Joshua21 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Μόλις τώρα, 1comment είπε Βάζω την εικόνα λογ/σμου γιατί κι εγώ έχω μπερδευτεί. Γράφει δυο περιόδους χρέωσης που στη μία φαίνεται η έκπτωση και είναι για 19-21 του μήνα (πριν τη λήξη) ενώ και η δεύτερη χρέωση από κάτω πιάνει από 19 του μήνα που ισχύει ακόμα το συμβόλαιο. Τώρα κακώς το αναλύουμε τόσο αφού το θέμα έχει λυθεί, αλλά επειδή σας είδα ότι θέλετε να μάθετε λεπτομέρειες για την περίπτωση. Δεν καταλαβαίνεις και πολλά προφανώς επειδή δεν έχεις ξαναδεί προσεκτικά κάποιο λογαριασμό vodafone, πάντα σου βάζουν την κανονική τιμή του προγράμματος και την έκπτωση στην υπολογίζουν ξεχωριστά. Έτσι έγινε και σε αυτόν, σου έβαλαν την κανονική τιμή παγίου για τις 30 ημέρες, και μετά σου υπολόγισαν έκπτωση όχι για όλες αλλά μόνο για τις υπολοιπόμενες μέχρι τη λήξη του συμβολαίου σου (19, 20 και 21 Ιουλίου).
1comment Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Το υπεραναλύσαμε νομίζω. Τώρα η απορία είναι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα επειδή ανανέωσα μια μέρα πριν τη λήξη ή και μια μέρα μετά να ανανέωνα θα ήταν ίδια η κατάληξη; Ρωτώ για να μείνει μια καλή πληροφορία σε μελλοντικές αναζητήσεις ίδιας περίπτωσης. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2022 από 1comment
VonLoutsos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 8 hours ago, 1comment said: Το υπεραναλύσαμε νομίζω. Τώρα η απορία είναι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα επειδή ανανέωσα μια μέρα πριν τη λήξη ή και μια μέρα μετά να ανανέωνα θα ήταν ίδια η κατάληξη; Ρωτώ για να μείνει μια καλή πληροφορία σε μελλοντικές αναζητήσεις ίδιας περίπτωσης. Όταν μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο, σε μια περίπτωση το είχα συζήτηση με αυτόν που έκλεισα το συμβόλαιο και μου είπε εννοείται πως θα γίνει πίστωση της διαφοράς, όμως έχω και περίπτωση που μου είπε πως δεν γίνεται. Είναι που θα πέσεις και πόσο θα το κυνηγήσεις και από μέρους σου.
chipakos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Το ίδιο συνέβει και σε εμένα στην Cosmote και ενώ μου είχαν υποσχεθεί ότι θα διορθωθεί άμμεσα, χρειάστηκαν να εκδοθούν 3 λογαριασμοί να περάσουν 6 μήνες και να κάνω 6 τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote για να έρθω στην κανονική χρέωση και να πιστώσουν το επιπλέον ποσόν. 1
tuning123 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Εάν δεν κάνω λάθος εντός 14 ημερών , έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης.
kallair Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, 1comment είπε Λήγει αύριο το συμβόλαιο απο βονταφον και η αλήθεια το αμέλησα να το ανανεώσω. Με έπαιρναν από κάτι 213 εξωτερικοί τους συνεργάτες αλλά ήθελα ν ανανεώσω απευθείας με την εταιρία από το τσατ. Anyway προχθες 19 του μήνα εκδόθηκε νέος λογ/σμος και ενώ ακόμα δεν έχει λήξει το συμβόλαιο, η χρέωση είναι 2,5 φορές πάνω! Το βλέπω από την περίοδο χρέωσης που λέει 19-7 ως 18-8. Δηλαδή προπληρώνουμε τον επόμενο μήνα στις εταιρίες σταθερής; Φυσικά θα μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Έτυχε σε άλλους; Αξίζει να το παλέψω με αμφισβήτηση του ποσού; ΠΑΝΤΑ προπληρωνεις τον επομενο μηνα. για αυτο τις περισσοτερες φορες παιρνεις κ λεφτα πισω, στον τελευταιο εκκαθαριστικο λογαριασμο. επειδη λοιπον προπληρωνεις το παγιο του επομενου μηνα, αν τωρα ανανεωσεις, στον επομενο λογαριασμο θα πρεπει να σου αφαιρεσουν την εξτρα χρεωση που σου εκαναν. αναλογως ποτε θα υπογραψεις το νεο συμβολαιο, ισως καποιες μερες στις χρεωσουν με την τιμη που ειπες (2,5 φορες πανω) σαν εκτος συμβολαιου και σου κανουν επιστροφη για το υπολοιπο του μηνα. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2022 από kallair
GREGORYMO Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kallair είπε ΠΑΝΤΑ προπληρωνεις τον επομενο μηνα. για αυτο τις περισσοτερες φορες παιρνεις κ λεφτα πισω, στον τελευταιο εκκαθαριστικο λογαριασμο. επειδη λοιπον προπληρωνεις το παγιο του επομενου μηνα, αν τωρα ανανεωσεις, στον επομενο λογαριασμο θα πρεπει να σου αφαιρεσουν την εξτρα χρεωση που σου εκαναν. αναλογως ποτε θα υπογραψεις το νεο συμβολαιο, ισως καποιες μερες στις χρεωσουν με την τιμη που ειπες (2,5 φορες πανω) σαν εκτος συμβολαιου και σου κανουν επιστροφη για το υπολοιπο του μηνα. Από την δεκαετία του 80 γίνεται έτσι. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2022 από GREGORYMO Συμπληρώμα
lector Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 8 ώρες πριν, chipakos είπε Το ίδιο συνέβει και σε εμένα στην Cosmote και ενώ μου είχαν υποσχεθεί ότι θα διορθωθεί άμμεσα, χρειάστηκαν να εκδοθούν 3 λογαριασμοί να περάσουν 6 μήνες και να κάνω 6 τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote για να έρθω στην κανονική χρέωση και να πιστώσουν το επιπλέον ποσόν. Εχω κι εγω δυσαρεστη εμπειρια αποπειρας επιστροφης χρηματων απο την κοσμοτε, χρειαστηκαν πολλαααααα τηλεφωνα και πολυυυυς καιρος αναμονης μεχρι να μου πιστωσουν χρηματα που αφαιρεσαν απο την καρτα μου χωρις λογο. Η διαδικασια εισπραξης ειναι σφαιρα, η διαδικασια επιστροφης ομως σε ταλαιπωρει απιστευτα. Και δεν εχει πεσει ουτε ενα προστιμο μερικων εκατομμυριων μπας και γινουν ανθρωποι. 1
sevant Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Καλησπέρα σας. Λήγει το συμβόλαιο μου στην Vodafone τον Σεπτέμβριο.Πήγα σε κατάστημα της Vodafone να πάρω προσφορά αλλά δεν κατάφερα να πάρω καλύτερη από αυτά που πληρώνω τώρα 23,30€ για 50αρι . Υπάρχει κάποια γνώση για το πώς σου δίνουν καλύτερη τιμή; Να πάρω προσφορά από άλλη εταιρεία; Ένας υπάλληλος μου είπε ότι είναι δύσκολο να δώσουν καλύτερη τιμή γιατί είναι και η επιτροπή ανταγωνισμού. Καλησπέρα σας. Λήγει το συμβόλαιο μου στην Vodafone τον Σεπτέμβριο.Πήγα σε κατάστημα της Vodafone να πάρω προσφορά αλλά δεν κατάφερα να πάρω καλύτερη από αυτά που πληρώνω τώρα 23,30€ για 50αρι . Υπάρχει κάποια γνώση για το πώς σου δίνουν καλύτερη τιμή; Να πάρω προσφορά από άλλη εταιρεία; Ένας υπάλληλος μου είπε ότι είναι δύσκολο να δώσουν καλύτερη τιμή γιατί είναι και η επιτροπή ανταγωνισμού.
Giama Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2022 12 ώρες πριν, sevant είπε Καλησπέρα σας. Λήγει το συμβόλαιο μου στην Vodafone τον Σεπτέμβριο.Πήγα σε κατάστημα της Vodafone να πάρω προσφορά αλλά δεν κατάφερα να πάρω καλύτερη από αυτά που πληρώνω τώρα 23,30€ για 50αρι . Υπάρχει κάποια γνώση για το πώς σου δίνουν καλύτερη τιμή; Να πάρω προσφορά από άλλη εταιρεία; Ένας υπάλληλος μου είπε ότι είναι δύσκολο να δώσουν καλύτερη τιμή γιατί είναι και η επιτροπή ανταγωνισμού. Καλησπέρα σας. Λήγει το συμβόλαιο μου στην Vodafone τον Σεπτέμβριο.Πήγα σε κατάστημα της Vodafone να πάρω προσφορά αλλά δεν κατάφερα να πάρω καλύτερη από αυτά που πληρώνω τώρα 23,30€ για 50αρι . Υπάρχει κάποια γνώση για το πώς σου δίνουν καλύτερη τιμή; Να πάρω προσφορά από άλλη εταιρεία; Ένας υπάλληλος μου είπε ότι είναι δύσκολο να δώσουν καλύτερη τιμή γιατί είναι και η επιτροπή ανταγωνισμού. Μπες στην εφαρμογή My Vodafone να δεις προσφορές. Εκεί θα δεις και αν υπάρχει προσφορά διπλασιασμού ταχύτητας στην ίδια τιμή στη γραμμή σου. Θα είναι με 24μηνη ανανέωση αλλά θα έχεις πάρει τουλάχιστον 2πλάσια ταχύτητα στα ίδια χρήματα. Αν δεν έχεις πρόσβαση στην εφαρμογή My Vodafone ρώτα στο τσατ της Vodafone.
sevant Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Στις 27/7/2022 στις 12:25 ΜΜ, Giama είπε Μπες στην εφαρμογή My Vodafone να δεις προσφορές. Εκεί θα δεις και αν υπάρχει προσφορά διπλασιασμού ταχύτητας στην ίδια τιμή στη γραμμή σου. Θα είναι με 24μηνη ανανέωση αλλά θα έχεις πάρει τουλάχιστον 2πλάσια ταχύτητα στα ίδια χρήματα. Αν δεν έχεις πρόσβαση στην εφαρμογή My Vodafone ρώτα στο τσατ της Vodafone. Έχω μπει πολλές φορές στην εφαρμογή μου δίνει δυνατότητα για ανανέωση 50 άρα που έχω τωρα στην ίδια τιμή 23,3 ευρώ και 100αρα 29,90 ευρώ
lector Δημοσ. 8 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2022 Στις 26/7/2022 στις 11:25 ΜΜ, sevant είπε Ένας υπάλληλος μου είπε ότι είναι δύσκολο να δώσουν καλύτερη τιμή γιατί είναι και η επιτροπή ανταγωνισμού. Πρωτοτυπη δικαιολογια, ωραιος ο υπαλληλος. Ξαναπαρε και σκιστους. Αλλιως παρε προσφορες απο αλλου και ξεκινα διαδικασιες φορητοτητας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα