Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 16/8/2022 στις 6:09 ΜΜ, borealisnor είπε

Καλησπέρα πόσο καιρό το έχεις;ενδιαφέρεται ο κολλητός μου για μη αυτόματο,euro 6 diesel. Είναι καλοί οι κινητήρες η μπουκωνει το dpf εύκολα;

για να ρωτας για dpf θα κυκλοφορείς μπόλικα εντός πόλη (η και μόνο) αν εχεις αυτό το σκοπό μην πάρεις disel θα πληρώνεις θα πληρωνεις και θα πληρώνεις diesel ειναι αψογα όταν δουλεύουν εκτός ταξίδια κλπ , όταν γινεται χρήση πόλης κύριός μετράει ανάποδα........ εκτός και αν είσαι από τους τρελους που αφαιρούν dpf καταργούν agr κλπ τοτε δεν θα πάθει τπτ..... αλλά μερικά άτομα εξαιτιας σου θα τον έχουν τον καρκίνο δωράκι

dpf σε αυτο το αυτοκίνητο ειναι πάνω κάτω σαν ολα τα άλλα πάντως ίδια κατηγορίας (euro class και κυβικά)_

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 17/8/2022 στις 10:46 ΠΜ, vamvakoolas είπε

απο αυτα που εχεις επιλεξει opel>renault>308

μη κανεις λαθος με 308. Αν και η πεζω προσπαθησε να διορθωσει τα προβληματα που ειχε το 307 τα εκανε λιγο #@να. Μονο ο κινητηρας αξιζει (αποδωση καταναλωση) αλλα αναλογα το κυβισμο παντα. Σαλονι και εξοπλισμος ηταν προτοπωριακος για την εποχη του αλλα πλεον ειναι ...αλλοκωτος και ισως ξενισει αρκετους. Τα προβληματα με τα ηλεκτρικα παραμενουν (ποναει ποδι...κοβει ποδι) μιας και οι προμηθευτες ειναι οι ...ιδιοι ακριβως με το 307!

και στο 308 και στο 208 που εχω,κανενα προβλημα με ηλεκτρικα.Ουτε στο 407 που ειχα πριν ,ουτε στο 406 που ειχα πιο  πριν.Μια χαρα αμαξια ειναι και με σαλονια και εξοπλισμο σουπερ,μακραν καλυτερος και πλουσιοτερος απο αλλα που κυκλοφορουν.

Δημοσ.

αν αρχισω τις δικες μου εμπειριες θα θελουμε σελιδες. Επισης εντελως τυχαια το 3008 εχει το πιο ευκολο κλειδι για να αντιγραφει και τα πεζω ειναι η 3η ευκολοτερη μαρκα στη κεντρικη ευρωπη για κλεψιες https://www.brusselstimes.com/273152/explosion-of-keyless-peugeot-3008-thefts-across-belgium (στα αγγλικα) για παραδειγμα. Για βλαβες; μια απλως αναζητηση στο google και θα βγαλει ....λαβρακια

 

Επισης μια βολτα σε ενα συνεργειο πεζω θα σε πεισει για το ειδος των βλαβων.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 16/8/2022 στις 6:32 ΜΜ, gbras είπε

Εγω megane θα ελεγα αλλα επειδη θα ηταν συμφερον οτι παρεις να βαλεις υγραεριο καλυτερα ψαξε το σε αυτα τα 3 πιο ειναι πιο "δεκτικο".

Αέριο σε diesel;

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, bikey77 είπε

Αέριο σε diesel;

Δεν ειχα προσεξει οτι ελεγε πετρελαιου..

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Black Demis είπε

για να ρωτας για dpf θα κυκλοφορείς μπόλικα εντός πόλη (η και μόνο) αν εχεις αυτό το σκοπό μην πάρεις disel θα πληρώνεις θα πληρωνεις και θα πληρώνεις diesel ειναι αψογα όταν δουλεύουν εκτός ταξίδια κλπ , όταν γινεται χρήση πόλης κύριός μετράει ανάποδα........ εκτός και αν είσαι από τους τρελους που αφαιρούν dpf καταργούν agr κλπ τοτε δεν θα πάθει τπτ..... αλλά μερικά άτομα εξαιτιας σου θα τον έχουν τον καρκίνο δωράκι

dpf σε αυτο το αυτοκίνητο ειναι πάνω κάτω σαν ολα τα άλλα πάντως ίδια κατηγορίας (euro class και κυβικά)_

Όχι δεν μας αρέσουν οι παρανομίες και η καταστροφή της γης, αυτά πληρώνουμε τώρα.

Το αυτοκίνητο θα κάνει καμία 10.000 χιλιόμετρα με 2-3 φορές το μήνα 150 χιλιόμετρα, τα υπόλοιπα σε επαρχιακή πόλη με λίγα σταματά ξεκινά.

Σε μεταχειρισμένο δεν βρίσκεις βενζίνη γιατί δεν φέρνουν οι μαντραδες ούτε καν οι καλοί. Οπότε η πετρέλαιο παιρνεις με 12.000+ευρώ  η πας σε μικρά καινούργια βενζίνης με αναμονή 3μηνες και.

Πιστεύω σύντομα θα διαπιστώσουν όλοι το προφανές ότι το υγραέριο είναι η μόνη σωτηρία και τότε θα αρχίσουν να φέρνουν βενζίνης οι μαντραδες.

Ως τότε τι αποφασίζει κάνεις;

Όποια απόφαση κ να πάρουμε στατιστικά αποδεικνύεται ότι η άλλη ήταν η σωστή...!😁

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, borealisnor είπε

Όχι δεν μας αρέσουν οι παρανομίες και η καταστροφή της γης, αυτά πληρώνουμε τώρα.

Το αυτοκίνητο θα κάνει καμία 10.000 χιλιόμετρα με 2-3 φορές το μήνα 150 χιλιόμετρα, τα υπόλοιπα σε επαρχιακή πόλη με λίγα σταματά ξεκινά.

Σε μεταχειρισμένο δεν βρίσκεις βενζίνη γιατί δεν φέρνουν οι μαντραδες ούτε καν οι καλοί. Οπότε η πετρέλαιο παιρνεις με 12.000+ευρώ  η πας σε μικρά καινούργια βενζίνης με αναμονή 3μηνες και.

Πιστεύω σύντομα θα διαπιστώσουν όλοι το προφανές ότι το υγραέριο είναι η μόνη σωτηρία και τότε θα αρχίσουν να φέρνουν βενζίνης οι μαντραδες.

Ως τότε τι αποφασίζει κάνεις;

Όποια απόφαση κ να πάρουμε στατιστικά αποδεικνύεται ότι η άλλη ήταν η σωστή...!😁

 

τα ιδια χιλομετρα με μενα πανω κατω δλδ κανεις
με τπτ πετρέλαιο τοτε...... αν βρεις κνα εργοστασιοακο αεριο η βενζινη καποιο οικονομικό φρεσκο

Δημοσ.

Μακρια απο το πεζό. Διοτι θα σου βγαλει προβλημα το adblue. Εστω οτι στο αντικαταστησουν δωρεάν με καινουριο, και πάλι το καινουριο θα σου ξαναβγαλει προβλημα καποια στιγμή.

Οποτε ρενό απο εμενα. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακρια από το ένα μακριά από το άλλο . Καθένας διαφημίζει αυτό που έχει.

Θεωρώ πως η αντοχή του κινητήρα εχει άμεση συναρτηση από τη συντήρηση και από το πως το δουλεύει κάποιος. Το μεταχειρισμένο όμως έχει το ρίσκο πως πριν από τον τελευταίο αγοραστή το είχε κάποιος άλλος και κανείς δεν ξέρει τι συντήρηση του έκανε.

Για μεταχειρισμένο θα πήγαινα σε κάποιο βενζίνης που ο κινητήρας του δέχεται υγραέριο και θα του εκανα αμεσα μετατροπή αφού μελλοντικά και από το πως δείχνουν τα πράγματα θα είναι το πιο φθηνό καύσιμο. Για φυσικό αέριο που είπε κάποιος 2,50  στη Μεσογείων. Πριν 10 μήνες είχε 83 λεπτά. Ασε που με αυτή την τιμή δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν άλλα από τα ελάχιστα πρατήρια που υπάρχουν στη χωρα.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Μήπως τελικά η λαϊκή ρύση:"αν πάρεις μεταχειρισμένο θα πάρεις μόνο γιαπωνέζικο honda,toyota η κορεα hyundai" δεν βγήκε τυχαία;

Ανακεφαλαιωνοντας.. τα opel βγάζουν πρόβλημα στην καδένα,τα peugeot στο adblue,τα seat δεν έχουν μεταπωλητικη αξία, renault citroen βγάζουν ηλεκτρικά wtf πρέπει να πάρουμε;

Τα toyota,honda,hyundai έρχονται με 300.000 χιλιόμετρα γυρισμένα...!όπως σίγουρα κ οι άλλες μάρκες..

Βενζίνη δεν βρίσκουμε γιατί οι μαντραδες φέρνουν μόνο πετρέλαιο.

Καινούργια ακόμη κι αν καταπίνεται η αναμονή είναι με ανοιχτή τιμή κι άρα υπολόγισε κάνα 1000ρικο έξτρα στο τέλος.

Να μείνεις με 20+ χρόνων αμάξι αν κ αποδείχτηκε σκυλί κ έχει κ όσα χιλιόμετρα πουλάνε τα μεταχειρισμένα στην αγορά κ ζητάνε 10.000+ τουτέστιν 180.000...

 

 

Μόλις τώρα, borealisnor είπε

Μήπως τελικά η λαϊκή ρύση:"αν πάρεις μεταχειρισμένο θα πάρεις μόνο γιαπωνέζικο honda,toyota η κορεα hyundai" δεν βγήκε τυχαία;

Ανακεφαλαιωνοντας.. τα opel βγάζουν πρόβλημα στην καδένα,τα peugeot στο adblue,τα seat δεν έχουν μεταπωλητικη αξία, renault citroen βγάζουν ηλεκτρικά wtf πρέπει να πάρουμε;

Τα toyota,honda,hyundai έρχονται με 300.000 χιλιόμετρα γυρισμένα...!όπως σίγουρα κ οι άλλες μάρκες..

Βενζίνη δεν βρίσκουμε γιατί οι μαντραδες φέρνουν μόνο πετρέλαιο.

Καινούργια ακόμη κι αν καταπίνεται η αναμονή είναι με ανοιχτή τιμή κι άρα υπολόγισε κάνα 1000ρικο έξτρα στο τέλος ασε που δεν έχει κ πολύ νόημα να πάρεις απλή βενζινη σε αυτή την πινέζα της ιστοριας

Να μείνεις με 20+ χρόνων αμάξι αν κ αποδείχτηκε σκυλί κ έχει κ όσα χιλιόμετρα πουλάνε τα μεταχειρισμένα στην αγορά κ ζητάνε 10.000+ τουτέστιν 180.000..;

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με την καδένα δεν το κατάλαβα ποτέ μου. Υποτίθεται δεν παθαίνει τίποτα. Σε μας χάλασε και σε Tiguan 5N κόστος 2.5 και σε opel 1.0 με τα 60 άλογα κόστος 1.0 . Δεν είναι καλύτερα να έχει ιμάντα χρονισμού και να το να αλλάζεις περιοδικά από το να το πληρώνεις χρυσάφι; Επίσης στο Opel εμείς είχαμε θέμα γιατί μπέρδευε νερό με λάδι και το έκανε μαγιονέζα. Υπάρχουν πάρα πολλά περιστατικά τέτοια μας το έκανε σε μεταχειρισμένο Opel που είχαμε 1,4. Στα πεζο 207 και στα γαλλικά δεν έχω την καλύτερη εμπειρία από τα ηλεκτρολογικά τους διότι έβγαζαν αρκετά προβλήματα. Ωστόσο σαν μηχανές ήτανε υπέροχες Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

Επεξ/σία από tilaverboy
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Αυτό με την καδένα δεν το κατάλαβα ποτέ μου. Υποτίθεται δεν παθαίνει τίποτα. Σε μας χάλασε και σε Tiguan 5N κόστος 2.5 και σε opel 1.0 με τα 60 άλογα κόστος 1.0 . Δεν είναι καλύτερα να έχει ιμάντα χρονισμού και να το να αλλάζεις περιοδικά από το να το πληρώνεις χρυσάφι; Επίσης στο Opel εμείς είχαμε θέμα γιατί μπέρδευε νερό με λάδι και το έκανε μαγιονέζα. Υπάρχουν πάρα πολλά περιστατικά τέτοια μας το έκανε σε μεταχειρισμένο Opel που είχαμε 1,4. Στα πεζο 207 και στα γαλλικά δεν έχω την καλύτερη εμπειρία από τα ηλεκτρολογικά τους διότι έβγαζαν αρκετά προβλήματα. Ωστόσο σαν μηχανές ήτανε υπέροχες Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.

θεωρητικα την καδένα την ελεγχεις και αυτήν για αν χρεάζεται αλλαγή κάθε 60κ χιλιόμετρα σε αντίθεση με τον ιμάντα που τον αλλάζεις. Αν σπάσει η καδένα ενώ είσαι ακόμα σε εγγύηση τότε είναι θέμα τις αντιπροσωπείας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...