1comment Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Λήγει αύριο το συμβόλαιο απο βονταφον και η αλήθεια το αμέλησα να το ανανεώσω. Με έπαιρναν από κάτι 213 εξωτερικοί τους συνεργάτες αλλά ήθελα ν ανανεώσω απευθείας με την εταιρία από το τσατ. Anyway προχθες 19 του μήνα εκδόθηκε νέος λογ/σμος και ενώ ακόμα δεν έχει λήξει το συμβόλαιο, η χρέωση είναι 2,5 φορές πάνω! Το βλέπω από την περίοδο χρέωσης που λέει 19-7 ως 18-8. Δηλαδή προπληρώνουμε τον επόμενο μήνα στις εταιρίες σταθερής; Φυσικά θα μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Έτυχε σε άλλους; Αξίζει να το παλέψω με αμφισβήτηση του ποσού; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Μπες στο app ειναι εκει η προσφορά που θα σου έκαναν, τουλάχιστον ετσι έγινε σε μενα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Jason13 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, 1comment είπε Λήγει αύριο το συμβόλαιο απο βονταφον και η αλήθεια το αμέλησα να το ανανεώσω. Με έπαιρναν από κάτι 213 εξωτερικοί τους συνεργάτες αλλά ήθελα ν ανανεώσω απευθείας με την εταιρία από το τσατ. Anyway προχθες 19 του μήνα εκδόθηκε νέος λογ/σμος και ενώ ακόμα δεν έχει λήξει το συμβόλαιο, η χρέωση είναι 2,5 φορές πάνω! Το βλέπω από την περίοδο χρέωσης που λέει 19-7 ως 18-8. Δηλαδή προπληρώνουμε τον επόμενο μήνα στις εταιρίες σταθερής; Φυσικά θα μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Έτυχε σε άλλους; Αξίζει να το παλέψω με αμφισβήτηση του ποσού; 1. Δες τις ετοιμες προσφορες στο app 2. Παρε την εταιρια για νεα προσφορα στις χαμηλές τιμες των νέων συμβολαιων. 3. Κανε ακύρωση τηλεφωνικης γραμμης, κάνουν πολυ καλη προσφορα (με 1% ρισκο να σε ακυρωσουν πραγματικα) Και μένα με χρεωσε τον επομενο μηνα πολυ παραπανω αλλα σου επιστρεφει το ποσό αναλογικα από την ημέρα συμφωνιας με την καλή τιμη. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2022 από Jason13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Μιλάω τώρα με το τσατ. Πολύ εξυπηρετικοί. Η απάντηση: "Λόγω της καλής συνεργασίας, αυτό που μπορώ να κάνω επίσης για εσας, Μόλις πατήσετε την ανανέωση θα δρομολογηθεί και η αφαίρεση του επιπλέον σας ποσού Οπότε ανανεώνοντας αφαιρείται και το επιπλέον ποσό" Απ΄ ότι κατάλαβα, χάρη μου έκαναν... Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2022 από 1comment 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 14 λεπτά πριν, 1comment είπε Λήγει αύριο το συμβόλαιο απο βονταφον και η αλήθεια το αμέλησα να το ανανεώσω. Με έπαιρναν από κάτι 213 εξωτερικοί τους συνεργάτες αλλά ήθελα ν ανανεώσω απευθείας με την εταιρία από το τσατ. Anyway προχθες 19 του μήνα εκδόθηκε νέος λογ/σμος και ενώ ακόμα δεν έχει λήξει το συμβόλαιο, η χρέωση είναι 2,5 φορές πάνω! Το βλέπω από την περίοδο χρέωσης που λέει 19-7 ως 18-8. Δηλαδή προπληρώνουμε τον επόμενο μήνα στις εταιρίες σταθερής; Φυσικά θα μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Έτυχε σε άλλους; Αξίζει να το παλέψω με αμφισβήτηση του ποσού; Από πάντα έτσι ήταν, άλλο που δεν το είχες προσέξει ποτέ, κάθε λογαριασμός έχει το πάγιο των επόμενων 30 ημερών και την τυχόν έξτρα χρήση των προηγούμενων 30. Αμφισβήτηση του ποσού μπορείς να κάνεις μόνο στην περίπτωση που έχουν κάνει λάθος στη χρέωση, και από την περιγραφή σου δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, εφόσον έληξε το συμβόλαιο τότε έχουν το δικαίωμα να σε χρεώσουν στην κανονική τιμή τιμοκαταλόγου. 8 λεπτά πριν, 1comment είπε Απ΄ ότι κατάλαβα, χάρη μου έκαναν... Μπορείς να το πεις και έτσι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chriszla Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Επειδή και το δικό μου συμβόλαιο λήγει αρχές Αυγούστου και θέλω να το κάνω καρτοκινητο cu στο chat μου είπαν να καλέσω στο 1266 για μετατροπή. Αλλα το 1266 λέει ότι δεν λειτουργεί για τεχνικούς λόγους. Εναλλακτική επιλογή; Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2022 από chriszla Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Από πάντα έτσι ήταν, άλλο που δεν το είχες προσέξει ποτέ, κάθε λογαριασμός έχει το πάγιο των επόμενων 30 ημερών και την τυχόν έξτρα χρήση των προηγούμενων 30. Αμφισβήτηση του ποσού μπορείς να κάνεις μόνο στην περίπτωση που έχουν κάνει λάθος στη χρέωση, και από την περιγραφή σου δεν προκύπτει κάτι τέτοιο, εφόσον έληξε το συμβόλαιο τότε έχουν το δικαίωμα να σε χρεώσουν στην κανονική τιμή τιμοκαταλόγου. Μπορείς να το πεις και έτσι Όντως δεν το είχα προσέξει ποτέ. Αλλά ξέρεις τι πρόσεξα. Ότι σε αυτό το λογ/σμο έγραφε πάνω πάνω "το συμβόλαιο σας λήγει στις ταδε του μήνα κλπ". Αφού με είχαν χρεώσει εκτός συμβολαίου. Αυτό δεν έπρεπε ως προειδοποίηση να το έγραφε στον προηγούμενο ώστε να προλάβω να ανανεώσω; Έτσι τους είπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, 1comment είπε Όντως δεν το είχα προσέξει ποτέ. Αλλά ξέρεις τι πρόσεξα. Ότι σε αυτό το λογ/σμο έγραφε πάνω πάνω "το συμβόλαιο σας λήγει στις ταδε του μήνα κλπ". Αφού με είχαν χρεώσει εκτός συμβολαίου. Αυτό δεν έπρεπε ως προειδοποίηση να το έγραφε στον προηγούμενο ώστε να προλάβω να ανανεώσω; Έτσι τους είπα. Αν ζητάς την προσωπική μου άποψη όχι, δεν θα έπρεπε, όταν έκανες το συμβόλαιο ήσουν ενήμερος και για το πότε ακριβώς θα λήξει, και για το ότι μετά τη λήξη θα έχανες την όποια έκπτωση. Το εάν είχαν υποχρέωση να σε προειδοποιήσουν με σημείωση στον προηγούμενο λογαριασμό δεν το γνωρίζω. Πάντως ειδοποίηση υπήρξε, και μάλιστα πάνω από μία φορά (έγραψες κατά λέξη "με έπαιρναν" εξωτερικοί από 213). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GREGORYMO Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 46 λεπτά πριν, 1comment είπε Λήγει αύριο το συμβόλαιο απο βονταφον και η αλήθεια το αμέλησα να το ανανεώσω. Με έπαιρναν από κάτι 213 εξωτερικοί τους συνεργάτες αλλά ήθελα ν ανανεώσω απευθείας με την εταιρία από το τσατ. Anyway προχθες 19 του μήνα εκδόθηκε νέος λογ/σμος και ενώ ακόμα δεν έχει λήξει το συμβόλαιο, η χρέωση είναι 2,5 φορές πάνω! Το βλέπω από την περίοδο χρέωσης που λέει 19-7 ως 18-8. Δηλαδή προπληρώνουμε τον επόμενο μήνα στις εταιρίες σταθερής; Φυσικά θα μιλήσω με την εξυπηρέτηση. Έτυχε σε άλλους; Αξίζει να το παλέψω με αμφισβήτηση του ποσού; Πάντα προ πληρώνεις τον μήνα. 42 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Μπες στο app ειναι εκει η προσφορά που θα σου έκαναν, τουλάχιστον ετσι έγινε σε μενα Τι προσφορά? Γιατί εμένα μου λέει: βάλε τηλέφωνο να σε καλέσουν!!! 55 λεπτά πριν, 1comment είπε Μιλάω τώρα με το τσατ. Πολύ εξυπηρετικοί. Η απάντηση: "Λόγω της καλής συνεργασίας, αυτό που μπορώ να κάνω επίσης για εσας, Μόλις πατήσετε την ανανέωση θα δρομολογηθεί και η αφαίρεση του επιπλέον σας ποσού Οπότε ανανεώνοντας αφαιρείται και το επιπλέον ποσό" Απ΄ ότι κατάλαβα, χάρη μου έκαναν... Έχεις μόνο σταθερο στη vodafone? Τι προσφορά σου έκαναν ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε Πάντα προ πληρώνεις τον μήνα. Τι προσφορά? Γιατί εμένα μου λέει: βάλε τηλέφωνο να σε καλέσουν!!! Έχεις μόνο σταθερο στη vodafone? Τι προσφορά σου έκαναν ? Ναι μόνο σταθερό. Τρελός είμαι να κάνω το κινητό με το προβληματικό τους σήμα; 20,84 δίνω. Απεριόριστα σταθερά και 300' κινητά. 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε Αν ζητάς την προσωπική μου άποψη όχι, δεν θα έπρεπε, όταν έκανες το συμβόλαιο ήσουν ενήμερος και για το πότε ακριβώς θα λήξει, και για το ότι μετά τη λήξη θα έχανες την όποια έκπτωση. Το εάν είχαν υποχρέωση να σε προειδοποιήσουν με σημείωση στον προηγούμενο λογαριασμό δεν το γνωρίζω. Πάντως ειδοποίηση υπήρξε, και μάλιστα πάνω από μία φορά (έγραψες κατά λέξη "με έπαιρναν" εξωτερικοί από 213). Το ξέρεις βέβαια ότι εξωτερικοί συνεργάτες καλούν συνέχεια και βασικά τους έχω όλους σε black list γιατί παίρνουν μεσημεριανές ώρες. Ναι οκ το ήξερα, αλλά σου λέω ότι δεν έχει λήξει (αύριο λήγει) κι ο λογ/σμος βγήκε 19. Το γεγονός ότι δέχτηκε η εταιρία να σβήσει όλο το παραπάνω ποσό με την ανανέωση, ουσιαστικά σαν να μην υπήρξε ο αυξημένος λογαριασμός, θα έπρεπε να σε βάζει σε σκέψεις για το αν είναι σωστό να σε χρεώνουν ως ληγμένο συμβόλαιο σε λογ/σμο που εκδόθηκε πριν τη λήξη του. Αυτό τους τόνισα και αμέσως μετά πήρα την απάντηση. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2022 από 1comment Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε Πάντα προ πληρώνεις τον μήνα. Τι προσφορά? Γιατί εμένα μου λέει: βάλε τηλέφωνο να σε καλέσουν!!! Στο app πας εκεί που λέει Offers --> MyOffers Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 5 λεπτά πριν, 1comment είπε Το ξέρεις βέβαια ότι εξωτερικοί συνεργάτες καλούν συνέχεια και βασικά τους έχω όλους σε black list γιατί παίρνουν μεσημεριανές ώρες. 16 λεπτά πριν, 1comment είπε Το ξέρεις βέβαια ότι εξωτερικοί συνεργάτες καλούν συνέχεια και βασικά τους έχω όλους σε black list γιατί παίρνουν μεσημεριανές ώρες. Το ξέρω πολύ καλά ότι και οι εξωτερικοί συνεργάτες αλλά και το τμήμα προσφορών της vodafone καλούν μεσημεριανές ώρες μια και τα σταθερά μου τα έχω στη vodafone, και μάλιστα το ένα από αυτά είναι εκεί σχεδόν 20 χρόνια από τότε που ήταν HOL. Το ότι τους έχεις σε black list όμως δεν αλλάζει το γεγονός πως έγινε προσπάθεια ενημέρωσης. 25 λεπτά πριν, 1comment είπε Ναι οκ το ήξερα, αλλά σου λέω ότι δεν έχει λήξει (αύριο λήγει) κι ο λογ/σμος βγήκε 19. Το γεγονός ότι δέχτηκε η εταιρία να σβήσει όλο το παραπάνω ποσό με την ανανέωση, ουσιαστικά σαν να μην υπήρξε ο αυξημένος λογαριασμός, θα έπρεπε να σε βάζει σε σκέψεις για το αν είναι σωστό να σε χρεώνουν ως ληγμένο συμβόλαιο σε λογ/σμο που εκδόθηκε πριν τη λήξη του. Αυτό τους τόνισα και αμέσως μετά πήρα την απάντηση. Κάτσε γιατί ίσως κάτι δεν κατάλαβα σωστά, στον λογαριασμό που βγήκε το πάγιο ήταν αυξημένο και για τις 30 ημέρες ή μόνο για το διάστημα 23/07 - 18/08? Αν ισχύει το πρώτο τότε κακώς σε χρέωσαν αυξημένο πάγιο για το διάστημα 19/07 - 22/07. Αν ισχύει το δεύτερο τότε ο λογαριασμός ήταν απόλυτα σωστός μια και σε χρέωσαν με αυξημένο πάγιο ΜΟΝΟ για το διάστημα μετά την λήξη. Επίσης εφόσον έκανες ανανέωση σήμερα, η πίστωση του επιπλέον ποσού στον επόμενο λογαριασμό ΔΕΝ είναι χάρη από μεριά τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lector Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Ας ξεκινησουμε με το οτι το παγιο στους λογαριασμους ειναι προπληρωμη των επομενων 30 ημερων, και οχι "εκκαθαριση" των προηγουμενων 30 ημερων. Αν ο αυξημενος λογαριασμος αφορα χρονικο διαστημα Χ μετα τη ληξη του συμβολαιου, το οποιο δεν ειχε ανανεωθει ακομα την ημερομηνια εκδοσης του λογαριασμου, ειναι λογικο να ειναι αυξημενος, μιας που το συστημα δε βλεπει ενεργο συμβολαιο για το Χ διαστημα αρα χρεωνει τιμη καταλογου. Ταυτοχρονα ομως, αν ανανεωθει τελικα το συμβολαιο εστω και μια μερα πριν τη ληξη του, το χρονικο διαστημα Χ πλεον λογιζεται εντος συμβολαιου, αρα θα πρεπει να ισχυει η χρεωση προσφορας, αρα και θα ειναι και λογικο να σου πιστωσουν τη διαφορα (δε σου κανουν καμια χαρη δηλαδη). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GREGORYMO Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, ekrepali είπε Στο app πας εκεί που λέει Offers --> MyOffers Πήγα. Με παραπέμπει μα βάλω το τηλέφωνο μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
1comment Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 4 ώρες πριν, Joshua21 είπε Κάτσε γιατί ίσως κάτι δεν κατάλαβα σωστά, στον λογαριασμό που βγήκε το πάγιο ήταν αυξημένο και για τις 30 ημέρες ή μόνο για το διάστημα 23/07 - 18/08? Αν ισχύει το πρώτο τότε κακώς σε χρέωσαν αυξημένο πάγιο για το διάστημα 19/07 - 22/07. Αν ισχύει το δεύτερο τότε ο λογαριασμός ήταν απόλυτα σωστός μια και σε χρέωσαν με αυξημένο πάγιο ΜΟΝΟ για το διάστημα μετά την λήξη. Επίσης εφόσον έκανες ανανέωση σήμερα, η πίστωση του επιπλέον ποσού στον επόμενο λογαριασμό ΔΕΝ είναι χάρη από μεριά τους. 4 ώρες πριν, lector είπε Ας ξεκινησουμε με το οτι το παγιο στους λογαριασμους ειναι προπληρωμη των επομενων 30 ημερων, και οχι "εκκαθαριση" των προηγουμενων 30 ημερων. Αν ο αυξημενος λογαριασμος αφορα χρονικο διαστημα Χ μετα τη ληξη του συμβολαιου, το οποιο δεν ειχε ανανεωθει ακομα την ημερομηνια εκδοσης του λογαριασμου, ειναι λογικο να ειναι αυξημενος, μιας που το συστημα δε βλεπει ενεργο συμβολαιο για το Χ διαστημα αρα χρεωνει τιμη καταλογου. Ταυτοχρονα ομως, αν ανανεωθει τελικα το συμβολαιο εστω και μια μερα πριν τη ληξη του, το χρονικο διαστημα Χ πλεον λογιζεται εντος συμβολαιου, αρα θα πρεπει να ισχυει η χρεωση προσφορας, αρα και θα ειναι και λογικο να σου πιστωσουν τη διαφορα (δε σου κανουν καμια χαρη δηλαδη). Βάζω την εικόνα λογ/σμου γιατί κι εγώ έχω μπερδευτεί. Γράφει δυο περιόδους χρέωσης που στη μία φαίνεται η έκπτωση και είναι για 19-21 του μήνα (πριν τη λήξη) ενώ και η δεύτερη χρέωση από κάτω πιάνει από 19 του μήνα που ισχύει ακόμα το συμβόλαιο. Τώρα κακώς το αναλύουμε τόσο αφού το θέμα έχει λυθεί, αλλά επειδή σας είδα ότι θέλετε να μάθετε λεπτομέρειες για την περίπτωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα