Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκέφτομαι για αγορά μεταχειρισμένου DIESEL, χρήση Ι.Χ. 

Γνωρίζω ότι πρέπει να είναι κατηγορίας euro 5 και άνω. Από κει πέρα, πρέπει να φοβάμαι κάτι στο diesel? Στα πολλά κυβικά,το πολύ 2000, παίζει τεκμήριο ,σήμα, ασφάλιστρα , δεν ξέρω πείτε, είμαι μυρωδιάς από Diesel. 

Επεξ/σία από skepasti21
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, skepasti21 είπε

Στα πολλά κυβικά,το πολύ 2000, παίζει τεκμήριο ,σήμα, ασφάλιστρα , δεν ξέρω πείτε, είμαι μυρωδιάς από Diesel. 

Ολα αυτα που αναφέρεις παίζουν

 Ελλαδα μενεις;

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, skepasti21 είπε

Σκέφτομαι για αγορά μεταχειρισμένου DIESEL, χρήση Ι.Χ. 

Γνωρίζω ότι πρέπει αν είναι κατηγορίας euro 5 και άνω. Από κει πέρα, πρέπει να φοβάμαι κάτι στο diesel? Στα πολλά κυβικά,το πολύ 2000, παίζει τεκμήριο ,σήμα, ασφάλιστρα , δεν ξέρω πείτε, είμαι μυρωδιάς από Diesel. 

Εγώ πάλι δεν γνωρίζω ότι πρέπει να είναι κατηγορίας euro 5 και άνω, μάλλον ξέρεις περισσότερα από εμάς.

Όσο για τεκμήρια, σήμα, ασφάλιστρα κτλ δεν αλλάζει κάτι επειδή είναι diesel, χρεώνεται ότι ακριβώς θα χρεωνόταν και ένα βενζινοκίνητο.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, skepasti21 είπε

Σκέφτομαι για αγορά μεταχειρισμένου DIESEL, χρήση Ι.Χ. 

Γνωρίζω ότι πρέπει αν είναι κατηγορίας euro 5 και άνω. Από κει πέρα, πρέπει να φοβάμαι κάτι στο diesel? Στα πολλά κυβικά,το πολύ 2000, παίζει τεκμήριο ,σήμα, ασφάλιστρα , δεν ξέρω πείτε, είμαι μυρωδιάς από Diesel. 

Αν το αυτοκίνητο είναι αγορά από Ελλάδα, δεν τίθεται θέμα κατηγορίας EURO.

Αν είναι εισαγωγής τότε πρέπει να είναι από EURO 5B.
Τα EURO 5A έχουν ένα επιπλέον χαράτσι 1.000 €, ενώ τα EURO 4 και κάτω έχουν επιπλέον χαράτσι 3.000 €.

Από κει και πέρα, σαν κάτοχος diesel εδώ και 4 χρόνια έχω να σου πω ένα πράγμα. Όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα μηχανήματα κλπ το πιο σημαντικό είναι η τέλεια συντήρηση - χρήση.
Το πιο σημαντικό στο diesel είναι να είναι καλό το καύσιμο ( όσο μπορεί να το ελέγξει κάποιος αυτό ) και το αυτοκίνητο να κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Εάν ας πούμε είσαι Αθήνα και κινήσε μονίμως στο κέντρο, πήγαινε κάθε 15 μέρες στην Αττική Οδό ή στην Εθνική για μισή ώρα με 2.500 - 3.000 στροφές για να κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf κλπ. αλλιώς θα μπουκώσουν κάποια στιγμή όλα και θα πας για μπεκ και μπορεί να θέλεις 1.500 €.

Γι αυτό κατηγορούν κάποιοι τα diesel. Δεν τους φέρονται σωστά και μετά τους φταίει το αυτοκίνητο ....

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Free Bird είπε

Αν το αυτοκίνητο είναι αγορά από Ελλάδα, δεν τίθεται θέμα κατηγορίας EURO.

Αν είναι εισαγωγής τότε πρέπει να είναι από EURO 5B.
Τα EURO 5A έχουν ένα επιπλέον χαράτσι 1.000 €, ενώ τα EURO 4 και κάτω έχουν επιπλέον χαράτσι 3.000 €.

 

Καλά δεν μιλάμε για παλιό diesel έτσι και αλλιώς , δεν είναι λογικό νομίζω να πάει κάποιος εκεί. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχει τέτοιο χαράτσι? Πληροφοριακά, μένω σε νησι Μυτιληνη και η δουλειά μου είναι 50χλμ από την πόλη αλλά αμάξι να πάρω 1-2 φορές το μήνα οπότε ίσως είναι ένα κριτήριο αυτό με τα μπεκ. Με προβληματισες και καλά εκανες. 

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, skepasti21 είπε

Καλά δεν μιλάμε για παλιό diesel έτσι και αλλιώς , δεν είναι λογικό νομίζω να πάει κάποιος εκεί. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχει τέτοιο χαράτσι? Πληροφοριακά, μένω σε νησι Μυτιληνη και η δουλειά μου είναι 50χλμ από την πόλη αλλά αμάξι να πάρω 1-2 φορές το μήνα οπότε ίσως είναι ένα κριτήριο αυτό με τα μπεκ. Με προβληματισες και καλά εκανες. 

Το χαράτσι αφορά Μόνο τα εισαγωγής. Αν το φέρει ο έμπορας θα το βάλει πάνω στην τιμή, εσύ δε θα καταλάβεις κάτι. Αν το φέρεις εσύ απ' έξω, θα το ... νοιώσεις !

Μάλλον δε χρειάζεσαι diesel. Αν έκανες 15-20.000+ χλμ το χρόνο, οκ.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, skepasti21 είπε

Καλά δεν μιλάμε για παλιό diesel έτσι και αλλιώς , δεν είναι λογικό νομίζω να πάει κάποιος εκεί. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχει τέτοιο χαράτσι? Πληροφοριακά, μένω σε νησι Μυτιληνη και η δουλειά μου είναι 50χλμ από την πόλη αλλά αμάξι να πάρω 1-2 φορές το μήνα οπότε ίσως είναι ένα κριτήριο αυτό με τα μπεκ. Με προβληματισες και καλά εκανες. 

Μόνο για ΣΚ ας πούμε το θες το αμάξι; Πάντως μιας και δεν είναι σαν την Αθήνα έχεις σίγουρα διαδρομές για να πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα για την αναγέννηση του dpf.

Πάντως όντως δεν ακούγεται να χρειάζεσαι αυτοκίνητο diesel.

Άκυρο αλλά πού πας για δουλειά; Από το νησί είμαι και εγώ αν και μένω Αθήνα. 😛

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, skepasti21 είπε

Πληροφοριακά, μένω σε νησι Μυτιληνη και η δουλειά μου είναι 50χλμ από την πόλη αλλά αμάξι να πάρω 1-2 φορές το μήνα

Αν είναι έτσι μάλλον δεν πρέπει να προτιμήσεις ντίζελ, μη σου πω ότι δεν είναι καν αναγκαίο να πάρεις αμάξι.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Grim Ripper είπε

Μόνο για ΣΚ ας πούμε το θες το αμάξι; Πάντως μιας και δεν είναι σαν την Αθήνα έχεις σίγουρα διαδρομές για να πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα για την αναγέννηση του dpf.

Πάντως όντως δεν ακούγεται να χρειάζεσαι αυτοκίνητο diesel.

Άκυρο αλλά πού πας για δουλειά; Από το νησί είμαι και εγώ αν και μένω Αθήνα. 😛

Καλλονή φιλαράκι 🙂

37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν είναι έτσι μάλλον δεν πρέπει να προτιμήσεις ντίζελ, μη σου πω ότι δεν είναι καν αναγκαίο να πάρεις αμάξι.

Τι εννοείς να μην πάρω αμάξι? Κάτι καταλαβαίνω αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, skepasti21 είπε

Τι εννοείς να μην πάρω αμάξι? Κάτι καταλαβαίνω αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω.

Επειδή θα χρησιμοποιείς το αμάξι 1-2 φορές το μήνα μόνο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Επειδή θα χρησιμοποιείς το αμάξι 1-2 φορές το μήνα μόνο.

Χαρά στο κουράγιο σου  

Επεξ/σία από jmmys
Επισκέπτης
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Free Bird είπε

Αν το αυτοκίνητο είναι αγορά από Ελλάδα, δεν τίθεται θέμα κατηγορίας EURO.

Αν είναι εισαγωγής τότε πρέπει να είναι από EURO 5B.
Τα EURO 5A έχουν ένα επιπλέον χαράτσι 1.000 €, ενώ τα EURO 4 και κάτω έχουν επιπλέον χαράτσι 3.000 €.

Από κει και πέρα, σαν κάτοχος diesel εδώ και 4 χρόνια έχω να σου πω ένα πράγμα. Όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα μηχανήματα κλπ το πιο σημαντικό είναι η τέλεια συντήρηση - χρήση.
Το πιο σημαντικό στο diesel είναι να είναι καλό το καύσιμο ( όσο μπορεί να το ελέγξει κάποιος αυτό ) και το αυτοκίνητο να κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο. Εάν ας πούμε είσαι Αθήνα και κινήσε μονίμως στο κέντρο, πήγαινε κάθε 15 μέρες στην Αττική Οδό ή στην Εθνική για μισή ώρα με 2.500 - 3.000 στροφές για να κάνει αναγέννηση το φίλτρο dpf κλπ. αλλιώς θα μπουκώσουν κάποια στιγμή όλα και θα πας για μπεκ και μπορεί να θέλεις 1.500 €.

Γι αυτό κατηγορούν κάποιοι τα diesel. Δεν τους φέρονται σωστά και μετά τους φταίει το αυτοκίνητο ....

Έχω diesel (renault clio) στην Αθήνα το κυκλοφορώ λίγο βέβαια αφού το αμάξι στο κέντρο είναι θάνατος, παρόλα αυτά δεν το ήξερα αυτό που λες πριν το πάρω, δηλαδή τα ταξί τι γίνεται; χαλάνε συχνά;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...