Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάνε και αυτοί και τρώνε πάνω από το κόσμημα και ρίχνουν ψίχουλα και το γεμίζουν σκόνη ; Έλεος δηλαδή κάπου . Λίγο σεβασμός στο εργαλείο 

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, KostasKri είπε

Δεν πήγαν καλά τα σημερινά άρθρα, χρειαζόταν μια Apple εδώ που τα λέμε

Έχει και Tesla το μενού σήμερα. Λείπει η Xiaomi για να δέσει το γλυκό(να βάλουμε και το pop corn να γίνεται) αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί... 

Δημοσ.

Πουθενά η αναφορά στο άρθρο για τον Louis Rossmann (υπάρχουν βίντεο του από το 2018)λες και ξαφνικά όλοι ξέρουν τι είναι τα butterfly keyboard.Ειναι ο μπαμπάς σου Apple!Φάε και ένα right to repair πέρυσι και έχει συνέχεια με τους ανεμιστήρες που δεν συνδέονται με ψυκτρα και απλά..φυσάνε φουυυυυ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kogba είπε

Έχει και Tesla το μενού σήμερα. Λείπει η Xiaomi για να δέσει το γλυκό(να βάλουμε και το pop corn να γίνεται) αλλά μην είμαστε και υπερβολικοί... 

Όλα σε μία μέρα; Άσε και κάτι για αύριο.

Δημοσ.

Εδώ μας εχουνε πλακώσει στις αναβαθμίσεις οι γελοίοι στα κινητα μας και αντί να βελτιώνονται χειροτερεύουν.εκεί θέλουν μυνησεις οι Π@@@@

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, shadowlike είπε

ωραία αλλά ο κακομοίρης που πήρε το ελαττωματικό laptop θα πάρει τίποτα  ;

Διάβασε το άρθρο 

 

6 ώρες πριν, poulinos είπε

οκ.θα δωσει φιλοδωρημα παλι. ουτε καν ψιλα δεν ειναι αυτο.ειναι σαν να λεμε δινουμε 2 λεπτα του ευρω

οπως πανε θα την κλεισουν απο το προστιμο.:p 

Επειδή για την εταιρεία τα 50 μυρια είναι ψίχουλα (που δεν είναι ) θα πρεπει να δώσει ίσα με την αξια του λαπτοπ αποζημίωση !;

 Εχε υπόψη πως αυτά τα ποσα είναι σαν αποζημίωση για την οποία ταλαιπωρία υπέστη ο πελάτης .

 Η αντικατάσταση σε όλα ηταν δωρεάν υπήρχε πρόγραμμα αντικατάστασης ακόμα και αν ηταν εκτός εγγύησης .

Επεξ/σία από Chris_BMW
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Chris_BMW είπε

Διάβασε το άρθρο 

 

Επειδή για την εταιρεία τα 50 μυρια είναι ψίχουλα (που δεν είναι ) θα πρεπει να δώσει ίσα με την αξια του λαπτοπ αποζημίωση !;

 Εχε υπόψη πως αυτά τα ποσα είναι σαν αποζημίωση για την οποία ταλαιπωρία υπέστη ο πελάτης .

 Η αντικατάσταση σε όλα ηταν δωρεάν υπήρχε πρόγραμμα αντικατάστασης ακόμα και αν ηταν εκτός εγγύησης .

Όταν ο άλλος το παίρνει για να βγάλει χρήματα και το laptop δεν κάνει τη δουλειά του για πολύ καιρό, τότε θα πρέπει να αποζημιώνεται επιπλέον. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η εταιρεία γνώριζε πολύ καλά ότι υπάρχει πρόβλημα…

Δεν είμαι κατά της  Apple, αλλά σαν καταναλωτής και επαγγελματίας οφείλω να απαιτώ την εκπλήρωση των υποχρεώσεων μιας εταιρείας απέναντι στους πελάτες της.

Επισκέπτης
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Rattlehead είπε

Πουθενά η αναφορά στο άρθρο για τον Louis Rossmann (υπάρχουν βίντεο του από το 2018)λες και ξαφνικά όλοι ξέρουν τι είναι τα butterfly keyboard.Ειναι ο μπαμπάς σου Apple!Φάε και ένα right to repair πέρυσι και έχει συνέχεια με τους ανεμιστήρες που δεν συνδέονται με ψυκτρα και απλά..φυσάνε φουυυυυ

Το είχα ξεχάσει αυτό, και δυστυχώς έτρωγα καθώς το διάβαζα! :lol:

Δημοσ.

Καλα εκει που λεει "μικροσκοπικες ποσοτητες σκονης η ψιχουλα" σκεφτομαι το μεσο χρηστη λαπτοπ που τοχει πασαλειψει με λαδια απο σουβλακια κοκακολες καφεδες νερα φτερνισματα κ οτι αλλα υγρα βγαζιε το σωμα του κ μετα λεει "ααα μου χαλασε αφου το προσεχα' μα γιατι δε πατανε τα πληκτρα.Κ απο κατω βρισκεις κομμενα νυχια που τα φτυνει ενω βλεπει νετφλιξ τριχες κ τα παντα ολα.

Φορητο  υψηλη τεχνολογια κ ανθεκτικοτητα ειναι τρεις διαφορετικες εννοιες που δυσκολα χωρανε στην ιδια προταση.Δε δικαιολογω το μηλο,πασχουν σοβαρα σε καποια θεματα κ εχουν παιδικες ασθενειες στη θερμικη σχεδιαση αλλα να λεμε κ τη μεγαλη εικονα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Tlykog είπε

Όταν ο άλλος το παίρνει για να βγάλει χρήματα και το laptop δεν κάνει τη δουλειά του για πολύ καιρό, τότε θα πρέπει να αποζημιώνεται επιπλέον. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι η εταιρεία γνώριζε πολύ καλά ότι υπάρχει πρόβλημα…

Δηλαδή η θεία μου που δεν μπορούσε να ανεβάσει 16 φορές την ίδια φωτογραφία στο Facebook δεν της αξίζει να αποζημιωθεί; Μόνο οι επαγγελματίες υπάρχουν; 😂 

Πέραν της πλάκας, το MacBook του 2016 με άφησε 2 φορές και μάλιστα η μια βράδυ πριν την παράδοση ενός έργου, ευτυχώς το συνέχισα σε desktop.

Γενικά η έννοια της αξιοπιστίας έχει πάει περίπατο σε όλους τους κατασκευαστές εδώ και χρόνια. 

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Chris_BMW είπε

Διάβασε το άρθρο 

αναφέρομαι στους κακομοίρηδες που αγόρασαν εκτός US και δεν είχαν το προνόμιο της μήνυσης.  Σε US στη χώρα του υπερκαταναλωτισμού εννοείται ότι θα βρεις το δίκιο σου. Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς εδώ καθώς σε κάτι τέτοια οι αντιπροσωπίες σφυρίζουν αδιάφορα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Και όπως αναφέρει και το άρθρο, η εταιρία δεν αποδέχεται καμία ευθύνη. Ξεκάθαρα για το μάρκετιγκ να μην μαυρίσει το όνομα της και τα τέλεια "και όποιος διαφωνεί είναι φτωχομπινές που δεν μπορεί να τα αγοράσει" προϊόντα της.

Δημοσ.

θεωρω πως ειναι μια τεραστια σκευωρια η apple δεν φτιαχνει ποτε κατι ελαττωματικο, πρωτον οι σχεδιαστες της apple ειναι οι καλυτεροι, δευτερον γινεται επαρκης ελεγχος ποιοτητας, τριτον τα δαχτυλα των χρηστων εχουν προβλημα, τεταρτον φταιει ο πολεμος στην ουκρανια και ο covid-19.

Δημοσ.
Στις 22/7/2022 στις 4:00 ΜΜ, Loinen είπε

Και αυτα τα 50 εκ. μαντεψτε ποιος θα τα πληρωσει. Οι επομενοι καταναλωτες των επομενων μοντελων Iphone.

Με χαρά κιόλας. Είναι υπολογισμένα από τον Κουκ. +200€ το κάθε καινούργιο μοντέλο, φαντάζομαι ότι καλύπτει τις ανάγκες της Apple για r&d και lawsuits.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...