Dimi00 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Χελλοου!! Παρακολουθώ και ενδιαφερομαι!! Εχω τις ίδιες αποριες με το παιδι που εγραψε το ποστ!! Αν ξερετε καποιες καλες μαντρες απο Αθήνα πειτε μου κι εμενα στο pm!! 1
generalb31 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 40 λεπτά πριν, Dimi00 είπε Χελλοου!! Παρακολουθώ και ενδιαφερομαι!! Εχω τις ίδιες αποριες με το παιδι που εγραψε το ποστ!! Αν ξερετε καποιες καλες μαντρες απο Αθήνα πειτε μου κι εμενα στο pm!! Και γω στους ενδιαφερομενους...δωστε μας γνωση μηπως και αλλαξουμε κανα αμαξι επιτελους..... 2
definitio Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 9 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Για τις εταιριες που ελεγχουν μεταγχειρισμενα αν και δεν εχω στοιχεια θα αμφεβαλα για τυχον αξιπιστια τους φοβουμενος συμφωνιες κατω απο το τραπεζι με εμπορους. Δύσκολο... εσύ τους πληρώνεις, είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν συγκεκριμένο πρωτόκολλο ελέγχου κ να παράσχουν φωτογραφίες κ σχόλια. Επίσης, δε μπορεί να ισχύει ταυτόχρονα ότι τα βγάζουν σκάρτα για σπρώξουν τα δικά τους κ για αυτό δεν τους θέλουν οι έμποροι (όπως ειπώθηκε εδώ) κ πως συμφωνούν με τον έμπορο για να πάρουν μίζα από σκάρτο. Καλό είναι να ρωτάμε σε κάθε περίπτωση, εγώ δεν αντιμετώπισα τέτοια θέματα, το αντίθετο, προς τη απογοήτευση κ νεύρα πωλητών Οι εταιρείες ελέγχου που γνωρίζω είναι - SpotMechanic Θετικά: λειτουργούν κ Θεσσαλονίκη Αρνητικά: δεν ελέγχουν ECU & σύσταση αντιψυκτικου & δε παραμετροποιειται το κόστος/έλεγχος κ αργούν να δώσουν τα πλήρη σχόλια κ εικόνες -CarCheck -CheckYourCar: -Mastercheck της Auteco ΚΤΕΟ, δίνει χαρτί ΚΤΕΟ αλλά ακριβό
Mansora Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δεν υπάρχει ούτε αξιόπιστη ούτε αναξιόπιστη μάντρα. Ο έμπορος εκτός από το να πουλάει, αγοράζει και ανταλλάσσει. Αν του πας καλό αμαξι και έχει περιθώριο κέρδους θα το πάρει και ο πελάτης θα πει πήρα από τον τάδε καλό αμαξι. Ο τάδε και σαπάκι να του πας και να έχει προοπτική κέρδους πάλι θα το αγοράσει και μετά ο πελάτης θα λέει ο τάδε μου πούλησε ματρακα.
IoannisSM Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Στις 18/7/2022 στις 4:06 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Ακομα και απο ιδιωτες τα γυρισμενα χλμ ειναι πολυ συνηθισμενο Ξερω τουλαχιστον 2-3 περιτωσεις Toyota rav με τα μισα χλμ απο οσα ειχε κανει κλπ Πως δικαιολογουν τα χιλιομετρα του ΚΤΕΟ που θα ειναι άλλα?
deoxyribose Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Προσοχή συμφορουμίτες, να ζητάτε το χαρτί εκτελωνισμού και το/τα ΚΤΕΟ του οχήματος αν πρόκειται για αυτοκίνητο εισαγωγής. Χθες μου έτυχε το εξής παράξενο. Ζήτησα από έμπορο τα δύο αυτά έγγραφα και τα χλμ του εκτελωνισμού ήταν ίδια με έλεγχο ΚΤΕΟ του 2019 (το οποίο είχε ισχύ μέχρι το 2020). Αναρωτιέμαι... τι έκανε το αυτοκίνητο στο ενδιάμεσο;! Πάντως στατιστικά δε βγαίνει όλα τα μεταχειρισμένα του 2015-2018 που κοιτάω να έχουν από 90 ως 110.000 χλμ. Απλά δε γίνεται. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2022 από deoxyribose 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 8 ώρες πριν, IoannisSM είπε Πως δικαιολογουν τα χιλιομετρα του ΚΤΕΟ που θα ειναι άλλα? Παλια δεν νομιζω τα χαρτια του ΚΤΕΟ να ειχαν αναλυση χιλιομετρων.Δεν το εχω κανει για να ξερω .
haris_216 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Στις 18/7/2022 στις 10:42 ΠΜ, G.bar είπε ...........Spotawheel μην εμπιστεύεσαι και μην σου φανεί περίεργο αν δεν τους δέχονται οι μαντράδες για έλεγχο. Και καλά κάνουν για εμένα. Πολλές φορές έχει τύχει να ΄πάνε να τσεκάρουν ένα αυτοκίνητο, να το βγάλουν σκάρτο, και να προτείνουν κάποιο αντίστοιχο από τα δικά τους "ελεγμένα" και "πιστοποιημένα". Για αυτό και τρώνε άκυρο πλέον από τις μάντρες. ΓΝΗΣΙΟ Βιβλίο service αντιπροσωπείας και ένας φανοποιός είναι τα πιο σημαντικά για εμένα. Αν και δεν θα διαφωνήσω ότι τώρα σίγουρα έχουν ένα κίνητρο να προωθούν τα δικά τους, οι μαντράδες τους έριχναν άκυρο και πιο παλιά, όταν ήταν απλά μία υπηρεσία ελέγχου επί πληρωμή. Για προφανείς λόγους φαντάζομαι
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, deoxyribose είπε Προσοχή συμφορουμίτες, να ζητάτε το χαρτί εκτελωνισμού και το/τα ΚΤΕΟ του οχήματος αν πρόκειται για αυτοκίνητο εισαγωγής. Χθες μου έτυχε το εξής παράξενο. Ζήτησα από έμπορο τα δύο αυτά έγγραφα και τα χλμ του εκτελωνισμού ήταν ίδια με έλεγχο ΚΤΕΟ του 2019 (το οποίο είχε ισχύ μέχρι το 2020). Αναρωτιέμαι... τι έκανε το αυτοκίνητο στο ενδιάμεσο;! Πάντως στατιστικά δε βγαίνει όλα τα μεταχειρισμένα του 2015-2018 που κοιτάω να έχουν από 90 ως 110.000 χλμ. Απλά δε γίνεται. Εγω το τρακαρισμενο που ανεφερα πριν το βρηκα με 38000 χλμ, του 2015 μοντελο, και το τελευταιο σερβις το 2017, απο συνεργειο στον Γερακα Αττικης. Το ιδιο ανα ρωτηθηκα και εγω απο το 17 μεχρι σημερα δεν κουνηθηκε το αμαξι; και η προφανης απαντηση ηταν οτι ηταν παρατημενο-πεταμενο καπου μεχρι που το πηρε ο μαντρας κανενα 2000 το εφτιαξε και το πουλαγε τωρα 12000 Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2022 από tost12
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα