρησε και θα το λάβεται 3) έχουμε συστημικο πρόβλημα και ο εξοπλισμός δεν εμφανίζεται μέσα 4) Το αίτημα σας έχει πάει στην αποθήκη αλλά δεν προχώρησε 5) Θα το παραλάβεται τον εξοπλισμό σας συνήθως θέλει 1-3 εργάσιμες (Της λέω σήμερα είναι η 3 εργάσιμη, παύση μισού λεπτού ναι θα το παραλάβεται) Έχω ζητήσει να μην χρεωθώ το τέλος αποδέσμευσης και να κάνω φορητότητα Θεωρώ πως από την στιγμή που το πρόβλημα ΔΕΝ είναι μόνιμο, δεν θα αποδεσμευτείς χωρίς να πληρώσεις το τέλος. Ίσως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους ζητήσεις να σου βάλουν ίντερνετ σε κάποιο κινητό Vodafone (οκ δεν είναι λύση αν πρέπει να βρεις συσκευσή και να κανεις hotspot) και μετά να αιτηθείς πίστωση των ημερών που δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το ιντερνετ αφού αυτοί φταίνε που σε κοροιδεύουν με την αποστολή.
tasvar Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Στην περιπτωσή μου, (100άρα που μαζεύει πολλά λάθη σε 5-7 μέρες και σέρνεται),έπειτα από επισκέψεις έξι τεχνικών μου το έβγαλαν "Αδυναμία παροχής επιλεγμένου πακέτου" και "μη επιλύσιμο". Επειδή το συμβολαιό μου λήγει τον Φεβρουάριο, παραμένω ώς έχω με μειωμένη τιμή.
bill2015 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε Θεωρώ πως από την στιγμή που το πρόβλημα ΔΕΝ είναι μόνιμο, δεν θα αποδεσμευτείς χωρίς να πληρώσεις το τέλος. Ίσως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους ζητήσεις να σου βάλουν ίντερνετ σε κάποιο κινητό Vodafone (οκ δεν είναι λύση αν πρέπει να βρεις συσκευσή και να κανεις hotspot) και μετά να αιτηθείς πίστωση των ημερών που δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το ιντερνετ αφού αυτοί φταίνε που σε κοροιδεύουν με την αποστολή. Απο το 2017 έχω συνέχεια όλο βλάβες και όλα τα ίδια φτιάχνει για λίγο και μετα ξανά τα ίδια Δεν θέλω πίστωση παγίου αλλά να φύγω απο την εταιρία
markon Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 επιτέλους δεν μπορούν οι παροχοι να αφήνουν τον πελάτη, αν θέλει να χρησιμοποιήσει δικό του ρουτερ δίνοντας του, αν χρειάζεται και τους κωδικούς τηλεφωνίας και όχι να δίνουν κινεζιες αγορασμένες με το κιλο 1
HateMe Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, markon είπε επιτέλους δεν μπορούν οι παροχοι να αφήνουν τον πελάτη, αν θέλει να χρησιμοποιήσει δικό του ρουτερ δίνοντας του, αν χρειάζεται και τους κωδικούς τηλεφωνίας και όχι να δίνουν κινεζιες αγορασμένες με το κιλο Υπάρχουν λύσεις αρκεί να ψαχτείς. Όταν είχα Vodafone είχα βρει τους κωδικούς με την βοήθεια ενός παιδιού από δω μέσα και τους πέρασα στο fritzbox και δούλευε μια χαρά η τηλεφωνία. Το ίδιο με ΟΤΕ τώρα που είμαι. μόνο που τους παίρνει αυτόματα τους κωδικούς Για Nova το ξεχνάτε. Για WIND δεν έχω την παραμικρή ιδέα. 1
comfuzio Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 5 ώρες πριν, bill2015 είπε Απο το 2017 έχω συνέχεια όλο βλάβες και όλα τα ίδια φτιάχνει για λίγο και μετα ξανά τα ίδια Δεν θέλω πίστωση παγίου αλλά να φύγω απο την εταιρία Από το 2017 είχες τόσες φορές ευκαιρία να φύγεις ατελώς, γιατί δεν το έκανες όλο αυτό το μεγάλο διάστημα; όσο και να φταίει ο πάροχος, αν όντως είχες θέμα και δεν το έλυσαν, φταις πιο πολύ εσύ που δεν άλλαζες πάροχο ή που δεν δήλωνες βλάβη. Τώρα γιατί άργησε το router να σταλεί; Θα ρωτήσω την Δευτέρα να μου πούνε τα παιδιά αν υπήρχε όντως κάποιο συστημικό πρόβλημα, αν υπήρχε/υπάρχει όντως κάποιο θέμα να δούνε τι μπορούν να κάνουν για να πάει η αποστολή με άλλο τρόπο. Γενικά τυχαίνουν δυσκολίες συστημικές, θέλω να πιστεύω πως ήταν θέμα καθαρά τύχης! 6 ώρες πριν, tasvar είπε Στην περιπτωσή μου, (100άρα που μαζεύει πολλά λάθη σε 5-7 μέρες και σέρνεται),έπειτα από επισκέψεις έξι τεχνικών μου το έβγαλαν "Αδυναμία παροχής επιλεγμένου πακέτου" και "μη επιλύσιμο". Επειδή το συμβολαιό μου λήγει τον Φεβρουάριο, παραμένω ώς έχω με μειωμένη τιμή. Ναι αυτό το δίνει ο ΟΤΕ όταν μετράνε στην εισαγωγή χαμηλότερο από μικτό συγχρονισμό. Κατά τον ΟΤΕ το 10% απόκληση δεν είναι αν από τα 100 παίζεις 90 αλλά ΑΝ download+upload είναι μικτά κάτω από 90 (για την 100άρα πάντα). Αν λοιπόν πέρασαν και μέτρησαν εισαγωγή και είδαν ότι συνολικά είσαι κάτω από όριο το δίνουν για ΑΠΕΕΠ (Αδυναμία Παροχής Επιλεγμένου Εμπορικού Πακέτου) και εκεί ο πάροχος σου, δίνει την επιλογή είτε να πας στα 50 είτε να μείνεις ως έχει με έκπτωση (καλή επιλογή για όσους θέλουν 10mbps upload).
tasvar Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 7 ώρες πριν, comfuzio είπε Από το 2017 είχες τόσες φορές ευκαιρία να φύγεις ατελώς, γιατί δεν το έκανες όλο αυτό το μεγάλο διάστημα; όσο και να φταίει ο πάροχος, αν όντως είχες θέμα και δεν το έλυσαν, φταις πιο πολύ εσύ που δεν άλλαζες πάροχο ή που δεν δήλωνες βλάβη. Τώρα γιατί άργησε το router να σταλεί; Θα ρωτήσω την Δευτέρα να μου πούνε τα παιδιά αν υπήρχε όντως κάποιο συστημικό πρόβλημα, αν υπήρχε/υπάρχει όντως κάποιο θέμα να δούνε τι μπορούν να κάνουν για να πάει η αποστολή με άλλο τρόπο. Γενικά τυχαίνουν δυσκολίες συστημικές, θέλω να πιστεύω πως ήταν θέμα καθαρά τύχης! Ναι αυτό το δίνει ο ΟΤΕ όταν μετράνε στην εισαγωγή χαμηλότερο από μικτό συγχρονισμό. Κατά τον ΟΤΕ το 10% απόκληση δεν είναι αν από τα 100 παίζεις 90 αλλά ΑΝ download+upload είναι μικτά κάτω από 90 (για την 100άρα πάντα). Αν λοιπόν πέρασαν και μέτρησαν εισαγωγή και είδαν ότι συνολικά είσαι κάτω από όριο το δίνουν για ΑΠΕΕΠ (Αδυναμία Παροχής Επιλεγμένου Εμπορικού Πακέτου) και εκεί ο πάροχος σου, δίνει την επιλογή είτε να πας στα 50 είτε να μείνεις ως έχει με έκπτωση (καλή επιλογή για όσους θέλουν 10mbps upload). Εχω δει και 30mbps download συγχρονισμό, το οποίο πάει 75-90 μετά από επανεκκίνηση. Κάτι τρέχει με τα καλώδια στο δρόμο έξω, αλλά σιγά μην ασχοληθούν. Περιμένω πως και πώς να δω τι θα παίξει με τη ΔΕΗ που περνάει οπτική ίνα στις κολώνες, να δώ τι θα κάνω.
bill2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 7 ώρες πριν, comfuzio είπε Από το 2017 είχες τόσες φορές ευκαιρία να φύγεις ατελώς, γιατί δεν το έκανες όλο αυτό το μεγάλο διάστημα; όσο και να φταίει ο πάροχος, αν όντως είχες θέμα και δεν το έλυσαν, φταις πιο πολύ εσύ που δεν άλλαζες πάροχο ή που δεν δήλωνες βλάβη. Τώρα γιατί άργησε το router να σταλεί; Θα ρωτήσω την Δευτέρα να μου πούνε τα παιδιά αν υπήρχε όντως κάποιο συστημικό πρόβλημα, αν υπήρχε/υπάρχει όντως κάποιο θέμα να δούνε τι μπορούν να κάνουν για να πάει η αποστολή με άλλο τρόπο. Γενικά τυχαίνουν δυσκολίες συστημικές, θέλω να πιστεύω πως ήταν θέμα καθαρά τύχης! Δεν το ζήτησα να σου πω την αλήθεια Τους το ζήτησα τώρα έβαλα ενος φίλου μου δανεικό από cosmote
comfuzio Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 18 λεπτά πριν, tasvar είπε Εχω δει και 30mbps download συγχρονισμό, το οποίο πάει 75-90 μετά από επανεκκίνηση. Κάτι τρέχει με τα καλώδια στο δρόμο έξω, αλλά σιγά μην ασχοληθούν. Περιμένω πως και πώς να δω τι θα παίξει με τη ΔΕΗ που περνάει οπτική ίνα στις κολώνες, να δώ τι θα κάνω. 30mbps τόσο χαμηλά; αυτό αρκετές φορές είναι θέμα του router, το είχε κάνει και σε μένα αλλά μόλις έβαλα να κατεβάσω κάτι ανέβασε από μόνο του ταχύτητα συγχρονισμού και χωρίς σφάλματα. Αν είναι τα καλώδια έξω με πρόβλημα τότε αυτό είναι πρόβλημα ανεξαρτήτως παρόχου καθώς αυτά ανοίκουν στον ΟΤΕ. Οπότε αν όντως εκεί έχει βρεθεί πρόβλημα, η αλλαγή παρόχου δεν νομίζω να βοηθήσει γιατί στην ουσία θα μείνουν όλα ίδια και μόνο το router θα αλλάξει. Ο ΟΤΕ δεν τα αλλάζει αν δεν έχει κάποιο άλλο ελεύθερο ζεύγος εκεί μέσα ή αν βρει και είναι πολύ χειρότερο. Για να μην στο άλλαξαν ένα από τα 2 σενάρια παίζει. Απ'όσο ξέρω δεν τα αλλάζουν αυτά τα καλώδια παρά μόνο αν (λέω εγώ τώρα) είστε πχ 20 συνδρομητές εκεί και έχει θέμα και πάτε όλοι μαζί στο τοπικό τους υποκατάστημα και κάνετε αίτημα. Τότε λογικά θα βγάλει έξω συνεργείο. 3 λεπτά πριν, bill2015 είπε Δεν το ζήτησα να σου πω την αλήθεια Τους το ζήτησα τώρα έβαλα ενος φίλου μου δανεικό από cosmote Ε αυτό είναι το άσχημο, γιατί υπογράφεις κάποια συμφωνία για ένα Χ διάστημα με τον πάροχο και είτε τους δίνεις βλάβη και τους αφήνεις να κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους και πραγματικά αν υπάρχει όντως πρόβλημα που δεν μπορούν να το λύσουν, στο λένε και μόνο τους για Χ.Ε. (χωρίς επίλυση) είτε ζητάς να φύγεις πρόωρα αλλά θα φας την ρήτρα. Τα παιδιά στο κέντρο δεν μπορούν να σε βγάλουν Χ.Ε. αν δεν υπάρχει γραπτή αναφορά είτε από τεχνικό χώρου VF ότι δεν μπορεί να το φτιάξει είτε από ΟΤΕ. Στο λέω γιατί αυτή την δουλειά έκανα για 1,5 χρόνο ^^ 1
poulinos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 8 hours ago, HateMe said: Για WIND δεν έχω την παραμικρή ιδέα. κλειδωνουν με serial του cpe οσο ξερω 2
HateMe Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 4 ώρες πριν, poulinos είπε κλειδωνουν με serial του cpe οσο ξερω Α καλή φασούλα. Μόνο με κονέ βρίσκεις από εκεί
bill2015 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Ανεβάζω και στατιστικά Απο το πρωί είμαι μειον 33 mbps στο attainable απο 133 πηγα 99 Επίσης ο τεχνικός με το αναλυτή βλέπει τάση αλλά απο το φεβρουαριο απο vpu πέρασε η γραμμή σε vpu light Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2022 από bill2015
tasvar Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 9 ώρες πριν, comfuzio είπε 30mbps τόσο χαμηλά; αυτό αρκετές φορές είναι θέμα του router, το είχε κάνει και σε μένα αλλά μόλις έβαλα να κατεβάσω κάτι ανέβασε από μόνο του ταχύτητα συγχρονισμού και χωρίς σφάλματα. Αν είναι τα καλώδια έξω με πρόβλημα τότε αυτό είναι πρόβλημα ανεξαρτήτως παρόχου καθώς αυτά ανοίκουν στον ΟΤΕ. Οπότε αν όντως εκεί έχει βρεθεί πρόβλημα, η αλλαγή παρόχου δεν νομίζω να βοηθήσει γιατί στην ουσία θα μείνουν όλα ίδια και μόνο το router θα αλλάξει. Ο ΟΤΕ δεν τα αλλάζει αν δεν έχει κάποιο άλλο ελεύθερο ζεύγος εκεί μέσα ή αν βρει και είναι πολύ χειρότερο. Για να μην στο άλλαξαν ένα από τα 2 σενάρια παίζει. Απ'όσο ξέρω δεν τα αλλάζουν αυτά τα καλώδια παρά μόνο αν (λέω εγώ τώρα) είστε πχ 20 συνδρομητές εκεί και έχει θέμα και πάτε όλοι μαζί στο τοπικό τους υποκατάστημα και κάνετε αίτημα. Τότε λογικά θα βγάλει έξω συνεργείο. Μού άλλαξαν το ρούτερ 2 φορές. Ο τεχνικός τους μου είπε πως ο οτε μετράει για λίγα λεπτά τη γραμμή και αν δει πως περνάει το στοιχειώδες έλεγχο το δίνουν πως είναι εντάξει. Ζεύγος δεν υπάρχει να μου αλλάξουν. Οπότε, σε όποιο πάροχο και να πάω, το ίδιο θέμα θα έχω. Περιμένω την οπτική ίνα που κρέμεται έξω από το σπίτι μου στην κολώνα της ΔΕΗ να ενεργοποιηθεί, και μην τον είδατε μετά. 2
bill2015 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2022 Καλημέρα όλα καλά ευτηχώς Έστρωσε με αλλαγή ρουτερ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα