Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα 

Έχω πάλι ιστορικό με τη vdsl 50 

Τη Κυριακή είχα αποσυνδέσεις όχι τακτικά τη δευτέρα κόπηκε εντελώς  δηλώνουμε βλάβη με καλούν δευτέρα και τρίτη μεσημέρι έρχεται ο τεχνικός καταλήγει ότι φταιει το ρουτερ 

Είχα ενα zte zxhn h267a δεν νόμισα ότι ήταν αυτό λόγω ότι το άλλαξα το Φεβρουάριο του 2022 φέρνει ενα sercomm vodafone h300s ολοκαίνουριο 

Έκανε πολλά τρελά αποσυχρόνιζε, συγχρόνιζε σαν adsl κοβόταν όλα τα τρελά έκανε ζητάει να μου στείλουν εξοπλισμό λόγω ότι δεν είχε άλλο εξοπλισμό μαζί του 

Απο τη τριτη καλώ στο 13840 

Ακούω μεγάλη ποικιλία δικαιολογείς

1) Δε βλέπω κάποιο αίτημα αλλαγής εξοπλισμού κύριε 

2)Το αίτημα μας προχώρησε και θα το λάβεται 

3) έχουμε συστημικο πρόβλημα και ο εξοπλισμός δεν εμφανίζεται μέσα

4) Το αίτημα σας έχει πάει στην αποθήκη αλλά δεν προχώρησε 

5) Θα το παραλάβεται τον εξοπλισμό σας συνήθως θέλει 1-3 εργάσιμες 

(Της λέω σήμερα είναι η 3 εργάσιμη, παύση μισού λεπτού ναι θα το παραλάβεται)

Έχω ζητήσει να μην χρεωθώ το τέλος αποδέσμευσης και να κάνω φορητότητα 

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 hours ago, bill2015 said:

Καλησπέρα 

Έχω πάλι ιστορικό με τη vdsl 50 

Τη Κυριακή είχα αποσυνδέσεις όχι τακτικά τη δευτέρα κόπηκε εντελώς  δηλώνουμε βλάβη με καλούν δευτέρα και τρίτη μεσημέρι έρχεται ο τεχνικός καταλήγει ότι φταιει το ρουτερ 

Είχα ενα zte zxhn h267a δεν νόμισα ότι ήταν αυτό λόγω ότι το άλλαξα το Φεβρουάριο του 2022 φέρνει ενα sercomm vodafone h300s ολοκαίνουριο 

Έκανε πολλά τρελά αποσυχρόνιζε, συγχρόνιζε σαν adsl κοβόταν όλα τα τρελά έκανε ζητάει να μου στείλουν εξοπλισμό λόγω ότι δεν είχε άλλο εξοπλισμό μαζί του 

Απο τη τριτη καλώ στο 13840 

Ακούω μεγάλη ποικιλία δικαιολογείς

1) Δε βλέπω κάποιο αίτημα αλλαγής εξοπλισμού κύριε 

2)Το αίτημα μας προχώρησε και θα το λάβεται 

3) έχουμε συστημικο πρόβλημα και ο εξοπλισμός δεν εμφανίζεται μέσα

4) Το αίτημα σας έχει πάει στην αποθήκη αλλά δεν προχώρησε 

5) Θα το παραλάβεται τον εξοπλισμό σας συνήθως θέλει 1-3 εργάσιμες 

(Της λέω σήμερα είναι η 3 εργάσιμη, παύση μισού λεπτού ναι θα το παραλάβεται)

Έχω ζητήσει να μην χρεωθώ το τέλος αποδέσμευσης και να κάνω φορητότητα 

Θεωρώ πως από την στιγμή που το πρόβλημα ΔΕΝ είναι μόνιμο, δεν θα αποδεσμευτείς χωρίς να πληρώσεις το τέλος. Ίσως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους ζητήσεις να σου βάλουν ίντερνετ σε κάποιο κινητό Vodafone (οκ δεν είναι λύση αν πρέπει να βρεις συσκευσή και να κανεις hotspot) και μετά να αιτηθείς πίστωση των ημερών που δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το ιντερνετ αφού αυτοί φταίνε που σε κοροιδεύουν με την αποστολή.

Δημοσ.

Στην περιπτωσή μου, (100άρα που μαζεύει πολλά λάθη σε 5-7 μέρες και σέρνεται),έπειτα από επισκέψεις έξι τεχνικών μου το έβγαλαν "Αδυναμία παροχής επιλεγμένου πακέτου" και "μη επιλύσιμο".

Επειδή το συμβολαιό μου λήγει τον Φεβρουάριο, παραμένω ώς έχω με μειωμένη τιμή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

Θεωρώ πως από την στιγμή που το πρόβλημα ΔΕΝ είναι μόνιμο, δεν θα αποδεσμευτείς χωρίς να πληρώσεις το τέλος. Ίσως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τους ζητήσεις να σου βάλουν ίντερνετ σε κάποιο κινητό Vodafone (οκ δεν είναι λύση αν πρέπει να βρεις συσκευσή και να κανεις hotspot) και μετά να αιτηθείς πίστωση των ημερών που δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το ιντερνετ αφού αυτοί φταίνε που σε κοροιδεύουν με την αποστολή.

Απο το 2017 έχω συνέχεια όλο βλάβες και όλα τα ίδια φτιάχνει για λίγο και μετα ξανά τα ίδια 

Δεν θέλω πίστωση παγίου αλλά να φύγω απο την εταιρία 

 

Δημοσ.

επιτέλους δεν μπορούν οι παροχοι να αφήνουν τον πελάτη, αν θέλει να χρησιμοποιήσει δικό του ρουτερ δίνοντας του, αν χρειάζεται και τους κωδικούς τηλεφωνίας και όχι να δίνουν κινεζιες αγορασμένες με το κιλο

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, markon είπε

επιτέλους δεν μπορούν οι παροχοι να αφήνουν τον πελάτη, αν θέλει να χρησιμοποιήσει δικό του ρουτερ δίνοντας του, αν χρειάζεται και τους κωδικούς τηλεφωνίας και όχι να δίνουν κινεζιες αγορασμένες με το κιλο

Υπάρχουν λύσεις αρκεί να ψαχτείς.
Όταν είχα Vodafone είχα βρει τους κωδικούς με την βοήθεια ενός παιδιού από δω μέσα και τους πέρασα στο fritzbox και δούλευε μια χαρά η τηλεφωνία.
Το ίδιο με ΟΤΕ τώρα που είμαι. μόνο που τους παίρνει αυτόματα τους κωδικούς :P 

Για Nova το ξεχνάτε.

Για WIND δεν έχω την παραμικρή ιδέα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, bill2015 είπε

Απο το 2017 έχω συνέχεια όλο βλάβες και όλα τα ίδια φτιάχνει για λίγο και μετα ξανά τα ίδια 

Δεν θέλω πίστωση παγίου αλλά να φύγω απο την εταιρία 

 

Από το 2017 είχες τόσες φορές ευκαιρία να φύγεις ατελώς, γιατί δεν το έκανες όλο αυτό το μεγάλο διάστημα;
όσο και να φταίει ο πάροχος, αν όντως είχες θέμα και δεν το έλυσαν, φταις πιο πολύ εσύ που δεν άλλαζες πάροχο ή που δεν δήλωνες βλάβη.
Τώρα γιατί άργησε το router να σταλεί; Θα ρωτήσω την Δευτέρα να μου πούνε τα παιδιά αν υπήρχε όντως κάποιο συστημικό πρόβλημα, αν υπήρχε/υπάρχει όντως κάποιο θέμα να δούνε τι μπορούν να κάνουν για να πάει η αποστολή με άλλο τρόπο. Γενικά τυχαίνουν δυσκολίες συστημικές, θέλω να πιστεύω πως ήταν θέμα καθαρά τύχης!

6 ώρες πριν, tasvar είπε

Στην περιπτωσή μου, (100άρα που μαζεύει πολλά λάθη σε 5-7 μέρες και σέρνεται),έπειτα από επισκέψεις έξι τεχνικών μου το έβγαλαν "Αδυναμία παροχής επιλεγμένου πακέτου" και "μη επιλύσιμο".

Επειδή το συμβολαιό μου λήγει τον Φεβρουάριο, παραμένω ώς έχω με μειωμένη τιμή.

Ναι αυτό το δίνει ο ΟΤΕ όταν μετράνε στην εισαγωγή χαμηλότερο από μικτό συγχρονισμό. Κατά τον ΟΤΕ το 10% απόκληση δεν είναι αν από τα 100 παίζεις 90 αλλά ΑΝ download+upload είναι μικτά κάτω από 90 (για την 100άρα πάντα). Αν λοιπόν πέρασαν και μέτρησαν εισαγωγή και είδαν ότι συνολικά είσαι κάτω από όριο το δίνουν για ΑΠΕΕΠ (Αδυναμία Παροχής Επιλεγμένου Εμπορικού Πακέτου) και εκεί ο πάροχος σου, δίνει την επιλογή είτε να πας στα 50 είτε να μείνεις ως έχει με έκπτωση (καλή επιλογή για όσους θέλουν 10mbps upload).

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, comfuzio είπε

Από το 2017 είχες τόσες φορές ευκαιρία να φύγεις ατελώς, γιατί δεν το έκανες όλο αυτό το μεγάλο διάστημα;
όσο και να φταίει ο πάροχος, αν όντως είχες θέμα και δεν το έλυσαν, φταις πιο πολύ εσύ που δεν άλλαζες πάροχο ή που δεν δήλωνες βλάβη.
Τώρα γιατί άργησε το router να σταλεί; Θα ρωτήσω την Δευτέρα να μου πούνε τα παιδιά αν υπήρχε όντως κάποιο συστημικό πρόβλημα, αν υπήρχε/υπάρχει όντως κάποιο θέμα να δούνε τι μπορούν να κάνουν για να πάει η αποστολή με άλλο τρόπο. Γενικά τυχαίνουν δυσκολίες συστημικές, θέλω να πιστεύω πως ήταν θέμα καθαρά τύχης!

Ναι αυτό το δίνει ο ΟΤΕ όταν μετράνε στην εισαγωγή χαμηλότερο από μικτό συγχρονισμό. Κατά τον ΟΤΕ το 10% απόκληση δεν είναι αν από τα 100 παίζεις 90 αλλά ΑΝ download+upload είναι μικτά κάτω από 90 (για την 100άρα πάντα). Αν λοιπόν πέρασαν και μέτρησαν εισαγωγή και είδαν ότι συνολικά είσαι κάτω από όριο το δίνουν για ΑΠΕΕΠ (Αδυναμία Παροχής Επιλεγμένου Εμπορικού Πακέτου) και εκεί ο πάροχος σου, δίνει την επιλογή είτε να πας στα 50 είτε να μείνεις ως έχει με έκπτωση (καλή επιλογή για όσους θέλουν 10mbps upload).

 

Εχω δει και 30mbps download συγχρονισμό, το οποίο πάει 75-90 μετά από επανεκκίνηση.

Κάτι τρέχει με τα καλώδια στο δρόμο έξω, αλλά σιγά μην ασχοληθούν. 

Περιμένω πως και πώς να δω τι θα παίξει με τη ΔΕΗ που περνάει οπτική ίνα στις κολώνες, να δώ τι θα κάνω.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, comfuzio είπε

Από το 2017 είχες τόσες φορές ευκαιρία να φύγεις ατελώς, γιατί δεν το έκανες όλο αυτό το μεγάλο διάστημα;
όσο και να φταίει ο πάροχος, αν όντως είχες θέμα και δεν το έλυσαν, φταις πιο πολύ εσύ που δεν άλλαζες πάροχο ή που δεν δήλωνες βλάβη.
Τώρα γιατί άργησε το router να σταλεί; Θα ρωτήσω την Δευτέρα να μου πούνε τα παιδιά αν υπήρχε όντως κάποιο συστημικό πρόβλημα, αν υπήρχε/υπάρχει όντως κάποιο θέμα να δούνε τι μπορούν να κάνουν για να πάει η αποστολή με άλλο τρόπο. Γενικά τυχαίνουν δυσκολίες συστημικές, θέλω να πιστεύω πως ήταν θέμα καθαρά τύχης!

Δεν το ζήτησα να σου πω την αλήθεια 

Τους το ζήτησα τώρα  έβαλα ενος φίλου μου δανεικό από cosmote 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, tasvar είπε

Εχω δει και 30mbps download συγχρονισμό, το οποίο πάει 75-90 μετά από επανεκκίνηση.

Κάτι τρέχει με τα καλώδια στο δρόμο έξω, αλλά σιγά μην ασχοληθούν. 

Περιμένω πως και πώς να δω τι θα παίξει με τη ΔΕΗ που περνάει οπτική ίνα στις κολώνες, να δώ τι θα κάνω.

30mbps τόσο χαμηλά; αυτό αρκετές φορές είναι θέμα του router, το είχε κάνει και σε μένα αλλά μόλις έβαλα να κατεβάσω κάτι ανέβασε από μόνο του ταχύτητα συγχρονισμού και χωρίς σφάλματα.
Αν είναι τα καλώδια έξω με πρόβλημα τότε αυτό είναι πρόβλημα ανεξαρτήτως παρόχου καθώς αυτά ανοίκουν στον ΟΤΕ. Οπότε αν όντως εκεί έχει βρεθεί πρόβλημα, η αλλαγή παρόχου δεν νομίζω να βοηθήσει γιατί στην ουσία θα μείνουν όλα ίδια και μόνο το router θα αλλάξει.
Ο ΟΤΕ δεν τα αλλάζει αν δεν έχει κάποιο άλλο ελεύθερο ζεύγος εκεί μέσα ή αν βρει και είναι πολύ χειρότερο. Για να μην στο άλλαξαν ένα από τα 2 σενάρια παίζει. Απ'όσο ξέρω δεν τα αλλάζουν αυτά τα καλώδια παρά μόνο αν (λέω εγώ τώρα) είστε πχ 20 συνδρομητές εκεί και έχει θέμα και πάτε όλοι μαζί στο τοπικό τους υποκατάστημα και κάνετε αίτημα. Τότε λογικά θα βγάλει έξω συνεργείο.

3 λεπτά πριν, bill2015 είπε

Δεν το ζήτησα να σου πω την αλήθεια 

Τους το ζήτησα τώρα  έβαλα ενος φίλου μου δανεικό από cosmote 

Ε αυτό είναι το άσχημο, γιατί υπογράφεις κάποια συμφωνία για ένα Χ διάστημα με τον πάροχο και είτε τους δίνεις βλάβη και τους αφήνεις να κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους και πραγματικά αν υπάρχει όντως πρόβλημα που δεν μπορούν να το λύσουν, στο λένε και μόνο τους για Χ.Ε. (χωρίς επίλυση) είτε ζητάς να φύγεις πρόωρα αλλά θα φας την ρήτρα.
Τα παιδιά στο κέντρο δεν μπορούν να σε βγάλουν Χ.Ε. αν δεν υπάρχει γραπτή αναφορά είτε από τεχνικό χώρου VF ότι δεν μπορεί να το φτιάξει είτε από ΟΤΕ. Στο λέω γιατί αυτή την δουλειά έκανα για 1,5 χρόνο ^^

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, poulinos είπε

κλειδωνουν με  serial του  cpe οσο ξερω

Α καλή φασούλα. Μόνο με κονέ βρίσκεις από εκεί :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανεβάζω και στατιστικά 

Απο το πρωί είμαι μειον 33 mbps στο attainable απο 133  πηγα 99 

Επίσης ο τεχνικός με το αναλυτή βλέπει τάση αλλά απο το φεβρουαριο απο vpu πέρασε η γραμμή σε vpu light

image.png.d494e191c1d59455b262a3cecf75088c.png

Επεξ/σία από bill2015
Δημοσ.
9 ώρες πριν, comfuzio είπε

30mbps τόσο χαμηλά; αυτό αρκετές φορές είναι θέμα του router, το είχε κάνει και σε μένα αλλά μόλις έβαλα να κατεβάσω κάτι ανέβασε από μόνο του ταχύτητα συγχρονισμού και χωρίς σφάλματα.
Αν είναι τα καλώδια έξω με πρόβλημα τότε αυτό είναι πρόβλημα ανεξαρτήτως παρόχου καθώς αυτά ανοίκουν στον ΟΤΕ. Οπότε αν όντως εκεί έχει βρεθεί πρόβλημα, η αλλαγή παρόχου δεν νομίζω να βοηθήσει γιατί στην ουσία θα μείνουν όλα ίδια και μόνο το router θα αλλάξει.
Ο ΟΤΕ δεν τα αλλάζει αν δεν έχει κάποιο άλλο ελεύθερο ζεύγος εκεί μέσα ή αν βρει και είναι πολύ χειρότερο. Για να μην στο άλλαξαν ένα από τα 2 σενάρια παίζει. Απ'όσο ξέρω δεν τα αλλάζουν αυτά τα καλώδια παρά μόνο αν (λέω εγώ τώρα) είστε πχ 20 συνδρομητές εκεί και έχει θέμα και πάτε όλοι μαζί στο τοπικό τους υποκατάστημα και κάνετε αίτημα. Τότε λογικά θα βγάλει έξω συνεργείο.

 

Μού άλλαξαν το ρούτερ 2 φορές. Ο τεχνικός τους μου είπε πως ο οτε μετράει για λίγα λεπτά τη γραμμή και αν δει πως περνάει το στοιχειώδες έλεγχο το δίνουν πως είναι εντάξει.

Ζεύγος δεν υπάρχει να μου αλλάξουν. Οπότε, σε όποιο πάροχο και να πάω, το ίδιο θέμα θα έχω. Περιμένω την οπτική ίνα που κρέμεται έξω από το σπίτι μου στην κολώνα της ΔΕΗ να ενεργοποιηθεί, και μην τον είδατε μετά.

fiber.jpg

fiber2.jpg

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...