CyanBlue Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Από ότι βλέπω, για δύο "gigafactories" δεν έχει προσδιοριστεί ακόμα ο τόπος. Λέτε; Να είμαστε ένα ή και τα δύο από τα οικόπεδα; Όλα τα έχουμε: Είμαστε στην Ε.Ε. με πολύ φθηνό εργατικό δυναμικό, ήλιο (γιατί τα εργοστάσια των Γερμανών είναι αυτόνομα ενεργειακά και "πράσινα"), παρακαλάμε για "επενδύσεις" δίνοντας γη και ύδωρ (αρκεί ο επενδυτής να είναι αλλοδαπός), συμφωνίες με τη VW έχουμε κάνει για ηλεκτροκίνηση. Περίεργο πάντως που τα εργοστάσια δε φτιάχνονται στην Κίνα, χώρα που δεν έχει οικολογικές ανησυχίες αρκεί να δουλεύουν εργοστάσια. Μάλλον η Ευρώπη μαζεύεται, βλέποντας που οδήγησε η εκχώρηση τεχνογνωσίας με αντάλλαγμα το φθηνό κόστος. 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Τα δύο επιπλεον εργαστασια που δεν έχουν ανακοινωθει ακομά θα είναι το ένα στην στυλίδα και το άλλο στην αμαλιαδα, θα δημιουργηθούν 15000 θέσεις εργασιάς συνολικα, έχω ξαδερφακι μέσα στα πράγματα μου λέει ότι δυσκολεύονται να βρούν προσωπικό όμως, οι νέοι όλοι κάθονται στις καφετέριες και περιμένουν τον διορισμό στο δημόσιο. 1
Exoskeletor Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, mAs_81 είπε Χμμμμ ωραια ολα αυτα και να τα φτιάξουν εννοείται,αλλα : ..δε το βλεπω εφικτό.. Βεβαια κυρώσεις - φόροι θα ανεβαίνουν κατακόρυφα «για το πλανήτη»,και how dare you να μιλήσεις και αλλα τέτοια.. ..τεσπα ας δούμε πως θα βγάλουν το χειμώνα τους εκεί στη Γερμανία οι φίλτατοι,και καλο και το εργοστάσιο για μπαταρίες.. Καλα δε μπορουσες να το πεις πριν δώσουν τα 20δις? Ολο λάθη Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2022 από Exoskeletor
Vasilisxd Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 5 ώρες πριν, Aprile είπε Α ρε Elon τους παρέσυρες όλους στον αδιέξοδο δρόμο του λιθίου. Ο δρόμος του η-λιθίου θα ονομαστεί στο τέλος. Αρκεί να δει κανείς τα αποθέματα προς εξόρυξη που υπάρχουν στην Ευρώπη και πόσο χρόνο μπορεί να διατηρηθεί η εξόρυξη αυτή. Η Ελλάδα ευτυχώς δεν έχει καθόλου λίθιο. Γιατί Ευρώπη συγκεκριμένα ? Μια χαρά υπάρχουν αρκετά αποθέματα στα υπάρχοντα κοιτάσματα μέχρι να έρθει σε καμιά 15ετια κάτι καλύτερο σε εμπορικό επίπεδο. Πάντως και η τωρινή τεχνολογία στα ηλ.αυτοκίνητα είναι σε πολύ καλό επίπεδο.
murcielago580 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Κατι ειχαν πει σε μια ερευνα οτι με φωτοβολταικα στην σαχαρα θα μπορουσαν να τροφοδοτησουν ολη την ευρωπη με ενεργεια. Αλλα ποιος νοιαζεται? Εννοω σε παγκοσμιο επιπεδο ποιος νοιαζεται... Ειναι τοσα τα συμφεροντα που αν δεν αλλαξει κατι τραγικα τοτε η απεξαρτηση απο πετρελαιο κλπ δεν προκειται να γινει καθολου συντομα.
Giorgos20177 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 μπαταριες της vw νεα τεχνολογια με λαδια στο εσωτερικο της χαχααχαχαχαχαχαχχααα 2
masteripper Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 και κάποια στιγμή θα γίνει αντιληπτό "ότι λίθιο{ανθρακες} ο θησαυρός" και θα τρέχουμε να μαζέψουμε τα ασυμάζευτα"
Aprile Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 16 ώρες πριν, Vasilisxd είπε Γιατί Ευρώπη συγκεκριμένα ? Μια χαρά υπάρχουν αρκετά αποθέματα στα υπάρχοντα κοιτάσματα μέχρι να έρθει σε καμιά 15ετια κάτι καλύτερο σε εμπορικό επίπεδο. Πάντως και η τωρινή τεχνολογία στα ηλ.αυτοκίνητα είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Δεν είναι μόνο το λίθιο και από ότι έμαθα το εργοστάσιο στη βόρεια Σουηδία θα παίρνει λίθιο από την γειτονική Φιλανδία. Είναι και το κοβάλτιο. Κοβάλτιο ελάχιστες χώρες έχουν και οι ποσότητες του είναι πεπεισμένες. Η πλέον ενδεικτική περίπτωση είναι αυτή της εξόρυξης κοβαλτίου από την Κεντρική Δημοκρατία του Κονγκό, η οποία σχετίζεται άμεσα με το όραμα της καθολικής ηλεκτροκίνησης και πράσινης ανάπτυξης. Το κοβάλτιο είναι ένα κρίσιμο μέταλλο για την ηλεκτροκίνηση, συνιστώντας ζωτικό στοιχείο της Καθόδου των συσσωρευτών. Κάθοδος αφορά στο 51% το συνολικού κόστους λειτουργίας ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος (101 $/kWh). Τα συνολικά πλανητικά διαπιστωμένα αποθέματα κοβαλτίου ανέρχονται σε ~7 εκατ. τόνους, με το 66% αυτών να συγκεντρώνεται στην Κεντρική Δημοκρατία του Κονγκό (50%) και στην Αυστραλία (16%). Η Κεντρική Δημοκρατία του Κογκό συνιστά μακράν τον μεγαλύτερο παραγωγό κοβαλτίου διεθνώς με το 58% της διεθνούς προμήθειας. Οι πρακτικές εξόρυξης κοβαλτίου παραβιάζουν κάθε περιβαλλοντική νομοθεσία που ισχύει στην Δύση, έχοντας καταστρέψει τους υδροφόρους ορίζοντες και την ποιότητα του αέρα και προκαλώντας ανεπανόρθωτες βλάβες υγείας στα βρέφη (νευρολογικά προβλήματα, νοητική στέρηση, υδροκεφαλισμό, σωματικές παραμορφώσεις, ατροφίες και εκτεταμένους κινητικούς περιορισμούς).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα