Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας οπως λεει και ο τιτλος το κλιματιστικο δουλευει μερα παρα μερα οταν μπω το πρωι το τσεκαρω αν ειναι η μερα του δουλευει και αποδιδει πραγματικα καλα εχει ελεγχθει το φρεον δεν εχω καποια διαροη και γενικα αν και παλιο πλεον μοντελο ακομη  για μενα ειναι οκ εχει καποιος καμια ιδεα τι στην ευχη συμβαινει πριν καταληξω στο συνεργειο .

ευχαριστω

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Τι κάνει δηλαδή την μέρα που δεν δουλευει;

Στα ρεπα,χαλαρώνει,πάει για μπάνιο τέτοια πράγ🙂ματα 

Δημοσ.

 

ευχαριστω πρωτα απο ολα που ασχοληθηκατε με το θεμα λοιπον εχθες πχ κυριακη δοκιμασα πατησα διακοπτη ac ανοιξα τον ανεμιστηρα και τζιφος αερας καυτος  το κομπρεσερ φαινεται απο το στροφομετρο να εμπλεκεται αλλα κρυος αερας γιοκ...

Σημερα η ιδια διαδικασια το ακριβως αντιθετο κρυος αερας στα πρωτα 10 δευτερα  επισης συνηθως αν δουλεψει το πρωι ολη τη μερα και με στασεις και επανεκινησεις λειτουργει αψογα .

Δημοσ.

Άρα είναι ζυγό. Μια χαρά θα το ξέρεις κ θα πορεύεσαι ανάλογα. 
 

μα τώρα τι ρωτάμε; Εάν δε πας σε ένα συνεργείο να το δει δεν υπάρχει ούτε σωστή εικασία ούτε λύση φυσικά…

Δημοσ.

Ειδικά το καλοκαίρι δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για το κλιματιστικό. Το σύστημα κλιματισμού χρειάζεται τακτική συντήρηση. Το ψυκτικό υγρό, γνωστό ως φρέον στην πιάτσα μπορεί να τελειώνει και στο υδραυλικό κύκλωμα μπορεί να μην κυκλοφορεί τίποτα για να ψύξει τον αέρα. Πιθανώς να χρειάζεσαι συμπλήρωση φρέον αυτοκινήτου. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρέπει να συμπληρώνουμε το φρέον ή να ελέγχουμε το πλήρες σύστημα (κομπρεσέρ, βαλβίδα εκτόνωσης, ιμάντας κίνησης του κομπρεσέρ, τα φίλτρα να μην είναι βουλωμένα, κλπ) . Όταν το αφήνεις στον ήλιο και μέσα πιάνει θερμοκρασίες 40+ νομίζεις ότι δεν λειτουργεί ενώ αυτό μπορεί να λειτουργεί όχι όμως τόσο αποδοτικά. Θα πρέπει να το πας σε ειδικό συνεργείο για "φρεον" ή σε επίσημο συνεργείο της SKODA να το κοιτάξουν. Εκτιμώ ότι από την στιγμή που λειτουργεί μερικώς το πρόβλημα αυτό θα είναι. Ωστόσο από τον υπολογιστή δεν μπορείς να κάνεις διάγνωση, θα πρέπει να επισκεφτείς επαγγελματία (και εγώ δεν είμαι επαγγελματίας για να σε βοηθήσω περαιτέρω)

Δημοσ.

Υπάρχουν πολλά που πρέπει να κοιτάζουν για να δουλεύει το κλιματιστικό αυτοκινήτου. Πχ φρένο συμπιεστής (γνωστά) αλλά και πιο άγνωστα όπως περίεργα φιλτρακια (όχι καμπίνας) κλπ.

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, hyperlost είπε

Ειδικά το καλοκαίρι δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για το κλιματιστικό. Το σύστημα κλιματισμού χρειάζεται τακτική συντήρηση. Το ψυκτικό υγρό, γνωστό ως φρέον στην πιάτσα μπορεί να τελειώνει και στο υδραυλικό κύκλωμα μπορεί να μην κυκλοφορεί τίποτα για να ψύξει τον αέρα. Πιθανώς να χρειάζεσαι συμπλήρωση φρέον αυτοκινήτου. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα πρέπει να συμπληρώνουμε το φρέον ή να ελέγχουμε το πλήρες σύστημα (κομπρεσέρ, βαλβίδα εκτόνωσης, ιμάντας κίνησης του κομπρεσέρ, τα φίλτρα να μην είναι βουλωμένα, κλπ) . Όταν το αφήνεις στον ήλιο και μέσα πιάνει θερμοκρασίες 40+ νομίζεις ότι δεν λειτουργεί ενώ αυτό μπορεί να λειτουργεί όχι όμως τόσο αποδοτικά. Θα πρέπει να το πας σε ειδικό συνεργείο για "φρεον" ή σε επίσημο συνεργείο της SKODA να το κοιτάξουν. Εκτιμώ ότι από την στιγμή που λειτουργεί μερικώς το πρόβλημα αυτό θα είναι. Ωστόσο από τον υπολογιστή δεν μπορείς να κάνεις διάγνωση, θα πρέπει να επισκεφτείς επαγγελματία (και εγώ δεν είμαι επαγγελματίας για να σε βοηθήσω περαιτέρω)

Τακτική συντήρηση είναι να συμπληρώνουμε φρέον; έχεις συμπληρώσει πολλές φορές φρέον στο ψυγείο του σπιτιού σου; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλλη η βουρτσα και αλλη η οδοντοβουρτσα.Αλλη υλοποιηση άλλες καταπονήσεις άλλες φθορες.

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Δημοσ.

Δες μην είναι κανένα ρελέ. Σε crv είχα παρόμοιο πρόβλημα και ήταν το ρελέ. Ο Σαρακάκης έλεγε να αλλάξω κομπρεσορα 1400€ 😃

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Τακτική συντήρηση είναι να συμπληρώνουμε φρέον; έχεις συμπληρώσει πολλές φορές φρέον στο ψυγείο του σπιτιού σου; 

"ΦΡΕΟΝ" λέγεται στην πιάτσα όπως τόνισα το ψυκτικό μέσο, που είναι υγρό και βρίσκεται μέσα στα κλιματιστικά & στα ψυγεία και γενικά σε διάφορες άλλες συσκευές που παράγουν ψύξη. Δεν είναι όλα τα "φρεον" ίδια, υπάρχουν κατηγορίες για αυτό το γράφω έτσι με διαζευκτικά. Τα ψυγεία δεν έχουν τα ίδια υγρά με τα αυτοκίνητα, ούτε έχουν τα ίδια ανταλλακτικά. Είναι λάθος η σκέψη σου. Μπορεί τα ψυγεία και τα αυτοκίνητα να μοιράζονται την κοινή ιδέα της ψύξης, αλλά ο τρόπος υλοποίησης και ο επιμέρους εξοπλισμός είναι διαφορετικός σε κάθε περίπτωση. Προσωπικά δεν έχω συμπληρώσει ποτέ σε ψυγείο σπιτιού ή σε αιρ κοντισιον σπιτιού "φρέον" αλλά σε όσα αυτοκίνητα έχω αλλάξει μέχρι τώρα, έχω αντιμετωπίσει πτώση των επιδόσεων του κλιματιστικού μετά από 7ετία+. Δεν μιλάμε για σοβαρό θέμα, αλλά για την αίσθηση ότι δεν είναι το ίδιο αποτελεσματική η ψύξη όπως ήταν day one στο αυτοκίνητο. Σε αμάξι που είχα κρατήσει πάνω 15ετία όχι μόνο είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με μειωμένη απόδοση, αλλά είχα διαρροή στο σύστημα και η λύση σε αυτή την περίπτωση είναι μαζί με την συμπλήρωση στο σύστημα ψύξης να σου τοποθετήσει το συνεργείο και χρώμα με την συμπλήρωση, ώστε να φανερωθεί η διαρροή στο σημείο που υπάρχει. Συνήθως είναι σε πολυκαιρισμένο σωληνάκι που έχει τρυπήσει ή σε κάποιο σημείο ένωσης. Το κόστος αντικατάστασης δεν είναι υψηλό αλλά είναι δύσκολος ο εντοπισμός του σημείου διαρροής. Πχ στο συγκεκριμένο αμάξι που είχα το κόστος του ανταλλακτικού ήταν 20 ευρώ από την επίσημη αντιπροσωπεία για να μου λυθεί η διαρροή και να κρατήσει άλλα 15 χρόνια. Είναι δύσκολος ο εντοπισμός της διαρροής όμως γιατί το χρώμα όταν βγει στο σημείο της διαρροής, αν πέσει νερό στο σημείο εκείνο το χρώμα φεύγει και δεν βρίσκεις ποτέ το σημείο διαρροής. Το χρώμα αυτό προφανώς δεν είναι μόνιμο. Αν βγάλεις το αμάξι με βροχή έξω, θα ξεπλυθεί και τα φύγει το χρώμα από το σημείο της διαρροής και πρέπει να επαναλάβεις όλη την διαδικασία από την αρχή. Το πρόβλημα του φίλου είναι αρκετά κοινό και εκτιμώ ότι δεν έχει διαρροή απλώς χρειάζεται συμπλήρωση γιατί μπορεί να μην το κοίταξαν ποτέ και είναι του 2002. Η ανάλυση στα επιμέρους εξαρτήματα είναι ότι το σύστημα ψύξης όπως έγραψαν και άλλοι, έχει και άλλα μέρη που ενδεχομένως μπορεί να προκύψει πρόβλημα και καλό είναι να γνωρίζουμε ότι πίσω από το κουμπί AYTO στο κλιματιστικό όταν το πατάμε, συμβαίνουν πολλά για να σου έρθει κρύος αέρας στην καμπίνα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...