Strat8 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Πρόσφατα έτυχε να επιστρέψω μια ολοκαίνουργια μητρική επειδή πιθανώς είχε κάποιο θέμα. Απο το κατάστημα μου είπαν πως θα πρέπει πρώτα να την ελέγξουν, κάτι το οποίο φυσικά ακούγεται απόλυτα λογικό. Όντας μη εξοικειωμένος με την όλη διαδικασία, επειδή δεν έτυχε να ξανακάνω ποτέ RMA στη ζωή μου και είναι η πρώτη φορά, τηλεφώνησα στο κατάστημα 2 (εργάσιμες) μέρες μετά την επιστροφή του προϊόντος για να τους ρωτήσω τι έγινε. Μου απάντησαν πως έχουν στείλει το προϊόν στον προμηθευτή τους και οτι αυτό θα πάρει τουλάχιστον 2 εβδομάδες. Η απορία μου είναι αν αυτός ο χρόνος πρόκειται για ένα φυσιολογικό διάστημα για την συγκεκριμένη διαδικασία ή αν υπάρχει πιθανότητα να έρθει το Φθινόπωρο και να περιμένω ακόμα. Με βάση πάντα τις δικές σας εμπειρίες.
imvrios Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Υπάρχει κάτι που λέγεται DoA. Προσφέρεται για λίγες ημέρες έπειτα από την αγορά. Όσα καταστήματα το προσφέρουν, εντός την περιόδου DoA αντικαθιστούν με νέο προϊόν χωρίς πολλά πολλά. Επειδή λες ότι η μητρική είναι ολοκαίνουργια, το κατάστημα στους όρους εγγύησης αναφέρει παροχή DoA; Αν ναι, θα είσαι εντός DoA γιατί πέρασαν μόνο 2 ημέρες. Τώρα, αν το κατάστημα δε προσφέρει DoA το RMA στην πράξη είναι κάλυψη εξοπλισμού εντός εγγύησης. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, π.χ. αν ο προμηθευτής είναι Ελλάδα ή εξωτερικό, πόσο γρήγορος και αξιόπιστος είναι, μέχρι μέχρι ότι είναι καλοκαίρι, που σημαίνει άδειες προσωπικού, που συνεπάγεται ακόμα μεγαλύτερη αναμονή. "Τουλάχιστον δύο εβδομάδες" δε το λες και τρελή εξυπηρέτηση. Αλλά αν το πήρες π.χ. από skroutzομάγαζο που αγοράζει από κανένα χονδρέμπορα στο εξωτερικό που πουλάει στη μισή Ευρώπη, θα έχεις αναμονή. Γιατί σιγά μη το έστειλε express (υψηλά μεταφορικά), μέχρι να πάει, να ελεγχθεί, να τους εγκρίνουν αλλαγή, να έχουν stock να στο αλλάξουν κλπ παίρνει το χρόνο του. Και ειδικά αν είναι τέτοια περίπτωση να πεις ευχαριστώ αν σε καλύψουν και δε το βγάλουν εκτός εγγύησης λόγω δικού σου σφάλματος. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2022 από imvrios
Strat8 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 9 λεπτά πριν, imvrios είπε Υπάρχει κάτι που λέγεται DoA. Προσφέρεται για λίγες ημέρες έπειτα από την αγορά. Όσα καταστήματα το προσφέρουν, εντός την περιόδου DoA αντικαθιστούν με νέο προϊόν χωρίς πολλά πολλά. Επειδή λες ότι η μητρική είναι ολοκαίνουργια, το κατάστημα στους όρους εγγύησης αναφέρει παροχή DoA; Αν ναι, θα είσαι εντός DoA γιατί πέρασαν μόνο 2 ημέρες. Τώρα, αν το κατάστημα δε προσφέρει DoA το RMA στην πράξη είναι κάλυψη εξοπλισμού εντός εγγύησης. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, π.χ. αν ο προμηθευτής είναι Ελλάδα ή εξωτερικό, πόσο γρήγορος και αξιόπιστος είναι, μέχρι μέχρι ότι είναι καλοκαίρι, που σημαίνει άδειες προσωπικού, που συνεπάγεται ακόμα μεγαλύτερη αναμονή. "Τουλάχιστον δύο εβδομάδες" δε το λες και τρελή εξυπηρέτηση. Αλλά αν το πήρες π.χ. από skroutzομάγαζο που αγοράζει από κανένα χονδρέμπορα στο εξωτερικό που πουλάει στη μισή Ευρώπη, θα έχεις αναμονή. Γιατί σιγά μη το έστειλε express (υψηλά μεταφορικά), μέχρι να πάει, να ελεγχθεί, να τους εγκρίνουν αλλαγή, να έχουν stock να στο αλλάξουν κλπ παίρνει το χρόνο του. Και ειδικά αν είναι τέτοια περίπτωση να πεις ευχαριστώ αν σε καλύψουν και δε το βγάλουν εκτός εγγύησης λόγω δικού σου σφάλματος. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το κατάστημα (skroutzoμάγαζο) αναφέρει DoA εντός 7 ημερών και εγώ το έστειλα τη δεύτερη μέρα, οπότε θεωρητικά είμαι μέσα. Βέβαια αυτό που έγινε μετά μοιάζει πιο πολύ με αυτό που περιγράφεις για το RMA. Σίγουρα το οτι το έστειλαν στον προμηθευτή για έλεγχο και οτι θα πάρει τουλάχιστον 2 εβδομάδες δεν μοιάζει με "αντικατάσταση χωρίς πολλά πολλά" όπως ανέφερες.
imvrios Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Δες προσεκτικά την πολιτική DoA, βεβαιώσου ότι δε σε εξαιρεί κάποιος όρος και αν δε βρεις κάτι τέτοιο κάλεσε τους και πες τους ότι επιθυμείς κάλυψη DoA βάσει της δικής τους πολιτικής. Και αν όντως δικαιούται DoA πες τους ευγενικά ότι είσαι δυσαρεστημένος που δε σε ενημέρωσαν για αυτό το δικαίωμα σου. Αυτό που βασικά κάνουν είναι να πάρουν κι αυτοί αποδοχή RMA από τον προμηθευτή τους για να μη το πληρώσουν από την τσέπη τους. Ακόμα και έντιμοι να είναι και όντως να το έχουν στείλει, αυτή τη στιγμή είσαι χασουρα για αυτούς μόνο και μόνο από τα μεταφορικά που θα πληρώσουν. Μη νομίζεις ότι δουλεύουν με μεγάλα περιθώρια κέρδους. Κι ελπίζω να μη μπλέξεις και σε άλλες καταστάσεις που θα περιμένεις για καιρό και θα βγάλουν στο τέλος το πρόβλημα δικής σου κακομεταχείρισης. Και να σου γίνει κι εσένα μελλοντικά μάθημα για να αξιολογήσεις ξανά τα κριτήρια με τα οποία αποφασίζεις από που θα αγοράσεις. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2022 από imvrios
Dr_Pepper Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 5 ώρες πριν, Strat8 είπε Πρόσφατα έτυχε να επιστρέψω μια ολοκαίνουργια μητρική επειδή πιθανώς είχε κάποιο θέμα. Απο το κατάστημα μου είπαν πως θα πρέπει πρώτα να την ελέγξουν, κάτι το οποίο φυσικά ακούγεται απόλυτα λογικό. Όντας μη εξοικειωμένος με την όλη διαδικασία, επειδή δεν έτυχε να ξανακάνω ποτέ RMA στη ζωή μου και είναι η πρώτη φορά, τηλεφώνησα στο κατάστημα 2 (εργάσιμες) μέρες μετά την επιστροφή του προϊόντος για να τους ρωτήσω τι έγινε. Μου απάντησαν πως έχουν στείλει το προϊόν στον προμηθευτή τους και οτι αυτό θα πάρει τουλάχιστον 2 εβδομάδες. Η απορία μου είναι αν αυτός ο χρόνος πρόκειται για ένα φυσιολογικό διάστημα για την συγκεκριμένη διαδικασία ή αν υπάρχει πιθανότητα να έρθει το Φθινόπωρο και να περιμένω ακόμα. Με βάση πάντα τις δικές σας εμπειρίες. Δεν κάνεις RMA εσύ, εσύ επέστρεψες ελαττωματική μητρική στο κατάστημα (το κατάστημα μετά κάνει RMA). Αν την παραγγελία την έκανες online και δεν περάσανε 14 μέρες απο την στιγμή που τους έδωσες πίσω την μητρική μπορείς να ζητήσεις άμεση αντικατάσταση ή τα χρήματα σου πίσω. Απο εκει και πέρα τώρα ακριβώς επειδή εσύ δεν κάνεις RMA αλλά απλά αγόρασες κάτι το οποίο βγήκε ελαττωματικό. Είναι φυσιολογικό να περιμένεις 2 βδομάδες; Ναι είναι, και κάνα μήνα βαριά 2 το πολύ. Είναι δεοντολογικό; Όχι εδώ μπαίνει δηλαδή η αξιολόγηση του καταστήματος δεν απαγορεύει τίποτα το κατάστημα να σου δώσει κατευθείαν την ίδια μέρα (ή όσες μέρες χρειάζεται για να πάρει καινούργιο προϊόν απο τον προμηθευτή) και να σε εξυπηρετήσει, το γεγονός ότι δεν θέλει να το κάνει θα πρέπει να ειναι λόγος για αξιολογήσεις αρνητικά το κατάστημα και είτε να ενημερώσεις τον καταστηματάρχη για την αξιολόγηση σου αυτή είτε να αφήσεις μια αρνητική αξιολόγηση σε σχετικές σελίδες πχ skroutz ή άλλες παρόμοιες yelp ή σε σχετικά forum κτλ και να μην αγοράσεις ξανά απο το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί αλλιώς δεν θα αλλάξει την στάση του. Αν δεν σε ενοχλεί να περιμένεις δεν κάνεις τίποτα και περιμένεις. Υ.Γ RMA θα έκανες εσύ αν "πηδούσες" στην διαδικασία το κατάστημα και μιλούσες κατευθείαν με τον κατασκευαστή για να γίνει η αντικατάσταση όπου εκει ναι ειναι φυσιολογικό και δεοντολογικό να περιμένεις ένα εύλογο διάστημα το πολύ 2 μηνών για την αντικατάσταση γιατί ο κατασκευαστής δεν ειναι retailer και δεν ειναι υποχρεωμένος να παρέχει εξυπηρέτηση στον τελικό πελάτη κινείται με τους δικούς του ρυθμούς επίσης ακόμη και αν αργήσει παραπάνω δεν μπορεί να σου δώσει τα χρήματα σου πίσω (αυτά τα βρίσκεις με το κατάστημα) και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο πέρα απο μήνυση. Υ.Γ2 αυτά περι δεοντολογίας τα ανέφερα σε περίπτωση που περάσανε 14 μέρες απο την αγορά και σε περίπτωση που έκανες Online παραγγελία, διάβασα μετα τα άλλα ποστ όπου εσύ λες το έστειλες την 2η μέρα οπότε ισχύει το αρχικό που είπα δηλαδή ότι απαιτείς άμεση ολιγοήμερη αντικατάσταση ή τα χρήματα σου πίσω (συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής εφόσον η μητρική κρίθηκε όντως ελαττωματική)
Strat8 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 15 ώρες πριν, Dr_Pepper είπε Δεν κάνεις RMA εσύ, εσύ επέστρεψες ελαττωματική μητρική στο κατάστημα (το κατάστημα μετά κάνει RMA). Αν την παραγγελία την έκανες online και δεν περάσανε 14 μέρες απο την στιγμή που τους έδωσες πίσω την μητρική μπορείς να ζητήσεις άμεση αντικατάσταση ή τα χρήματα σου πίσω. Απο εκει και πέρα τώρα ακριβώς επειδή εσύ δεν κάνεις RMA αλλά απλά αγόρασες κάτι το οποίο βγήκε ελαττωματικό. Είναι φυσιολογικό να περιμένεις 2 βδομάδες; Ναι είναι, και κάνα μήνα βαριά 2 το πολύ. Είναι δεοντολογικό; Όχι εδώ μπαίνει δηλαδή η αξιολόγηση του καταστήματος δεν απαγορεύει τίποτα το κατάστημα να σου δώσει κατευθείαν την ίδια μέρα (ή όσες μέρες χρειάζεται για να πάρει καινούργιο προϊόν απο τον προμηθευτή) και να σε εξυπηρετήσει, το γεγονός ότι δεν θέλει να το κάνει θα πρέπει να ειναι λόγος για αξιολογήσεις αρνητικά το κατάστημα και είτε να ενημερώσεις τον καταστηματάρχη για την αξιολόγηση σου αυτή είτε να αφήσεις μια αρνητική αξιολόγηση σε σχετικές σελίδες πχ skroutz ή άλλες παρόμοιες yelp ή σε σχετικά forum κτλ και να μην αγοράσεις ξανά απο το συγκεκριμένο κατάστημα γιατί αλλιώς δεν θα αλλάξει την στάση του. Αν δεν σε ενοχλεί να περιμένεις δεν κάνεις τίποτα και περιμένεις. Υ.Γ RMA θα έκανες εσύ αν "πηδούσες" στην διαδικασία το κατάστημα και μιλούσες κατευθείαν με τον κατασκευαστή για να γίνει η αντικατάσταση όπου εκει ναι ειναι φυσιολογικό και δεοντολογικό να περιμένεις ένα εύλογο διάστημα το πολύ 2 μηνών για την αντικατάσταση γιατί ο κατασκευαστής δεν ειναι retailer και δεν ειναι υποχρεωμένος να παρέχει εξυπηρέτηση στον τελικό πελάτη κινείται με τους δικούς του ρυθμούς επίσης ακόμη και αν αργήσει παραπάνω δεν μπορεί να σου δώσει τα χρήματα σου πίσω (αυτά τα βρίσκεις με το κατάστημα) και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο πέρα απο μήνυση. Υ.Γ2 αυτά περι δεοντολογίας τα ανέφερα σε περίπτωση που περάσανε 14 μέρες απο την αγορά και σε περίπτωση που έκανες Online παραγγελία, διάβασα μετα τα άλλα ποστ όπου εσύ λες το έστειλες την 2η μέρα οπότε ισχύει το αρχικό που είπα δηλαδή ότι απαιτείς άμεση ολιγοήμερη αντικατάσταση ή τα χρήματα σου πίσω (συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων αποστολής εφόσον η μητρική κρίθηκε όντως ελαττωματική) Ευχαριστώ και για την δική σου απάντηση. Σύμφωνα με αυτό που διάβασα στο site της εταιρείας για τα DoA, είναι οτι γίνεται άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση που βρεθεί οτι το προϊόν είναι ελλαττωματικό μετά απο έλεγχο. Το θέμα είναι πως το έστειλαν στον προμηθευτή για έλεγχο (υποθέτω πως δεν τον κάνουν οι ίδιοι απο την εταιρεία). Λογικά δεν μπορώ να τους καλέσω τώρα και να απαιτήσω ολιγοήμερη αντικατάσταση αν το προϊόν δεν έχει ελεγχθεί ακόμα οτι όντως είναι ελλαττωματικό. Εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο και δεν κατάλαβα καλά εγώ.
imvrios Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 5 ώρες πριν, Strat8 είπε Ευχαριστώ και για την δική σου απάντηση. Σύμφωνα με αυτό που διάβασα στο site της εταιρείας για τα DoA, είναι οτι γίνεται άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση που βρεθεί οτι το προϊόν είναι ελλαττωματικό μετά απο έλεγχο. Μίλησες μαζί τους; Αν όχι, πάρε και ρώτα τους: αν ορίζετε έτσι το DoA, ποια η διαφορά με τεχνικό έλεγχο εξοπλισμό εντός εγγύησης; Ας πούμε ότι σου χάλαγε σε έξι μήνες τι διαφορά θα είχε; Τι σου εξασφαλίζουν με το DoA; Ποιο γρήγορο έλεγχο π.χ.; Αν σου πουν αυτό, τότε ρώτα τους "δηλαδή πόσο καιρό θα έπαιρνε ο έλεγχος εντός εγγύησης αλλά εκτός περιόδου DoA;" Ποιο κατάστημα είναι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα