Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stathis97 είπε

Για δοκιμασε να παρεις τηλεφωνο στο εμπορικο τμημα αντι στο τεχνικο και να ζητησεις διακοπη συνεργασιας,

Σε γνωστο σε μιση ωρα το προβλημα ειχε λυθει,δεκα μερες επικοινωνία με το τεχνικο τμημα,ηρθε τεχνικος σπιτι τιποτα δεν καταφερε.

(Βεβαια αυτος ηταν Ν0βα)

Τι έρχονται σπίτι σου οι πωλητές και φτιάχνουν τις βλάβες;
Αντί να κάνω αναθέσεις λοιπόν στους τεχνικούς να τις δίνω στο εμπορικό!
Να τι μαθαίνουμε στα πίσω πίσω!

  • Απαντ. 101
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Τι έρχονται σπίτι σου οι πωλητές και φτιάχνουν τις βλάβες;
Αντί να κάνω αναθέσεις λοιπόν στους τεχνικούς να τις δίνω στο εμπορικό!
Να τι μαθαίνουμε στα πίσω πίσω!

Δοκιμασε το και αν δουλεψει,δεχομαι και paypal 😁

 

Δημοσ.
Στις 16/8/2022 στις 10:25 ΜΜ, kr0m είπε

εκανα την δουλεια μου μια χαρα, ασυρματα, και ετσι θελω να ειμαι και τωρα, και οχι με ενα καλωδιο να διασχιζει το πατωμα (και ακομα και ετσι να μην πιανω τις ταχυτητες που επιανα)

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Στο γράφουμε όλοι, ότι κανείς πάροχος στον πλανήτη δεν έχει ευθύνη για την λειτουργία του ασύρματου δικτύου. Υπηρεσία σύνδεσης μας πουλάνε. Το πως θα την χρησιμοποιήσουμε είναι δικό μας θέμα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 16/8/2022 στις 10:25 ΜΜ, kr0m είπε

με το ακριβως ιδιο setup (σταθερος με wifi adapter σε αποστασηπου ειχα πριν τον...διπλασιασμο τους, πιανω γυρω στα 3mbps download, απο 40-45 που επιανα.

το ζητημα ειναι οτι πλεον, και ενω αναιρεθηκαν οι ενεργειες τους (ο διπλασιασμος ταχυτητηας δηλαδη) και ενω χρησιμοποιω ιδιο εξοπλισμο με πριν 4 μηνες, δεν εχω το αποτελεσμα που ειχα τοτε. εκανα την δουλεια μου μια χαρα, ασυρματα, και ετσι θελω να ειμαι και τωρα, και οχι με ενα καλωδιο να διασχιζει το πατωμα (και ακομα και ετσι να μην πιανω τις ταχυτητες που επιανα)

Το ξαναγραφω για να το καταλαβεις. Οι παροχοι, μετρανε το ιντερνετ που σου δινει το ενσυρματο. το αν εσυ θες ασυρματο κ να πιανει παντου, ειναι δικο σου θεμα και δεν εχει καμια υποχρεωση ο πάροχος. Αν οι μετρησεις με καλώδιο ειναι εντος του οριου που θεωρουνται αποδεκτες, δεν μπορεις να κανεις κατι.

Επισης δεν καταλαβα κατι. με καλωδιο πιανεις μεγαλυτερες ταχυτητες σε σχεση με ασυρματο;

μπορεις να στειλεις 3 speedtests;

 1 με καλωδιο, 1 συνδεμενος στο wifi του πάροχου (με καλο σημα) και 1 με το extender που χρησιμοποιεις.

Δημοσ.

Αχ και να είχα εσάς στις κλήσεις 🤣! Που ποτέ να μην έχετε βλάβες! Βασικά κανείς ποτέ να μην έχει βλάβη και ας μείνουμε άνεργοι!
Αλλά κάθε μέρα σε ~30 κλήσεις μ.ο. αναλύω το wifi αλλά πάντα η απάντηση είναι: "όχι έχω συμβόλαιο ότι θα πιάνω xxMBPS σε κάθε συσκευή στο σπίτι μου με wifi!"...
Δεν το λέω με κακία, αν υπάρχει τέτοιο συμβόλαιο που όντως το λέει αυτό θα ήθελα να το δω για δικιά μου χρήση που έσκασα 200€ για το asus wifi 6 router μου!

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, jkoukos είπε

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Στο γράφουμε όλοι, ότι κανείς πάροχος στον πλανήτη δεν έχει ευθύνη για την λειτουργία του ασύρματου δικτύου. Υπηρεσία σύνδεσης μας πουλάνε. Το πως θα την χρησιμοποιήσουμε είναι δικό μας θέμα.

ρε παιδια, διαβαζω τι λετε, ομως διαβαστε και εσεις το εξης:

πριν 4 μηνες, με ιδιο εξοπλισμο και χωροταξια σπιτιου, το ασυρματο επιανε 40-45. σημερα πιανει 5. 

δεν γραφω τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο.

 

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, kr0m είπε

ρε παιδια, διαβαζω τι λετε, ομως διαβαστε και εσεις το εξης:

πριν 4 μηνες, με ιδιο εξοπλισμο και χωροταξια σπιτιου, το ασυρματο επιανε 40-45. σημερα πιανει 5. 

δεν γραφω τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο.

 

 

Το ίδιο είχα πάθει σε 50αρα με το speedport entry 2. Από την στιγμή που πήγα σε 100 και άλλαξα σε zte h1600 το WiFi πετάει. 

Σε ethernet και τα 2 ήταν άψογα.

Δημοσ.

το θεατρο του παραλογου συνεχιζεται:

πηρα πριν λιγο παλι στο τεχνικο τμημα, ο υπαλληλος με ενημερωσε οτι μπορω να δοκιμασω και με ενα τριτο ρουτερ, εκτος του speedport και του ZTE. ετσι απο περιεργεια ρωτησα και ποτε ληγει το συμβολαιο, για να μαθω οτι ανανεωσαν το συμβολαιο μου μονοι τους λογω του υποβιβασμου που εκαναν στην ταχυτητα, εως το 2024! χωρις να ρωτησουν, ενημερωσουν, αναφερουν το οτιδηποτε!

αφου μιλησα με το τμημα λογαριασμων να το διευθετησω (οπου πολυ βολικα, δεν μου ειπαν ποιος user εκανε αυτη την ανανεωση), και τους ζητησα να με συνδεσουν με το τεχνικο τμημα ξανα, ο αγενης και με προθεση να με ξεπεταξει υπαλληλος που το σηκωσε μου ειπε οτι τελικα δε δικαιουμαι το ρουτερ επειδη ειναι δηλωμενο ως βλαβη το ζητημα (απο αρχες ιουλη ε...)

 

Δημοσ.

Άμα μπλέξεις με αυτά τα πέρα-δώθε- σε τμήματα είναι άσχημο.
Κοίτα εγώ πριν 2 χρόνια κοντά έμενα σε ένα σπίτι με 100mbps γραμμή, μετακομίζω (ανάθεμα) σε ένα άλλο σπίτι και έχει μόνο 50άρα, μου σπάνε συμβόλαια κτλ για να κάνω νέο (το είχα πακέτο με το κινητό). Έφυγα από το σπίτι γιατί έμενε μια τρελή από πάνω που άρχιζε να σέρνει πράγματα από τις 23:30 το βράδυ ως 7 το πρωί, η πιο γρήγορη μετακόμιση ever, κάτω από 20 μέρες!
Πάω σε νέο σπίτι όπου πάλι έχει 100mbps και μου κάνουν και πάλι νέα συμβόλαια κτλ. Φέτος που ήταν το νορμαλ για ανανέωση, δεν μου είπαν τίποτα ότι είχα ακόμα πχ 1,6 χρόνο υπόλοιπο. 

Ίσως έπεσες σε νέο και δεν ήξερε πως να το δει, ίσως είναι διαφορετικά στην cosmote, αλλά και καλά σου κάνουν κάποιο renew με την μεταφορά/αλλαγή προγράμματος αλλά δεν είναι κάτι το οποίο μπορούν να σε δεσμεύσουν.

Όπως και να έχει, ζήτα να δουν ιστορικό και να ακούσουν κλήσεις οι TL/SPV των τμημάτων και θα βρεθεί άκρη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, kr0m είπε

ρε παιδια, διαβαζω τι λετε, ομως διαβαστε και εσεις το εξης:

πριν 4 μηνες, με ιδιο εξοπλισμο και χωροταξια σπιτιου, το ασυρματο επιανε 40-45. σημερα πιανει 5. 

δεν γραφω τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο.

 

 

Αυτό που λες δεν λέει απολύτως τίποτα, μα τίποτα όμως. Δεν μπορεί ο πάροχος ή το δίκτυο μέχρι το ρούτερ να ευθύνεται για αλλαγές στη συμπεριφορά του wifi. Αυτό θες δεν θες πρέπει να το χωνέψεις ώστε να ξεκινήσεις να κάνεις βήματα προς την επίλυση του προβλήματος καθώς τα τηλέφωνα στον πάροχο γι' αυτό το θέμα δεν θα κάνουμε απολύτως τίποτα και πάλι.

Εσύ από πλευράς σου αναφορικά με το ασύρματο τι έχεις κάνει; 1)Έχεις δοκιμάσει σε άλλα κανάλια, 2)έχεις δοκιμάσει καθαρά και μόνο για δοκιμή ρούτερ κάποιου φίλου σου π.χ.,3)έχεις δει με κάποια εφαρμογή Wifi analyzer να δεις την συμφόρηση των καναλιών;

Και εγώ κάποια φάση (όχι Ελλάδα) ήμουν τέλεια ασύρματα μέχρι που μια μέρα δεν ήμουν. Πώς έγινε αυτό; Αγοράστηκαν τα διπλανά σπίτια στα οποία βρίσκομαι ανάμεσα και έβαλαν οι άνθρωποι ίντερνετ. Ξαφνικά το κανάλι στο οποίο έπαιζα από κανένα καπέλωμα βρέθηκε σχεδόν άχρηστο.

Κάνε λοιπόν τα παραπάνω και άσε τον πάροχο σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα. Περί ανανέωσης κ.λπ. δες τι λέει το συμβόλαιο σε περίπτωση υποβάθμισης, αναβάθμισης και πράξε ανάλογα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, kr0m είπε

ρε παιδια, διαβαζω τι λετε, ομως διαβαστε και εσεις το εξης:

πριν 4 μηνες, με ιδιο εξοπλισμο και χωροταξια σπιτιου, το ασυρματο επιανε 40-45. σημερα πιανει 5. 

δεν γραφω τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο.

φιλε μου ο εξοπλισμος σου ειναι 5ghz; μην περιμενεις να δεις πανω απο την ταχυτητα (40-45mbit) αν δεν εισαι συνδεμενος σε 5ghz wifi.

Eπισης εχε στο πισω του μυαλου σου οτι μπορει να εχει φαει φλασια/χαλασει το extender οποτε θα πρεπει να τσεκαρεις με απευθειας συνδεση με καλωδιο ή στο wifi του ρουτερ/μοντεμ της εταιρειας, τις ταχυτητες σου.

τελος, θα πρεπει να ελεγξεις την εσωτερικη σου καλωδιωση. μπορει να εχει οξιδωθει καποιο βυμα, να τραβηχτηκε καποιο καλωδιο και να σου δημιουργει το προβλημα του χαμηλου συγχρονισμου. 

Τα παραπανω ειναι τα βηματα που μπορεις να κανεις απο την πλευρα σου ΜΠΑΣ και διορθωθει, και να βεβαιωθεις οτι δεν φταιει κατι απο την δικη σου πλευρα. Αν τα τσεκαρεις κ εισαι 100% σιγουρος οτι ειναι κομπλε αυτα, δυστυχως τοτε ειναι θεμα του παροχου.

Επεξ/σία από kallair
Δημοσ.
Στις 17/8/2022 στις 7:28 ΜΜ, comfuzio είπε

Το sync παίζει ρόλο: Απόσταση, ποιότητα χαλκού, εξοπλισμός και προφίλ.

Το έχω πει και σε άλλο θέμα, όπου υπάρχει χαλκός δεν μπορεί να υπάρξει πρόβλεψη για συμπεριφορά μιας γραμμής και σας το λέω αυτό όντως τεχνικός σε 2 παρόχους. Έχω δει μερικές δεκάδες χιλιάδες γραμμές, ακόμα 2 διαμερίσματα στον ίδιο όροφο στο ίδιο κτήριο από ίδια καμπίνα με ίδια καλωδίωση να έχουν 2 πολύ διαφορετικές ταχύτητες. Τώρα τι; πως; γιατί; κανείς δεν κατάλαβε.

Εγώ είχα προβλήματα με αποσυγχρονισμούς από πέρσι τον Ιούνιο που αναβάθμισα από 24άρα σε 100άρα.

Ήρθαν δύο φορές τεχνικοί, @@. Με ζάλισαν να φέρω ηλεκτρολόγο, έφερα, @@.

Ξαφνικά, μετά τα έργα που έκαναν αρχές καλοκαιριού και έβαλαν και νέα καμπίνα λίγα μέτρα απ' το σπίτι, η γραμμή σταθεροποιήθηκε, μιλάμε για 109999 με ελάχιστα CRC για δύο μήνες.

Γυρνάω από διακοπές την Τρίτη, αποσυγχρονισμοί κάθε μισή ώρα τουλάχιστον, τα CRC στο θεό, και η ταχύτητα κάνει τραμπάλα.

Μπορείς να μου πεις τι στο διάολο γίνεται;

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, phanispal είπε

Εγώ είχα προβλήματα με αποσυγχρονισμούς από πέρσι τον Ιούνιο που αναβάθμισα από 24άρα σε 100άρα.

Ήρθαν δύο φορές τεχνικοί, @@. Με ζάλισαν να φέρω ηλεκτρολόγο, έφερα, @@.

Ξαφνικά, μετά τα έργα που έκαναν αρχές καλοκαιριού και έβαλαν και νέα καμπίνα λίγα μέτρα απ' το σπίτι, η γραμμή σταθεροποιήθηκε, μιλάμε για 109999 με ελάχιστα CRC για δύο μήνες.

Γυρνάω από διακοπές την Τρίτη, αποσυγχρονισμοί κάθε μισή ώρα τουλάχιστον, τα CRC στο θεό, και η ταχύτητα κάνει τραμπάλα.

Μπορείς να μου πεις τι στο διάολο γίνεται;

Κοίτα τώρα με τις ζέστες από αναφορές που έβλεπα στα μαζικά είχα σε αρκετές περιοχές πρόβλημα με υψηλές θερμοκρασίες σε καμπίνες που ή πέφταν εντελώς ή βαράγαν restart. Αυτό μόνο μπορώ να σκεφτώ, αλλά τα CRC είναι κάτι που βγαίνει σε επίπεδο υλικού από το ίδιο του router, καλώδια, πριζάκι, απερχόμενο, box/εσκαλιτ/ ως την ίδια την καμπίνα. 
Χαλαρά το δίνεις βλάβη και πάλι, μπορεί να έχεις πιάσει τίποτα υγρασία και να σου κάνουν επαναμικτονόμηση καλωδίου και να παίξεις μετά.

Όσο για το πρώτο κομμάτι, άμα σου μετρήσαν κάτω στην εισαγωγή ότι είναι οκ από ταχύτητα και δεν έβγαζε CRC ή τρελά FEC τότε δεν ήταν από έξω το θέμα, θα πρέπει να δεις την αναφορά στο χαρτί που άφησαν για να ξέρεις τι έγινε.
Σε άλλαξαν καμπίνα σε αυτή πιο κοντά; Δεν το έχω ακούσει αυτό ξανά, καλό άμα το κάνανε! Απλά είχα την εντύπωση ότι δεν κάνουν αυτήν την ενέργεια παρά μόνο αν είναι κάποια ανοιχτή βλάβη και έχουν πίεση

Δημοσ.

Το έχω δώσει βλάβη από χθες, αν και έπρεπε πιο νωρίς γιατί τώρα θα έρθουν από Δευτέρα.

Δεν ξέρω αν με κούμπωσαν αλλού, πάντως για κάποιο λόγο από τότε που έκαναν τα έργα η γραμμή ήταν τρένο για κανά δίμηνο. Ε δε μπορεί να ήταν τυχαίο, και δε μιλάμε για δύο μέρες ή πέντε μέρες, αλλά για δύο μήνες σερί.

Ζέστες έκανε και πριν, και δεν είναι ότι αυτές τις μέρες κάνει 45άρια να πεις ότι υπάρχει ένας λόγος παραπάνω. Τι να πω.

Πάνω που είπα ότι λύθηκε το πρόβλημα, άντε πάλι τα ίδια.

Και τηλεόραση έχω μέσω της εφαρμογής της Cosmote στο Mi Box S και έχει σκιστεί πάλι στα reboot ακόμα κι αν δεν έχω αποσυγχρονισμό. Και στο δίμηνο έκανε αλλά όχι τόσα πολλά.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Αυτό μόνο μπορώ να σκεφτώ, αλλά τα CRC είναι κάτι που βγαίνει σε επίπεδο υλικού από το ίδιο του router, καλώδια, πριζάκι, απερχόμενο, box/εσκαλιτ/ ως την ίδια την καμπίνα. 

Καλημέρα. Ίδια περίπτωση και με μένα : εδώ και αρκετό καιρό (περίπου 1 μήνα) τα crc (cosmote) σε άθλιο χαλί (πτώσεις ταχύτητας, επανασυγχρονισμοί κ.λπ.). Προχθές δηλώθηκε βλάβη (δεν είχα καθόλου internet) και ενώ αρχικά φαινόταν ότι η βλάβη είναι μεμονωμένη, εντούτοις μου ήρθε ειδοποίηση με sms, ότι η "βλάβη στην περιοχή σας αποκαταστάθηκε". Από τότε και μέχρι αυτή τη στιγμή, τα crc είναι 33 στο down και 0 στο up (περίπου 67 ώρες συνεχόμενο uptime, δηλαδή περίπου 3 ημέρες). 

Δεν είναι περίεργο; Αν είχα πρόβλημα στην εσωτερική καλωδίωση, τότε θα έπρεπε να βλέπω πάλι τα 5ψήφια crc που είχα και πριν. 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...