Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Haldol είπε

Μάθε να κάνεις λίγο τον μ*λάκα, πριν βρεις κάναν καλό μπελά. Ναι, μπορεί να 'χεις προτεραιότητα, ναι, μπορεί ο άλλος να κάνει κάτι επικίνδυνο, πες το όπως θες, αλλά δεν αξίζει ν' ασχολείσαι. Κοίτα να οδηγείς εσύ σωστά και να 'σαι ασφαλής και άσε τους άλλους να πάνε στο... καλό.

 

Α εντάξει, πάντα σταματάω (βασικά κόβω αρκετά για να σιγουρεψω) στα στοπ των άλλων. Ευτυχώς έχει αυτό το σχήμα και μπορείς να καταλάβεις και σε άγνωστες διασταυρωσεις τι παίζει από προτεραιότητα. 

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Προσωπικα βεβαια διαφωνω με τη λογικη να κανω το μαλακα εγω.

Γιατι ετσι δινεις αερα και θαρρος στα αναρχα γιδια και οχι μονο σε επιπεδο οδικης συμπεριφορας αλλα γενικοτερης συμπεριφορας στη ζωη τους. Μαθαινουν οτι με το τσαμπουκα ειναι υπερανω του νομου και το εφαρμοζουν παντου.

Φυσικα εκει κανονικα επρεπε να επεμβαινει το κρατος και να τους κοβει ενα σκασμο προστιμα να στρωσουν αλλα φευ...

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, atrigane είπε

Λοιπόν πάνω σε αυτό που λες μια περίοδο όταν  ήμουν με το στάρλετ είχε ξεκολλήσει το σηματάκι της ασφάλειας-τότε που την κόλλαγες στο τζάμι- και φαινόταν το σημάδι από την κόλλα της θήκης. Παρατηρώ ότι σχεδόν όλοι, από κει που με έγραφαν(σταρλετάκι γαρ) μου έδιναν προτεραιότητα. Ταρίφες, βιαστικοί, ακόμα και κάτι ούγκανοι που τους έβλεπες ότι πήγαιναν επιθετικά, μου έκαναν χώρο. Ρε τι γίνεται ρε τι γίνεται.. 

Κάποια στιγμή παρατηρώ κάποιον να κοιτάει έντονα το σημάδι στο τζάμι αριστερά στην μεριά μου εκεί που έπρεπε να είναι η ασφάλεια. Και φυσικά μου έκανε και αυτός χώρο. Το συνδίασα λοιπόν και άρχισα να προσέχω τα βλέμματα όταν ερχόμουν τετ α τε με κάποιον και έπρεπε να δώσω ή να πάρω προτεραιότητα. Ε οι 8 στους 10 κοιτούσαν εκεί και με άφηναν! Από τότε δεν ξαναέβαλα την ασφάλεια εκεί μέχρι που καταργήθηκε το καρτελάκι! 

Γιατί τι καταλάβαιναν δλδ και έκοβαν;

22 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εδω βαζουν στοπ σε λωριδες επιταχυνσης...

Εκεί που μένω ( ωρωπο) , υπάρχει διασταύρωση στην οποία συγκλίνουν όλοι οι δρόμοι, 3 διπλής κυκλοφορίας και 1 μονής, και υπάρχουν 3 στοπ...

Δημοσ.
20 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Πάλι ένας στον ίδιο κυκλικό κόμβο παραβίασε το στοπ. Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο όμως. Να κορνάρεις και να μην σε κοιτάνε, έστω για ένα νεύμα "ξέρω, μαλ*κια έκανα" ή να σε κοιτάει και να χαμογελάει σαν χάνος? 

Γενικά είναι μικρός κόμβος ο συγκεκριμένος οπότε δεν χωράνε 2 οχήματα 

στους κυκλικούς κόμβους λίγοι γνωρίζουν ποιος έχει προτεραιότητα, ακόμη και χωρίς στοπ... :wacko:

Δημοσ.
Μόλις τώρα, The_Judas είπε

στους κυκλικούς κόμβους λίγοι γνωρίζουν ποιος έχει προτεραιότητα, ακόμη και χωρίς στοπ... :wacko:

οι κυκλικοί κόμβοι έχουν το θετικό ότι ρολάρει καλύτερα η κίνηση σε σχέση με τα φανάρια αλλά έχουν το αρνητικό ότι είναι επικίνδυνοι.

έχω δει τρελά πράγματα σε κόμβους και όποτε πλησιάζω πάντα χαμηλώνω αρκετά την ταχύτητα και ειδικά όταν πάω να βγω και είμαι από την εσωτερική. Αποκορύφωμα να μπαίνουν σε κόμβο και να ελέγχουν μη τυχόν έρχεται άλλο αυτοκίνητο κοιτώντας τη λάθος πλευρά και καθόλου την πλευρά απ όπου έρχονται τα αυτοκίνητα. Εκεί θέλει ακινητοποίηση επι τόπου και αφαίρεση διπλώματος χωρίς πολλά πολλά

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, dreamer.gr είπε

Στα ΚΤΕΟ δεν τους νοιάζει πόσα Watt είναι οι λάμπες αλλά που κοιτάνε. Εγώ δοκίμασα κάτι 100Watt Λάμπες στο αμάξι μου που είχε projector κτλ και είναι μια χαρά βλέπεις κάτω στο πάτωμα σαν να είναι μέρα αλλά φυσικά τις ρύθμισα να κοιτάνε κάτω. (Τις έβγαλα γιατι κουράσαν και εμένα)

Αν πχ πας και τις βάλεις σε αμάξι χωρίς projector και ήταν αλογόνου και άπλα έχει καθρέπτη μην περιμένεις να μην τυφλώνεις και νταλίκα. 

Το θέμα είναι που κοιτάνε τα αμάξια όχι οι λάμπες ή η ένταση Το ΚΤΕΟ στο 1 μετρό που το "ελέγχει" δεν θα καταλάβει διαφορά.

zlwv61hpnl551.webp.624d77f7e3fc1c421fb8465eca056678.webp

 

Οι λάμπες πρέπει να κοιτάνε πιο χαμηλά όπως φαίνεται στο δεξί τμήμα της φωτογραφίας;

Η ρύθμιση πως γίνεται;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

απο τοτε που ενας ταριφας παραβιασε στοπ σε κυκλικο κόμβο και με χτύπησε ενω ήμουν με το ποδήλατο ενω πήγαινα με 15χλμ μέσα στον κόμβο για να πάρω την έξοδο (ευτυχώς μόνο μελανιές και πόνους)όποιον βλέπω να το κάνει ρίχνω και μια κόρνα...γιατί τότε ήταν μόνο μελανιές και πόνοι,αύριο μπορεί να με σκοτώσει...

Οσον αφορά τα φώτα, αν δεν έχεις bi-xenon εργοστασιακά ή led εργοστασιακά τότε τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν ροδέλα που ρυθμίζεις εσυ πόσο πάνω ή κάτω θες να δείχνουν τα φώτα σου...αλλά ακόμα και εργοστασιακά bi-xenon να έχεις μπορείς να ρυθμίσεις μόνος σου την δέσμη φωτός που είναι δίπλα στο φανάρι στα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω δεί αλλά εάν δεν ξέρεις έστω τα βασικά τότε μην το επιχειρήσεις.

Επεξ/σία από arxontas2323
  • Sad 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, liakjim είπε

Γιατί τι καταλάβαιναν δλδ και έκοβαν;

Πιθανόν να σκεφτόντουσαν "ανασφάλιστος με παλιό αμάξι άστον να περάσει γιατί αν χτυπήσουμε εγώ θα πληρώνω"

 

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Εκεί που μένω ( ωρωπο) , υπάρχει διασταύρωση στην οποία συγκλίνουν όλοι οι δρόμοι, 3 διπλής κυκλοφορίας και 1 μονής, και υπάρχουν 3 στοπ...

Συντοπίτης;

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, The_Judas είπε

 

Οι λάμπες πρέπει να κοιτάνε πιο χαμηλά όπως φαίνεται στο δεξί τμήμα της φωτογραφίας;

Η ρύθμιση πως γίνεται;

Απ' τον ρυθμιστικό μηχανισμό που έχεις μέσα στο ταμπλό. 

Δημοσ.

Γενικα εχω κανει πολλα χιλιόμετρα νύχτα γιατι μου αρεσει να ταξιδεύω εχω LED φωτα εργοστασιακά μικρή και μεγάλη σκαλα τα εχω οσο πιο χαμηλα γίνεται οταν ταξιδεψα απο Γερμανια Ελλάδα τα πιο πολλα σινιαλα (και αναβαν την μεγάλη σκαλα) μου τα εκαναν στην Ελλάδα παντως και οταν τους αναβα τα μεγαλα κατατεβαζαν αμέσως στην μεσαια σκαλα γενικα ειναι και θεμα συνήθειας αν τα περισσότερα που κυκλοφορούν ειναι με λαμπες αλογόνου ε οσο νανε τα αλλα φαίνονται πιο δυνατά για να προλάβω κάποιον πριν ταξιδεψω μεγάλο ταξίδι παω στο επίσημο συνεργείο που κανω τα σέρβις και ελέγχουν και τα φωτα... 

Εχω δει και γίδια που δεν ξερουν να φτιάχνουν τα φωτα τους και φωτίζουν αεροπλανα και ειναι αρκετοί 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Cyber_Spartacus είπε

Γενικα εχω κανει πολλα χιλιόμετρα νύχτα γιατι μου αρεσει να ταξιδεύω εχω LED φωτα εργοστασιακά μικρή και μεγάλη σκαλα τα εχω οσο πιο χαμηλα γίνεται οταν ταξιδεψα απο Γερμανια Ελλάδα τα πιο πολλα σινιαλα (και αναβαν την μεγάλη σκαλα) μου τα εκαναν στην Ελλάδα παντως και οταν τους αναβα τα μεγαλα κατατεβαζαν αμέσως στην μεσαια σκαλα γενικα ειναι και θεμα συνήθειας αν τα περισσότερα που κυκλοφορούν ειναι με λαμπες αλογόνου ε οσο νανε τα αλλα φαίνονται πιο δυνατά για να προλάβω κάποιον πριν ταξιδεψω μεγάλο ταξίδι παω στο επίσημο συνεργείο που κανω τα σέρβις και ελέγχουν και τα φωτα... 

Εχω δει και γίδια που δεν ξερουν να φτιάχνουν τα φωτα τους και φωτίζουν αεροπλανα και ειναι αρκετοί 

Σωστός!

Το ίδιο κάνω και εγώ, τα φανάρια πάντα κάτω για να ελαχιστοποιήσω τις πιθανότητες να στραβώνω τον απέναντι (σε σημείο που τόσο ο μηχανικός μου όσο και σε έλεγχο του ΚΤΕΟ μου έχουν κάνει σχόλια οτι τα έχω ρυθμίσει πολύ χαμηλά).

Φυσικά πάντα ελέγχω φώτα στο service ενώ έχω κάνει και δοκιμές με άλλα οχήματα σε ποιό σημείο τους ενοχλούν (από πίσω και από απέναντι), αλλά παρόλα αυτά βλέπεις κάποιους τύπους που παίζουν φώτα.

Ίσως έχουν παραπάνω ευαισθησία στο λευκό φως...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, The_Judas είπε

 

Οι λάμπες πρέπει να κοιτάνε πιο χαμηλά όπως φαίνεται στο δεξί τμήμα της φωτογραφίας;

 

Η ρύθμιση πως γίνεται;

Σε καποια αμαξια πιο παλια συνηθως που ΔΕΝ εχουν projectorες μεσα εχει κατι τετοια βυδακια. Δυσκολο να τα ρυθμισεις.

image.png.1fdc6a7920840a1cb501a0fec5a5e30c.png

Στα πιο νεα εχει ρυθμιστη μεσα συνηθως διπλα στα φωτα γραφει 0-1-2-3-4 (Αν το κανεις βραδυ ακουγετε σαν ενας μηχανισμος στα φωτα μεσα) 

  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, dreamer.gr said:

Σε καποια αμαξια πιο παλια συνηθως που ΔΕΝ εχουν projectorες μεσα εχει κατι τετοια βυδακια. Δυσκολο να τα ρυθμισεις.

image.png.1fdc6a7920840a1cb501a0fec5a5e30c.png

Στα πιο νεα εχει ρυθμιστη μεσα συνηθως διπλα στα φωτα γραφει 0-1-2-3-4 (Αν το κανεις βραδυ ακουγετε σαν ενας μηχανισμος στα φωτα μεσα) 

Ο μεσος οδηγός δεν εχει ιδεα τι και πως κανονικα τα γαμωΚΤΕΟ πρεπει να δουνε και τα φωτα που βαρανε και να κανουν της απαραίτητες συστάσεις.. 

27 minutes ago, agnostos13 said:

Σωστός!

Το ίδιο κάνω και εγώ, τα φανάρια πάντα κάτω για να ελαχιστοποιήσω τις πιθανότητες να στραβώνω τον απέναντι (σε σημείο που τόσο ο μηχανικός μου όσο και σε έλεγχο του ΚΤΕΟ μου έχουν κάνει σχόλια οτι τα έχω ρυθμίσει πολύ χαμηλά).

Φυσικά πάντα ελέγχω φώτα στο service ενώ έχω κάνει και δοκιμές με άλλα οχήματα σε ποιό σημείο τους ενοχλούν (από πίσω και από απέναντι), αλλά παρόλα αυτά βλέπεις κάποιους τύπους που παίζουν φώτα.

Ίσως έχουν παραπάνω ευαισθησία στο λευκό φως...

Τυχερός που στο ΚΤΕΟ τα ειδαν σε φίλο μου που φωτιζαν αληθωρα πραγματικά οταν τα ειδα βράδυ μονο δρομο δεν φωτιζαν δεν του ειπαν τιποτα... 

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Ναι εμενα στο cordoba '96 δεν εχει στο ταμπλο. Η ροδελα μονο ρυθμιζει την φωτεινοτητα του ταμπλο

Και φοβάσαι να την χώσεις σε αυτόν που σου παίρνει την προτεραιότητα;

26 λεπτά πριν, Cyber_Spartacus είπε

Ο μεσος οδηγός δεν εχει ιδεα τι και πως κανονικα τα γαμωΚΤΕΟ πρεπει να δουνε και τα φωτα που βαρανε και να κανουν της απαραίτητες συστάσεις.. 

Τυχερός που στο ΚΤΕΟ τα ειδαν σε φίλο μου που φωτιζαν αληθωρα πραγματικά οταν τα ειδα βράδυ μονο δρομο δεν φωτιζαν δεν του ειπαν τιποτα... 

Εμένα μου έγραφαν παρατήρηση ότι έχω αδύναμα φώτα!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...