Sir3n Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Τον Απρίλιο πριν το Πάσχα πήρα το σταθερό και το ίντερνετ στο όνομά μου στη Wind. Είχε συμβόλαιο ληγμένο με πακέτο για σταθερά και κινητά στο σταθερό, που δεν με ενδιέφερε, και 24άρι ίντερνετ που έπιανε 6, με 30 ευρώ. Μετά πήγα στη Vodafone τον ίδιο μήνα να κάνω νέο συμβόλαιο με 50αρα ταχύτητα και χωρίς πακέτο για κλήσεις στα 23 ευρώ. Στον ένα μήνα ήρθε το router και το σύνδεσα, αν και ήμουν ακόμα στη wind.Τώρα πέρασαν τρεις μήνες και δεν έχει γίνει ακόμα η φορητότητα, λόγω τεχνικών προβλημάτων της εταιρείας της vodafone. Μου είπανε ότι θα έχω 2 μήνες δωρεάν λόγω της καθυστέρησης. Moυ ήρθε μήνυμα ότι στις 23/6 θα ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου, δεν ενεργοποιήθηκε. Μου ήρθε και ένας λογαριασμός από 23/6 έως 30/7, αλλά σε επικοινωνία μου είπανε να μην τον πληρώσω, αφού δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεση και αφού θα έχω 2 μήνες δώρο. Δεν είχα καθόλου ίντερνετ επί 10 μέρες. Ενοχλούσα τη vodafone και μου λέγανε πρώτα ότι γίνεται η φορητότητα, μετά ότι είμαι πλέον στην εταιρία αλλά δεν έχω ίντερνετ λόγω προβλήματος. Τους έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα μέσα στο τρίμηνο. Μετά με ειδοποιήσανε ότι έχω ίντερνετ κανονικά, και ότι ο τεχνικός του ΟΤΕ είχε συνδέσει λάθος τα καλώδια. Έλειπα εκτός. Μόλις ήρθα διαπίστωσα ότι το ίντερνετ πιάνει κοντά στα 50 μόνο με 5G, που έχω στο κινητό. Το λάπτοπ μου πιάνει στο 2G γύρω στα 30. Μου είπε ο τεχνικός να αγοράσω bluetooth για 5G στο λάπτοπ, ώστε να έχω ταχύτητα κοντά στο 50. Μα δεν με ειδοποίησαν ότι για να πιάνω καλή ταχύτητα πρέπει να έχω 5G όταν έκανα το συμβόλαιο. Επίσης διαπίστωσα ότι ενώ με καλούνε στο σταθερό δεν ακούγεται τίποτα. Ο τεχνικός είπε ότι ενώ έχει γίνει η φορητότητα στο ίντερνετ, για κάποιο λόγο η wind δεν έχει αποδεσμεύσει το σταθερό και το σταθερό φαίνεται ακόμα στη wind, οπότε όταν με καλούνε δεν χτυπάει καν γιατί δεν έρχεται η κλήση. Λέω κι έγώ ότι ίσως είναι γιατί δεν έχω πληρώσει τον τελικό λογαριασμό της wind. Περίμενα να ολοκληρωθεί η φορητότητα και να πληρώσω τελικό, οπότε χρωστούσα 2 λογαριασμούς. Στον ένα είχε μπει τέλος επανασύνδεσης γιατί τον είχα καθυστερήσει. Σήμερα τους παίρνω τηλέφωνο στην wind και μου λένε ότι δεν τους έχει έρθει ποτέ τίποτα από την vodafone και δεν ξέρουν τίποτα για φορητότητα. Φαίνεται κανονικά ότι είμαι πελάτης τους, κι ας πιάνω 49 ταχύτητα στο κινητό με την 24αρα σύνδεση. Δεν μπορούν να μου αφαιρέσουν χρήματα για τις 10 μέρες που δεν είχα ίντερνετ γιατί δεν τους ειδοποίησα, αν και μου κόψανε το τέλος επανασύνδεσης ευτυχώς. Γενικά είπανε ότι είμαι πελάτης τους και πληρώνω σε αυτούς ώσπου να ολοκληρωθεί η φορητότητα και να βγει ο τελικός. Οπότε τους πλήρωσα τους δυο λογαριασμούς. Με πιάσανε τα κλάματα, απελπίστηκα. Τι μπορώ να κάνω; Που να καταγγείλω τη Vodafone και τι θα κερδίσω αν τους καταγγείλω; Θα ακυρώσουμε το συμβόλαιο; Και μετά που να πάω; Η cosmote δεν πιάνει καν 50 εκεί που είμαι. Υπάρχει άλλος πάροχος; Να μείνω στη Wind που είναι ακριβότερη και να κάνω νέο συμβόλαιο; Σήμερα με πιάσανε τα κλάματα, απελπίστηκα με αυτό το μπάχαλο. Θέλω να τακτοποιηθεί το θέμα.
bill2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Καλημέρα Μπές εδω να δεις σε πιο δίκτυο ανήκεις ; Κταγγελία εεττ η συνηγορο του καταναλωτη 1
jkoukos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Για την χαμηλή ταχύτητα στους 2GHz καλά στα είπαν και ισχύει παντού στον πλανήτη. Μην κοιτάς που είχες πριν ADSL όπου έπιανες τις μικρές ταχύτητες αυτού. Στις μεγαλύτερες του VDSL φαίνεται το πρόβλημα αυτής της μπάντας και για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούμε τους 5GHz. Επίσης το ότι δεν τερματίζουν οι εισερχόμενες κλήσεις, είναι ευθύνη του προηγούμενου παρόχου να ενημερώσει το σύστημα διασύνδεσης για να γίνει ο σωστός τερματισμός. Λογικά θα ολοκληρωθεί σύντομα. Δεν συμβαίνει συχνά, αλλά είναι γεγονός και απλά είσαι από τους λίγους άτυχους. Για το θέμα της φορητότητας, πότε και αν επίσημα ολοκληρώθηκε, καθώς και τις χρεώσεις και από τους δύο παρόχους, έχεις δίκιο και ένας από αυτούς είναι υπεύθυνος. Πιθανόν να εμπλέκεται και ο ΟΤΕ, ανάλογα ποιανού είναι η καμπίνα από την οποία παίρνεις σύνδεση τώρα και τουλάχιστον έχει ευθύνη λστον τερματισμό του βρόχου μέσω του οποίου έρχεται η σύνδεση στο σπίτι. Προσπάθησε άλλη φορά να κάνεις χρήση παραγράφων, μοιράζοντας το κείμενο ανάλογα του θέματος που αναφέρεις, διότι τόσο μεγάλο είναι δύσκολο να διαβαστεί και να υπάρχει ειρμός. 1
Sir3n Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, bill2015 είπε Καλημέρα Μπές εδω να δεις σε πιο δίκτυο ανήκεις ; Κταγγελία εεττ η συνηγορο του καταναλωτη Μπήκα, γράφει ότι είμαι στη wind. Πώς να κάνω καταγγελία και με στόχο να πετύχω τι; 1 ώρα πριν, jkoukos είπε Για την χαμηλή ταχύτητα στους 2GHz καλά στα είπαν και ισχύει παντού στον πλανήτη. Μην κοιτάς που είχες πριν ADSL όπου έπιανες τις μικρές ταχύτητες αυτού. Στις μεγαλύτερες του VDSL φαίνεται το πρόβλημα αυτής της μπάντας και για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούμε τους 5GHz. Επίσης το ότι δεν τερματίζουν οι εισερχόμενες κλήσεις, είναι ευθύνη του προηγούμενου παρόχου να ενημερώσει το σύστημα διασύνδεσης για να γίνει ο σωστός τερματισμός. Λογικά θα ολοκληρωθεί σύντομα. Δεν συμβαίνει συχνά, αλλά είναι γεγονός και απλά είσαι από τους λίγους άτυχους. Για το θέμα της φορητότητας, πότε και αν επίσημα ολοκληρώθηκε, καθώς και τις χρεώσεις και από τους δύο παρόχους, έχεις δίκιο και ένας από αυτούς είναι υπεύθυνος. Πιθανόν να εμπλέκεται και ο ΟΤΕ, ανάλογα ποιανού είναι η καμπίνα από την οποία παίρνεις σύνδεση τώρα και τουλάχιστον έχει ευθύνη λστον τερματισμό του βρόχου μέσω του οποίου έρχεται η σύνδεση στο σπίτι. Προσπάθησε άλλη φορά να κάνεις χρήση παραγράφων, μοιράζοντας το κείμενο ανάλογα του θέματος που αναφέρεις, διότι τόσο μεγάλο είναι δύσκολο να διαβαστεί και να υπάρχει ειρμός. Δεν φέρνω αντίρρηση, αλλά δεν έπρεπε να με ενημερώσουν ότι πρέπει να έχω 5 GHz για να πιάνω καλή ταχύτητα όταν έκανα το συμβόλαιο; Να ξαναπάρω τη wind να τους πω ότι δεν έρχονται οι κλήσεις; Μια βδομάδα είναι έτσι. Δεν ξέρω ποιος φταίει, αλλά με ταράζει αυτή η κατάσταση. Τι να κάνω να λυθεί το θέμα;
bill2015 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Θα μπείς στο σιτε της εεττ και θα πας υποβαλατε κατταγελία 1
jkoukos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 58 λεπτά πριν, Sir3n είπε Μπήκα, γράφει ότι είμαι στη wind. Πώς να κάνω καταγγελία και με στόχο να πετύχω τι; Δεν φέρνω αντίρρηση, αλλά δεν έπρεπε να με ενημερώσουν ότι πρέπει να έχω 5 GHz για να πιάνω καλή ταχύτητα όταν έκανα το συμβόλαιο; Να ξαναπάρω τη wind να τους πω ότι δεν έρχονται οι κλήσεις; Μια βδομάδα είναι έτσι. Δεν ξέρω ποιος φταίει, αλλά με ταράζει αυτή η κατάσταση. Τι να κάνω να λυθεί το θέμα; Υποχρέωση των παρόχων είναι να δίνουν μέσω καλωδίου τις υπηρεσίες σύνδεσης στο διαδίκτυο με χρήση modem. Το πώς θα χρησιμοποιηθεί αυτή η σύνδεση και με ποιο μέσο, είναι θέμα του πελάτη. Απλά πλέον δεν κυκλοφορούν ευρέως μόνον modem συσκευές αλλά ως Router με παράλληλη δυνατότητα switch και access point. Ωστόσο δεν έχουν υποχρέωση σε ποια μπάντα θα δουλεύουν και ποιες ταχύτητες θα πιάνουν. Για τον λόγο αυτό υπάρχει πληθώρα επιλογών στο εμπόριο ανάλογα τις επιθυμίες και τον προϋπολογισμό του κάθε πελάτη. Η τυπική επίσημη διαδικασία είναι να κάνεις έγγραφο αίτημα στους εμπλεκόμενους παρόχους, αναφέροντας το ιστορικό και ζητώντας επίλυση και αποζημίωση. Κατόπιν σε περίπτωση αρνητικής απάντησης προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Ωστόσο επειδή έχει περάσει αρκετό διάστημα με το πρόβλημα, προχωράς κατευθείαν με την ΕΕΤΤ. 1
Sir3n Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 5 λεπτά πριν, jkoukos είπε Υποχρέωση των παρόχων είναι να δίνουν μέσω καλωδίου τις υπηρεσίες σύνδεσης στο διαδίκτυο με χρήση modem. Το πώς θα χρησιμοποιηθεί αυτή η σύνδεση και με ποιο μέσο, είναι θέμα του πελάτη. Απλά πλέον δεν κυκλοφορούν ευρέως μόνον modem συσκευές αλλά ως Router με παράλληλη δυνατότητα switch και access point. Ωστόσο δεν έχουν υποχρέωση σε ποια μπάντα θα δουλεύουν και ποιες ταχύτητες θα πιάνουν. Για τον λόγο αυτό υπάρχει πληθώρα επιλογών στο εμπόριο ανάλογα τις επιθυμίες και τον προϋπολογισμό του κάθε πελάτη. Η τυπική επίσημη διαδικασία είναι να κάνεις έγγραφο αίτημα στους εμπλεκόμενους παρόχους, αναφέροντας το ιστορικό και ζητώντας επίλυση και αποζημίωση. Κατόπιν σε περίπτωση αρνητικής απάντησης προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Ωστόσο επειδή έχει περάσει αρκετό διάστημα με το πρόβλημα, προχωράς κατευθείαν με την ΕΕΤΤ. Μπήκα στη ΕΕΤΤ και λέει ότι πρέπει να έχω επικοινωνήσει έγγραφα με τον πάροχο. Έστειλα τον λογαριασμό της Vodafone και της wind που αφορούν τις ίδιες ημερομηνίες για απόδειξη. Άντε να δούμε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα